Wizard!

Ένα ευχαριστώ στη SeaSonic

Recommended Posts

Ανοίγω αυτό το θέμα, γιατί θέλω να ευχαριστήσω τη SeaSonic που με εξυπηρέτησαν με τον καλύτερο τρόπο, ιδιαίτερα δε όταν δεν είχαν την υποχρέωση να το κάνουν.

Πριν 1.5 χρόνο, αγόρασα στη γυναίκα μου έναν καινούριο υπολογιστή. Τότε δεν ήμασταν ακόμα παντρεμένοι κι έτσι τον παρέλαβε στο πατρικό της. Όπως οι περισσότερες γυναίκες, έτσι κι η δική μου, κράτησε τον υπολογιστή της, αλλά τα παρελκόμενα που ήταν στο κουτί (manual, καλώδια, κλπ) τα θεώρησε άχρηστα και τα πέταξε...

Πριν 2 μήνες της άλλαξα την κάρτα γραφικών γιατί η αρχική τα έπαιξε και πήραμε άλλη μέσω εγγύησης κι έτσι πληρώνοντας μια διαφορά της έβαλα μια αρκετά καλύτερη. Το πρόβλημα όμως ήταν ότι η καινούρια χρειαζόταν καλώδιο τροφοδοσίας κάτι που δεν υπήρχε στο κουτί, αφού το τροφοδοτικό ήταν modular. Έτσι έστειλα ένα email στη SeaSonic ζητώντας να μου στείλουν τα καλώδια, αν φυσικά υπήρχε τέτοια δυνατότητα και να μου πουν και το κόστος.

Σήμερα το πρωί παρέλαβα τα καλώδια, χωρίς να πληρώσω τίποτα, τα οποία τα έστειλαν από τη SeaSonic Ευρώπης συστημένα. Φυσικά δεν είναι μόνο το καλώδιο τροφοδοσίας vga που ζήτησα, αλλά ένα ολόκληρο σετ καλωδίων για το μοντέλο τροφοδοτικού που έχουμε.

Τέτοιες συμπεριφορές πρέπει να επικροτούνται και πραγματικά χαίρομαι που υπάρχουν τέτοιες εταιρίες και κάνουν τη διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

μπράβο τους τέτοιες συμπεριφορές δείχνουν επαγγελματισμό και κερδίζουν όχι μόνο εσένα αλλά και εμάς που το διαβάζουμε , αυτές είναι από τις λίγες εταιρίες που επενδύουν όχι μόνο στα προϊόντα τους αλλά και στον άνθρωπο :bravo::bravo::bravo:

Link to comment
Share on other sites

Με κόστος ίσως όχι μεγαλύτερο των 5?, εκτός και αν υπολογίζω πολύ φτηνά τα μεταφορικά διότι τα καλώδια λογικά δεν τους κοστίζουν σχεδόν τίποτα, "έδεσαν" έναν πελάτη, διαφημίστηκαν αλλά και ενέπνευσαν εμπιστοσύνη σε όσους διαβάζουν το παρόν thread.

Ας τα βλέπουν μερικές "εταιριάρες" αυτά, καθώς και κάποια ηλεκτρονικά μαγαζάκια που θα σου βγάλουν το λάδι με την κάθε ευκαιρία.

Μπράβο στην Seasonic.

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να είχαν όλες οι εταιρείες, αυτή τη συμπεριφορά απέναντι στον πελάτη. . .

Λίγοι είναι αυτοί που υιοθετούν συμπεριφορές τύπου "δίνω λίγα, για να πάρω πολλά . . ."

Βέβαια στο εξωτερικό, γενικά υπάρχει ένας σεβασμός απέναντι στον καταναλωτή, κάτι που στην ψωροκώσταινα , μάλλον θα κάνουμε πολλά χρόνια να δούμε . . .

Respect ! ! !

Link to comment
Share on other sites

Οντως στο εξωτερικό υπάρχει σεβασμός στον πελάτη που εδω σπάνια βλέπουμε. Πρ` ολα αυτά και στην Ελλάδα έχει τύχει να συμπεριφερθούν άψογα σε περιπτώσεις ελαττωματικών προιόντων κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now