Astalavista Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 (edited) Καλησπέρα HwBoxers! Ανοίγω αυτό το θέμα για να συζητάμε για το αγαπημένο μας μηχανοκίνητο σπορ, την F1. Όσοι πιστοί προσέλθετε! Η φετινή σεζόν ξεκινάει το τριήμερο 14-15-16 Μαρτίου στην Μελβούρνη της Αυστραλίας. Η χρονιά αναμένεται να είναι άκρως ανταγωνιστική, καθώς έπειτα από τα 4 συνεχόμενα πρωταθλήματα του Sebastian Vettel και την κυριαρχία της Red Bull, ήρθε η ώρα για ριζικές αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς από το 2009. Technical Regulations changes for 2014 Η μεγαλύτερη αλλαγή όσον αφορά τους κανονισμούς της αγωνιστικής χρονιάς αφορά τους κινητήρες που θα χρησιμοποιούν τα φετινά μονοθέσια. Έτσι, από τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες V8 των 2400 κ.ε. των περίπου 700 ίππων με υποβοήθηση από το σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας (KERS), φέτος μεταβαίνουμε στους V6 Turbo των 1600 κ.ε., με υπολογισμένη ισχύ περί τους 600 ίππους. Παρ' όλο την μεγάλη διαφορά στην απόδοση, οι κινητήρες θα προσπαθήσουν να φέρουν την απόδοση των μονοθεσίων περίπου στα επίπεδα του 2012. Η αυτοκίνηση κινείται στον άξονα του μεγαλύτερου efficiency. Έχοντας δει αρκετά νέα αυτοκίνητα που ενσωματώνουν κινητήρες μικρότερης χωρητικότητας αλλά υπερ-τροφοδοτούμενους (πχ TSI), το λεγόμενο "downsizing" δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστη και την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Δεν είναι όμως τόσο το downsizing η μεγάλη αλλαγή, όσο και η ενίσχυση του ρόλου των συστημάτων ανάκτησης ενέργειας. Από το 2009 είχαμε την εισαγωγή του KERS (kinetic energy recovery system), ένα σύστημα που ανακτούσε την θερμική ενέργεια από τα πίσω δισκόφρενα, και την αποθήκευε σε ηλεκτρική ενέργεια στις μπαταρίες του μονοθεσίου. Ο ηλεκτροκινητήρας έπειτα είχε την δυνατότητα να ενισχύσει την δύναμη του κινητήρα κατά 80 ίππους για περίπου 6,7 δευτερόλεπτα ανά γύρο. Την θέση του παίρνει το ERS, και ο λόγος που απομακρύνθηκε το "Κ" είναι ότι πλέον τα μονοθέσια δεν ανακτούν ενέργεια μόνο από το φρενάρισμα, αλλά και από την περιστροφή του Turbo. Το ERS βασίζεται σε δυο μονάδες, την MGU-K (το πρώην KERS) καθώς και την MGU-H. Η δεύτερη μονάδα δεν αποθηκεύει μόνο ενέργεια, αλλά έχει την δυνατότητα να τροφοδοτήσει άμεσα την MGU-K αλλά και να περιστρέψει το Turbo πριν το γκάζι, ώστε να εξαλειφθεί το Turbo Lag. Ο συνδυασμός αυτών των 2 μονάδων διπλασιάζει την ενέργεια στους 160 ίππους, και η χρήση του επεκτείνεται στα 33 δευτερόλεπτα / γύρο. Τέλος σε αντίθεση με το KERS, το ERS δεν απαιτεί την εκκίνηση από τον οδηγό, αλλά είναι