Pastelidis.n.s.

Τι ποδήλατο έχετε κ.λ.π . . . ?

Recommended Posts

Γιατί μου αρέσει πάρα πολύ ο συγκεκριμένος σκελετός και η γεωμετρία του είναι απίστευτη. Επίσης είναι άλλη η χαρά του να φτιάξεις ένα ποδήλατο από το να το πάρεις έτοιμο. Ανταλλακτικά από διάφορα μαγαζια και από Λιβαδειά και από Αθήνα. "Ο ποδηλάτης" εδώ, cyclist και Κασσιμάτης Αθήνα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι αν σκεφτείς πόσα πράγματα πήρα και ποια ήταν αυτά. Είδα και τιμές εξωτερικού που είχαν μικρή απόκλιση.

Ορίστε και φωτό

DSC_0045.jpg

DSC_0046.jpg

DSC_0048.jpg

DSC_0049.jpg

DSC_0050.jpg

DSC_0051.jpg

DSC_0052.jpg

DSC_0053.jpg

DSC_0054.jpg

DSC_0055.jpg

DSC_0056.jpg

DSC_0058.jpg

DSC_0059.jpg

DSC_0061.jpg

DSC_0062.jpg

DSC_0063.jpg

DSC_0064.jpg

DSC_0065.jpg

DSC_0066.jpg

DSC_0067.jpg

DSC_0068.jpg

DSC_0069.jpg

DSC_0071.jpg

και εδώ τα παράσημα από την 1η μου τούμπα σε νερά

DSC_0070.jpg

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν αναβάθμισα το Άλμα μου. Πλέον έχει:

shifters 9 speed shimano XT

rear der. XT Shadow front der. XT κασέτα 9sp XT

δισκοβραχίωνας Deore, V-brakes shimano XTR.

Είναι δλδ φουλ ΧΤ (εκτός από δισκοβραχίωνα που πιστεύω δεν χρειαζόταν να πάω σε ΧΤ) και φρένα XTR με σύστημα που κρατάει παράλληλα τα τακάκια στη ζάντα. Λάστιχα Michelin country trail, καινούργια πεντάλ, carbon τιμόνι ίσιο, FSA παλουκόσελο, PRO λαιμός 120mm, αποστάτες πηρουνιού carbon. Σέλα άφησα μία ελαφριά BBB που είχα αν και είναι λίγο σκισμένη στην άκρη. Ο σκελετός θέλει βάψιμο οπωσδήποτε γιατί είναι αρκετά ταλαιπωρημένο το χρώμα αλλά βαριέμαι να λύνω και να δένω από την αρχή οπότε next year... :hehe:

photos very soon ;)

Πολύ ωραία περιφερειακά. Έχω την εντύπωση βέβαια ότι τα XT shifters ήταν λίγο υπερβολή, δεν έχουν καμία απολύτως διαφορά από τα deore, πλην λίγων γραμμαρίων. Στο λέω επειδή κι εγώ ψάχτηκα πάρα πολύ και έκανα τελείως custom ποδηλατάκι, και προσωπικά πιστεύω ότι (τουλάχιστον με τα τότε δεδομένα-πέρισυ άνοιξη δηλαδή) έδωσες επιπλέον χρήματα σε ένα περιφερειακό που δεν θα καταλάβεις διαφορά. Σου μιλάει κάποιος που έχει δοκιμάσει στο ίδιο ποδήλατο (SLX, DEORE, και XT shifters). Μόνο το πάχος του κυρίως σκελετού διαφέρει, τίποτ'άλλο. Όσο για τις τιμές έξω, άστο... Αν έψαχνες πολύ,έβρισκες μαγαζιά με απίστευτες τιμές και προσφορές, μιλάμε για τεράστιες διαφορές, έως και 60% κάτω, σε σχέση την καλύτερη Ελλάδας. Από Ελλάδα το σύνολο των περιφερειακών που έβαλα πάνω(και δε μιλάω μόνο για τις φωτό, έχουν αλλάξει κι άλλα πραγματάκια από τότε), μου έβγαινε γύρο στο 45-50% παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Σάκη συγγνώμη ρε φιλε, αλλα με αυτές τις ζάντες δεν πας off road, στο λέω αυτό γιατί είχαμε μια συζήτηση στο τηλέφωνο και είδα ότι σε ενδιέφερε το χώμα αρκετά !!

