MetallicGR Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 [NEWS_IMG=Το πρώτο Freesync monitor ανήκει στην Iiyama]http://www.hwbox.gr/images/news_images/llyama.jpg[/NEWS_IMG] Η Iiyama λανσάρει το πρώτο 4K gaming monitor με υποστήριξη Freesync. Η Iiyama ProLite B2888UHSU-B1 βρίσκεται ήδη σε μερικά Ευρωπαϊκά καταστήματα και αποτελεί την πιο προσιτή λύση Freesync και 4K στις 28 ίντσες όντας αρκετά φθηνότερη κι από το φθηνότερο G-Sync enabled monitor! Η οθόνη όπως καταλάβαρτε έχει ανάλυση 3840x2160 pixels, 10,000,000:1 Contrast Ratio, 1ms Response Time καθώς και 300 cd/m2 φωτεινότητας. Εξοπλίζεται με δύο HDMI εισόδους, δύο DisplayPorts, μια DVI, μια VGA και ένα βολικό USB hub, πιθανότατα 2.0. Η τιμή στην οποία τη βρήκαμε στο OCUK είναι 390 λίρες, ή 498? και στην ίδια κατηγορία αντιμετωπίζει την Acer XB280HK, η οποία έρχεται με κόστος $799, δηλαδή χοντρικά 665?. [img_alt=Το πρώτο Freesync monitor ανήκει στην Iiyama]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums321-picture39174.png[/img_alt] Διαβάστε περισσότερα εδώ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 Εγώ πάντως νομίζω ότι οι pro-gamers θα απογοητευτούν από τις g/free-sync οθόνες. Το πρόβλημα δεν είναι στο tearing αλλά και στη θέση του αντιπάλου τη στιγμή που σχεδιάζεται το frame. Αν λοιπόν ο άλλος ενθουσιαστεί με τη super οθόνη και τα βάλει όλα ultra γιατί δε θα έχει tearing, θα πέφτει και στα 30fps πχ. Εκεί, λόγω του sync, μπορεί να μην έχει tearing, αλλά θα έχει μια εικόνα διαφορετική από αυτή που έχει ο server, έτσι αλλού θα ρίχνει, αλλού θα πηγαίνουν οι σφαίρες. Πλεονέκτημα θα έχουν αυτές οι οθόνες, αν μπορεί ο υπολογιστής να δώσει σταθερά >120fps, όπου η οθόνη δε θα έχει tearing γιατί θα συγχρονίζει στα 126, 131, 144, κλπ. Αν όμως μπορείς να δώσεις σταθερά >120, γιατί να πας σε τέτοια οθόνη και να μην πάρεις μια 120Hz...; Link to comment Share on other sites More sharing options...
caution Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 Νομίζω ότι και οι δύο τεχνολογίες, δεν απευθύνονται σε pro-gamers to start with... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetallicGR Posted January 4, 2015 Author Share Posted January 4, 2015 Γι' αυτο και οι devs κλειδώνουν τα framerates σε multiplayer games. Παράδειγμα; CoD Advanced Warfare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Posted January 4, 2015 Share Posted January 4, 2015 Νομίζω ότι και οι δύο τεχνολογίες, δεν απευθύνονται σε pro-gamers to start with... Κι εγώ αυτό νομίζω, αλλά οι εταιρίες εκεί τις προωθούν και ήδη έχω ακούσει αρκετούς pro/semi-pro να πουλάνε τις δικές τους για αυτό το λόγο. Εγώ πήρα μια Eizo 120/240Ηz μεταχειρισμένη από κάποιον που την έδωσε για να πάρει G-Sync. Γι' αυτο και οι devs κλειδώνουν τα framerates σε multiplayer games. Παράδειγμα; CoD Advanced Warfare. Καλά, αυτό γίνεται για λόγους