George_o/c

Σε διαδικασία πώλησης το e-shop

Recommended Posts

Μακάρι να ανακάμψει..τόσα χρόνια πελάτης σε αγορές κ εγγυήσεις σε όλα άψογοι..Και για μας εδώ στα Χανιά πρέπει να ανοίξουν κ άλλα μεγάλα καταστήματα...κ όχι άλλα points...

Link to comment
Share on other sites

πηγα το σαββατο στο μενιδι που ειναι και το κεντρικο

ζητησα dvd rw συσκευη, μου λεει παραγγελια και σε 2-3 μερες

ζηταω δισκο 500gb τα ιδια...

αν δεν εχει απλα πραγματα, και συνεχίσει ετσι, θα χάσει κόσμο

Link to comment
Share on other sites

Βρωμάει virtual stockage ( δεν έχουνε stock, και αντί να γράφουνε κατόπιν παραγγελίας, βάλανε να λέει ετοιμοπαράδοτο για να τσιμπήσουνε πελατεία ) [ παίζει και να 'ναι τακτική αρπάκτρας, όσους προλάβουμε πρωτού κατεβάσουμε ρολά δίχως προειδοποίηση και ίχνος, viva switzerland ]

Link to comment
Share on other sites

Ναι σε όσα λέει άμεσα διαθέσιμα τα στέλνει τσακ μπαμ λένε. Λέτε να μπήκαν οι ξένοι επενδυτές στο παιχνίδι; Γιατί δεν βρίσκω κάτι στα γνωστά sites περί Οικονομίας. Έχει ακούσει κανείς τίποτα;

George πριν λιγες μερες παραγγειλα κατι το οποιο ελεγε αμεσα διαθεσιμο.Περιμενα μια βδομαδα,τιποτα,η εξελιξη παραγγελιας ειχε κολισει στον ελεγχο διαθεσιμοτητας.Στελνω mail και ζητω ενημερωση και μου απαντησε ενας Hadim Ali κατι τετοιο.Λες να το πηραν αραβες το eshop?:hehe:

Τελος παντον μετα μου ειπε το προιον δεν υπαρχει θα το εχουμε σε κανα δυο βδομαδες.

Την προηγουμενη βδομαδα παραγγελνω ξανα κατι αλλο,αμεσα διαθεσιμο.παλι τα ιδια.δεν ηταν διαθεσιμο αφεσον εγινε η παραγγελια και θα ερχοταν σε μια βδομαδα.

Αρα φιλε bill μπορει να παιζει αυτο που λες.Δεν ξερω τι να πω κριμα παντος

Πολυ στεναχωρεθηκα με την ολη ιστορια σε αυτο το θεμα.

Link to comment
Share on other sites

Ο αδερφός μου παράγγειλε μια SDHC memory card (άμεσα διαθέσιμη) χθες και είναι στο τελευταίο στάδιο παραγγελίας. Αύριο θα ενημερώσω.

Πάντως κρίμα αν είναι μούφα το άμεσα διαθέσιμο. Θα χάσουν κι άλλο κόσμο όταν τους πάρουν χαμπάρι...

Link to comment
Share on other sites

Eγω παντος ποτε δεν αντιμετωπισα προβλημα με το eshop στις αλλαγες,και την 480 που μου καηκε μεσα σε δυο μερες μου την αλλαξαν χωρις δευτερη κουβεντα.Εκαναν απλα αυτο που επρεπε να κανουν ομορφα και ωραια.

Αυτο γίνεται και με τις επιστροφές ακόμα και τώρα. Αν πάρεις εσυ απο Στουρνάρη

κάτι και μετανιώσεις δεν γίνεται να πας αλλού και να κανεις επιστροφή.

Οταν ημουν δοκιμος στον Εβρο-Ορεστιαδα πηγα και πηρα απο καταστημα αλεξανδρουπολης το tagan μου 1300 το οποιο μετα απο δυο βδομαδες καηκε.Οταν κατεβηκα στην αδεια μου αθηνα το πηγα στουρναρη.Ε την επομενη μερα με πηραν τηλ για να παω να παραλαβω το καινουργιο.:)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ παρήγγειλα την κυριακή ένα laptop (που βρήκα προσφορα) για την αδερφή μου και έναν φορτιστη.Πριν λίγο έγινε η συγκέντρωση του προϊόντος και μπηκε σε διαδικασία τιμολόγησης!

Θα ενημερώσω για την εξέλιξη της παραγγελίας...

PS: Σε περίπτωση που βάλει λουκέτο ξέρετε τι γίνετε με τις εγγυήσεις??

π.χ στο laptop λέει :

Εγγύηση: 2 χρόνια άμεσης αντικατάστασης με καινούριο ή επιστροφή όλου του ποσού αγοράς από το e-shop.gr

Link to comment
Share on other sites

Και μένα που μου είχε καεί ένα τροφοδοτικό μου το αλλάξανε σε 2 μέρες...παιδιά μην εύχεστε ποτέ να κλείσει μια επιχείρηση..γιατί θα μας πάρει όλους η μπάλα σιγά σιγά...ανεξάρτητα αν έχετε λεφτά ή όχι αν δουλεύετε η απλά ξοδεύετε, τα πράγματα δεν πάνε καλά σε κανένα τομέα...

