GoriLLakoS

Sparkle 800GT 512MB : 3 εκδόσεις !

Recommended Posts

[wrapleft]http://www.hwbox.gr/attachment.php?attachmentid=777&d=1193667675[/wrapleft]29 Οκτωβρίου 2007, αφήνουμε πίσω τις πολύ καλές nVidia 8800GTS 320mb και προχωράμε μπροστά για άλλη μία φορά με τις ολοκαίνουριες και πολλά υποσχόμενες 8800GT 512 , που ουσιαστικά αντικαθιστούν τις 320mb Version.

Η γνωστή σε όλους μας Sparkle , σήμερα παρουσίασε 3 διαφορετικές εκδόσεις της υλοποίησης 8800GT 512mb για κάθε λογής άνθρωπο.

Πρώτη εκδοση είναι η απλή , που κάθε nVidia vendor έχει , με διαφορετικό αυτοκόλλητο επάνω στην Single slot ψύκτρα!

attachment.php?attachmentid=768&stc=1&d=1193667072

Και η κάρτα :

attachment.php?attachmentid=769&stc=1&d=1193667072

attachment.php?attachmentid=770&stc=1&d=1193667072

Συνεχίζουμε με την έκδοση για τους φίλους της ησυχίας , με παθητική ψύκτρα συνεδευόμενη από 3 heatpipes , ενώ όλα τις τα χαρακτηριστικά έιναι ακριβώς ίδια με την απλή έκδοση.....

attachment.php?attachmentid=772&stc=1&d=1193667273

Η κάρτα :

attachment.php?attachmentid=771&stc=1&d=1193667273

Τα χαρακτηριστικά της απλής και της Passive Cooling έκδοσης :

attachment.php?attachmentid=773&stc=1&d=1193667273

Και τέλος η έκδοση γι'αυτούς που επιζητούν συνεχώς το "κάτι καλύτερο" απο το

hardware τους χωρίς να χρειάζεται να "βάλουν χέρι" πάνω τους , με μια μικρή άυξηση στα MHz του πυρήνα αλλά και στα Shader clocks...

Η κάρτα :

attachment.php?attachmentid=774&stc=1&d=1193667506

attachment.php?attachmentid=775&stc=1&d=1193667506

Και τα χαρακτηριστικά :

attachment.php?attachmentid=776&stc=1&d=1193667603

Προφανώς και περιμένουμε ανάλογες εκδόσεις και απο άλλες εταιρίες του χώρου τόσο με αυξημένες επιδώσεις , όσο και με υβριδικούς τρόπους ψύξης....

[ Διαβάστε περισσότερα εδώ...]

GeForce_8800_GT_Marketing.jpg

GeForce_8800_GT_Single.jpg

GeForce_8800_GT_Single1.jpg

8800GT_Passive_1.jpg

8800GT_Passive_Marketing.jpg

8800GT_Specs.jpg

P888_2.jpg

P888_3.jpg

Calibre GT Specs.jpg

GeForce_8800_GT_Marketing.jpg

GeForce_8800_GT_Single.jpg

GeForce_8800_GT_Single1.jpg

8800GT_Passive_1.jpg

8800GT_Passive_Marketing.jpg

8800GT_Specs.jpg

P888_2.jpg

P888_3.jpg

Calibre GT Specs.jpg

GeForce_8800_GT_Marketing.jpg

GeForce_8800_GT_Single.jpg

GeForce_8800_GT_Single1.jpg

8800GT_Passive_1.jpg

8800GT_Passive_Marketing.jpg

8800GT_Specs.jpg

P888_2.jpg

P888_3.jpg

Calibre GT Specs.jpg

GeForce_8800_GT_Marketing.jpg.61206a1b4c

GeForce_8800_GT_Single.jpg.a24c426e23311

GeForce_8800_GT_Single1.jpg.f5890a21ad7f

8800GT_Passive_1.jpg.30787fa76031b57b23a

8800GT_Passive_Marketing.jpg.d7937af852f

8800GT_Specs.jpg.cbbe9e4dd4afc29e1e26648

P888_2.jpg.2b4e370ef511cff091fe5021cd63e

P888_3.jpg.7472e32d0fb6c6d5f05ada88088e8

57fd06e247e82_CalibreGTSpecs.jpg.48e7edc

Link to comment
Share on other sites

Βασίλη τα ήπιαμε χθες το βράδυ ?

Στο thread title έχεις βάλει ένα 8 λιγότερο ( έχεις γράψει Sparkle 800GT )

Στο πολλά υποσχόμενες έγραψες 88800GT ( ένα 8 παραπάνω :D )

Στην τρίτη φορά το έγραψες σωστά :D

Link to comment
Share on other sites

So what.

