GoMaR Posted November 2, 2008 Share Posted November 2, 2008 Ολα ξεκινησαν απο μια διαφωνια.Για το ποσο χρησιμος ειναι ενας επεξεργαστης για τα παιχνιδια.Για το ποσο μπορει ενας "αδυναμος" να ανταπεξελθει σε καινουργιες καρτες γραφικων.Η με απλα λογια τι διαφορα υπαρχει στα παιχνιδια η διαφορετικη συχνοτητα και χαρακτηριστικα.. Ε και ειπα να δω και μονος μου τελικα ποια ειναι η αληθεια πισω απο ολα αυτα. Πιο πολυ το εκανα για πλακα , αλλα καθοδον , ειπα να προχωρησω σε ολοενα και περισσοτερο test. Για να μπω απευθειας στο ψητο γιατι δε μπορω να κατσω για παραπανω αναλυση (απο χθες δεν εχω σηκωθει απο την καρεκλα) αυτο που δοκιμασα και ειπα να τεσταρω,ειναι δυο διαφορετικοι επεξεργαστες.α)Ε4400 β)Q6600 Η μονη λοιπον διαφορα στις μετρησεις ειναι ο επεξεργαστης και η συχνοτητα του.Βαλμενα στην αθανατη Abit ip35pro και για γραφικα μια 9800GTX. Αυτο που εκανα ειναι το εξης : 4 διαφορετικες συχνοτητες: α)Ε4400 @ 1.8ghz 200χ9 @800mhz β)Q6600 @ 1.8ghz 200x9 @800mhz ^^ Εδω βλεπουμε καθαρα τι διαφορες θα εχουν στα παιχνιδια λογω παραπανω lvl2 cache και 2 πυρηνες. γ)Q6600 @2.0ghz 333x6 @800mhz δ)Q6600 @3.0ghz 333x9 @800mhz ^^ Εδω επελεξα αυτου του ειδους τη διαφορα , για να δουμε με αλλαγη ΜΟΝΟ συχνοτητας(ριχνοντας το multi και οχι πειραγμα FSB) για το αν επηρεαζει στην αποδοση. Ολα τα παιχνιδια (σιγα , δεν ειχα και πολλα ) τρεχαν σε αναλυση 1680χ1050.(22" monitor) για παρακατω δε δοκιμασα (παρα μονο σε ενα παιχνιδι - χθεσινη δουλεια) και γιατι πραγματικα δε θα μου φταναν 4 μερες αλλα και πιστευω η 1680χ1050 ειναι μια κοινη αναλυση.Σαν μεση λυση δηλαδη , οποτε ισως βγαλουμε μερικα συμπερασματα. Να ξεκαθαρισω οτι για ΚΑΘΕ game , ετρεχα 3-4 φορες το καθε bench.Ωστε να βγαλω μεσο ορο μετα..Ευτυχως δεν υπηρχαν μεγαλες διαφορες μεταξυ τους.Οποτε δε με δυσκολεψε και τοσο. Οι οδηγοι που χρησιμοποιηθηκαν ηταν οι 180.42 και ειχα μονιμα 8χ AF και vsync :off απο το panel Win XP SP2 32bit για λειτουργικο συστημα. Δε μου ρχετε κατι αλλο να πω.Νομιζω πως μπορουμε να προχωρησουμε στα αποτελεσματα. Αρχικα για καθε game θα εμφανιζετε ο πινακας με τους "4" επεξεργαστες μετα ο Ε4400 με τον Q6600 (α και β επιλογη δλδ) και στη συνεχεια ο Q6600 με τον ευατο του (γ και δ επιλογη) Ξεκιναμε... Brother in Arms Company of Heroes (no patch) Crysis Fear Perseus Mandate World in Conflict (demo) Far Cry 2 Δεν ειναι οπως τα αλλα γιατι αυτα ειναι χθεσινη δουλεια αλλα ειναι με το ιδιο σκεπτικο περιπου - Εδω εκανα μετρησεις και σε αναλυσεις 1280χ1024 και 1024χ768 Αυτο που μπορω να πω με σιγουρια ειναι κατα κυριο λογο παιζει ρολο ο κωδικας της εφαρμογης. Τα σημεια που κανουν μπαμ ειναι στο WIC (διαφορα E4400 με τον Q6600) και στο crysis το minimum fps με τον Quad στα 3ghz. Ολα τα αλλα ειναι μια "μικρη ανοδος" σε ολα απο λιγο. Ας πουμε στο Farcry2 , δε πα να του βαλεις και Celeron , δε θα δεις διαφορα Αφου λοιπον υπολογισα οτι για καθε παιχνιδι ηθελα 4runs (5games x 4 runs = 20runs για καθε "επεξεργαστη") Αρα 20 χ 4 ~ 80 δοκιμες..lol , ηρθε η ωρα να παω να ξεκουραστω..... Αυτα..... Ιασονας @GoMaR Y.Γ δε γνωριζω αν το βαλα στο καταλληλο φορουμ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 Posted November 2, 2008 Share Posted November 2, 2008 Απλά....άψογος μαν Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Posted November 2, 2008 Author Share Posted November 2, 2008 Ευχαριστω man Link to comment Share on other sites More sharing options...
