George_o/c

Σε διαδικασία πώλησης το e-shop

Recommended Posts

[NEWS_IMG=Σε διαδικασία πώλησης το e-shop]http://www.hwbox.gr/images/imagehosting/1354b7ee684ad7dc.jpg[/NEWS_IMG]Σε προχωρημένες συζητήσεις με στρατηγικό επενδυτή και fund εντός και εκτός Ελλάδας βρίσκεται η e-Shop σε μια προσπάθεια να ενισχύσει την οικονομική της θέση και τη ρευστότητά της. Η διοίκηση της εταιρείας μάλιστα, βρέθηκε τις προηγούμενες ημέρες στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού προκειμένου να συζητήσει με υποψήφιους επενδυτές και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις που υπάρχουν οι θετικές εξελίξεις αναμένονται ακόμη και μέσα στον Ιούνιο.

Τις πληροφορίες του Capital.gr επιβεβαίωσε ο γενικός διευθυντής και εκ των ιδρυτών της εταιρείας, κ. Απόστολος Αποστολάκης, αναφέροντας ότι "υπάρχουν συζητήσεις με Έλληνα και ξένο υποψήφιο για την είσοδό του ως στρατηγικού επενδυτή".

Η διοίκηση της εταιρείας μελετά δύο εναλλακτικές: είτε την πώληση μειοψηφικού πακέτου της εταιρείας, είτε την εκχώρηση ακόμη και πλειοψηφικής συμμετοχής και του management. Η απόφασή της, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, θα εξαρτηθεί από το οικονομικό ύψος της συμφωνίας, καθώς το e-Shop, όπως σύσσωμος σχεδόν ο κλάδος της πληροφορικής και των δικτύων τεχνολογίας, αντιμετωπίζει προβλήματα ρευστότητας εξαιτίας της οικονομικής κρίσης και της κάμψης της κατανάλωσης.

Η εταιρεία μέχρι πριν από λίγο καιρό βρισκόταν σε διαπραγματεύσεις με ελληνική τράπεζα για την έκδοση ομολογιακού δανείου (είχε πάρει ανάλογο δάνειο από την Alpha Bank τετραετούς διάρκειας ύψους 2,5 εκατ. ευρώ τον Φεβρουάριο του 2010). Ωστόσο οι καθυστερήσεις που υπήρξαν στην επίτευξη της σχετικής συμφωνίας ώθησαν την διοίκηση να αναζητήσει άλλους τρόπους χρηματοδότησης.

Η e-Shop επιδιώκει να αντλήσει ρευστότητα ώστε να καλύψει ανοίγματα προς τους προμηθευτές της και να τονώσει τις πωλήσεις της. Στην αγορά έχουν κυκλοφορήσει εδώ και καιρό οι πληροφορίες περί δυσκολίας της εταιρείας, η οποία συμπλήρωσε 13 χρόνια παρουσίας στην αγορά, να ανταποκριθεί σε ένα μέρος των υποχρεώσεών της, ωστόσο η κατάσταση κρίνεται διαχειρίσιμη, σε ένα οικονομικό περιβάλλον που ούτως ή άλλως δεν βοηθά τις επιχειρήσεις, αντίθετα δοκιμάζει τις αντοχές τους.

Link to comment
Share on other sites

στα τσακιδια

Βασικά αν πας στην πηγή και διαβάσεις όλο το κείμενο, αναφέρεται στο τέλος ότι αναμένουν 10% άνοδο στον κύκλο εργασιών τους για το 2011 :)

Link to comment
Share on other sites

Ευχόμαστε τα χειρότερα ( άλλωστε όποιοι από το προσωπικό αξίζανε τους έδιωξαν πριν 3-4 χρόνια... )... άντε και σειρά να παίρνουνε τα παρακλάδια και οι παρατρεχάμενοι ( plus4u, pc1 ) [ getitnow aka germanos v2 ]

Link to comment
Share on other sites

E οχι και τα χειροτερα ρε παιδια ελεος.

Αν δουλευατε εκει θα σας αρεσε?

Δηλαδη τι, την εχουμε "δει" ολοι καπως? Ο,τι και να λεγεται περι RMA, κακης εξυπηρετησης καλα κανει και λεγεται, ωστοσο εγω προσωπικα ουδεποτε ειχα καποιο προβλημα με την εξυπηρετηση ή με την αντικατασταση καποιου προϊόντος.

