Astalavista

Formula 1 2014 Season

Recommended Posts

Καλησπέρα HwBoxers! Ανοίγω αυτό το θέμα για να συζητάμε για το αγαπημένο μας μηχανοκίνητο σπορ, την F1. Όσοι πιστοί προσέλθετε!

Η φετινή σεζόν ξεκινάει το τριήμερο 14-15-16 Μαρτίου στην Μελβούρνη της Αυστραλίας. Η χρονιά αναμένεται να είναι άκρως ανταγωνιστική, καθώς έπειτα από τα 4 συνεχόμενα πρωταθλήματα του Sebastian Vettel και την κυριαρχία της Red Bull, ήρθε η ώρα για ριζικές αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς από το 2009.

Technical Regulations changes for 2014

Η μεγαλύτερη αλλαγή όσον αφορά τους κανονισμούς της αγωνιστικής χρονιάς αφορά τους κινητήρες που θα χρησιμοποιούν τα φετινά μονοθέσια. Έτσι, από τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες V8 των 2400 κ.ε. των περίπου 700 ίππων με υποβοήθηση από το σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας (KERS), φέτος μεταβαίνουμε στους V6 Turbo των 1600 κ.ε., με υπολογισμένη ισχύ περί τους 600 ίππους. Παρ' όλο την μεγάλη διαφορά στην απόδοση, οι κινητήρες θα προσπαθήσουν να φέρουν την απόδοση των μονοθεσίων περίπου στα επίπεδα του 2012.

Η αυτοκίνηση κινείται στον άξονα του μεγαλύτερου efficiency. Έχοντας δει αρκετά νέα αυτοκίνητα που ενσωματώνουν κινητήρες μικρότερης χωρητικότητας αλλά υπερ-τροφοδοτούμενους (πχ TSI), το λεγόμενο "downsizing" δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστη και την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Δεν είναι όμως τόσο το downsizing η μεγάλη αλλαγή, όσο και η ενίσχυση του ρόλου των συστημάτων ανάκτησης ενέργειας. Από το 2009 είχαμε την εισαγωγή του KERS (kinetic energy recovery system), ένα σύστημα που ανακτούσε την θερμική ενέργεια από τα πίσω δισκόφρενα, και την αποθήκευε σε ηλεκτρική ενέργεια στις μπαταρίες του μονοθεσίου. Ο ηλεκτροκινητήρας έπειτα είχε την δυνατότητα να ενισχύσει την δύναμη του κινητήρα κατά 80 ίππους για περίπου 6,7 δευτερόλεπτα ανά γύρο.

Την θέση του παίρνει το ERS, και ο λόγος που απομακρύνθηκε το "Κ" είναι ότι πλέον τα μονοθέσια δεν ανακτούν ενέργεια μόνο από το φρενάρισμα, αλλά και από την περιστροφή του Turbo. Το ERS βασίζεται σε δυο μονάδες, την MGU-K (το πρώην KERS) καθώς και την MGU-H. Η δεύτερη μονάδα δεν αποθηκεύει μόνο ενέργεια, αλλά έχει την δυνατότητα να τροφοδοτήσει άμεσα την MGU-K αλλά και να περιστρέψει το Turbo πριν το γκάζι, ώστε να εξαλειφθεί το Turbo Lag. Ο συνδυασμός αυτών των 2 μονάδων διπλασιάζει την ενέργεια στους 160 ίππους, και η χρήση του επεκτείνεται στα 33 δευτερόλεπτα / γύρο. Τέλος σε αντίθεση με το KERS, το ERS δεν απαιτεί την εκκίνηση από τον οδηγό, αλλά είναι ενσωματωμένο στο engine mapping και θα χρησιμοποιείται αυτόματα. Μέχρι πέρσι, η απώλεια του KERS ισοδυναμούσε με περίπου 3 δέκατα / γύρο, φέτος όμως με την τόσο εκτεταμένη του χρήση οποιαδήποτε απώλεια θα είναι καταστροφική και θα ισοδυναμεί με εγκατάλειψη.

