AN7

Sapphire ATi Radeon HD 4850 Review : Part 2

Recommended Posts

[wrapleft]http://img292.imageshack.us/img292/4546/ati1sz5.png[/wrapleft]Μερικές μέρες πριν, πραγματοποιήσαμε την πρώτη Ελληνική παρουσίαση της AMD/ATi Radeon HD 4850, χρησιμοποιώντας δύο από τις τρεις κάρτες της Sapphire που είχαμε στα χέρια μας. Όπως σας υποσχεθήκαμε, αυτό δε θα ήταν το τέλος αυτού του Review, μιας και επιθυμούσαμε να πραγματοποιήσουμε και μια σύγκριση με ορισμένες από τις κάρτες της nVIDIA που βρέθηκαν στα χέρια μας, όπως και να δούμε τις επιδόσεις και των τριών 4850 σε CrossFire.

Τα specs των καρτών όλα μαζί συνοπτικά:

dsc029421vx1.jpg

Αυτή η σίγουρα ενδιαφέρουσα «κόντρα» μας άφησε με ποικίλα συναισθήματα, ενώ σίγουρα δείχνει ότι η AMD/ATi έχει κάνει σημαντικές προόδους τον τελευταίο χρόνο, φτάνοντας στο σημείο να ανταγωνίζεται σθεναρά τη μεγάλη αντίπαλό της στο χώρο των καρτών γραφικών.

Πλέον η AMD/ATi όχι μόνο έχει μια ισχυρή παρουσία στο χώρο, αλλά όπως προείπαμε, και σε πολύ καλή και ελκυστική τιμή. Αυτό και μόνο το γεγονός έχει ήδη τραβήξει τα βλέμματα πάνω της, σκιάζοντας τις GeForce GTX 260 και 280 της nVIDIA, οι οποίες με τις αρκετά υψηλές τιμές τους και τις κατώτερες από τις αναμενόμενες επιδόσεις τους, δεν κέρδισαν το κοινό.

Έτσι λοιπόν, σε αυτό το συγκριτικό θα σας παρουσιάσουμε τα αποτελέσματα των μετρήσεών μας στα διάφορα Benchmarks της Futuremark όπως και σε ορισμένα από τα διασημότερα PC Games, με σκοπό να μπορέσετε να δείτε και να κρίνετε τις κάρτες των δύο εταιρειών με τα δικά σας κριτήρια. Οι κάρτες που χρησιμοποιήσαμε από την πλευρά της nVIDIA είναι οι GeForce 9800 GTX και GeForce 9800 GX2, δύο από τις διασημότερες κάρτες της εταιρείας αυτό το διάστημα. Υποσχόμαστε βέβαια, με την πρώτη ευκαιρία να επεκτείνουμε το συγκριτικό μας, προσθέτοντας ακόμα περισσότερες κάρτες γραφικών, ειδικότερα δε τις GTX 260/280.

Το μόνο που έχουμε να πούμε τώρα, είναι να σας ζητήσουμε να μείνετε κοντά μας, για τη συνέχεια αυτού του συγκριτικού!

[bREAK=Το σύστημα και τα προγράμματα που χρησιμοποιήσαμε]

Το σύστημα και τα αναλυτικά χαρακτηρίστηκα που χρησιμοποιήσαμε για να περατωθεί η παρουσίαση είναι τα εξής :

  • Κουτί: CM Stacker STC-01
  • Τροφοδοτικό: Chieftec Turbo Series 850W
  • Επεξεργαστής: Intel Core 2 Quad 6600 @ 3870MHz
  • Μητρική: ASUS P5E64 WS Evolution
  • Μνήμες: Patriot 2x1GB 1866LLK C8 στα 1720MHz με timmings 7-7-7-15
  • Ψύξη RAM: Corsair Dominator Airflow
  • Λειτουργικό Σύστημα: Windows Vista Ultimate x64 SP1
  • Drivers:
    ATi
    Χρησιμοποιήσαμε τους 8.6 με το hotfix που έδωσε πριν λίγες μέρες η ATi με build number 64906 για Vista 32+64 Bit
    nVIDIA
    Για τις κάρτες της nVIDIA χρησιμοποιήσαμε τους 175.16
  • Drives: 2x320GB WD AAKS @ Raid0

Τα Benches που τρέξαμε:

