Recommended Posts

GT3 RS Λίγο χτυπημένη λίγο πιο κάτω από 100Κ

911 997 Turbo (kwλάρα) από 73Κ

911 Coupe 3.6 GT2 530 PK Clubsport λίγο στραβωμένη :hehe: από 75Κ

997 GT3RS 4.0 από 295Κ

911 GT2 RS από 350Κ (κάπου εκει γύρω παίζουν τούτες)

Συμπέρασμα: Οι μηχανές πώλησης αυτοκινητων, πρέπει να φτιάξουν τα φίλτρα για τις Πόρσε καλύτερα και εγώ είμαι με τον [MENTION=230]AMDnord[/MENTION] :P στην GT2 RS, απλά ψάχνουμε επενδυτές τώρα :hehe:

Link to comment
Share on other sites

GT3 RS Λίγο χτυπημένη λίγο πιο κάτω από 100Κ

911 997 Turbo (kwλάρα) από 73Κ

911 Coupe 3.6 GT2 530 PK Clubsport λίγο στραβωμένη :hehe: από 75Κ

997 GT3RS 4.0 από 295Κ

911 GT2 RS από 350Κ (κάπου εκει γύρω παίζουν τούτες)

Συμπέρασμα: Οι μηχανές πώλησης αυτοκινητων, πρέπει να φτιάξουν τα φίλτρα για τις Πόρσε καλύτερα και εγώ είμαι με τον @AMDnord :P στην GT2 RS, απλά ψάχνουμε επενδυτές τώρα :hehe:

ειναι τοσο ακριβα γιατι οι gt2rs και η gt3rs4.0 ειναι συλλεκτικες πλεον ξερω γω.ειδικα οι 4.0 ειναι διαμαντι το μοτερ της imo.

Aλλα ναι, λεφτα για πεταμα (επενδυτες) ψαχνουμε.

Link to comment
Share on other sites

μετα το gt-r θα διαλεγα την turbo απο την οικογενεια των σκαθαριων.

ελπιζω να μην εχουν Locasil κυλινδρους οπως τα πρωτα καγιεν..:hehe::P

Edited by conroe
Link to comment
Share on other sites

μετα το gt-r θα διαλεγα την turbo απο την οικογενεια των σκαθαριων.

ελπιζω να μην εχουν Locasil κυλινδρους οπως τα πρωτα καγιεν..:hehe::P

nicasil ενοεις?

Link to comment
Share on other sites

nicasil ενοεις?

oxi locasil/alusil ειναι. στις πρωτες υπηρχαν προβληματα μετα τα 500 μιλια.

nicasil by the way, ειχε το ραλακι το 1.3 που ειχα.

δες επισης εδω.

Turbos and V6s are broadly trouble-free apart from the V8ʼs original plastic coolant pipes under the inlet manifold, which should have been changed to the later aluminium ones. Each spark plugʼs individual coil pack can fail, too, leading to a misfire. The big problem is the Sʼs Lokasil cylinder-coating failure. It starts with a sudden appetite for oil and an increasing knock, followed by a misfire as the bores and pistons are shredded. From first signs to death can take as little as 500 miles, and the problem can strike from around 70,000 miles. Turbos and later S models have a Nikasil coating which gives no trouble.

http://www.evo.co.uk/buying/buyingguide/288394/porsche_cayenne_buying_checkpoints.html

http://forums.pelicanparts.com/911-engine-rebuilding-forum/793929-997-lokasil-alusil-nikasil.html

Edited by conroe
Link to comment
Share on other sites

wow Δεν το ηξερα αυτο!

η αληθεια ειναι οτι για το locasil τυχαια το διαβασα. τα αλλα δυο τα ηξερα.

επισης κατι νεες gt3(4) παιρνουν φωτια απο χαλαρες μπιελοβιδες. επισημη ανακοινωση της πορσε αυτη.