Ξέρεις που παίζει ρόλο το εύρος διαύλου της μνήμης στις κάρτες γραφικών ? ( μην μου πείς στο bandwidth :D )

Πού παίζει ρόλο?

Αν δεν παίζει τοτε να το κάνουμε 64bit βρε αδερφέ.

Link to comment
Share on other sites

Υποθέτοντας πως έχουμε μνήμες χρονισμένες στην ίδια συχνότητα και timings, αλλάζοντας το BUS Width ( τα "bits" που λέμε ) τι κερδίζουμε/χάνουμε ?

Ταχύτητα διαμεταγωγής δεδομένων από και πρός την μνήμη της κάρτας γραφικών μας.

Γενικός κανόνας ( που λέει ο λόγος ) είναι higher bandwidth = better performance.

Ok, το θέμα είναι που παίζει ρόλο το memory bandwidth στις κάρτες γραφικών ?

Ο κύριος ρόλος του memory bandwidth έχει σημασία σε δύο λειτουργίες, το Anti-Aliasing και το Anisotropic Filtering.

Υποθέτοντας πάλι πως έχουμε δύο κάρτες με τα ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά σε GPU Core Clock, Memory Clock Frequency, μέγεθος μνήμης, ίδιο πυρήνα, ίδιες, με την μόνη διαφορά να είναι στο εύρος διαύλου της μνήμης, στην μια ας πούμε να έχουμε 256BIT και στην άλλη 384BIT.

Που θα φανεί διαφορά και θα υστερήσει η μικρότερη ?

Όταν ανεβάσουμε πολύ τις απαιτήσεις σε "realtime flow" των δεδομένων από την μνήμη ( VRAM ) πρός την GPU.

Αν παίξουμε με 4xAA 8xAF θα δείτε σε παράδειγμα όπως π.χ. η 8800GT να παίζει στα ίσα την 8800GTX σε αναλύσεις ως και 1680x1050/1600x1200.

Που θα ανοίξει η ψαλίδα ( δίχως να ανεβάσουμε ανάλυση ) ? Αν ανεβάσουμε τα AA & AF όπου θα "στριμώξουμε" την κάρτα με το μικρότερο Memory Bus Width, εκεί θα ανοίξει η διαφορά με την άλλη ( την 8800GTX στο παράδειγμά μας ).

Αν ανεβάσουμε και άλλο την ανάλυση η διαφορά θα ανοίξει και άλλο, αφού η GT με τα 512MB θα μείνει από μνήμη στα σύχρονα games που έχουν textures μεγάλης ανάλυσης κλπ, ενώ η GTX θα έχει και άλλο χώρο.

Δοκιμάστε π.χ. το World In Conflict και το Company Of Heroes και θα δείτε ;)

8800GT ownz για την τιμή της :)

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστά αυτά που αναφέρεις αλλά τελικά δεν είναι έτσι στην πράξη αφού και σε ψηλές αναλύσεις(1920x1200 +) το 8800GT τα ρίχνει στο GTS 640.Απ'ότι μπορώ να φανταστώ είναι λόγω μεγαλύτερου core clock.

Link to comment
Share on other sites

@peppas.

Ναι ρε φίλος αυτά τα ξέρουμε και μείς αλλά έτσι όπως τό πες νόμιζα ότι ήταν κανένα μυστiκό της ΝΑΣΑ(ασχετα αν το higher width σε ακριβώς ίδια κάρτα θα δώσει πάντου).

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστά αυτά που αναφέρεις αλλά τελικά δεν είναι έτσι στην πράξη αφού και σε ψηλές αναλύσεις(1920x1200 +) το 8800GT τα ρίχνει στο GTS 640.Απ'ότι μπορώ να φανταστώ είναι λόγω μεγαλύτερου core clock.

Αυτό είναι λόγο:

Higher core clock

Higher memory clock

Higher SP clock

Higher SP count

P.S. Μιλούσα για 8800GT vs 8800GTX σε αυτές τις αναλύσεις ( και με ενεργοποιημένα τα AA & AF πάντα ;) )

@peppas.

Ναι ρε φίλος αυτά τα ξέρουμε και μείς αλλά έτσι όπως τό πες νόμιζα ότι ήταν κανένα μυστiκό της ΝΑΣΑ(ασχετα αν το higher width σε ακριβώς ίδια κάρτα θα δώσει πάντου).

Higher Memory BUS Width με τα υπόλοιπα στα ίδια, θα δώσει κάτι, αλλά πολύ λίγο.

Φαντάζομαι έχεις overclockάρει μόνο την μνήμη σε κάποια GT/GTS/GTX κατά ένα ποσοστό ( ας πούμε από τα 900 της GTX στα 1000 ) και είδες πόσο μικρή είναι η διαφορά ( επίσης το ότι μεγαλώνει αν βάλεις AA & AF αντί δίχως αυτά ) ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now