MetallicGR Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 [NEWS_IMG=Σε δεύτερη μοίρα μπαίνει το AMD Mantle API]http://www.hwbox.gr/images/news_images/amd5.jpg[/NEWS_IMG] Το API που βοήθησε στη ταχύτερη ανάπτυξη του DirectX 12 φαίνεται πως μπαίνει σε δεύτερη μοίρα. Η "v1.0" έκδοση του Mantle API της AMD φαίνεται πως φτάνει στο τέλος της, ενώ το δημόσιο SDK που είχε υποσχεθεί η AMD δε θα γίνει ποτέ διαθέσιμο. Στο Gaming blog της, η AMD ανάρτησε μερικές πληροφορίες για το Mantle όπως το ότι θα συνεχίσει να προσφέρει υποστήριξη για όλους τους πιστούς συνεργάτες του προγράμματος (Battlefield Hardline). Επίσης τόνισε πως το Mantle εξελίσσεται και κατά τη διάρκεια της GDC στις 5 Μαρτίου θα μάθουμε περισσότερα αναφορικά με την οδό που θα ακολουθήσει η AMD. Το Mantle SDK θα συνεχίζει να διατίθεται στους συνεργάτες, και προτρέπει όσους ήθελαν να χρησιμοποιήσουν το Mantle "1.0" (τυπική ονομασία της έκδοσης), να κοιτάξουν άλλες λύσεις όπως τα DirectX 12 ή το GLnext. Τέλος, o Raja Koduri θα αναφερθεί εκτενώς για το Mantle στις 5-3 και παράλληλα η εταιρεία δημοσίευσε ένα programming guide 450 σελίδων για το Mantle 3D graphics API αλλά και το reference API, κάτι που μπορείτε να δείτε εδώ. [img_alt=Σε δεύτερη μοίρα μπαίνει το AMD Mantle API]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums570-picture42129.png[/img_alt] Διαβάστε περισσότερα εδώ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spirosssss Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 Ας διαβάσω λίγο να περάσει η ώρα στο λεωφορείο ΑσΚημο πάντως που κάνουν πίσω. Γιατί έτσι; Υποτίθεται θα έδινε performance boost στις κάρτες τους να κλείσει το κενό με την πράσινη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
venisk Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 Ήταν τόσο καλό στα χαρτιά που το παράτησαν μην πάνε τα γραφικά 5 χρόνια πίσω! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 To ότι η Μ$ θα βγάλει επιτέλους το WDDM2.0, οφείλεται στο Mantle. Ήταν κατά κάποιο εκβιασμός για να το προχωρήσει. Αν δουλέψει σωστά το DX12, δε χρειάζεται το Mantle, χώρια που δε θα χρειάζεται οι developers να γράφουν δύο διαφορετικά applications, για ένα παιχνίδι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
conroe Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 η δουλεια του ηταν να ξεφτιλισει το dirχ11 και το πετυχε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasdigo Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 Δέν υπήρχε λόγος να υπάρξει και Mantle όταν θα υπάρχει glNext. Link to comment Share on other sites More sharing options...
klapeto Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 Δέν υπήρχε λόγος να υπάρξει και Mantle όταν θα υπάρχει glNext. Ακριβώς. Και η AMD έχει δείξει να ενδιαφέρεται για το glNext καθώς έχει διαθέσει τον κώδικα του Mantle στην Khronos για την ανάπτυξη του glnext. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 Ακριβώς. ...καθώς έχει διαθέσει τον κώδικα του Mantle στην Khronos για την ανάπτυξη του glnext. Οξύμωρο... Αν δεν υπήρχε το Mantle, πως θα τους διέθετε τον κώδικα...; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enexomenos Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 Τουλάχιστον θα μπορούν να τις χρησιμοποιούν σαν κάρτες ήχου, εγώ με 7970 και όσοι έχουν 280/280χ δυστυχώς δεν μπορούμε Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yoshi Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 dx13 σε 30 χρονια απο τωρα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aten-Ra Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 Τουλάχιστον θα μπορούν να τις χρησιμοποιούν σαν κάρτες ήχου, εγώ με 7970 και όσοι έχουν 280/280χ δυστυχώς δεν μπορούμε Δεν κατάλαβα τι εννοείς με το δεν μπορούμε, τι δεν μπορείς με την 7970 ?? Όσο για το Mantle, ας περιμένουμε μέχρι της 5 Μάρτιου να δούμε τη θα πει επίσημα η AMD. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aten-Ra Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 https://www.khronos.org/assets/uploads/developers/library/overview/2015_vulkan_v1_Overview.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
klapeto Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 Οξύμωρο... Αν δεν υπήρχε το Mantle, πως θα τους διέθετε τον κώδικα...; Διάβασα λάθος το πόστ. Αυτό που ήθελα να πω είναι οτι δεν υπάρχει λογος να υπαρχει πλέον. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetallicGR Posted March 19, 2015 Author Share Posted March 19, 2015 Το Programming Guide για το Mantle API είναι διαθέσιμο από εδώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...