Στα υπόλοιπα στοιχεία των νέων V6, το Turbo αναμένεται να περιστρέφεται στις περίπου 100000 σ.α.λ., ενώ θα λειτουργεί με πίεση 3,4 bar. Οι κινητήρες πλέον είναι άμεσου ψεκασμού, ενώ η χωρητικότητα των κυλίνδρων μειώθηκε από τα 300cc στα περίπου 266. Μπορεί να φαίνεται πως μειώθηκαν σε απόδοση, αυτό που ανέβηκε όμως είναι η ροπή, από τα 300Nm @ 17500 RPM, στα 425Nm @ 10500 RPM χωρίς την χρήση του ERS! Σημαντικό στοιχείο αποτελεί και η κατάργηση των 2 εξατμίσεων και η μετάβαση σε μια κεντρική, που στόχο έχει την εξάλειψη του blown diffuser, όπου χρησιμοποιούσε τα καυσαέρια για μεγαλύτερη κάθετη δύναμη. Τέλος, η μέγιστη περιστροφή των κινητήρων θα είναι οι 15000 σ.α.λ., όριο που δεν αναμένεται να εξαντληθεί, ενώ σε κάθε οδηγό θα αναλογούν 5 κινητήρες για όλη την χρονιά.

[img_ALT=F1 2014 season]

http://www.themotorreport.com.au/content/image/2/0/2014_renault_f1_energy_power_unit_engine_09-0124.jpg[/img_ALT]

[video=youtube;4jWl52-4HEI]

Δεν είναι οι μοναδικές αλλαγές όμως που θα έχουμε. Φέτος κάθε μονοθέσιο επιβάλλεται να κρατάει περί τα 100Kg καύσιμου στο ντεπόζιτο. Ταυτόχρονα όμως, ο περιοριστής καυσίμου θα επιτρέπει μόνο 100Kg καυσίμου ανά ώρα, κάτι το οποίο σημαίνει ότι οι ομάδες θα πρέπει να διαχειριστούν πολύ έξυπνα το καύσιμο που έχουν στην διάθεσή τους. Ταυτόχρονα, επιβάλλεται μεγαλύτερος περιορισμός στα κιβώτια ταχυτήτων, με την προσθήκη μιας παραπάνω ταχύτητας (8 πλέον σε αντίθεση με τις 7 μέχρι το 2013), όμως θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί ένα κιβώτιο για 6 αγώνες. Επιπλέον, επιβάλλεται το κλείδωμα των gear ratios, με τις ομάδες να καταθέτουν 8 σταθερά gear ratios για όλη την σεζόν (για το 2014 επιτρέπεται η αλλαγή μόνο μια φορά).

Για μια ακόμα φορά έχουμε μερικές αλλαγές στην αεροδυναμική. Πλέον η μπροστινή πτέρυγα μικραίνει κατά 15 εκατοστά, ενώ το ρύγχος του μονοθεσίου πρέπει να έχει συγκεκριμένη απόσταση από το έδαφος. Τέλος, η πίσω πτέρυγα πρέπει να φέρει πιο μικρά στοιχεία, το DRS όμως θα έχει δυνατότητα ανοίγματος από τα 50mm πέρσι στα 65mm φέτος, φέροντας ακόμα μεγαλύτερες βελτιώσεις στην τελική των μονοθεσίων.

Edited by Astalavista
Link to comment
Share on other sites

Teams and Drivers Lineup 2014

Φυσικά, δεν θα αφήσουμε στην άκρη τους συμμετέχοντες. Πάμε να δούμε μια σύντομη ματιά τους φετινούς διεκδικητές του τίτλου:

Red Bull

[MAG_THUMB=F1 2014 Season]

formula-1-spain-spanish-test-testing-red [/MAG_THUMB]

Car: RB10

Power unit: Renault

Drivers: 1 Sebastian Vettel, 3 Daniel Ricciardo

Mercedes

[MAG_THUMB=F1 2014 Season]

http://images.autosport.com/editorial/1390894488.jpg[/MAG_THUMB]

Car: F1 W05

Power unit: Mercedes

Drivers: 44 Lewis Hamilton, 6 Nico Rosberg

Ferrari

[MAG_THUMB=F1 2014 Season]

Kimi-Raikkonen-Fernando-Alonso-F14-T_307 [/MAG_THUMB]

Car: F14 T

Power unit: Ferrari

Drivers: 14 Fernando Alonso, 7 Kimi Raikkonen

Lotus

[MAG_THUMB=F1 2014 Season]

Lotus-2_3085947.jpg?20140219065336 [/MAG_THUMB]

