esdee

Offtopic Συζητήσεις

Recommended Posts

Ρε γμτ...θα πρεπει σε καθε τετοιο θεμα να μπορω να βαζω μια σφραγιδα ΝΑ

RMA - με - RMA - διαφερει

Ο καθενας εχει διαφορετικη εμπειρια, ακομα κι αν:

1) Πηγε στο ιδιο μαγαζι (Π, Μ, e, κτλ)

2) Πηγε στο ιδιο ακριβως καταστημα

3) Πηγε στον ΙΔΙΟ τεχνικο

4) Πηγε ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο hardware

Δεν εχει σημασια - απλα. Ειναι πως θα σου κατσει, πως θα ειναι ο τεχνικος, κτλ κτλ. Μπορει τα καταστηματα να εχουν μια "στανταρ" πολιτικη, αλλα δεν εφαρμοζεται.

Ο hunter ειχε σε 3 μερες πιστωτικο, εγω ετρεχα με την Intel, αλλοι πηραν μεταχειρισμενη καρτα, αλλοι πηραν λεφτα στο χερι και αλλοι πηραν καλυτερο hardware απο πριν.

it - happens

Link to comment
Share on other sites

Τσοπάνη άστα αυτά... Έχεις ακούσει ΠΟΛΛΟΥΣ (σίγουρα υπάρχουν ιδιότροποι, ή "άτυχοι") να παραπονιούνται για το after sales service του ΠΛΑΙΣΙΟ;;;

Εγώ θα σου πω ελάχιστους και ο λόγος είναι ότι το service που προσφέρει η συγκεκριμένη αλυσίδα πλησιάζει το άψογο και μάλιστα σε βαθμό που ορισμένες φορές σε κάνει να αναρωτιέσαι...

Δεν νομίζω πως ο "καταναλωτής" στον οποίο αναφερόμαστε έχει την ίδια εντύπωση για το service των άλλων δυο μεγάλων του χώρου. Και όσοι υπάρχουν είναι απλά η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα...

Ξέρω ότι θα πάω κάτι στο ΠΛΑΙΣΙΟ και ο κόσμος να γυρίσει ανάποδα σε δυο μέρες θα έχω είτε αντικατάσταση είτε πιστωτικό...

Ξέρω ότι θα πάω στο e και ο κόσμος να γυρίσει ανάποδα, αν η Asus μητρική που αγόρασα είναι από παρά-εισαγωγή και όχι από distributor, θα περιμένω... θα περιμένω... θα περιμένω... και κάποια στιγμή θα με ενημερώσουν ότι είναι εκτός εγγύησης.

Ξέρω ότι θα πάω στο Multi και εκεί ο κόσμος δεν μπορεί να γυρίσει ανάποδα γιατί τον είχαν στείλει πριν από 2 μήνες στον Θέο για τεχνικό έλεγχο και ακόμα δεν τους έχει απαντήσει. Υπάρχει βέβαια το ενδεχόμενο ο κόσμος να είναι ήδη αναποδογυρισμένος πάνω σε ένα κουτί, πίσω στο αποθηκάκι, δίπλα από τους ανεμιστήρες...κτλ κτλ κτλ κτλ.

Link to comment
Share on other sites

χαχαχαχαχα

εχεις δικιο κυριε δικαστα, αλλα για το Πλαισιο ειδικα, εχουμε ακουσει τα παντα, απλα επειδη καποιοι - εδω που τα λεμε - ειναι παραπανω απληστοι απο το κανονικο.

Στο Πλαισιο ο κανονας ειναι οτι θα εξυπηρετηθεις - σε αυτο εχεις απολυτο δικιο. Αλλα το πως, διαφερει. Αλλοι ειναι λιγο πιο τυχεροι, αλλοι λιγο πιο ατυχοι. Μπορει και το ιδιο ατομο κιολας, τεσπα. Αλλα εξυπηρετειται, δεν τον ριχνουν - ακομα και με επιχειρημα του στυλ "τελευταια τιμολογηση", μπορεις να ζητησεις αντι για μικρο πιστωτικο, hardware αντιστοιχων δυνατοτητων - που το λεει και ο νομος, στην τελικη.

Απλα οι ατυχοι μετα νομιζουν οτι καταστραφηκε ο πλανητης και οτι πρεπει να κανουν φασαρια γιατι ειναι "δικαιωμα" τους να ζητανε GTX 470 για μια 8800 GT, ενω η GTS 250 που τους εδωσαν δεν "αρκει". Ας μην επεκταθω, αλλα ολοι καταλαβαινουμε τι εννοω.

Αλλου απλα θελει τυχη ή υπομονη: Με τυχη εξυπηρετησε αμεσα, με υπομονη απλα περιμενεις να δεις τι θα γινει. Μου χει "κατσει" φοβερη κατασταση στο Multi, με εχουν κανει και να "τρεχω". Ειναι οτι κατσει το θεμα, οπως σου πα και πριν.

Link to comment
Share on other sites

δεν υπαρχει ...it happens!!

Τι παει να πει it happens?????

Ψωνισαμε απο τμημα stock και δν το καταλαβαμε??? ζητησαμε μεταχειρισμενη κ δεν το θυμομαστε?? Μην τρελλαθουμε τελειως!

Δηλαδη πρεπει να δικαιολογουμε τα παντα?? Ε λοιπον σ'αυτο που εκαναν ΑΠΛΑ ΔΕΝ υπαρχει δικαιολογια. Οσο καλες προθεσεις να ειχε ο πωλητης στην προσπαθεια του να εξυπηρετησει, η να δικαιολογειται λογω βλακειας λογω χαμηλου IQ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ.

