Recommended Posts

Ρε πείτε ότι θέλετε, αλλά εγώ θέλω ένα τέτοιο...

2007-audi-s8.jpg

Και το βρίσκω και σε τιμάρα εδώ, αλλά πως να πείσεις τη γυναίκα...

Μάλλον σε κανά χρόνο με βλέπω με το 4.2... και πολύ θα μου είναι...

2007-audi-s8.jpg

2007-audi-s8.jpg

2007-audi-s8.jpg.e23212c5bc8acd38a83f6d7

Link to comment
Share on other sites

Η γυναίκα γιατί σε προβληματιζει; οικογενειακό αυτοκίνητο είναι όχι κάνα διθέσιο που έχουν οι τεντι-μποιδες!

Sent from my MI 2S using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πάρε το diesel :shifty:

Ούτε για αστείο...

Η γυναίκα γιατί σε προβληματιζει; οικογενειακό αυτοκίνητο είναι όχι κάνα διθέσιο που έχουν οι τεντι-μποιδες!

Sent from my MI 2S using Tapatalk

Το διθέσιο της είπα πως θα το πάρω όταν θα περνάω middle age crisis. Κάπου στα 45-50 μου. Οπότε έχουμε ακόμα μια 10ετια.

Το θέμα δεν είναι το αυτοκίνητο, πως θα το πάρεις και πως δεν την αρέσει. Εδώ το θέμα είναι πως το συντηρείς. Θέλει 130? parking το μήνα, 2000? ασφάλεια το χρόνο και 400? τέλη κυκλοφορίας. Επίσης αν το κυκλοφορείς το χειμώνα με χιονολάστιχα με καρφιά ή με αλυσίδες, τότε πληρώνεις έξτρα φόρο γιατί καταστρέφεις περισσότερο το οδόστρωμα.

Τέλος η βενζίνη έχει περί τα 1.88? το λίτρο (τις ημέρες της εβδομάδας).

Link to comment
Share on other sites

Τα diesel είναι κάτι λιγότερο από 2 lt/100 κάτω, αλλά έχεις άλλα θέματα:

Βάλε αντιψυκτικό μην παγώσει, βάλε αντιμυκητιακό γιατί είναι βιοdiesel και ξερωγώ... περισσότερο ζέσταμα λόγω χοντρών λαδιών... και κόφτης στις 1250rpm λες και οδηγάς ρυμουλκό του Βερνίκου :P

Link to comment
Share on other sites

Σε 10 χρόνια παίζει να έχουμε mainstream υβριδικά σαν την 918 spider, θα κάνεις οικονομία τότε :P

Υ. Γ. 918>=p1>>>>la Ferrari (δεν μου αρέσει καθόλου, πολύ ασχήμια...)

Sent from my MI 2S using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ούτε για αστείο...

Το διθέσιο της είπα πως θα το πάρω όταν θα περνάω middle age crisis. Κάπου στα 45-50 μου. Οπότε έχουμε ακόμα μια 10ετια.

:hehe: :hehe: Μου έφτιαξες το απόγευμα :hehe: :hehe: :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Τα diesel είναι κάτι λιγότερο από 2 lt/100 κάτω, αλλά έχεις άλλα θέματα:

Βάλε αντιψυκτικό μην παγώσει, βάλε αντιμυκητιακό γιατί είναι βιοdiesel και ξερωγώ... περισσότερο ζέσταμα λόγω χοντρών λαδιών... και κόφτης στις 1250rpm λες και οδηγάς ρυμουλκό του Βερνίκου :P

Αδερφέ βλέπω ασχολείσαι αρκετά με αμάξια ε, να σου φέρω το αγροτικό να μου το κάνεις τούμπανο; :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Εε 4.2 με 1.88? doesn't make sense ρε - ειδικά αν υπολογίζεις και commute. Αν και είναι τέρμα οικονομικά για τα cc τους αυτά, αν δεν τα σκίζεις...