ενσωματωμένο στο engine mapping και θα χρησιμοποιείται αυτόματα. Μέχρι πέρσι, η απώλεια του KERS ισοδυναμούσε με περίπου 3 δέκατα / γύρο, φέτος όμως με την τόσο εκτεταμένη του χρήση οποιαδήποτε απώλεια θα είναι καταστροφική και θα ισοδυναμεί με εγκατάλειψη. [img_ALT=F1 2014 season] http://1.bp.blogspot.com/-F57nAe5VFbo/Ut-q6mRdKHI/AAAAAAAABjA/hpWs0xh_8Wc/s1600/Flux_Electriques_F1_def_gb.jpg[/img_ALT] Στα υπόλοιπα στοιχεία των νέων V6, το Turbo αναμένεται να περιστρέφεται στις περίπου 100000 σ.α.λ., ενώ θα λειτουργεί με πίεση 3,4 bar. Οι κινητήρες πλέον είναι άμεσου ψεκασμού, ενώ η χωρητικότητα των κυλίνδρων μειώθηκε από τα 300cc στα περίπου 266. Μπορεί να φαίνεται πως μειώθηκαν σε απόδοση, αυτό που ανέβηκε όμως είναι η ροπή, από τα 300Nm @ 17500 RPM, στα 425Nm @ 10500 RPM χωρίς την χρήση του ERS! Σημαντικό στοιχείο αποτελεί και η κατάργηση των 2 εξατμίσεων και η μετάβαση σε μια κεντρική, που στόχο έχει την εξάλειψη του blown diffuser, όπου χρησιμοποιούσε τα καυσαέρια για μεγαλύτερη κάθετη δύναμη. Τέλος, η μέγιστη περιστροφή των κινητήρων θα είναι οι 15000 σ.α.λ., όριο που δεν αναμένεται να εξαντληθεί, ενώ σε κάθε οδηγό θα αναλογούν 5 κινητήρες για όλη την χρονιά. [img_ALT=F1 2014 season] http://www.themotorreport.com.au/content/image/2/0/2014_renault_f1_energy_power_unit_engine_09-0124.jpg[/img_ALT][video=youtube;4jWl52-4HEI] Δεν είναι οι μοναδικές αλλαγές όμως που θα έχουμε. Φέτος κάθε μονοθέσιο επιβάλλεται να κρατάει περί τα 100Kg καύσιμου στο ντεπόζιτο. Ταυτόχρονα όμως, ο περιοριστής καυσίμου θα επιτρέπει μόνο 100Kg καυσίμου ανά ώρα, κάτι το οποίο σημαίνει ότι οι ομάδες θα πρέπει να διαχειριστούν πολύ έξυπνα το καύσιμο που έχουν στην διάθεσή τους. Ταυτόχρονα, επιβάλλεται μεγαλύτερος περιορισμός στα κιβώτια ταχυτήτων, με την προσθήκη μιας παραπάνω ταχύτητας (8 πλέον σε αντίθεση με τις 7 μέχρι το 2013), όμως θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί ένα κιβώτιο για 6 αγώνες. Επιπλέον, επιβάλλεται το κλείδωμα των gear ratios, με τις ομάδες να καταθέτουν 8 σταθερά gear ratios για όλη την σεζόν (για το 2014 επιτρέπεται η αλλαγή μόνο μια φορά). Για μια ακόμα φορά έχουμε μερικές αλλαγές στην αεροδυναμική. Πλέον η μπροστινή πτέρυγα μικραίνει κατά 15 εκατοστά, ενώ το ρύγχος του μονοθεσίου πρέπει να έχει συγκεκριμένη απόσταση από το έδαφος. Τέλος, η πίσω πτέρυγα πρέπει να φέρει πιο μικρά στοιχεία, το DRS όμως θα έχει δυνατότητα ανοίγματος από τα 50mm πέρσι στα 65mm φέτος, φέροντας ακόμα μεγαλύτερες βελτιώσεις στην τελική των μονοθεσίων. Edited March 11, 2014 by Astalavista Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astalavista