Σε λιγο θα ξεχασουμε και τα αυτονοητα

Δεν ξερω για τα service εκει οντως μπορει να υπαρχουν 1000 παραμετροι και η πολιτικη της καθε εταιριας. Αλλα σε αγορα προϊοντος δν χωρα it happens!!

Να παω να παρω Ferrari τοτε απο την αντιπροσωπεια και να μου την φερουν με 1000000km...

(αν εξισωσουμε τις κατηγοριες τιμων)

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβες τι γραφω.

Υπαρχει και παραϋπαρχει "it happens", αν σου βρω ατομα που πηραν 8800GTX και βρεθηκαν με GTX 295 απο το RMA τους στο Multi.

Αυτοι ξετρελαθηκαν απο τη χαρα τους, εσυ βριζεις και χτυπιεσαι γιατι σου δωσαν μεταχειρισμενο.

Και το ξαναλεω: It - happens.

Αλλο RMA ετυχε στον εναν, αλλο στον αλλον.

Μπορει να φταιει ο υπαλληλος, μπορει ο αναδρομος Ερμης, μπορει ο διευθυντης καταστηματος, μπορει 1002. Απλα δεν γινεται ολα τα RMA να ειναι τελεια, ενω σε περιπτωσεις μπορει να πανε και ολα στραβα και αναποδα.

Εσυ, ησουν απο τους πολυ ατυχους, που μπορεις να τους κανεις και ζημια κιολας. Αλλα εισαι ενα ΔΕΙΓΜΑ, τπτ αλλο. Αν και εφοσον δεν εισαι μονος και τα περιστατικα αυξανονται σαν τα μανιταρια (περιπτωση e-shop), τοτε οντως κατι παει στραβα.

Απο τη στιγμη δλδ που υπαρχουν ανθρωποι που ξερω με εξαιρετικες εμπειριες απο ορισμενα Multi, αλλοι με μετριες, αλλοι με κακες και τελικα - εσυ, τοτε υποστηριζω σθεναρα το "it-happens".

Το αν ειναι σωστο ή οχι προφανως δεν τιθεται θεμα, εννοειται θα επρεπε ολα να ειναι ιδια για ολους.

Link to comment
Share on other sites

δεν υπαρχει ...it happens!!

Τι παει να πει it happens?????

Ψωνισαμε απο τμημα stock και δν το καταλαβαμε??? ζητησαμε μεταχειρισμενη κ δεν το θυμομαστε?? Μην τρελλαθουμε τελειως!

Δηλαδη πρεπει να δικαιολογουμε τα παντα?? Ε λοιπον σ'αυτο που εκαναν ΑΠΛΑ ΔΕΝ υπαρχει δικαιολογια. Οσο καλες προθεσεις να ειχε ο πωλητης στην προσπαθεια του να εξυπηρετησει, η να δικαιολογειται λογω βλακειας λογω χαμηλου IQ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ.

Σε λιγο θα ξεχασουμε και τα αυτονοητα

Δεν ξερω για τα service εκει οντως μπορει να υπαρχουν 1000 παραμετροι και η πολιτικη της καθε εταιριας. Αλλα σε αγορα προϊοντος δν χωρα it happens!!

Να παω να παρω Ferrari τοτε απο την αντιπροσωπεια και να μου την φερουν με 1000000km...

(αν εξισωσουμε τις κατηγοριες τιμων)

εδω θα συμφωνησω κι εγω....δεν θα επρεπε να μιλαμε καν για rma αυτη την στιγμη..

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια τι RMA, εμεις ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ καρτα πηγαμε να παρουμε!! Βγηκαμε και δαρμενοι απο πανω..

Δεν ειμαι δειγμα, ειμαι πελατης που κοροϊδεψαν μες τα μουτρα του και οχι για κατι ευτελες!

Link to comment
Share on other sites

Εγω για RMA μιλαω :P

Εννοειται οτι ειναι χοντρη μλκια να σου δωσουν μεταχειρισμενο - και ανθρωπινο λαθος να ηταν, δεν επρεπε να συμβει.

Εδω τωρα ομως μπαινεις στη διαδικασια που σου ειπα παραπανω: Υπαρχει πιθανοτητα να στην αλλαξουν με 1000 συγνωμες και να σου δωσουν μεχρι και μετρητα, υπαρχει πιθανοτητα να σε βρισουν κι απο πανω και να σε λενε ψευτη!

it happens :hehe: :hehe:

Link to comment
Share on other sites

:hehe::hehe:

το θεμα ειναι οτι παιζει οκ η καρτα -αν και δεν πηρε με την μια τους drivers χτες το βραδυ και χεστηκαμε πανω μας γιατι βαρεσε κατι μαυρες οθονες και ενα reset- και το φιλαρακι δν θελει να τραβηχτει..

Link to comment
Share on other sites

Nick Shih preparing 4xR5870 Lightning on Livestream

τέσσερις λέει το bot

Όταν ξεκίνησε το livestream που έκανα το post Mr.SmartArss έπαιζαν με 3 και πήγαιναν για 2k5 WR :)

Άσε τι γράφει το bot... αφού δεν τους βγήκε και έβαλαν 4 μετά...

11:30 - 20:30 μάθημα είχα... :funk:..

Link to comment
Share on other sites

Μεγειά τα ροζουλί χρώμματα γεκουλάκο !

Κάθε μέρα θα σουκάων κάτι, μέχρι να ζητήσεις συγνώμη δημόσια σε νέο θέμα :hehe:

PS. Είναι admin set τα ροζουλι, όχι User Set . Sorry e .

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now