Ρε παλουκάρι, με τους μισθούς εδώ, είναι σαν η βενζίνη στην Ελλάδα να έχει 0.40? το λίτρο... To θέμα της βενζίνης παλεύεται, τα υπόλοιπα δεν ξέρω.

Επίσης αν βγει κανένα μανίκι στο αυτοκίνητο (βλέπε κανένα service μεγάλο ή καμιά ζημιά) δεν ξέρω αν θα πρέπει να πάω με βαζελίνη στην αντιπροσωπία ή απλά με φαλίδι να μου τα κόψουν επί τόπου...

Link to comment
Share on other sites

Επίσης αν βγει κανένα μανίκι στο αυτοκίνητο (βλέπε κανένα service μεγάλο ή καμιά ζημιά) δεν ξέρω αν θα πρέπει να πάω με βαζελίνη στην αντιπροσωπία ή απλά με φαλίδι να μου τα κόψουν επί τόπου...

Στην πρώτη μεγάλη βλάβη μην πεις ότι δεν σε προειδοποίησα.. και έχε το νου σου μην ξεχρονίσει η μηχανή έτσι ξαφνικά..άμα πηγαίνεις μέχρι 3 χιλιάδες στροφές κ όχι παραπάνω θα το καταλάβεις....επίσης κράτα 2-3 πολλαπλασιαστές μαζί σου..τι άλλο? α τώρα θα προσβληθεί ο γορίλας και θα γράψει ένα ολόκληρο κείμενο με μπούρδες για το γκρουπ τις πωλήσεις κ άλλες χαζομάρες που βρίσκει σε σελίδες ενώ το αμάξι του θα ναι στο συνεργείο :hehe:

Το καλά του είναι ότι είναι όμορφο σταθερό και ασφαλές.

Πλάκα κάνω είναι τρομερά αυτοκίνητα!!! (Πως θα ζήσουμε κ εμείς :) )

Link to comment
Share on other sites

επίσης κράτα 2-3 πολλαπλασιαστές μαζί σου..τι άλλο?

Πολλαπλασιαστές είχα με το Leon και με το Suberb. Μετά για κάποιον λόγο κουβαλούσα και στο KIA της γυναίκας (από συνήθεια).

Πέρα από την πλάκα, πάντα είχα πολλαπλασιαστές μαζί μου όταν είχα αυτοκίνητα του group. Ποτέ δεν μου κάηκε κάποιος, αλλά φύλαγε τα ρούχα σου λένε...

Δεν ήξερα όμως πως και τα μεγάλα μοντέλα (βλέπε 4.2L, 5.2L) έχουν τα ίδια θέματα.

Link to comment
Share on other sites

Στην πρώτη μεγάλη βλάβη μην πεις ότι δεν σε προειδοποίησα.. και έχε το νου σου μην ξεχρονίσει η μηχανή έτσι ξαφνικά..άμα πηγαίνεις μέχρι 3 χιλιάδες στροφές κ όχι παραπάνω θα το καταλάβεις....επίσης κράτα 2-3 πολλαπλασιαστές μαζί σου..τι άλλο? α τώρα θα προσβληθεί ο γορίλας και θα γράψει ένα ολόκληρο κείμενο με μπούρδες για το γκρουπ τις πωλήσεις κ άλλες χαζομάρες που βρίσκει σε σελίδες ενώ το αμάξι του θα ναι στο συνεργείο :hehe:

Το καλά του είναι ότι είναι όμορφο σταθερό και ασφαλές.

Πλάκα κάνω είναι τρομερά αυτοκίνητα!!! (Πως θα ζήσουμε κ εμείς :) )

Ζάχο εδώ έχει πολύ πράμα να διαβάσεις εάν θέλεις 4.2l V8 Engine Forum

Μην δίνεις σημασία στον venisk...φτιάχνει μηχανές και όχι κινητήρες :hehe:

Και αυτά που λέει είναι επηρεασμένα από αυτά που ακούει τριγύρω του...άσχετα που δεν κυκλοφορούν 4.2 στην Κρήτη :P

[MENTION=1118]venisk[/MENTION] <3

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now