Posted March 11, 2014 Author Share Posted March 11, 2014 (edited) Teams and Drivers Lineup 2014 Φυσικά, δεν θα αφήσουμε στην άκρη τους συμμετέχοντες. Πάμε να δούμε μια σύντομη ματιά τους φετινούς διεκδικητές του τίτλου: Red Bull [MAG_THUMB=F1 2014 Season] [/MAG_THUMB] Car: RB10 Power unit: Renault Drivers: 1 Sebastian Vettel, 3 Daniel Ricciardo Mercedes [MAG_THUMB=F1 2014 Season] http://images.autosport.com/editorial/1390894488.jpg[/MAG_THUMB] Car: F1 W05 Power unit: Mercedes Drivers: 44 Lewis Hamilton, 6 Nico Rosberg Ferrari [MAG_THUMB=F1 2014 Season] [/MAG_THUMB] Car: F14 T Power unit: Ferrari Drivers: 14 Fernando Alonso, 7 Kimi Raikkonen Lotus [MAG_THUMB=F1 2014 Season] [/MAG_THUMB] Car: E22 Power unit: Renault Drivers: 8 Romain Grosjean, 13 Pastor Maldonado McLaren [MAG_THUMB=F1 2014 Season] [/MAG_THUMB] Car: MP4-29 Power unit: Mercedes Drivers: 22 Jenson Button, 20 Kevin Magnussen Force India [MAG_THUMB=F1 2014 Season] http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2014/01/IMG_3662.jpg[/MAG_THUMB] Car: VJM07 Power unit: Mercedes Drivers: 27 Nico Hulkenberg, 11 Sergio Perez Sauber [MAG_THUMB=F1 2014 Season] [/MAG_THUMB] Car: C33 Power unit: Ferrari Drivers: 99 Adrian Sutil, 21 Esteban Gutierrez Toro Rosso [MAG_THUMB=F1 2014 Season] [/MAG_THUMB] Car: STR9 Power unit: Renault Drivers: 25 Jean-Eric Vergne, 26 Daniel Kyvat Williams [MAG_THUMB=F1 2014 Season] http://www.jamesallenonf1.com/wp-content/uploads/Screen-Shot-2014-03-06-at-13.09.24-300x200.png[/MAG_THUMB] Car: FW36 Power unit: Mercedes Drivers: 19 Felipe Massa, 77 Valtteri Bottas Marussia [MAG_THUMB=F1 2014 Season] [/MAG_THUMB] Car: MR03 Power unit: Ferrari Drivers: 17 Jules Bianchi, 4 Max Chilton Caterham [MAG_THUMB=F1 2014 Season] [/MAG_THUMB] Car: CT05 Power unit: Renault Drivers: 10 Kamui Kobayashi, 9 Marcus Ericcson 2014 Race Calendar Για το τέλος, ας δούμε που θα ταξιδέψει το F1 Circus για την φετινή σεζόν. Δυο νέες προσθήκες, η επαναφορά μετά από 10 χρόνια της Αυστρίας καθώς και η νέα πίστα της Ρωσίας. Αποχωρεί η Κορέα έπειτα από μόλις 3 χρόνια παρουσίας, όπως επίσης και η Ινδία η οποία θα επανέλθει το 2015. March 16: Australia March 30: Malaysia April 6: Bahrain April 20: China May 11: Spain May 25: Monaco June 8: Canada June 22: Austria July 6: Great Britain July 20: Germany July 27: Hungary August 24: Belgium September 7: Italy September 21: Singapore October 5: Japan October 12: Russia November 2: USA November 9: Brazil November 23: Abu Dhabi Καλή αγωνιστική χρονιά! Edited March 11, 2014 by Astalavista Link to comment Share on other sites More sharing options...