συναγωνισμού, για να παίζουν με ίσους όρους. Στο BF4 PC, δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα. Στις κονσόλες είναι κλειδωμένο μόνο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astalavista Posted January 5, 2015 Share Posted January 5, 2015 Meh ok, παίρνω ένα Freesync ready monitor, το οποίο μετά από λίγο καιρό θα πρέπει να πάω στο support για να γίνει FW update. Good luck στην Ελλάδα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DancingDirty7 Posted March 6, 2015 Share Posted March 6, 2015 Εγώ πάντως νομίζω ότι οι pro-gamers θα απογοητευτούν από τις g/free-sync οθόνες.Το πρόβλημα δεν είναι στο tearing αλλά και στη θέση του αντιπάλου τη στιγμή που σχεδιάζεται το frame. Αν λοιπόν ο άλλος ενθουσιαστεί με τη super οθόνη και τα βάλει όλα ultra γιατί δε θα έχει tearing, θα πέφτει και στα 30fps πχ. Εκεί, λόγω του sync, μπορεί να μην έχει tearing, αλλά θα έχει μια εικόνα διαφορετική από αυτή που έχει ο server, έτσι αλλού θα ρίχνει, αλλού θα πηγαίνουν οι σφαίρες. Πλεονέκτημα θα έχουν αυτές οι οθόνες, αν μπορεί ο υπολογιστής να δώσει σταθερά >120fps, όπου η οθόνη δε θα έχει tearing γιατί θα συγχρονίζει στα 126, 131, 144, κλπ. Αν όμως μπορείς να δώσεις σταθερά >120, γιατί να πας σε τέτοια οθόνη και να μην πάρεις μια 120Hz...; Τι λες ακριβώς, ότι έχει καθυστέριση το Sync ή ότι τα χαμηλά fps έχουνε πολλά ms χρόνο παραγωγής; Το FreeSync δεν απευθύνεται σε αυτούς ή σε παιχνίδια που βγάζουν πάνω απο 120/144 fps. Eγώ σου λέω ότι πχ το arma 3 έχει πολύ tearing και επίσης ακόμα και τώρα χωρίς FreeSync παίζω στα ~50fps ή ακόμα και ~35fps στο king of the hill, οπότε με το Freesync θα έχω πιό smooth, χωρίς stutter και screen tearing gameplay. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DancingDirty7 Posted March 6, 2015 Share Posted March 6, 2015 Meh ok, παίρνω ένα Freesync ready monitor, το οποίο μετά από λίγο καιρό θα πρέπει να πάω στο support για να γίνει FW update. Good luck στην Ελλάδα. Νομίζω οτι το συγκεκριμένο monitor τελικά δεν έχει FreeSync, ήτανε απλά φήμη. Διορθώστε με αν κάνω λάθος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Posted March 6, 2015 Share Posted March 6, 2015 Τι λες ακριβώς, ότι έχει καθυστέριση το Sync ή ότι τα χαμηλά fps έχουνε πολλά ms χρόνο παραγωγής; Το FreeSync δεν απευθύνεται σε αυτούς ή σε παιχνίδια που βγάζουν πάνω απο 120/144 fps. Eγώ σου λέω ότι πχ το arma 3 έχει πολύ tearing και επίσης ακόμα και τώρα χωρίς FreeSync παίζω στα ~50fps ή ακόμα και ~35fps στο king of the hill, οπότε με το Freesync θα έχω πιό smooth, χωρίς stutter και screen tearing gameplay. Πολύ σωστά. Αναφέρθηκα όμως σε pro-gamers, δηλαδή άτομα που παίζουν competitive. Το ARMA δε συγκαταλέγεται σε αυτήν την κατηγορία. Δε διαφωνώ ότι θα σε βολέψει, αλλά τα προωθούν γενικά για gaming. Link to comment Share on other sites More sharing options...
