Wizard! Posted February 2, 2010 Share Posted February 2, 2010 Ανοίγω αυτό το θέμα, γιατί θέλω να ευχαριστήσω τη SeaSonic που με εξυπηρέτησαν με τον καλύτερο τρόπο, ιδιαίτερα δε όταν δεν είχαν την υποχρέωση να το κάνουν. Πριν 1.5 χρόνο, αγόρασα στη γυναίκα μου έναν καινούριο υπολογιστή. Τότε δεν ήμασταν ακόμα παντρεμένοι κι έτσι τον παρέλαβε στο πατρικό της. Όπως οι περισσότερες γυναίκες, έτσι κι η δική μου, κράτησε τον υπολογιστή της, αλλά τα παρελκόμενα που ήταν στο κουτί (manual, καλώδια, κλπ) τα θεώρησε άχρηστα και τα πέταξε... Πριν 2 μήνες της άλλαξα την κάρτα γραφικών γιατί η αρχική τα έπαιξε και πήραμε άλλη μέσω εγγύησης κι έτσι πληρώνοντας μια διαφορά της έβαλα μια αρκετά καλύτερη. Το πρόβλημα όμως ήταν ότι η καινούρια χρειαζόταν καλώδιο τροφοδοσίας κάτι που δεν υπήρχε στο κουτί, αφού το τροφοδοτικό ήταν modular. Έτσι έστειλα ένα email στη SeaSonic ζητώντας να μου στείλουν τα καλώδια, αν φυσικά υπήρχε τέτοια δυνατότητα και να μου πουν και το κόστος. Σήμερα το πρωί παρέλαβα τα καλώδια, χωρίς να πληρώσω τίποτα, τα οποία τα έστειλαν από τη SeaSonic Ευρώπης συστημένα. Φυσικά δεν είναι μόνο το καλώδιο τροφοδοσίας vga που ζήτησα, αλλά ένα ολόκληρο σετ καλωδίων για το μοντέλο τροφοδοτικού που έχουμε. Τέτοιες συμπεριφορές πρέπει να επικροτούνται και πραγματικά χαίρομαι που υπάρχουν τέτοιες εταιρίες και κάνουν τη διαφορά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
George_o/c Posted February 2, 2010 Share Posted February 2, 2010 Όντως της αξίζουν πολλά συγχαρητήρια για την κίνησή της! Δεν είναι τυχαία ανάμεσα στις καλύτερες Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior-21- Posted February 2, 2010 Share Posted February 2, 2010 φοβερή κίνηση! μακάρι να ήταν όλες οι εταιρίες έτσι! Link to comment Share on other sites More sharing options...
winters Posted February 2, 2010 Share Posted February 2, 2010 Seasonic FTW (Θέλω ένα Χ-650 !!! :loveliness:.. ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jcb.gr Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 μπράβο τους τέτοιες συμπεριφορές δείχνουν επαγγελματισμό και κερδίζουν όχι μόνο εσένα αλλά και εμάς που το διαβάζουμε , αυτές είναι από τις λίγες εταιρίες που επενδύουν όχι μόνο στα προϊόντα τους αλλά και στον άνθρωπο :bravo: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trabakoulas Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Καλή φάση μπράβο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stringkiller_gr Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 μπράβο στην seasonic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 ωπ. +10 rep στην Seasonic για μένα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jason Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 1000 μπράβο για την κίνηση της Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 Με κόστος ίσως όχι μεγαλύτερο των 5?, εκτός και αν υπολογίζω πολύ φτηνά τα μεταφορικά διότι τα καλώδια λογικά δεν τους κοστίζουν σχεδόν τίποτα, "έδεσαν" έναν πελάτη, διαφημίστηκαν αλλά και ενέπνευσαν εμπιστοσύνη σε όσους διαβάζουν το παρόν thread. Ας τα βλέπουν μερικές "εταιριάρες" αυτά, καθώς και κάποια ηλεκτρονικά μαγαζάκια που θα σου βγάλουν το λάδι με την κάθε ευκαιρία. Μπράβο στην Seasonic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Posted February 4, 2010 Author Share Posted February 4, 2010 Για την ακρίβεια τα καλώδια ήρθαν με FedEx και το αυτοκόλλητο λέει 12.32?, αλλά και πάλι το κόστος είναι μηδαμινό σε σχέση με την "απόδοση". Link to comment Share on other sites More sharing options...
d3m0n Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 1 μπράβο και από μένα στην seasonic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Paneas Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 Πολύ καλή κίνηση της Seasonic . Κ εγω seasonic psu εχω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JC_Denton Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 Πραγματικά φοβεροί, την πάω τη Seasonic κι αυτό με κάνει να τη γουστάρω περισσότερο σαν εταιρεία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
winters Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 Πραγματικά φοβεροί, την πάω τη Seasonic κι αυτό με κάνει να τη γουστάρω περισσότερο σαν εταιρεία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pancho Posted February 10, 2010 Share Posted February 10, 2010 Μακάρι να είχαν όλες οι εταιρείες, αυτή τη συμπεριφορά απέναντι στον πελάτη. . . Λίγοι είναι αυτοί που υιοθετούν συμπεριφορές τύπου "δίνω λίγα, για να πάρω πολλά . . ." Βέβαια στο εξωτερικό, γενικά υπάρχει ένας σεβασμός απέναντι στον καταναλωτή, κάτι που στην ψωροκώσταινα , μάλλον θα κάνουμε πολλά χρόνια να δούμε . . . Respect ! ! ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIM1000 Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 Οντως στο εξωτερικό υπάρχει σεβασμός στον πελάτη που εδω σπάνια βλέπουμε. Πρ` ολα αυτά και στην Ελλάδα έχει τύχει να συμπεριφερθούν άψογα σε περιπτώσεις ελαττωματικών προιόντων κλπ. Link to comment Share on other sites More sharing options...