venisk Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 Ξενέρωσα αρκετά με την επιστροφή του τούρμπο! Όμως μ αρέσει η κατανάλωση! Πάμε μωρή ferrari τρέλα!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
crustytheclown Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 8τάχυτα με τόση ροπή και θα πρέπει το κιβώτιο να αντέξει 6 αγώνες... interesting... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astalavista Posted March 11, 2014 Author Share Posted March 11, 2014 Πολλά θα κριθούν στην αξιοπιστία φέτος... τουλάχιστον οι πρώτοι αγώνες θα έχουν πλάκα. Post #2 updated! Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonis Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 εμενα μου εχουν λείψει οι εποχές με τους screaming v12 . αυτη η μείωση κυλίνδρων και κυβικών δεν μαρεσει θα φτάσουνε να τρέχουνε με 3κιλινδρα 1000αρια τούρμπο με 500 άλογα στο τέλος . αμα ειναι μάγκες να φτιάξουνε αμάξι όπως τα παλιά 4 κυλινδρα turbo με 1400 αλογα . να ξεχωρίσουνε οι οδηγοί απο τα παιδάκια Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetallicGR Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 Ίσως θα ναι η χρονιά που θα ξανα-ξεκινήσω να βλέπω F1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
venisk Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 Πάμε ρε kimi πάτα τους όλους!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
caution Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 To μοτεράκι φέτος δεν μου αρέσει καθόλου. Μου φαίνονται τελείως γήινα τα νούμερά του και με ξενερώνει αυτό (γήινα για περισσότερα cc τελοσπάντων) αλλά αν μειώσουν τα αεροδυναμικά μπορεί και να 'ναι καλή χρονιά για το θέαμα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 To μοτεράκι φέτος δεν μου αρέσει καθόλου. Μου φαίνονται τελείως γήινα τα νούμερά του και με ξενερώνει αυτό (γήινα για περισσότερα cc τελοσπάντων) αλλά αν μειώσουν τα αεροδυναμικά μπορεί και να 'ναι καλή χρονιά για το θέαμα... Τους περιορίζει και το 100lt/h στο καύσιμο για να φτάσουν πιο πολλά άλογα. ------------ Fun fact, στους "κανονικούς" κινητήρες βενζίνης η μέγιστη πίεση ψεκασμού δεν έχει ξεπεράσει για την ώρα τα 200bar, ενώ εδώ φτάνει μέχρι 500bar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
honda22 Posted March 12, 2014 Share Posted March 12, 2014 Έχουμε να δούμε πυροτεχνήματα σε λίγες μέρες, ουυυυ. Ανάσταση θα κάνουμε Link to comment Share on other sites More sharing options...
conroe Posted March 12, 2014 Share Posted March 12, 2014 (edited) παντως μεχρι στιγμης στα δοκιμαστικα, ειναι 1-2 δευτ. πιο αργα σε σχεση με περυσι. να θυμηθουμε και μερικα θρυλικα προσπερασματα! [video=youtube;oRO6zVSLZ2k]http://www.youtube.com/watch?v=oRO6zVSLZ2k Edited March 13, 2014 by conroe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astalavista Posted March 14, 2014 Author Share Posted March 14, 2014 (edited) H χρονιά ξεκίνησε με τα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά! Αποτελέσματα FP1 Pos No Driver Team Time/Retired Gap Laps 1 14 Fernando Alonso Ferrari 1:31.840 20 2 22 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:32.357 0.517 23 3 77 Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1:32.403 0.563 27 4 19 Felipe Massa Williams-Mercedes 1:32.431 0.591 19 5 3 Daniel Ricciardo Red Bull Racing-Renault 1:32.599 0.759 26 6 6 Nico Rosberg Mercedes 1:32.604 0.764 17 7 1 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 