Οκ, τα 7 χρονια που παραγγελνω και απο εκει (κυριως μαλιστα απο εκει, γιατι δεν εξυπηρετει την περιοχη που μενω καποιο αλλο καταστημα), καθυστερησαν δύο απο τις δεκαδες παραγγελιες. Και τι εγινε?

Ελεος πια με το νεοέλληνα, που ευχεται να ψοφησει η γατα του γειτονα του...

Link to comment
Share on other sites

Θα χαθούν αρκετές θέσεις εργασίας, αυτό είναι το κακό! Και φυσικά όταν δεν υπάρχει καλό management την πληρώνει ο εργαζόμενος.

Καλός ή κακός, το e-shop ήταν πάντα ανταγωνιστής σε άλλα καταστήματα και έτσι φρόντιζε να έχουμε περισσότερες επιλογές και λιγότερο μονοπώλιο. Μακάρι να συγχωνευτούν αυτά τα παρακλάδια και να ξεκινήσει κάτι καινούριο με άλλο management..

Link to comment
Share on other sites

Ούτε εγώ δεν είχα παράπονα μέχρι τώρα από το e-shop και μάλιστα είμαι καλός πελάτης από το 2007 που ανοίχτηκε στα Χανιά :)

Edited by George_o/c
Link to comment
Share on other sites

E οχι και τα χειροτερα ρε παιδια ελεος.

Αν δουλευατε εκει θα σας αρεσε?

Δηλαδη τι, την εχουμε "δει" ολοι καπως? Ο,τι και να λεγεται περι RMA, κακης εξυπηρετησης καλα κανει και λεγεται, ωστοσο εγω προσωπικα ουδεποτε ειχα καποιο προβλημα με την εξυπηρετηση ή με την αντικατασταση καποιου προϊόντος.

Οκ, τα 7 χρονια που παραγγελνω και απο εκει (κυριως μαλιστα απο εκει, γιατι δεν εξυπηρετει την περιοχη που μενω καποιο αλλο καταστημα), καθυστερησαν δύο απο τις δεκαδες παραγγελιες. Και τι εγινε?

Ελεος πια με το νεοέλληνα, που ευχεται να ψοφησει η γατα του γειτονα του...

Αυτά να τα πείς σε τόσο κόσμο ( crio & kintaro included ) που ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΒΩΣΑΝΕ ΕΠΙΤΗΔΕΣ PINS ΣΤΟ SOCKET ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΓΑΛΟΥΝΕ ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΤΙΣ ΜΗΤΡΙΚΕΣ ΤΟΥΣ...

Link to comment
Share on other sites

Ούτε εγώ δεν είχα παράπονα μέχρι τώρα από το e-shop και μάλιστα είμαι καλός πελάτης από το 2007 που ανοίχτηκε στα Χανιά :)

Άσχετο αλλά στα Χανιά έχει αλλάξει ο υπευθυνος?

Link to comment
Share on other sites

Ναι ήταν ο Γιάννης μέχρι το τέλος του 2009, φίλος του αδερφού μου :D Μετά πήγε ένα ψηλός μουσάτος και την τελευταία φορά που πέρασα δεν είδα ούτε αυτόν μέσα, παίζει να είχε ρεπό.

Link to comment
Share on other sites

Για σφάξιμο με μπατονέτες αλλού... το ξέρετε ήδη αυτό.

Πλέον και το αγαπητό μας Πλαίσιο έχει ξεπέσει σε παρόμοιες τακτικές και κακό service γενικά...

Η διαφορά μεταξύ των 2, είναι ότι το (papar)e-shop αν δεί account με μεγάλους λογαριασμούς συμπεριφέρεται σωστά ( δίχως να κάνει τα κολπάκια του ) και σε σύντομο & σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα.

Link to comment
Share on other sites

Τι να πω... Νομίζω ότι είναι αναλόγως το κατάστημα, γιατί και των Χανίων και του Ρεθύμνου έχουν εξυπηρετικά παιδιά μέσα, πρόθυμα και για RMA και για βοήθεια με την παραγγελία σου. Εντάξει καμιά φορά μπορεί να αργούν λίγο, αλλά they get the job done. Ας πούμε ένα 2.5" SATA HDD που του είχα πάει, πέρασαν 8 μέρες για να μου έρθει μήνυμα από το service και να μου κόψουν πιστωτικό. Εντάξει εγώ δεν το θεωρώ πολύ - σαφώς βέβαια μια επιχείρηση ίσως να θεωρούσε την καθυστέρηση αδικαιολόγητη.