  • 3DMark01 SE
  • 3DMark03
  • 3DMark05
  • 3DMark06
  • 3DMark Vantage

Τα PC Games που χρησιμοποιήσαμε στην παρουσίαση:

  • Call of Juarez DX10
  • Crysis DX10 64Bit
  • Enemy Territory: Quake Wars
  • Unreal Tournament III
  • World in Conflict

[bREAK=Benches: Part 1]

Πρώτο κομμάτι του συγκριτικού μας, αποτελούν τα πασίγνωστα Benchmarks της Futuremark. Σε αυτό το σημείο πρέπει να τονίσουμε, ότι στο 3DMark2001 SE αντιμετωπίζαμε προβλήματα όπως και στην παρουσίαση των 4850, τα οποία μάλλον οφείλονται στο λειτουργικό της δοκιμής, το οποίο όμως δε φαίνεται να επηρέασε τα υπόλοιπα Benchmarks.

[flash=http://hwbox.gr/review/HD4850/3dmark01.swf]quality=high width=750 height=440 parameter=parameter_value

Παρατηρούμε ότι στο 3DMark2001 SE, όσο ανεβαίνει ο αριθμός των καρτών σε CrossFire πέφτει η απόδοσή του (αυτό μπορεί να δημιουργείται και από Bottleneck του επεξεργαστή, ο οποίος ήταν χρονισμένος χαμηλά για τις ανάγκες του Benchmark).

Στο 3DMark03 παρατηρούμε μια σαφέστατη υπεροχή των 4850 έναντι στις κάρτες της nVIDIA, με καταπληκτικό Scaling που μας χάρισε εξαιρετικές επιδόσεις, αν λάβουμε υπόψιν το κόστος των καρτών και το ότι η μία εκ των τριών 4850 έτρεχε σε 4x αντί για 16x, όπως οι υπόλοιπες.

Στο 3DMark05 βλέπουμε ότι η προσθήκη περισσότερων καρτών, δεν ωφελεί και τόσο στο τελικό αποτέλεσμα, κάτι το οποίο παρατηρούμε και στις κάρτες της nVIDIA, όπου η 9800 GTX δεν έχει μεγάλη διαφορά από την 9800 GX2 (που στην ουσία είναι 2x 9800 GTX underclocked). Παρόλα αυτά, παρατηρούμε ότι μία 4850 μπορεί να κοντράρει στα ίσα την 9800GTX, ενώ 2 μαζί σε CrossFire ξεπερνούν την κατά πολύ ακριβότερη 9800 GX2.

[bREAK=Benches: Part 2]

Στο δεύτερο κομμάτι της σύγκρισης των καρτών στα Benchmarks της Futuremark, χρησιμοποιήσαμε το 3DMark06 και το 3DMark Vantage, στα Performance και High Presets.

[flash=http://img124.imageshack.us/img124/6250/3dmark02eo3.swf]quality=high width=750 height=440 parameter=parameter_value

Στο 3DMark06 παρατηρούμε ότι η μονή 4850 πάλι μπορεί να κοντράρει την 9800 GTX, η οποία την ξεπερνάει με μια μικρή διαφορά της τάξεως των 700 marks, ενώ υστερεί εμφανώς από την 9800 GX2, όπως ήταν άλλωστε αναμενόμενο. Με την προσθήκη της δεύτερης 4850 βλέπουμε το καλό Scaling των καρτών, καθότι περάσαμε με πολύ άνεση πάνω από την 9800 GX2, αφήνοντας την 9800 GTX πολύ πίσω. Με 3 κάρτες πάνω, έκανε την εμφάνισή του για ακόμη μια φορά το bottleneck, αφού η αύξηση του σκορ ήταν μόλις 500 marks (1 -> 2: 6.600 marks).

Τέλος στο 3DMark Vantage, αυτό που βλέπουμε είναι μια παρόμοια συμπεριφορά με το 3DMark06, με τη μόνη διαφορά να αποτελεί η υπεροχή της 4850 σε σχέση με την 9800 GTX, η οποία μας απογοήτευσε αρκετά, βγάζοντας έως και ~1.200 marks λιγότερα από τη λιλιπούτεια κάρτα της AMD/ATi.