1:32.793 0.953 10 8 20 Kevin Magnussen McLaren-Mercedes 1:32.847 1.007 28 9 7 Kimi Räikkönen Ferrari 1:32.977 1.137 19 10 25 Jean-Eric Vergne STR-Renault 1:33.446 1.606 30 11 27 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1:33.533 1.693 23 12 11 Sergio Perez Force India-Mercedes 1:33.855 2.015 24 13 26 Daniil Kvyat STR-Renault 1:34.272 2.432 27 14 21 Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1:35.578 3.738 7 15 99 Adrian Sutil Sauber-Ferrari 1:36.445 4.605 13 16 17 Jules Bianchi Marussia-Ferrari 1:40.859 9.019 6 17 4 Max Chilton Marussia-Ferrari 1:46.922 15.082 4 18 9 Marcus Ericsson Caterham-Renault No time 1 19 44 Lewis Hamilton Mercedes No time 1 20 10 Kamui Kobayashi Caterham-Renault No time 1 21 13 Pastor Maldonado Lotus-Renault No time 2 22 8 Romain Grosjean Lotus-Renault No time 0 Αποτελέσματα FP2 Και μερική δράση από την πίστα... [video=youtube;doiAnjUvqbo]http://www.youtube.com/watch?v=doiAnjUvqbo Edited March 14, 2014 by Astalavista Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 Ισχύει? Red Bull Racing: Η αυτοκρατορία πέφτει - Super Story - SPORT 24 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMDnord Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 ναι, ολοι οσοι τρεχουν με ρενω μοτορι ειχαν τρελα θεματα. Δεν ξερω αν και κατα ποσο τα εχουν φτιαξει αλλα θα δουμε την κυριακη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
conroe Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 Ισχύει? Red Bull Racing: Η αυτοκρατορία πέφτει - Super Story - SPORT 24 γενικα ναι, ειχαν τα περισσοτερα θεματα απο τους αλλους. οπως ειπε και ενας μηχανικος της mercedes "εχουμε δει πολλους πρωταθλητες των δοκιμαστικων, ας περιμενουμε τους αγωνες". οι πρωτοι αγωνες ομως παντα ειχαν καποιες εκπληξεις. μη ξεχναμε οτι και περσι η renault δε ξεκινησε καλα και μετα το πηρε χαλαρα. απο' οτι γραφουν δεν ειχαν το μπατζετ για να δουλεψουν δυο project ταυτοχρονα με δυο διαφορετικες ομαδες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astalavista Posted March 14, 2014 Author Share Posted March 14, 2014 Ισχύει? Red Bull Racing: Η αυτοκρατορία πέφτει - Super Story - SPORT 24 "Η αυτοκρατορία πέφτει" θεωρώ πως είναι υπερβολή σαν τίτλος. Η RB είναι, έχει το κορυφαία μυαλά εκεί (Andrian Newey, Christian Horner) και το μεγαλύτερο budget απ' όλες τις ομάδες. Δεν ξέχασαν να παίρνουν τίτλους. Αλλά με όλες αυτές τις αλλαγές, το πακέτο (RB + Renault) δεν ήταν έτοιμο 100% και είχαν αρκετά προβλήματα στις χειμερινές δοκιμές. Με βάση όμως τα FP1 και FP2 είναι αρκετά κοντά στην κορυφή. Όλη η χρονιά θα είναι "Development Race": Ποιος θα είναι καλύτερος στην εξέλιξη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vroom Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 Χάλια ο ήχος από τους νέος κινητήρες, όπως επίσης και το το Live timing που το άλλαξαν τα φωτά. Να δούμε την Κυριακή αν ο αγώνας θα έχει κάποιο ενδιαφέρων, η αν είμαστε από την αρχή σε fuel saving management. Link to comment Share on other sites More sharing options...