Πιστεύω να έχεις και τις άλλες τουλάχιστον :P

Οι ζάντες σου δεν έχουν κέντρα για δισκόπλακα σωστά?

Link to comment
Share on other sites

Ναι έχεις δίκιο σε όλα όσα λές, αλλά αν σκεφτείς ότι με 800 έβαλα:

ζάντες

λάστιχα

πεντάλ

τιμόνι καρμπον

πιρούνι

αποστάτες καρμπον

λαιμό

καινούργια χερούλια

ντεραγιέ εμπρός-πίσω

κασέττα

αλυσίδα

μανέτες

shifters

φρένα

και τα συγκεκριμένα που βλέπεις, πιστεύω ότι είναι πολύ καλή τιμή.

Link to comment
Share on other sites

Σάκη συγγνώμη ρε φιλε, αλλα με αυτές τις ζάντες δεν πας off road, στο λέω αυτό γιατί είχαμε μια συζήτηση στο τηλέφωνο και είδα ότι σε ενδιέφερε το χώμα αρκετά !!

Πιστεύω να έχεις και τις άλλες τουλάχιστον :P

Οι ζάντες σου δεν έχουν κέντρα για δισκόπλακα σωστά?

Πίστεψέ με οι ζάντες αυτές είναι φοβερές για εκτός δρόμου και τρώνε απίστευτα γ@..σια και δεν ακούνε καθόλου :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Σάκη αυτές οι ζάντες δεν είναι για off road στο ξαναλέω!

Δεν μιλάω για χώμα από γλάστρα, μιλάω για offroad!

Με πέτρες και λακκούβες!

Link to comment
Share on other sites

Άποψη μου είναι ότι όλα αυτά τα πήρες ακριβά, με 500? έβρισκες τα ίδια από εξωτερικό και αν δεν έπαιρνες XT/XTR για την κ@υλα και μόνο, θα γλύτωνες και άλλα. Από εκεί και πέρα, με αυτό το ποσό, χτύπαγες καινούριο ποδηλατάκι με καλά accessories, και φυσικά δισκόφρενα (υδραυλικά), τα οποία θα σου έδιναν και το κλικ παραπάνω στις επιδόσεις που αδυνατούν τα v-brakes.

Link to comment
Share on other sites

@Jason σοβαρά σου μιλάω μην τις υποτιμάς. Τις έχω δει να δουλεύυν 2 χρόνια σε ποδήλατο χωρίς να κάνουν κιχ και τις έχω δοκιμάσει και σε χώμα με πετρες και δεν ακούνε!! Εάν μου βγούνε μάπα σε εκτός δρόμου θα μπω εδώ μέσα και θα το γράψω στο λόγο μου!

@web νομίζω απάντησα σε όλα όσα λες πιο πάνω. Και με 500 δεν τα έπαιρνα όλα αυτά με καμία Παναγία από έξω.

Link to comment
Share on other sites

Ναι έχεις δίκιο σε όλα όσα λές, αλλά αν σκεφτείς ότι με 800 έβαλα:

ζάντες

λάστιχα

πεντάλ

τιμόνι καρμπον

πιρούνι

αποστάτες καρμπον

λαιμό

καινούργια χερούλια

ντεραγιέ εμπρός-πίσω

κασέττα

αλυσίδα

μανέτες

shifters

φρένα

και τα συγκεκριμένα που βλέπεις, πιστεύω ότι είναι πολύ καλή τιμή.

Με 525 ευρουλάκια συνολικά, έβαλα:

-Λάστιχα Continental δρόμου, με μεγάλη διάσταση όμως, για να μη φαίνονται άσχημα πάνω στο mountain

-Εργαλειοθήκη με όλο το set για εργαλείων της shimano, για πλήρες λύσιμο, ακόμα και κασέτας.