liopyr Posted November 2, 2008 Share Posted November 2, 2008 Eπειδή είχα πρόσφατα παρόμοια κουβέντα σε άλλο forum με έναν ιδιαίτερο γνώστη του αντικειμένου, το συμπέρασμα που βγαίνει είναι το εξής: Είναι δεδομένο πως ο επεξεργαστής παίζει πάντα το ρόλο του. Από εκεί και πέρα, το θέμα κουβέντας είναι κατά πόσο μπορεί αυτός να δώσει ή να "φρενάρει" επιδόσεις σε ένα παιχνίδι αναλογικά με την κάρτα γραφικών που υπάρχει διαθέσιμη. Ο επεξεργαστής παίζει όλο και λιγότερο σημαντικό ρόλο όσο ανεβαίνουν οι αναλύσεις και τα φίλτρα. Ακόμα και σε υψηλές αναλύσεις, αν δεν υπάρχει εξομάλυνση πέφτει μεγάλο βάρος σε αυτόν. Αν παίξεις όμως σε 2560/1600 με >4ΧΑΑ ο ρόλος της cpu είναι μάλλον... συνοδευτικός. Φυσικά όλα αυτά από παιχνιδι σε παιχνιδι διαφέρουν. Ωραίο το review, ίσως να ήταν καλύτερη ιδέα να επαιζες περισσότερο με τα φίλτρα (ή και τις αναλύσεις αν είναι εφικτό), παρά με τους χρονισμούς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Posted November 2, 2008 Share Posted November 2, 2008 Ωραίος ρε Ιάσωνα. Έπρεπε να έχωνες και ένα 2xAA όμως ρε συ. Αλλά δεν πειράζει. Έκανα εγω test με ΑΑ enabled προσφάτως επί της ευκαιρίας με ένα CPU review που ετοιμάζω Θα προσθέσω εδώ μερικά charts σε λιγάκι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Posted November 2, 2008 Share Posted November 2, 2008 Δεν έβαλα όλα τα charts και λείπει και 1 φρέσκια CPU από τα charts για ευνόητους λόγους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Posted November 2, 2008 Author Share Posted November 2, 2008 Thnx guys. Δε προτιμησα το ΑΑ γιατι ηθελα να ειναι μια μεση λυση για το περισσοτερο κοσμο.. Μονιμα ειχα το ΑF στα 8χ. Λογικο ειναι οσο ανεβαινει η αναλυση να μεταφερεται το φορτιο στη καρτα , αλλα τελικα και στην 1680χ1050 χωρις φιλτρα , εστω και λιγο επηρεαζει.. Για παραπανω δοκιμες δεν ειμαι.Για πρωτη φορα που κανω κατι τετοιο ,πραγματικα κουραστικα πολυ.Ουτε τον χρονο εχω ουτε και τη δυνατοτητα. Ευχαριστω και παλι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duder Posted November 2, 2008 Share Posted November 2, 2008 Ωραίοι και οι 2! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JC_Denton Posted November 2, 2008 Share Posted November 2, 2008 Μπράβο ρε παιδιά, καταπληκτική δουλειά και οι 2 σας :D :T: Link to comment Share on other sites More sharing options...