Link to comment
Share on other sites

e-shop.gr: «Πηγαίνουμε πια, καλά»

Πλήθος δημοσιεύματα φέρουν το e-shop.gr να έχει ζητήσει προστασία από τους πιστωτές του (με προγραμματισμένη συζήτηση στα δικαστήρια στις 5 Οκτωβρίου 2011). Πράγματι, η εταιρεία έχει ζητήσει να υπαχθεί στο άρθρο 99 του πτωχευτικού κώδικα, επιβεβαιώνει η εκπρόσωπός του κα Μαυροειδή στο tech.in.gr. Σημειώνει ωστόσο ότι, η λειτουργία της εταιρείας συνεχίζεται κανονικά και σε συνδυασμό με τα απαραίτητα μέτρα που λήφθησαν εδώ και αρκετό καιρό με στόχο την μείωση των εξόδων και την προϊόντική ανάπτυξη, «πηγαίνουμε πια πολύ καλά», αφού οι πωλήσεις των τελευταίων μηνών κινούνται ανοδικά.

Το e-shop.gr πρόσφατα λάνσαρε την καινούρια υπηρεσία e-Shop Specials και προσφέρει καθημερινά στις 12 το μεσημέρι ένα προϊόν τεχνολογίας σε ιδιαίτερα χαμηλή τιμή στην ειδική ιστοσελίδα www.eshop-specials.gr. Επίσης, κάθε μέρα ένας από τους πελάτες των προϊόντων που προσφέρονται σε χαμηλή τιμή για ένα 24ωρο θα λαμβάνει το προϊόν που παρήγγειλε εντελώς δωρεάν.

Σε ότι αφορά συγκεκριμένα στις ενέργειες που έχουν γίνει για να ανακάμψει το e-shop.gr εν μέσω της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας, αλλαγές πραγματοποιήθηκαν στην εσωτερική διάρθρωση των τμημάτων ώστε να αυξηθεί η παραγωγικότητα κάθε τομέα, αλλά και στην αναδιάταξη του δικτύου πωλήσεων και διανομής ώστε να βελτιστοποιηθούν οι χρόνοι παράδοσης ακόμη και σε απομακρυσμένες γεωγραφικά περιοχές. Παράλληλα, η εταιρεία προχώρησε σε εμπλουτισμό των προϊοντικών ομάδων που διαθέτει, μέσω της προσθήκης των εργαλείων και των φωτοβολταϊκών, ενώ σύντομα θα ανακοινωθούν και νέες προϊοντικές κατηγορίες.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το e-shop.gr υποδέχεται καθημερινά 110.000 επισκέπτες και εξυπηρετεί περί τις 3500 παραγγελίες.

Link to comment
Share on other sites

Αρα παει σε καλο δρομο?για να δουμε.

Παντος εγω που κοιταξα μερικα σπεσιαλ ειναι γενικος σαβουρα κατι μπρελοκ κατι usb και τετοια οτι εχει ξεμεινει να φυγει.Ειχε και κανα δυο καλα ομως κατι roccat mouse+keyboard 15ε κατω πχ απο την αρχικη.

Link to comment
Share on other sites

BUMP

Μετά από τόσα χρόνια που τα πηγαίναμε καλά, το e-shop με πρόδωσε και μένα τελικά. 12 μέρες τώρα περιμένω να ελέγξουν την διαθεσιμότητα σε ένα επεξεργαστή, μία μητρική, κάτι μνήμες, ένα PSU και ένα σκληρό. Εντάξει δεν αγοράζω και ανεμιστήρες να πεις ότι δεν με νοιάζει που καθυστερούν...

Απαράδεκτοι. Έχω το δικαίωμα να πάω από εκεί και να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Link to comment
Share on other sites

BUMP

Μετά από τόσα χρόνια που τα πηγαίναμε καλά, το e-shop με πρόδωσε και μένα τελικά. 12 μέρες τώρα περιμένω να ελέγξουν την διαθεσιμότητα σε ένα επεξεργαστή, μία μητρική, κάτι μνήμες, ένα PSU και ένα σκληρό. Εντάξει δεν αγοράζω και ανεμιστήρες να πεις ότι δεν με νοιάζει που καθυστερούν...

Απαράδεκτοι. Έχω το δικαίωμα να πάω από εκεί και να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Αντικαταβολή τα παράγγειλες ?

Αν ναι, άστους, και αν ποτέ τα φέρουνε ( που δεν παίζει ) μην κάνεις αποδεκτή την αποστολή και άστα να τους τα γυρίσουνε πίσω.

Στα τσακίδια.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεις να την ακυρωσεις και τηλεφωνικα και με email παντως.

Για μενα εδω και μισο χρονο το eshop απλα δεν υπαρχει, και ημουν απο τους θερμοτερους υποστηρικτες του...

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ ποτέ δεν είχα προβλήματα, ακόμα και όταν πρωτοακούστηκε ότι πάει για φούντο πάλι ήταν εξυπηρετικοί. Αλλά αυτό συμβαίνει πρώτη φορά!

Θα τους πάρω τηλ να την ακυρώσω και τέλος.

Link to comment
Share on other sites

Για να είσαι 100% καλυμμένος στείλε mail ή φαξ και θέσε τους προθεσμία για εκπλήρωση 2-3 μέρες, με την προειδοποίηση ότι άλλως θα υπαναχωρήσεις από τη σύμβαση. Εφόσον δε στα αποστείλουν, τότε στείλε δήλωση υπαναχώρησης και άστους να κουρεύονται.

Link to comment
Share on other sites

Και εγω ακυρωσα κανα δυο παραγγελιες πριν κανα μηνα με mail.Δυο βδομαδες

ελεγχος διαθεσημοτητας για κατι μικρα ηχεια 2.1:crack: ελεος δηλαδη.Και ελεγε αμεσα διαθεσιμα αυτο ειναι που με τρελενε.Στελνω mail παρακαλω η παραγγελια μου με κωδικο ταδε να ακυρωθει ευχαριστω.Περνεις απαντηση με mail οτι ακυρωθηκε και τελος.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now