Recommended Posts

Η τρίτη pic τι είναι? Veyron?

Τι έιναι αυτή η τρύπα στο κάθισμα?

Καπου πρεπει να πηγαινουν τα κακακια σου που θα σου φευγουν απο την επιταχυνση :P

Link to comment
Share on other sites

edit: Σωστά. Τόσα είχε το Ε30. Υπήρχαν πρώτες εκδόσεις με λιγότερα και οι τελευταίες με περισσότερα. Έτσι ήταν και το Ε46 στην αρχή 330 και μετά 343.

Link to comment
Share on other sites

Στα Ε46 ήταν και που πρωτοέβαλαν το readline που "άνοιγε" όταν ζεσταινόταν ε; :)

Έχω οδηγήσει τέτοιο με μηχανικό κιβώτιο... εντάξει, εγώ δεν τα πάω και πολύ τα Beemer αλλά είναι σχολείο το αυτοκίνητο :)

Link to comment
Share on other sites

Άφησε τα τα αμάξια sofo, ασχολήσου με PC :hehe:

Πιστεύω ήδη να έχεις ψάξει στο site της Kreissieg για να δεις και μόνος σου πως οι σοβαρές εταιρείες εξατμίσεων, βγάζουν εξατμίσεις μόνο για ΣΟΒΑΡΑ αυτοκίνητα. Από AUDI μόνο S8 και R8 έχει, που είναι αυτοκίνητα κλάσης!

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν κατηγορώ τις Akrapovic, αλλά οι Kreissieg είναι καλύτερες.

δεν ξερω ποσο μεγαλο τιμ εχει η εταιρεια,αλλα δεν με πειθει οτι βγαζει εξατμισεις για λιγους..!:P

αυριο ανεβαινω αθηνα και θα ηχογραφησω ακραποβιτς να ακουσεις,γιατι την πρωτη φορα που ακουσα πραγματικα "ξεφυγα"!!!!!

εδιτ: σακη ειναι ελεος οι ζεμπρινγκ.ειναι καλες μονο για τα χαιλουξ . και -

Link to comment
Share on other sites

Εδώ έχει ένας ένα Μ5 και φοράει Sebring. Κι αυτές ωραίες είναι.

Στα μηχανάκια βάζαμε Sebring ultra lol :hehe:

P.S : Περιμένω και γνώμη από ΑΝ7 που τα κατέχει.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now