voudas Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 όντως πολύ καλή δουλειά... επό ένα επίπεδο επεξεργαστικής ισχύος και πάνω (εμπειρικά γύρω από τα 2ghz ενός c2d) όσο ανεβαίνεις κερδίζεις όλο και λιγότερο σε παιχνίδια και έχεις πολλαπλάσιο όφελος να αναβαθμίσεις gpu... φυσικά όπως αναφέρθηκε, έχει σημασία και το πως είναι γραμμένο κάποιο game οπότε προκύπτουν κ εξαιρέσεις... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Information Overflow Ωραίοι και οι 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Όπως έγραψε κι ο Ιάσωνας, πολύ σημαντικό ρόλο παίζει ο κώδικας του παιχνιδιού, κι όχι μόνο το πόσο καλός είναι, αλλά και τι υπολογισμούς κάνει. Για παράδειγμα, βλέπουμε ότι στα RTS, παίζει μεγαλύτερο ρόλο, που είναι δικαιολογημένο γιατί έχει πολύ περισσότερες μονάδες να ελέγξει και να κινήσει. Στα FPS, άντε σε κάποια φάση να έχει να κινήσει 20 μονάδες. Άντε και να υπολογίζει τη θέση τους και τις κινήσεις τους. Μέχρι εκεί. Αν βάλεις για παράδειγμα το Supreme Commander, θα δείς ανάλογες διαφορές με το WiC, ίσως και μεγαλύτερες και φυσικά αν παίζουν 8 ομάδες με 200 στρατό η καθεμία, τότε χωρίς καλό επεξεργαστή, απλά δεν παίζεται. Μπράβο και στους δύο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trabakoulas Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 άκυρο! συμπληρώνει ο peppas πιο κάτω! ωραίοι παιδιά μπράβο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mixailof Posted December 16, 2009 Share Posted December 16, 2009 Τα παντα παιζουν τον ρολο τους! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toxic Posted December 16, 2009 Share Posted December 16, 2009 Απαντας σε θρεντ 1 ετους για να βαλεις αγγελια? Nice Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMDnord Posted December 16, 2009 Share Posted December 16, 2009 και εγώ αυτό κοιτουσα ρε toxic 18:54 μπήκε και είδε οτι αγγελιες γιοκ, μεχρι 18:58 έχει κάνει 14 ποστς σε ότι να ναι θεματα..... να δω που α σταματήσει.......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Posted December 16, 2009 Share Posted December 16, 2009 Τα παντα παιζουν τον ρολο τους! Το spamming που κάνεις πάντως παίζει ρόλο σημαντικό στο να μην αποκτήσεις ουδέποτε πρόσβαση στις αγγελίες, τι λες ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastian Posted December 16, 2009 Share Posted December 16, 2009 GOMAR εγω στο FAR CRY 2 σε 1920χ1200+χ8ΑΑ+dx10 Απο το περασμα μου απο Ε8500 στα 4,0ghz στον qx9650 στα 4,0ghz ειδα 15 fps ανεβασμα σε min kαι average με την 295 πανω ομως! Ξερεις εγω λαλακιες δεν λεω! Παιζει και θεμα η καρτα γραφικων για το ποσο ανεβασμα θα δωσει ο επεξεγαστης. Με τι καρτα τα εκανες γιατι δεν ειδα να το αναφερεις πουθενα! γιατι ετσι sorry δεν μας λες και τιποτα...μαλλον παρουσιαζεις λαθος αποτελεσματα.... http://www.thelab.gr/showthread.php?t=65542&page=2 για ριξε μια ματια στα αποτελεσματα μου απο το περασμα απο E8500 στον QX9650 και οι δυο χρονισμενοι στα 4,0ghz Θα σου μονο οτι το average απο 60 FPS πηγε αστα 77 fps!!!!! H ανοδος ειναι χαοτικη! E8500 στα 4,0ghz QX9650 στα 4,0ghz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastian Posted December 16, 2009 Share Posted December 16, 2009 Kαλα δεν θελω να πω διαφορα που ειδα σε EMPITE TOTAL WAR και GTA 4 απο το περασμα μου απο Ε8500 σε QX9650 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Posted December 16, 2009 Share Posted December 16, 2009 Seb αν δεν κανω λαθος, 9800GTX ειχε χρησιμοποιησει ο gomar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastian Posted December 16, 2009 Share Posted December 16, 2009 Mα τοτε ειναι bottleneck η καρτα και οχι ο επεξεργαστης Mιπως ο gomar θελει να μας δειξει βαζοντας μια παλια καρτα, ποσο θα δωσει ενας επεργαστης που ειναι overkill για την καρτα σε fps! με εναν επεξεργαστη που ειναι στα μετρα της? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Narzul Posted December 17, 2009 Share Posted December 17, 2009 Την ημερομηνια του αρθρου την ειδες? Για τοτε δεν ηταν και ασχημη η 9800. Link to comment Share on other sites More sharing options...