esdee

Offtopic Συζητήσεις

Recommended Posts

Καλημέρα! Μου έφερε μια φίλη μου ένα dellάκι σαν αυτό που έχω στο μαγαζί με i3 αλλά με hdd..παλαιολιθική εποχή με δεινόσαυρους [MENTION=543]Trabakoulas[/MENTION] και [MENTION=5]GoriLLakoS[/MENTION] μαζί!!

Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα scenic τώρα που στράβωσε βαλβίδες γιατί η renault έχει βάλει ένα λαμάκι στο ένα γρανάζι του εκεντροφόρου χωρίς λόγο και αιτία, πολύ γέλιο αυτές οι γαλλικές εταιρείες :hehe:

Ακριβώς, ο θεός έβαλε το χέρι του :hehe:

Link to comment
Share on other sites

...γιατί η renault έχει βάλει ένα λαμάκι στο ένα γρανάζι του εκεντροφόρου χωρίς λόγο και αιτία...

Εδώ τσιγκουνεύτηκε την αλλαγή άξονα τιμονιού, σε ένα αυτοκίνητο αξίας πολλών εκατομμυρίων και προτίμησε να τον κόψει και να τον κολλήσει πάλι, με το γνωστό τραγικό αποτέλεσμα της 1ης Μαΐου 1994.

Link to comment
Share on other sites

Είναι ανόητοι οι τορξ βίδες τους μαράναν και η παρανοική δυσκολία να βγάλεις τα πάντα!

8 βαλβίδες, σετ ιμάντα και τα 2 γρανάζια των εκκεντροφόρων....

Link to comment
Share on other sites

Κακως..Γιατι κατηγορηθηκε ο Φρανκ Γουιλιμας, Αντριαν Νιουι, Πατρικ Χεντ ολοι της Wiliiams.

Ο Μπερναρ Ντιντο της Ρενω ουτε που ακουστηκε.

Link to comment
Share on other sites

Σε ότι αφορά τα μηχανικά, η Williams ήταν υπεύθυνη. Η Renault ήταν απλά ο κατασκευαστής/παροχέας κινητήρα.

Πως φτάσαμε από τον κουβά το Scenic στον θρύλο Ayrton :hehe:

Καλημέρες σε όλους!

Link to comment
Share on other sites

Κακως..Γιατι κατηγορηθηκε ο Φρανκ Γουιλιμας, Αντριαν Νιουι, Πατρικ Χεντ ολοι της Wiliiams.

Ο Μπερναρ Ντιντο της Ρενω ουτε που ακουστηκε.

Σε ότι αφορά τα μηχανικά, η Williams ήταν υπεύθυνη. Η Renault ήταν απλά ο κατασκευαστής/παροχέας κινητήρα.

Δε με πειράζει. Εγώ έκτοτε, δεν έχω ξαναμπεί σε Renault.

btw, είχατε δει το "ντοκιμαντερ" του NGEO για το ατύχημα; Είχα αηδιάσει με τις παπαριές που έλεγαν, για να τη βγάλουν λάδι οι δολοφόνοι.

Link to comment
Share on other sites

Ναι το ντοκιματερ ηταν τραγικο..

Φυσικα ουτε το bump της πιστας επαιξε ρολο,ουτε τα λαστιχα ουτε τπτ αλλο.

Καθαρα εμεινε χωρις τιμονι και ηταν πολυ Ατυχος που εγινε στην Ταμπουρελο.

Sid Watkins :

“He looked serene. I raised his eyelids and it was clear from his pupils that he had a massive brain injury. We lifted him from the cockpit and laid him on the ground. As we did, he sighed and, although I am not religious, I felt his spirit depart at that moment
Link to comment
Share on other sites

Το έχω δει και γω, αλλά ειλικρινά δυσκολεύομαι να πιστέψω πως το bump της πίστας προκάλεσε τόσο τεράστια υποστροφή χωρίς έστω να μπορεί να διορθώσει την πορεία του. Δεν μπορώ βέβαια να εκφέρω γνώμη, αλλά μπαίνουν και κάτι σενάρια συνωμοσίας ειδικά όταν βλέπω ότι τα onboard "σβήνουν" μερικά δευτερολεπτα πριν την σύγκρουση.

Link to comment
Share on other sites

To θέμα δεν είναι το bump, το θέμα είναι πως για να δικαιολογήσουν το bump, λένε πως τα λάστιχα δεν ήταν αρκετά ζεστά, με αποτέλεσμα να έχουν μικρότερη πίεση από την σωστή κι έτσι το αυτοκίνητο ήταν χαμηλότερα, έχασε την υποπίεση κάτω από το σασί και το bump το πέταξε εκτός πορείας.

Και ρωτάω εγώ, ΠΟΣΟ ΑΦΕΛΗΣ μπορεί να είναι κάποιος ώστε να πιστεύει πως τα λάστιχα ήταν κρύα 8 γύρους μετά την εκκίνηση και πως ο 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής (μετράω και αυτό που του έκλεψαν οι Balstre & Prost) δε γνώριζε και δεν ένιωθε τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου του;;;!!!

Συγχίστηκα πρωί πρωί... (ναι πρωί είναι, έχουμε 2 ώρες διαφορά :P )

edit: Φέτος, btw, έχουμε την ίδια συγκυρία, Πάσχα & 1η Μαΐου την ίδια μέρα.

Edited by Wizard!
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now