Car: E22

Power unit: Renault

Drivers: 8 Romain Grosjean, 13 Pastor Maldonado

McLaren

[MAG_THUMB=F1 2014 Season]

MP429_3071785.jpg?20140124145210 [/MAG_THUMB]

Car: MP4-29

Power unit: Mercedes

Drivers: 22 Jenson Button, 20 Kevin Magnussen

Force India

Car: VJM07

Power unit: Mercedes

Drivers: 27 Nico Hulkenberg, 11 Sergio Perez

Sauber

[MAG_THUMB=F1 2014 Season]

Sauber-etter_3073023.jpg?20140126154208 [/MAG_THUMB]

Car: C33

Power unit: Ferrari

Drivers: 99 Adrian Sutil, 21 Esteban Gutierrez

Toro Rosso

[MAG_THUMB=F1 2014 Season]

formula-1-jerez-spain-spanish-test-testi [/MAG_THUMB]

Car: STR9

Power unit: Renault

Drivers: 25 Jean-Eric Vergne, 26 Daniel Kyvat

Williams

Car: FW36

Power unit: Mercedes

Drivers: 19 Felipe Massa, 77 Valtteri Bottas

Marussia

[MAG_THUMB=F1 2014 Season]

formula-1-jerez-spain-spanish-test-testi [/MAG_THUMB]

Car: MR03

Power unit: Ferrari

Drivers: 17 Jules Bianchi, 4 Max Chilton

Caterham

[MAG_THUMB=F1 2014 Season]

formula-1-spain-spanish-test-testing-act [/MAG_THUMB]

Car: CT05

Power unit: Renault

Drivers: 10 Kamui Kobayashi, 9 Marcus Ericcson

2014 Race Calendar

Για το τέλος, ας δούμε που θα ταξιδέψει το F1 Circus για την φετινή σεζόν. Δυο νέες προσθήκες, η επαναφορά μετά από 10 χρόνια της Αυστρίας καθώς και η νέα πίστα της Ρωσίας. Αποχωρεί η Κορέα έπειτα από μόλις 3 χρόνια παρουσίας, όπως επίσης και η Ινδία η οποία θα επανέλθει το 2015.

  1. March 16: Australia
  2. March 30: Malaysia
  3. April 6: Bahrain
  4. April 20: China
  5. May 11: Spain
  6. May 25: Monaco
  7. June 8: Canada
  8. June 22: Austria
  9. July 6: Great Britain
  10. July 20: Germany
  11. July 27: Hungary
  12. August 24: Belgium
  13. September 7: Italy
  14. September 21: Singapore
  15. October 5: Japan
  16. October 12: Russia
  17. November 2: USA
  18. November 9: Brazil
  19. November 23: Abu Dhabi

Καλή αγωνιστική χρονιά!

Edited by Astalavista
Link to comment
Share on other sites

εμενα μου εχουν λείψει οι εποχές με τους screaming v12 . αυτη η μείωση κυλίνδρων και κυβικών δεν μαρεσει θα φτάσουνε να τρέχουνε με 3κιλινδρα 1000αρια τούρμπο με 500 άλογα στο τέλος . αμα ειναι μάγκες να φτιάξουνε αμάξι όπως τα παλιά 4 κυλινδρα turbo με 1400 αλογα . να ξεχωρίσουνε οι οδηγοί απο τα παιδάκια :hehe:

Link to comment
Share on other sites

To μοτεράκι φέτος δεν μου αρέσει καθόλου. Μου φαίνονται τελείως γήινα τα νούμερά του και με ξενερώνει αυτό (γήινα για περισσότερα cc τελοσπάντων) αλλά αν μειώσουν τα αεροδυναμικά μπορεί και να 'ναι καλή χρονιά για το θέαμα...

Link to comment
Share on other sites

To μοτεράκι φέτος δεν μου αρέσει καθόλου. Μου φαίνονται τελείως γήινα τα νούμερά του και με ξενερώνει αυτό (γήινα για περισσότερα cc τελοσπάντων) αλλά αν μειώσουν τα αεροδυναμικά μπορεί και να 'ναι καλή χρονιά για το θέαμα...

Τους περιορίζει και το 100lt/h στο καύσιμο για να φτάσουν πιο πολλά άλογα.