Edited by conroe
Link to comment
Share on other sites

YOLO φάση. :hehe:

[video=youtube;TVBcEg6klJI]

DAMN SON

η αληθεια ειναι οτι αρχικα θα εβγαζα το διπλωμα. Μετα αν ειχα φραγκα για πεταμα θα επαιρνα μια GT2RS απλα για τα κοζια

Ρε ψεύτη MX5 δεν μου έλεγες ότι ήθελες να πάρεις; :hehe:

Link to comment
Share on other sites

DAMN SON

Ρε ψεύτη MX5 δεν μου έλεγες ότι ήθελες να πάρεις; :hehe:

2θεσιο για καθημερινο αμαξι δεν θα επαιρνα ποτε. Το τι σου ελεγα δεν εχει σημασια.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί γενικά το nikasil έμπαινε σαν επίστρωση στα αλουμινένια μπλόκ.

μπαινει ακομα σε μοτερ. καγιεν τουρμπο, 911 τουρμπο, γενικα μοτερ που χρειαζονται υψηλα στροφαρισματα, εξαρταται και τι θελει να κανει η καθε εταιρεια. παντως δυσκολα βγαινουν προς τα εξω αυτα. η ρενο ειχε ανακοινωσει στο πρωτο megane rs(225), πιστονια με επικαλυψη απο γραφιτη.

τωρα για πιο λογο κατεληξαν σε αυτη την επιλογη οι της πεζο δε γνωριζω.

Link to comment
Share on other sites

μπαινει ακομα σε μοτερ. καγιεν τουρμπο, 911 τουρμπο, γενικα μοτερ που χρειαζονται υψηλα στροφαρισματα, εξαρταται και τι θελει να κανει η καθε εταιρεια. παντως δυσκολα βγαινουν προς τα εξω αυτα. η ρενο ειχε ανακοινωσει στο πρωτο megane rs(225), πιστονια με επικαλυψη απο γραφιτη.

τωρα για πιο λογο κατεληξαν σε αυτη την επιλογη οι της πεζο δε γνωριζω.

Τα πιστόνια με επικάλυψη από γραφίτη έχουν λιγότερη τριβή! Αυτά είχα στο S3 μου

Mahle Pistons PowerPak - rockstar garage

(Google this for more: Grafal antifriction )

Link to comment
Share on other sites

γραφίτης, μολυβδαίνιο (MoS2), nikasil (SiC), teflon, κ.τ.λ. είναι γνωστά αντιτριβικά/επικαλύψεις, τα βρίσκεις και σε κανονικές εφαρμογές.

Το μαύρο μέρος.

ecotough-diesel-piston_560x420.jpg

Edited by Nickzzz
Link to comment
Share on other sites

το κυριοτερο ειναι οτι εχουν μεγαλη ανθεκτικοτητα στις υψηλες θερμοκρασιες και αντεχουν φαινομενα knocking κλπ.

βεβαια τα σφυρηλατα που βαζουν οι εταιριες ειναι δυσκολο να τα βρουμε εξω καθως ουτε ξερουμε τι κραμα ακριβως χρησιμοποιουν. αυτες θετουν τα στανταρ και τα φτιαχνει η Omega ή η Mahle.

τα 2618 ας πουμε ακουγονται, οταν ειναι κρυο το μοτερ, σαν να ειναι καποιος μεσα στο μπλοκ και βαραει με σφυρι,:hehe: ασε που εχουν μεγαλες ανοχες και καινε λαδια.

@GoriLLakoS bill πιο s3 ειχες φιλε?

Edited by conroe
Link to comment
Share on other sites

@GoriLLakoS bill πιο s3 ειχες φιλε?

S3 8P Facelift Ιούνιος 09 είχε πολύ πράμα επάνω...τώρα έχω μόνο το μπαρόμετρο και το πυρόμετρο :hehe:

Το άφησα όμως...έχω φτιάξει κουμπαρά και μαζεύω για R8 σε 3-4 χρόνια :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now