[bREAK=Crysis DX10 64Bit]

Σειρά έχει στο συγκριτικό μας το πασίγνωστο FPS της Crytek, Crysis. Ο λόγος που διαλέξαμε το συγκεκριμένο τίτλο είναι προφανής - ο ντόρος που έχει κάνει αυτό το παιχνίδι με τα γραφικά του και τις απαιτήσεις του, απαιτούσε τη χρήση του μέσα στο συγκριτικό, ενώ θα μπορέσουμε να δούμε και το κατά πόσο αληθεύουν οι ισχυρισμοί πολλών ότι είναι ένα από τα πιο nVIDIA Optimised Games στην αγορά.

[flash=http://img47.imageshack.us/img47/3418/crysis1gp4.swf]quality=high width=600 height=600 parameter=parameter_value

[flash=http://img95.imageshack.us/img95/8193/crysis2zv3.swf]quality=high width=600 height=600 parameter=parameter_value

Πρώτες εντυπώσεις - αρνητικές δυστυχώς για τις κάρτες της AMD/ATi, αλλά σίγουρα όχι απογοητευτικές. Το παιχνίδι με 3 κάρτες γραφικών ήταν σχεδόν unplayable, ένα γνωστό θέμα των Catalyst 8.6 Drivers Hotfix Build 64906 με το Crysis, που βγήκαν ειδικά για τις 4850.

Όπως βλέπουμε στα τεστ που πραγματοποιήθηκαν με τα Settings στο High, οι 2x 4850 σε CrossFire πλησιάζουν αρκετά, όσο ανεβαίνει η ανάλυση, την 9800 GX2, ξεπερνώντας φυσικά άνετα την 9800 GTX. Με τα Settings στο Very High, το σκηνικό επαναλαμβάνεται, με την 9800 GX2 να ξεπερνάει ελάχιστα στα 1680x1050 με το ΑΑ στο 2x, τις δύο κάρτες τις AMD/ATi.

Να αναφέρουμε ότι στην 9800GX2 στην ανάλυση 1900x1200 απ το τέστ με 2xAA και πάνω ξαφνικά εκεί που είχαμε κανονική η ροή των FPS,σταμάταγε και πήγαινε με 8 και 7 FPS,μάλλον κάποιο Bug των οδηγών???

[bREAK=World In Conflict]

Σε αυτό το κομμάτι του συγκριτικού, τρέξαμε το in-game Benchmark του World in Conflict, με τα Details στα μέγιστα επίπεδα, χωρίς όμως το Anisotropic Filtering.

[flash=http://img167.imageshack.us/img167/6908/wicyv7.swf]quality=high width=600 height=600 parameter=parameter_value

Όπως και στην παρουσίαση των καρτών, έτσι και εδώ το World in Conflict παρουσίασε ορισμένα προβλήματα με το CrossFire. Ενώ το VSync ήταν OFF, οι επιδόσεις των καρτών της AMD/ATi αδυνατούσαν να ξεπεράσουν σε Average FPS το νούμερο των 60 FPS, σε αντίθεση με την 9800 GX2, η οποία έφτασε μέχρι τα 74 FPS.

Για το πρόβλημα αυτό, όπως όλα δείχνουν ευθύνονται οι Catalyst, μιας και με τη χρήση 3 καρτών γραφικών τα Average FPS έπεσαν, αντί να ανέβουν. Προσδοκούμε σε μια καινούρια έκδοσή τους, η οποία ίσως αναδείξει την πραγματική δύναμη των καρτών, των οποίων αυτή τη στιγμή οι επιδόσεις "φρενάρονται".

Βέβαια, δεν πρέπει να ξεχάσουμε να αναφέρουμε ότι η μονή 4850 μπορούσε να κοντράρει για ακόμη μια φορά την 9800 GTX, ξεπερνώντας τη μάλιστα σε επιδόσεις όταν το ΑΑ ήταν στο 2x.

[bREAK=Unreal Tournament III]

Συνεχίζουμε το συγκριτικό μας με το Unreal Tournament III, που φυσικά χρησιμοποιεί την εξαιρετική Unreal Engine 3.0. Το τρίτο μέρος της πασίγνωστης σειράς παιχνιδιών αποτελεί ένα καλό Benchmark για τις κάρτες γραφικών μας, τονίζοντας τις αλλαγές των FPS με τη χρήση του ΑΑ, ειδικότερα στις κάρτες της AMD/ATi.