conroe Posted March 15, 2014 Share Posted March 15, 2014 (edited) [TABLE=class: raceResults] [TR] [TH]Pos[/TH] [TH]No[/TH] [TH]Driver[/TH] [TH]Team[/TH] [TH]Q1[/TH] [TH]Q2[/TH] [TH]Q3[/TH] [TH]Laps[/TH] [/TR] [TR] [TD]1[/TD] [TD]44[/TD] [TD]Lewis Hamilton[/TD] [TD]Mercedes[/TD] [TD]1:31.699[/TD] [TD] 1:42.890[/TD] [TD] 1:44.231[/TD] [TD]22[/TD] [/TR] [TR] [TD]2[/TD] [TD]3[/TD] [TD]Daniel Ricciardo[/TD] [TD]Red Bull Racing-Renault[/TD] [TD]1:30.775[/TD] [TD] 1:42.295[/TD] [TD] 1:44.548[/TD] [TD]20[/TD] [/TR] [TR] [TD]3[/TD] [TD]6[/TD] [TD]Nico Rosberg[/TD] [TD]Mercedes[/TD] [TD]1:32.564[/TD] [TD] 1:42.264[/TD] [TD] 1:44.595[/TD] [TD]21[/TD] [/TR] [TR] [TD]4[/TD] [TD]20[/TD] [TD]Kevin Magnussen[/TD] [TD]McLaren-Mercedes[/TD] [TD]1:30.949[/TD] [TD] 1:43.247[/TD] [TD] 1:45.745[/TD] [TD]19[/TD] [/TR] [TR] [TD]5[/TD] [TD]14[/TD] [TD]Fernando Alonso[/TD] [TD]Ferrari[/TD] [TD]1:31.388[/TD] [TD] 1:42.805[/TD] [TD] 1:45.819[/TD] [TD]21[/TD] [/TR] [TR] [TD]6[/TD] [TD]25[/TD] [TD]Jean-Eric Vergne[/TD] [TD]STR-Renault[/TD] [TD]1:33.488[/TD] [TD] 1:43.849[/TD] [TD] 1:45.864[/TD] [TD]21[/TD] [/TR] [TR] [TD]7[/TD] [TD]27[/TD] [TD]Nico Hulkenberg[/TD] [TD]Force India-Mercedes[/TD] [TD]1:33.893[/TD] [TD] 1:43.658[/TD] [TD] 1:46.030[/TD] [TD]20[/TD] [/TR] [TR] [TD]8[/TD] [TD]26[/TD] [TD]Daniil Kvyat[/TD] [TD]STR-Renault[/TD] [TD]1:33.777[/TD] [TD] 1:44.331[/TD] [TD] 1:47.368[/TD] [TD]20[/TD] [/TR] [TR] [TD]9[/TD] [TD]19[/TD] [TD]Felipe Massa[/TD] [TD]Williams-Mercedes[/TD] [TD]1:31.228[/TD] [TD] 1:44.242[/TD] [TD] 1:48.079[/TD] [TD]21[/TD] [/TR] [TR] [TD]10[/TD] [TD]77[/TD] [TD]Valtteri Bottas[/TD] [TD]Williams-Mercedes[/TD] [TD]1:31.601[/TD] [TD] 1:43.852[/TD] [TD] 1:48.147[/TD] [TD]19[/TD] [/TR] [TR] [TD]11[/TD] [TD]22[/TD] [TD]Jenson Button[/TD] [TD]McLaren-Mercedes[/TD] [TD]1:31.396[/TD] [TD] 1:44.437[/TD] [TD][/TD] [TD]13[/TD] [/TR] [TR] [TD]12[/TD] [TD]7[/TD] [TD]Kimi Räikkönen[/TD] [TD]Ferrari[/TD] [TD]1:32.439[/TD] [TD] 1:44.494[/TD] [TD][/TD] [TD]13[/TD] [/TR] [TR] [TD]13[/TD] [TD]1[/TD] [TD]Sebastian Vettel[/TD] [TD]Red Bull Racing-Renault[/TD] [TD]1:31.931[/TD] [TD] 1:44.668[/TD] [TD][/TD] [TD]13[/TD] [/TR] [TR] [TD]14[/TD] [TD]99[/TD] [TD]Adrian Sutil[/TD] [TD]Sauber-Ferrari[/TD] [TD]1:33.673[/TD] [TD] 1:45.655[/TD] [TD][/TD] [TD]12[/TD] [/TR] [TR] [TD]15[/TD] [TD]10[/TD] [TD]Kamui Kobayashi[/TD] [TD]Caterham-Renault[/TD] [TD]1:34.274[/TD] [TD] 1:45.867[/TD] [TD][/TD] [TD]13[/TD] [/TR] [TR] [TD]16[/TD] [TD]11[/TD] [TD]Sergio Perez[/TD] [TD]Force India-Mercedes[/TD] [TD]1:34.141[/TD] [TD] 1:47.293[/TD] [TD][/TD] [TD]13[/TD] [/TR] [TR] [TD]17[/TD] [TD]4[/TD] [TD]Max Chilton[/TD] [TD]Marussia-Ferrari[/TD] [TD]1:34.293[/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD]5[/TD] [/TR] [TR] [TD]18[/TD] [TD]17[/TD] [TD]Jules Bianchi[/TD] [TD]Marussia-Ferrari[/TD] [TD]1:34.794[/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD]5[/TD] [/TR] [TR] [TD]19[/TD] [TD]21[/TD] [TD]Esteban Gutierrez[/TD] [TD]Sauber-Ferrari[/TD] [TD]1:35.117[/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD]7[/TD] [/TR] [TR] [TD]20[/TD] [TD]9[/TD] [TD]Marcus Ericsson[/TD] [TD]Caterham-Renault[/TD] [TD]1:35.157[/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD]5[/TD] [/TR] [TR] [TD]21[/TD] [TD]8[/TD] [TD]Romain Grosjean[/TD] [TD]Lotus-Renault[/TD] [TD]1:36.993[/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD]6[/TD] [/TR] [TR] [TD]22[/TD] [TD]13[/TD] [TD]Pastor Maldonado[/TD] [TD]Lotus-Renault[/TD] [TD]No time[/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD]3[/TD] [/TR] [/TABLE] o φετελ ηταν τυχερος καθως "βουρτσισε" τον τοιχο, ενω ο κιμι ραικονεν οχι τοσο καθως ειχε ατυχημα. εκπληξη σαφως η δευτερη θεση απο τον teammate του φετελ. Edited March 15, 2014 by conroe Link to comment Share on other sites More sharing options...