Link to comment
Share on other sites

Τι να πω... Νομίζω ότι είναι αναλόγως το κατάστημα, γιατί και των Χανίων και του Ρεθύμνου έχουν εξυπηρετικά παιδιά μέσα, πρόθυμα και για RMA και για βοήθεια με την παραγγελία σου. Εντάξει καμιά φορά μπορεί να αργούν λίγο, αλλά they get the job done. Ας πούμε ένα 2.5" SATA HDD που του είχα πάει, πέρασαν 8 μέρες για να μου έρθει μήνυμα από το service και να μου κόψουν πιστωτικό. Εντάξει εγώ δεν το θεωρώ πολύ - σαφώς βέβαια μια επιχείρηση ίσως να θεωρούσε την καθυστέρηση αδικαιολόγητη.

η αντιστοιχη ιστορια στο πλαισιο ηρακλειου (κρητης) -που σε σχεση με της μεταμορφωσης ειναι ΠΟΛΥ κατω- ειναι υποθεση μερικων λεπτων..!!!θελει 8 μερες να δεις αν βλεπει τον δισκο ενας υπολογιστης?!!!

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ειναι απλα τα πραγματα.

Πρωτα φωτογραφιες, 1 λεπτο υποθεση ειναι.

Δευτερον, αν τη δεχτει ο υπαλληλος που τη παιρνει πισω, μετα ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ δικαιολογια περι φυσικης φθορας, αφου υποτιθεται οτι την ελεγξε πριν τη δεχτει.

Ειχα επιστρεψει εναν δισκο ο οποιος περασε απο κοσκινο και ανακαλυφθηκε απο τον υπαλληλο μια απειροελαχιστη μεν, υπαρκτη δε, φυσικη φθορα. Τη φωτογραφισε ΑΥΤΟΣ και παρολ' αυτα ο δισκος αλλαχθηκε με ολοκαινουριο, και εντος 2 εργασιμων κιολας...

Επισης εχει τυχει να επιστρεψω επεξεργαστη επειδη απλα δεν μου... εκανε (παει καιρος, πριν θεσπιστει το DOA), και μου εδωσαν τα χρηματα που πληρωσα πισω. (Οχι πολλα, 89?).

Edited by GeorgeMan
Link to comment
Share on other sites

Αν με έκαιγε πολύ τότε ναι θα ήμουν εξαγριωμένος. Αλλά είχα να κάνω την δουλειά μου οπότε δεν με ένοιαξε τόσο.

οπως και να εχει,ενω εχει τεχνικο το καταστημα δεν δικαιολογειται να το στειλουν και αθηνα..αν στην θεση αυτου ηταν μια καρτα γραφικων τι γινεται??θα πρεπει να εχεις "καβα" εξαρτηματα??!!!

Link to comment
Share on other sites

GeorgeMan αδυνατώ να πιστέψω οτι είχες τέτοια εξυπηρέτηση χωρίς να έχεις κάποιο γνωστό η χωρις να είχες αναπτύξει κάποια σχέση με τους πωλητές του καταστήματος.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, εδώ στην Καλαμάτα, τα παιδιά στο e-shop είναι κομπλέ! Έχω κάνει αρκετά RMA και πολλές φορές σε hardware υψηλού κόστους (5870-285 κλπ) και η εξυπηρέτηση είναι άμεση και άψογη...

Μεμονωμένα περιστατικά δεν χαρακτηρίζουν μια ολόκληρη εταιρεία... Απλά εδώ στην Ελλάδα έχουμε και μια νοοτροπία να κλαιγόμαστε συνέχεια... Μη γενικεύουμε...

Link to comment
Share on other sites

GeorgeMan αδυνατώ να πιστέψω οτι είχες τέτοια εξυπηρέτηση χωρίς να έχεις κάποιο γνωστό η χωρις να είχες αναπτύξει κάποια σχέση με τους πωλητές του καταστήματος.

Ξεκίνα να χρησιμοποιεις το καταστημα Χαλανδριου :D

Ουτε εναν δεν ηξερα ουτε ξερω απο κανενα καταστημα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτα είναι τα αποτελέσματα κακοδιαχείρισης, ανεξέλεγκτων RMA με το παραμικρό (εννοω πως οταν χαλάει ενας δισκος η μια μνήμη σε ενα laptop) θα πρέπει να γίνεται αντ/ση του ελλατωματικού υλικού και οχι ολοκληρου του laptop.

Αυτο φυσικά ισχύει για όλες τις εταιρείες. Τωρα οταν έχεις υπευθυνους ανεγκέφαλους και ανευθυνους (τα προηγούμενα χρόνια) για το RMA είναι λογικο να χαλάς την φήμη σου. Τουλαχιστον όσον αφορά τα service.