[flash=http://img239.imageshack.us/img239/1802/ut3bs7.swf]quality=high width=600 height=600 parameter=parameter_value

Το εξαιρετικό Scaling που είδαμε με την προσθήκη της δεύτερης 4850 δεν το παρατηρήσαμε με την προσθήκη της τρίτης, χωρίς όμως τα αποτελέσματα να μας απογοητεύουν. Αυτό που μας παραξένεψε είναι ένα "τείχος" στα Average FPS χωρίς τη χρήση ΑΑ με 3x 4850, όπου και στις δύο αναλύσεις τα μέγιστα νούμερα που είδαμε ήταν παρόμοια.

Στη σύγκριση με τις κάρτες της nVIDIA, οι κάρτες της AMD/ATi μας άφησαν με ανάμεικτα αισθήματα. Ενώ η μονή 4850 ξεπερνούσε την 9800 GTX σε επιδόσεις χωρίς ΑΑ, με τη χρήση του ΑΑ οι επιδόσεις έπεφταν κατακόρυφα, τοποθετώντας άνετα την κάρτα της nVIDIA μπροστά. Η 9800 GX2 δεν απειλήθηκε ποτέ, εκτός από τις 3 4850 σε CrossFire.

[bREAK=Enemy Territory: Quake Wars]

Το Enemy Territory: Quake Wars αποτελεί το επόμενο παιχνίδι που χρησιμοποιήσαμε στη σύγκρισή μας. Ο γνωστός τίτλος της Id Software χρησιμοποιεί τη βελτιωμένη έκδοση της μηχανής γραφικών του Doom III και αποτελεί ένα καλό τεστ για τις κάρτες γραφικών μας, μιας και χρησιμοποιεί OpenGL αντί για DirectX.

[flash=http://img291.imageshack.us/img291/8400/etqwej0.swf]quality=high width=600 height=600 parameter=parameter_value

Το πρώτο που παρατηρούμε είναι, για ακόμα μια φορά, τα προβλήματα του CrossFire με τη χρήση παραπάνω από 2 καρτών, μιας και τα Average FPS έπεσαν σημαντικά όταν βάλαμε και τις 3 κάρτες πάνω στο μηχάνημα.

Στη συνέχεια όμως, εντύπωση μας κάνουν οι εξαιρετικές επιδόσεις των καρτών της AMD/ATi, όπου ακόμα και η μονή 4850 ξεπερνάει την πανάκριβη 9800 GX2, δείχνοντας την καταπληκτική πρόοδο που έχει κάνει η ομάδα της ATi στο OpenGL. Οι κάρτες της nVIDIA δεν μπόρεσαν, σε κανένα σενάριο να ξεπεράσουν τις 4850, ενώ ακόμα και μεταξύ τους οι διαφορές ήταν ελάχιστες, δείχνοντας ότι ίσως υπάρχουν κάποια προβλήματα στους drivers της εταιρείας.

[bREAK=Call Of Juarez DX10]

Τελευταίο παιχνίδι αυτού του συγκριτικού, το Call of Juarez αποτελεί ένα καλό μέτρο σύγκρισης για τις κάρτες της AMD/ATi, μιας και πολλοί είναι αυτοί που υποστηρίζουν ότι ο τίτλος αυτός είναι ο πλέον ATi Optimised.

[flash=http://img261.imageshack.us/img261/4228/cojvx7.swf]quality=high width=600 height=600 parameter=parameter_value

Όντως φαίνεται πως στο παιχνίδι αυτό, οι κάρτες της AMD/ATi διαπρέπουν. Μια μονή 4850 μπορεί να ξεπεράσει άνετα την 9800 GTX σε επιδόσεις, ενώ με τη χρήση 2 καρτών το Scaling είναι τόσο καλό που αφήνει την 9800 GX2 πολύ πίσω με σχεδόν το μισό κόστος. Όταν βάλαμε 3 κάρτες πάνω, δεν είδαμε το αντίστοιχο Scaling που είδαμε με τη χρήση των 2, αλλά σίγουρα μείναμε ικανοποιημένοι, καθότι είδαμε αύξηση 20-30% στις επιδόσεις.