conroe Posted March 7, 2015 Share Posted March 7, 2015 το ιδιο γινεται και στο wot, war of airplanes κλπ. δε γινεται δηλαδη να παιζεις σε διαφορετκο frame οτι hardware και να εχεις. αλλιως θα γινοταν χαμος. θα εκανε gun loading πιο γρηγορα - το οποιο διαφερει σε απο αρμα σε αρμα - και δε θα ειχες καμια τυχη αν ηταν διαφορετικο το frame ακομα και στην στοχευση. προβλημα υπαρχει μονο αν πεσεις κατω απο τα 25fps που κολλαει το συμπαν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DancingDirty7 Posted March 7, 2015 Share Posted March 7, 2015 το ιδιο γινεται και στο wot, war of airplanes κλπ. δε γινεται δηλαδη να παιζεις σε διαφορετκο frame οτι hardware και να εχεις. αλλιως θα γινοταν χαμος. θα εκανε gun loading πιο γρηγορα - το οποιο διαφερει σε απο αρμα σε αρμα - και δε θα ειχες καμια τυχη αν ηταν διαφορετικο το frame ακομα και στην στοχευση. προβλημα υπαρχει μονο αν πεσεις κατω απο τα 25fps που κολλαει το συμπαν. τα παιχνίδια που έχουν συνδεδεμένο χρόνο ingame με τα frames ειναι για τα πανυγήρια, αν είναι δυνατόν, να πρέπει όλοι να έχουν locked frame rate για να παίξουν σε ένα παιχνίδι multiplayer! Έχω ακούσει οτι και στο cs:go υπάρχει θέμα με αυτό αλλά σε πολύ υψηλά frames του στιλ 300+ Link to comment Share on other sites More sharing options...
conroe Posted March 7, 2015 Share Posted March 7, 2015 τα παιχνίδια που έχουν συνδεδεμένο χρόνο ingame με τα frames ειναι για τα πανυγήρια, αν είναι δυνατόν, να πρέπει όλοι να έχουν locked frame rate για να παίξουν σε ένα παιχνίδι multiplayer!Έχω ακούσει οτι και στο cs:go υπάρχει θέμα με αυτό αλλά σε πολύ υψηλά frames του στιλ 300+ τι εννοεις χρονο in game? ειτε εχεις λοκ ειτε οχι δε παιζει ρολο. δε παιζω cs ουτε αρμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DancingDirty7 Posted March 7, 2015 Share Posted March 7, 2015 τι εννοεις χρονο in game? ειτε εχεις λοκ ειτε οχι δε παιζει ρολο. δε παιζω cs ουτε αρμα. όταν μου λες ότι με διαφορετικό frame rate θα είχε διαφορετικό χρόνο reload το τανκ? αυτό εννοώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alphastorm Posted March 7, 2015 Share Posted March 7, 2015 στο cs δεν υπαρχει θεμα παρα μονο αν εισαι στην αποκατω πλευρα . πιο συγκεκριμενα σε 128tick servers [ που ειναι των teams - pros - clans κλπ ] αν εχεις κατω απο 128fps χανεις frames απο τα updates του σερβερ αν εχεις παραπανω δεν εχεις θεμα . ειναι περιπλοκο ομως το netcode του cs ισως να πεταω και φιδια Link to comment Share on other sites More sharing options...
DancingDirty7 Posted March 7, 2015 Share Posted March 7, 2015 στο cs δεν υπαρχει θεμα παρα μονο αν εισαι στην αποκατω πλευρα . πιο συγκεκριμενα σε 128tick servers [ που ειναι των teams - pros - clans κλπ ] αν εχεις κατω απο 128fps χανεις frames απο τα updates του σερβερ αν εχεις παραπανω δεν εχεις θεμα . ειναι περιπλοκο ομως το netcode του cs ισως να πεταω και φιδια πολύ κατανοητό, ευχαριστώ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
conroe Posted March 7, 2015 Share Posted March 7, 2015 (edited) όταν μου λες ότι με διαφορετικό frame rate θα είχε διαφορετικό χρόνο reload το τανκ? αυτό εννοώ. τεχνικα δε ξερω πως γινεται στον server αλλα στα συγκεκριμενα δε γινεται αυτο που λες. εγω παιζω παντα χωρις λοκ, αλλος μπορει να παιζει με λοκ. καταρχην τα αρμα, cs δεν ειναι mmo. Edited March 7, 2015 by conroe Link to comment Share on other sites More sharing options...