Στο απόγειο της η εταιρεία το 2003-4 με 2007 δεν έκανε ουτε τις απαραίτητες καβάτζες ουτε περικόπες. Μολις ηρθε η κρίση έγινε το μπαμ. Απότομα ανοίγματα με πολλά μαγαζιά και λίγος χρόνος για μάζεμα.

Εχοντας περάσει απο πολλά μαγαζιά και εταιρείεςς ως εργαζόμενος και κάνοντας βόλτες στην Στουρναρη απο 11 χρονών ένα εχω να πω.

Εσεις εδώ κάποιοι το οτι αν κλείσει ειτε αυτη η εταιρεία ειτε καποια αλλη και μείνουν ανθρωποι ανεργοι δεν το σκευτεστε ?

Οτι ο ανταγωνισμός ωφελεί τους καταναλωτές ? Παλι δεν το σκευτεστε ?

ΕΑΝ εισασταν επιχειρηματίες και εσεις το ίδιο θα κάνατε. Θα προσπαθουσατε να μειώσετε της ζημιες σας. Ειδικα σε δύσκολους καιρούς. Δεν εχει σημασία αν το Πλαίσιο και το κάθε Πλαίσιο δεν εχει RMA "αντε γεια" οπως παλια. Σημασια εχει πως ειναι επιχειρηματιες και θελουν να μειώσουν τη ζημιά τους αυξάνοντας παράλληλα το κέρδος.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, εδώ στην Καλαμάτα, τα παιδιά στο e-shop είναι κομπλέ! Έχω κάνει αρκετά RMA και πολλές φορές σε hardware υψηλού κόστους (5870-285 κλπ) και η εξυπηρέτηση είναι άμεση και άψογη...

Μεμονωμένα περιστατικά δεν χαρακτηρίζουν μια ολόκληρη εταιρεία... Απλά εδώ στην Ελλάδα έχουμε και μια νοοτροπία να κλαιγόμαστε συνέχεια... Μη γενικεύουμε...

Οπως το'πες μεμονωμένα περιστατικά η αν κάποιοι είναι ζώα και διαχειρίζονται λαθος τις καταστάσεις δεν χαρακτηριζουν μια εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Εσεις εδώ κάποιοι το οτι αν κλείσει ειτε αυτη η εταιρεία ειτε καποια αλλη και μείνουν ανθρωποι ανεργοι δεν το σκευτεστε ?

Unfortunately, that's how the world goes on.

Οτι ο ανταγωνισμός ωφελεί τους καταναλωτές ? Παλι δεν το σκευτεστε ?

Στην Ελλάδα δεν υπάρχει ανταγωνισμός.

ΕΑΝ εισασταν επιχειρηματίες και εσεις το ίδιο θα κάνατε. Θα προσπαθουσατε να μειώσετε της ζημιες σας. Ειδικα σε δύσκολους καιρούς. Δεν εχει σημασία αν το Πλαίσιο και το κάθε Πλαίσιο δεν εχει RMA "αντε γεια" οπως παλια. Σημασια εχει πως ειναι επιχειρηματιες και θελουν να μειώσουν τη ζημιά τους αυξάνοντας παράλληλα το κέρδος.

Υπάρχουνε εκατομμύρια τρόποι να κάνεις κερδοφόρα την εταιρία σου.

Η εύκολη λύση δεν είναι ποτέ η σωστή.

Αλλά επειδή ο Έλληνας είναι ΠΑΡΤΑΚΙΑΣ, ΤΕΜΠΕΛΗΣ, ΛΑΜΟΓΙΟ, προτιμάει την εύκολη λύση ( οι άλλοι να ψοφήσουνε και εγω να πατώ επί πτωμάτων τους, αρκεί να έχω all the cash in my pocket ), και όχι την πιο δύσκολη ( αλλά και με πολλές περιπτώσεις να εξελιχθεί πιο κερδοφόρα και καλύτερη από την εύκολη και εντελώς λάθος λύση ) του να βάλει τον πισινό του κάτω και να σκεφτεί και να ΚΟΠΙΑΣΕΙ επιτέλους για την επιχείρηση του που την έχει παρατημένη και "εξοπλισμένη" με ένα σωρό άσχετους που αν μη τι άλλο, όταν δεν δίνεις εσύ την παραμικρή σημασία στην εταιρία σου, σιγά μην δώσουνε αυτοί.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now