[bREAK=Τα συμπεράσματά μας]

Κάπου εδώ φτάσαμε στον επίλογο αυτού του συγκριτικού. Για έναν Reviewer, αυτό το σημείο είναι ένα από τα δυσκολότερα, μιας και πρέπει να συγκεντρώσει όλες τις εντυπώσεις του σε μερικές παραγράφους από όλες τις πληροφορίες που πήρε από τα αποτελέσματα των τεστ που έκανε.

Αυτό όμως, δε συνέβη με τις 4850 που δοκιμάσαμε. Με μοναδική παραφωνία τα προβλήματα των drivers σε ορισμένα σενάρια, που είναι αναμενόμενο να διορθωθούν στο άμεσο μέλλον, τα αποτελέσματα από τις δοκιμές μας ευννοούν πολύ την AMD/ATi. Οι μικρές και φτηνές κάρτες της κατάφεραν και κοίταξαν στα μάτια τα τέρατα της nVIDIA, καταφέρνοντας να ξεπεράσουν ακόμα και την πανίσχυρη και πανάκριβη 9800 GX2 σε κάποιες περιπτώσεις, με τη χρήση μίας μόνο κάρτας.

Επίσης να αναφέρουμε το Scaling του CrossFire που μας έκανε αρκετή εντύπωση. Κατα κύριο λόγο η αύξηση στις επιδόσεις από 1 κάρτα σε 2 μας έδεινε αύξηση από 70% εώς και το εξωφρενικό νούμερο του 94%. Με την προσθήκη της 3ης κάρτας η αύξηση που πήραμε δεν ήταν τόσο μεγάλη καθότι κυμάνθηκε από 15 εώς 30% σε κάποιες περιπτώσεις. Αν όμως αναλογιστούμε ότι η κάρτα δούλευε με 4x δλδ το 1/4 του μέγιστου bandwith,η αύξηση αυτή είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητική.

Εν τέλει οι 4850, με την εξαιρετικά χαμηλή τιμή στην οποία βγήκαν στις αγορές, σίγουρα δε μας προετοίμασαν για αυτό που θα ακολουθούσε. Εκεί που όλοι περίμεναν μια φτηνή και σχετικά χαμηλών επιδόσεων κάρτα, η 4850 τους διέψευσε, σε εντυπωσιακό μάλιστα βαθμό. Η μικρή αυτή κάρτα αποδείχθηκε θαυματουργή ενώ σίγουρα, όπως είπαμε και στην πρώτη μας παρουσίαση, μας προϊδεάζει για μια πολύ ισχυρή Radeon HD 4870, που αναμένεται σε λίγες μέρες να βγει στα καταστήματα.

Τι άλλο μπορούμε πλέον να πούμε - η AMD/ATi επέστρεψε για τα καλά. Η nVIDIA πλέον βρήκε ένα σοβαρό ανταγωνισμό και επιβάλλεται να προωθήσει τα PhysX και CUDA, αν θέλει να δει τις κάρτες της να πωλούνται στο κοινό.

Τι σας επιφυλάσσουμε για την συνέχεια.....?

03wrkr7vr9.jpg

Να ευχαριστήσουμε για ακόμα μια φορά την Πλαίσιο Computers που μας διέθεσε τις κάρτες ώστε να μπορέσουμε να πραγματοποιήσουμε αυτό το συγκριτικό

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο παιδια , πολυ καλο review..

μια απορια ομως

στο ut3 πως καταφερατε και βαλατε AA? θυμαμαι παλια που λεγαμε οτι σε Unreal3 engine AA δεν εμπαινε

Link to comment
Share on other sites

Εξαιρετικό review. Θα μπορούσατε να μας πείτε τις παρατηρήσεις σας σε σχέση με

α) το πώς επηρεάζεται η θερμοκρασία του κουτιού από τις δύο κάρτες σε CF

β) το αν είδατε ή όχι micro stuttering (διάβασα πώς το πρόβλημα λύνεται με τη σειρά 48xx)

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο παιδια , πολυ καλο review..