------------

Fun fact, στους "κανονικούς" κινητήρες βενζίνης η μέγιστη πίεση ψεκασμού δεν έχει ξεπεράσει για την ώρα τα 200bar, ενώ εδώ φτάνει μέχρι 500bar.

Link to comment
Share on other sites

H χρονιά ξεκίνησε με τα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά!

Αποτελέσματα FP1

Pos No Driver Team Time/Retired Gap Laps

1 14 Fernando Alonso Ferrari 1:31.840 20

2 22 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:32.357 0.517 23

3 77 Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1:32.403 0.563 27

4 19 Felipe Massa Williams-Mercedes 1:32.431 0.591 19

5 3 Daniel Ricciardo Red Bull Racing-Renault 1:32.599 0.759 26

6 6 Nico Rosberg Mercedes 1:32.604 0.764 17

7 1 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 1:32.793 0.953 10

8 20 Kevin Magnussen McLaren-Mercedes 1:32.847 1.007 28

9 7 Kimi Räikkönen Ferrari 1:32.977 1.137 19

10 25 Jean-Eric Vergne STR-Renault 1:33.446 1.606 30

11 27 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1:33.533 1.693 23

12 11 Sergio Perez Force India-Mercedes 1:33.855 2.015 24

13 26 Daniil Kvyat STR-Renault 1:34.272 2.432 27

14 21 Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1:35.578 3.738 7

15 99 Adrian Sutil Sauber-Ferrari 1:36.445 4.605 13

16 17 Jules Bianchi Marussia-Ferrari 1:40.859 9.019 6

17 4 Max Chilton Marussia-Ferrari 1:46.922 15.082 4

18 9 Marcus Ericsson Caterham-Renault No time 1

19 44 Lewis Hamilton Mercedes No time 1

20 10 Kamui Kobayashi Caterham-Renault No time 1

21 13 Pastor Maldonado Lotus-Renault No time 2

22 8 Romain Grosjean Lotus-Renault No time 0

Αποτελέσματα FP2

3682-albums85-picture23707.JPG

Και μερική δράση από την πίστα...

[video=youtube;doiAnjUvqbo]http://www.youtube.com/watch?v=doiAnjUvqbo

Edited by Astalavista
Link to comment
Share on other sites

ναι, ολοι οσοι τρεχουν με ρενω μοτορι ειχαν τρελα θεματα. Δεν ξερω αν και κατα ποσο τα εχουν φτιαξει αλλα θα δουμε την κυριακη.

Link to comment
Share on other sites

γενικα ναι, ειχαν τα περισσοτερα θεματα απο τους αλλους. οπως ειπε και ενας μηχανικος της mercedes "εχουμε δει πολλους πρωταθλητες των δοκιμαστικων, ας περιμενουμε τους αγωνες". οι πρωτοι αγωνες ομως παντα ειχαν καποιες εκπληξεις. μη ξεχναμε οτι και περσι η renault δε ξεκινησε καλα και μετα το πηρε χαλαρα. απο' οτι γραφουν δεν ειχαν το μπατζετ για να δουλεψουν δυο project ταυτοχρονα με δυο διαφορετικες ομαδες.

Link to comment
Share on other sites

"Η αυτοκρατορία πέφτει" θεωρώ πως είναι υπερβολή σαν τίτλος. Η RB είναι, έχει το κορυφαία μυαλά εκεί (Andrian Newey, Christian Horner) και το μεγαλύτερο budget απ' όλες τις ομάδες. Δεν ξέχασαν να παίρνουν τίτλους.

Αλλά με όλες αυτές τις αλλαγές, το πακέτο (RB + Renault) δεν ήταν έτοιμο 100% και είχαν αρκετά προβλήματα στις χειμερινές δοκιμές.

Με βάση όμως τα FP1 και FP2 είναι αρκετά κοντά στην κορυφή.

Όλη η χρονιά θα είναι "Development Race": Ποιος θα είναι καλύτερος στην εξέλιξη.

Link to comment
Share on other sites

Χάλια ο ήχος από τους νέος κινητήρες, όπως επίσης και το το Live timing που το άλλαξαν τα φωτά.

Να δούμε την Κυριακή αν ο αγώνας θα έχει κάποιο ενδιαφέρων, η αν είμαστε από την αρχή σε fuel saving management.