-6 σαμπρέλες

-Hubs (κέντρα τροχών δηλαδή) shimano XT και στις 2 ρόδες

-Υδραυλικά Disk brakes Hygia Elite, τα οποία είναι ένα κλικ πάνω από τα ΧΤ και λίγο πιο κάτω από τα XTR, εμπρός και πίσω, εννοείται. Μαζί, και βίδες τιτανίου.

-Chainset Deore

-πεντάλ χρωμονικελίου, 92gr και τα 2 μαζί!

-Πιρούνι RST Gila με remote lockout στο τιμόνι

-Πίσω ανάρτηση Nitro ρυθμιζόμενη σε 10 θέσης, έως και ολικό κλείδωμα, με remote lockout στη σέλα, ή στον σκελετό, ανάλογα πού βολεύει

-τιμόνι σε βάρος σχεδόν carbon

-ποτήρια-spacers carbon

-βίδες carbon

-παλουκόσελο carbon

-σέλα ειδικά διαμορφωμένη για τον τροφαντό μου κWλαράκο και τη μέση μου, μια που έχω θέμα με τη μέση

-χερούλια

-deore shifters

-shimano chan HG50

-XT derailleur 2011 back

-XT derailleur 2011 front

-9-άρα κασέτα SLX

-ρυθμιζόμενο λαιμό τιμονιού

-blue flakes, που χρειάστηκαν για το βάψιμο

-αυτοκολλητάκια Troy Lee Design.

-χειρόβιδες shimano για το κλείδωμα των ροδων στα πηρούνια

Τα συμπεράσματα δικά σου... :T:

Link to comment
Share on other sites

Προς θεού, δεν έχουμε κόντρα εδώ πέρα, να εξηγούμαι, απλά, επειδή ψωνίζω χρόνια από εξωτερικό, θέλω να καταλήξω ότι προσωπικά, επειδή θεωρώ ότι σέβομαι τον εαυτό μου σαν καταναλωτή, καθώς και τα χρήματα που επενδύω σε οποιαδήποτε αγορά και πριν πάρω κάτι το ψάχνω πάρα πολύ, καταλήγω σχεδόν πάντα στο εξωτερικό, γιατί Ελλάδα δυστυχώς πάντα μας τον φοράνε.

Link to comment
Share on other sites

2574ff37de1e3ce0.jpg

Να και το δικό μου με αλαγμένα φρένα ταχυτητες

Ζάντες Giant λαστιχα Specialized Pro σαμπρελες δισκοι shimano 200 ευρό

Shifters L/R shimano alivio 45 ευρό

Φρένα Tektro , τζάμπα απο φίλο μαζι με τακακια :D

Edited by Jason
Link to comment
Share on other sites

πως λυνει το πεταλι με τις ταχυτητες απο τον σκελετο του ποδηλατου?εχω βγαλει την βιδα που βιδωνει το πεταλι στον σκελετο και δεν βγαινει το πεταλι..

Με ειδικό εξωλκέα βγαίνει ανάλογα την βίδα που έχει !

Δεν αξίζει να το βγάλεις μόνος σου γιατί πρέπει να πάρεις το αντίστοιχο εργαλείο ~15 ~20 euro!

Πήγαινε το στο ποδήλατα σου να στο κάνει σε 2 λεπτά ~5 euro!

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν το έχεις πάρει απόφαση ότι θα κανεις και ακόμα είσαι στην σκέψη ότι μπορεί να τα παρατήσεις, φτιάξε αυτό που έχεις, κανε και μια δυο μετατροπές και είσαι κούκλος ,να το φέρεις όσο μπορείς στα μετρα σου για να μην σου είναι κουραστικό!

Αν γουστάρεις και βλέπεις ότι κανεις, πήγαινε σε καινούριο, με ένα 500αρίκο παίρνεις καλο ποδήλατο !

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now