μια απορια ομως

στο ut3 πως καταφερατε και βαλατε AA? θυμαμαι παλια που λεγαμε οτι σε Unreal3 engine AA δεν εμπαινε

Το κάναμε forced απ τους drivers :)

Εξαιρετικό review. Θα μπορούσατε να μας πείτε τις παρατηρήσεις σας σε σχέση με

α) το πώς επηρεάζεται η θερμοκρασία του κουτιού από τις δύο κάρτες σε CF

β) το αν είδατε ή όχι micro stuttering (διάβασα πώς το πρόβλημα λύνεται με τη σειρά 48xx)

Για την θερμοκρασία δεν μπορώ να σου πω μιας και το κουτί ήταν ανοικτό

Πιστεύω όμως ότι υπάρχει περίπτωση να σου ανεβάσει ολόκληρο το κουτί γύρω στους 5+++ βαθμούς στο χαλαρό :(

να σου πώ την αλήθεια δεν είδα,αλλά δεν το πρόσεξα κι όλας τόσο πολύ.

Link to comment
Share on other sites

ωραιος ;)

καλα θα ηταν να ειχε και 1900*1200 :)

μας λείπει το monitor :P

Σε coj και crysis μπρούσα να το κάνω forced αλλά στα άλλα όχι :(

Link to comment
Share on other sites

Το κάναμε forced απ τους drivers :)

αυτο που θελω να πω ειναι οπως σου ειπα και στο msn

οτι συγκεκριμενα στην unreal 3 engine το ΑΑ ειναι αχρηστο.

Οπως ειδες διαφορες απο NoAA -> 16xQ AA ειναι μηδαμηνες.Δηλαδη το μονο που θα καταφερεις ειναι να ξεσκισεις την καρτα (edit:αυτος ειναι κ ο σκοπος μαλιστα:) ), να χασεις fps χωρις καλυτερη απεικονηση.

Βεβαια το point μου δεν ειναι οτι δεν επρεπε να βαλετε AA , αλλα κανω μια παρενθεση,οτι στη συγκεκριμενη μηχανη δεν εχει αποτελεσμα.

Παντως πολυ καλη δουλεια μπραβο και παλι !

και ελπιζω συντομα με πιο πολυ υλικο :)

Link to comment
Share on other sites

αυτο που θελω να πω ειναι οπως σου ειπα και στο msn

οτι συγκεκριμενα στην unreal 3 engine το ΑΑ ειναι αχρηστο.

Οπως ειδες διαφορες απο NoAA -> 16xQ AA ειναι μηδαμηνες.Δηλαδη το μονο που θα καταφερεις ειναι να ξεσκισεις την καρτα (edit:αυτος ειναι κ ο σκοπος μαλιστα:) ), να χασεις fps χωρις καλυτερη απεικονηση.

Βεβαια το point μου δεν ειναι οτι δεν επρεπε να βαλετε AA , αλλα κανω μια παρενθεση,οτι στη συγκεκριμενη μηχανη δεν εχει αποτελεσμα.

Παντως πολυ καλη δουλεια μπραβο και παλι !

και ελπιζω συντομα με πιο πολυ υλικο :)

Όντως,τώρα το παρατήρησα και γώ.

Βέβαια για την κάρτα αυτό ήταν ένα δυνατό benchmark.Μπορεί το οπτικό αποτέλεσμα να μην είναι το σωστό,αλλά το αποτέλεσμα στα fps ήταν αυτό στην ουσία θέλαμε και πήραμε ;)

Για να δούμε τι μας επιφυλάσσει η συνέχεια :)

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστούμε ρε παίδες, χαιρόμαστε που σας άρεσε :D :D

Θα πάμε και για ακόμα καλύτερα! :D

(ο Sourli θα μας σκοτώσει βέβαια, δεν αντέχει άλλο ξενύχτι :D)

Link to comment
Share on other sites

Να επισημάνω πως αν κάποιος θέλει να δεί τα αναλυτικά αποτελέσματα υπάρχουν screenshots 1 προς 1 όλα τα αποτελέσματα :)

Link to comment
Share on other sites

Θα προσθέσουμε σύντομα στα charts και

2 X 4870

2 X GTX260

2 X GTX280

2 X 4870X2

για να έχουμε/ετε μία πλήρη εικόνα για την απόδοση και γενικά το overall τών νέων καρτών γραφικών και απο τις 2 εταιρίες :)

Link to comment
Share on other sites

2x4870x2 ?????????????/ Συντομα όταν λεμε εννοούμε εντός 1-2 εβδομαδων....Διάβασα ότι η 4870χ2 υπάρχει σαν HW αλλά οι drivers θέλουν πολλή δουλειά...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now