Link to comment
Share on other sites

[TABLE=class: raceResults]

[TR]

[TH]Pos[/TH]

[TH]No[/TH]

[TH]Driver[/TH]

[TH]Team[/TH]

[TH]Q1[/TH]

[TH]Q2[/TH]

[TH]Q3[/TH]

[TH]Laps[/TH]

[/TR]

[TR]

[TD]1[/TD]

[TD]44[/TD]

[TD]Lewis Hamilton[/TD]

[TD]Mercedes[/TD]

[TD]1:31.699[/TD]

[TD] 1:42.890[/TD]

[TD] 1:44.231[/TD]

[TD]22[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]2[/TD]

[TD]3[/TD]

[TD]Daniel Ricciardo[/TD]

[TD]Red Bull Racing-Renault[/TD]

[TD]1:30.775[/TD]

[TD] 1:42.295[/TD]

[TD] 1:44.548[/TD]

[TD]20[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]3[/TD]

[TD]6[/TD]

[TD]Nico Rosberg[/TD]

[TD]Mercedes[/TD]

[TD]1:32.564[/TD]

[TD] 1:42.264[/TD]

[TD] 1:44.595[/TD]

[TD]21[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]4[/TD]

[TD]20[/TD]

[TD]Kevin Magnussen[/TD]

[TD]McLaren-Mercedes[/TD]

[TD]1:30.949[/TD]

[TD] 1:43.247[/TD]

[TD] 1:45.745[/TD]

[TD]19[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]5[/TD]

[TD]14[/TD]

[TD]Fernando Alonso[/TD]

[TD]Ferrari[/TD]

[TD]1:31.388[/TD]

[TD] 1:42.805[/TD]

[TD] 1:45.819[/TD]

[TD]21[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]6[/TD]

[TD]25[/TD]

[TD]Jean-Eric Vergne[/TD]

[TD]STR-Renault[/TD]

[TD]1:33.488[/TD]

[TD] 1:43.849[/TD]

[TD] 1:45.864[/TD]

[TD]21[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]7[/TD]

[TD]27[/TD]

[TD]Nico Hulkenberg[/TD]

[TD]Force India-Mercedes[/TD]

[TD]1:33.893[/TD]

[TD] 1:43.658[/TD]

[TD] 1:46.030[/TD]

[TD]20[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]8[/TD]

[TD]26[/TD]

[TD]Daniil Kvyat[/TD]

[TD]STR-Renault[/TD]

[TD]1:33.777[/TD]

[TD] 1:44.331[/TD]

[TD] 1:47.368[/TD]

[TD]20[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]9[/TD]

[TD]19[/TD]

[TD]Felipe Massa[/TD]

[TD]Williams-Mercedes[/TD]

[TD]1:31.228[/TD]

[TD] 1:44.242[/TD]

[TD] 1:48.079[/TD]

[TD]21[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]10[/TD]

[TD]77[/TD]

[TD]Valtteri Bottas[/TD]

[TD]Williams-Mercedes[/TD]

[TD]1:31.601[/TD]

[TD] 1:43.852[/TD]

[TD] 1:48.147[/TD]

[TD]19[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]11[/TD]

[TD]22[/TD]

[TD]Jenson Button[/TD]

[TD]McLaren-Mercedes[/TD]

[TD]1:31.396[/TD]

[TD] 1:44.437[/TD]

[TD][/TD]

[TD]13[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]12[/TD]

[TD]7[/TD]

[TD]Kimi Räikkönen[/TD]

[TD]Ferrari[/TD]

[TD]1:32.439[/TD]

[TD] 1:44.494[/TD]

[TD][/TD]

[TD]13[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]13[/TD]

[TD]1[/TD]

[TD]Sebastian Vettel[/TD]

[TD]Red Bull Racing-Renault[/TD]

[TD]1:31.931[/TD]

[TD] 1:44.668[/TD]

[TD][/TD]

[TD]13[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]14[/TD]

[TD]99[/TD]

[TD]Adrian Sutil[/TD]

[TD]Sauber-Ferrari[/TD]

[TD]1:33.673[/TD]

[TD] 1:45.655[/TD]

[TD][/TD]

[TD]12[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]15[/TD]

[TD]10[/TD]

[TD]Kamui Kobayashi[/TD]

[TD]Caterham-Renault[/TD]

[TD]1:34.274[/TD]

[TD] 1:45.867[/TD]

[TD][/TD]

[TD]13[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]16[/TD]

[TD]11[/TD]