venisk Posted March 15, 2014 Share Posted March 15, 2014 Ήπιε ένα ποτηράκι παραπάνω ο kimi..σιγά... θεούλης!! Έπαιζα με τους διακόπτες λέει!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astalavista Posted March 16, 2014 Author Share Posted March 16, 2014 (edited) Πάει και ο πρώτος αγώνας της χρονιάς! Πως σας φάνηκε; Προσωπικά είχε αρκετό ενδιαφέρον, μάχες και προσπεράσματα, αλλά οι Merc προς το παρόν είναι μακριά. Αποκάλυψη του αγώνα o Magnussen, και εντυπωσιακός ο Bottas, αλλά γκρέμισε τα πάντα όταν ακούμπησε στον τοίχο. Μπορούσε να είχε χτυπήσει πόντιουμ με τέτοια απόδοση. Απογοήτευση του αγώνα ο Kimi, το παλικάρι ακόμα δεν έχει προσαρμοστεί αν και τα Ferrari είχανε πρόβλημα με το ERS. Φοβερό αποτέλεσμα από τις Torro Rosso στην 8η και 9η θέση! Breaking news, ο Ricciardo αποκλείστηκε από την δεύτερη θέση. Τελικά αποτελέσματα: f1_australia.PNG Edited March 16, 2014 by Astalavista Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yoshi Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 το ειδα απο stream αθλιος ηχος Link to comment Share on other sites More sharing options...
venisk Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 Δεν τρελάθηκα, γενικά ψιλό βαρέθηκα..α ρε kimi κρίμα..ωραίος ο ήχος που κάνει όταν φορτώνει! Link to comment Share on other sites More sharing options...
conroe Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 ψιλοβαρετα ηταν και ο ηχος ειναι αθλιος για f1. ειδαμε τη mercedes, που ηταν μπροστα υποτιθεται, να αποχωρει με κινητηρα στο 2ο γυρο. η red bull θ' ασκησει εφεση παντως γιατι λεει οτι τα συστηματα της fia ειχαν προβλημα ολο το τριημερο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastian Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 - Ο ηχος του κινητήρα τραγικός για F1. - Η Mercedes με την απόδοση που ειχε παει για κούπα. Ο ταχύτερος γύρος αγωνα γράφτηκε στον 18 γύρο απο τον Rosberg που ηταν βαρυφορτωμένος! Ο Αλονσο έγραψε τον προσωπικο του ταχύτερο γύρο στον 50 γύρο και ο οποιος ηταν κατώτερος του Rosberg. Το ιδιο και ο Magnusen, στον 46 γύρο. Χωρίς δοκιμές εξελίξεις δεν μπορούν να την πιάσουν άμεσα....θα το καθαρίσει στους πρώτους 5 αγωνες ! Εκτος εαν ταλανίζεται απο μηχανικά προβλήματα οπως στην Αυστραλία και πετάξουν βαθμους στους πρωτους 5 αγωνες. - Στη Μαλαισία που θες κινητήρα οσοι χρησιμοποιούν Mercedes μοτερ θα ειναι μπροστά...Θεωρω τον πρωτο λογο θα εχουν Mercedes και μετα Mclaren! Link to comment Share on other sites More sharing options...