[TD]Sergio Perez[/TD]

[TD]Force India-Mercedes[/TD]

[TD]1:34.141[/TD]

[TD] 1:47.293[/TD]

[TD][/TD]

[TD]13[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]17[/TD]

[TD]4[/TD]

[TD]Max Chilton[/TD]

[TD]Marussia-Ferrari[/TD]

[TD]1:34.293[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]5[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]18[/TD]

[TD]17[/TD]

[TD]Jules Bianchi[/TD]

[TD]Marussia-Ferrari[/TD]

[TD]1:34.794[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]5[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]19[/TD]

[TD]21[/TD]

[TD]Esteban Gutierrez[/TD]

[TD]Sauber-Ferrari[/TD]

[TD]1:35.117[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]7[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]20[/TD]

[TD]9[/TD]

[TD]Marcus Ericsson[/TD]

[TD]Caterham-Renault[/TD]

[TD]1:35.157[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]5[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]21[/TD]

[TD]8[/TD]

[TD]Romain Grosjean[/TD]

[TD]Lotus-Renault[/TD]

[TD]1:36.993[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]6[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]22[/TD]

[TD]13[/TD]

[TD]Pastor Maldonado[/TD]

[TD]Lotus-Renault[/TD]

[TD]No time[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]3[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

o φετελ ηταν τυχερος καθως "βουρτσισε" τον τοιχο, ενω ο κιμι ραικονεν οχι τοσο καθως ειχε ατυχημα. εκπληξη σαφως η δευτερη θεση απο τον teammate του φετελ.

Edited by conroe
Link to comment
Share on other sites

Πάει και ο πρώτος αγώνας της χρονιάς! Πως σας φάνηκε;

Προσωπικά είχε αρκετό ενδιαφέρον, μάχες και προσπεράσματα, αλλά οι Merc προς το παρόν είναι μακριά.

Αποκάλυψη του αγώνα o Magnussen, και εντυπωσιακός ο Bottas, αλλά γκρέμισε τα πάντα όταν ακούμπησε στον τοίχο. Μπορούσε να είχε χτυπήσει πόντιουμ με τέτοια απόδοση.

Απογοήτευση του αγώνα ο Kimi, το παλικάρι ακόμα δεν έχει προσαρμοστεί αν και τα Ferrari είχανε πρόβλημα με το ERS.

Φοβερό αποτέλεσμα από τις Torro Rosso στην 8η και 9η θέση!

Breaking news, ο Ricciardo αποκλείστηκε από την δεύτερη θέση.

Τελικά αποτελέσματα:

23743d1394982892-formula-1-2014-season-f1_australia.png

f1_australia.PNG

f1_australia.PNG

f1_australia.PNG

f1_australia.PNG.08bf30556ff82d487f510ff

Edited by Astalavista
Link to comment
Share on other sites

ψιλοβαρετα ηταν και ο ηχος ειναι αθλιος για f1. ειδαμε τη mercedes, που ηταν μπροστα υποτιθεται, να αποχωρει με κινητηρα στο 2ο γυρο.

η red bull θ' ασκησει εφεση παντως γιατι λεει οτι τα συστηματα της fia ειχαν προβλημα ολο το τριημερο.

Link to comment
Share on other sites

- Ο ηχος του κινητήρα τραγικός για F1.

- Η Mercedes με την απόδοση που ειχε παει για κούπα. Ο ταχύτερος γύρος αγωνα γράφτηκε στον 18 γύρο απο τον Rosberg που ηταν βαρυφορτωμένος! Ο Αλονσο έγραψε τον προσωπικο του ταχύτερο γύρο στον 50 γύρο και ο οποιος ηταν κατώτερος του Rosberg. Το ιδιο και ο Magnusen, στον 46 γύρο.

Χωρίς δοκιμές εξελίξεις δεν μπορούν να την πιάσουν άμεσα....θα το καθαρίσει στους πρώτους 5 αγωνες ! Εκτος εαν ταλανίζεται απο μηχανικά προβλήματα οπως στην Αυστραλία και πετάξουν βαθμους στους πρωτους 5 αγωνες.

- Στη Μαλαισία που θες κινητήρα οσοι χρησιμοποιούν Mercedes μοτερ θα ειναι μπροστά...Θεωρω τον πρωτο λογο θα εχουν Mercedes και μετα Mclaren!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now