Recommended Posts

Η αντλια αυτη ειναι για Ενυδρεια... Δεν κανει για ενα συστημα υδροψυξης με πολλαπλα μπλοκ, γιατι δεν εχει αρκετο head pressure.

Κατα προτιμηση

DDC/355/35X

D5/655

Phobya/EK/DCP 4.0

Phobya/EK/DCP 2.2

απλα να ξερεις οτι το συγκεκριμενο μαγαζι δεν τα εχει σε στοκ, στα παραγγελνει απο αλλο σιτε και οταν τα εχει στα στελνει σε εσενα. Γιατι πας μεσο μεσαζοντες?

Φίλε μου καλό θα ήταν να μην παραπληροφορείς τον κόσμο. Το eWorld είναι το μοναδικό κατάστημα που έχει σε stock όλα τα προϊόντα για cooling και watercooling που αναφέρονται στο site του. Και σε περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο ή έχει εξαντληθεί αναφέρεται στο site πότε θα είναι ξανά διαθέσιμο. Αλλά στα λεγόμενα σου υπάρχει και μισή αλήθεια ότι η παραγγελίες γίνονται από άλλο site αλλά στις περισσότερες φορές οι τιμές του eWorld είναι χαμηλότερες από το site που αναφέρεσαι. Τώρα εάν μπερδεύεσαι γιατί το eWorld φέρνει και προϊόντα κατά παραγγελία των πελατών του από το site που αναφέρεσαι αυτό δεν έχει να κάνει σε τίποτα με τα προιόντα του site. Αν και γενικά δεν επεμβαίνουμε στα διάφορα forum είναι άδικο να μην αναγνωρίζετε τουλάχιστον η προσπάθεια που κάνει το eWorld να παρέχει προϊόντα και ποικιλία σε αυτά τα είδη. Και για τέλος θα ήθελα να σε ρωτήσω εάν έχεις προσωπική εμπειρία από αγορά στο eWorld στην οποία τα προϊόντα που ήθελες δεν ήτανε διαθέσιμα ? Για το eWorld. Ι. Μ.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχας δεν ειμαι φιλος σας.

Εγω ειπα την γνωμη μου, και αλλωστε αυτος ειναι ο λογος που υπαρχουν τα φορουμ, οσες φορες εχω προσπαθηση να αγορασω κατι απο το καταστημα σας, δεν εβρισκα λυση, την μια φορα, δεν στειλατε ποτε εμαιλ που να επιβεβαιωνει την παραγγελια μου και σας επαιρνα τηλεφωνο διχως να απαντατε, την αλλη μου ειπατε πως υπαρχουν σε στοκ και περιμενα 2 βδομαδες και δεν ηρθε ποτε το προιον που ηθελα, και επειδη εισασταν η μοναδικοι που το ειχατε στην ελλαδα, και το χρειαζομουνα αμεσα, εστειλα φιλο μου πατρινο να το αγορασει απο εσας, και ηρθα απο την αθηνα αυθημερον να το παρω!

Αυτα ομως δεν τα ειπα ποτε σε κανεναν, γιατι καταλαβαινω οτι γινονται και λαθη. Και οσοι με ξερουν, γνωριζουν οτι ποτε δεν λεω κακιες για αλλα ατομα η μαγαζια.

Αλλα εφοσον εισαστε μεσαζοντες, αποκλειετε να μην υπαρχει καποιο οφελος απο πλευρας σας. Και αυτο προσπαθω να αποφυγει ο ενδιαφερομενος. Αν εσεις λετε οτι ειναι ποιο φτηνες η τιμες, αυτο ειναι δουλεια σας, δουλεια μας ειναι να βοηθαμε να βρισκει ο αγοραστης την φθηνοτερη τιμη!

Εμενα προσωπικα με εχετε χασει απο πελατη, και με καταγγειλετε οτι παραπληροφορ τον κοσμο... Απλα να ξερετε οτι ειμαι χρονια μπλεγμενος με την υδροψυξη και γνωριζω τι γινεται γιατι μιλαω αμεσα με τους παραγωγους γιατι τους ξερω και με ξερουν.

Μιχαλης Βαρθολομαιος

ΑΚΑ Barfastic

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν εάν σας ενόχλησε η λέξη φίλος και αισθανθήκατε προσβλητικά σας ζητάω συγνώμη δεν είχα καμία πρόθεση να σας προσβάλω. Καλά κάνετε και λέτε την γνώμη σας και αυτό είναι σεβαστό αλλά εδώ δεν εκφράσατε μία προσωπική γνώμη αλλά διατυπώσατε ένα εσφαλμένο γεγονός δηλαδή το ότι δεν έχουμε τα προϊόντα μας σε στοκ. Αυτό είναι λάθος όλα τα προϊόντα μας που αφορούν cooling και watercooling είναι άμεσα διαθέσιμα και εάν δεν είναι αυτό αναφέρετε στο site. Εάν θέλατε να πείτε την γνώμη σας θα έπρεπε να το αναφέρετε στην πρόταση σας ότι είναι η προσωπική σας άποψη σας και όχι να την διατυπώσετε με αυτό τον τρόπο ο οποίος δηλώνει ότι γνωρίζετε το πώς δουλεύει το eWorld πράγμα που φυσικά δεν γνωρίζετε.

Το ότι είστε ένας δυσαρεστημένος πελάτης είναι δικαίωμα σας και πραγματικά μας στεναχωρεί αλλά δυστυχώς είναι αδύνατον από εμάς να είναι όλοι οι πελάτες μας ευχαριστημένοι. Τώρα το ότι ασχολείστε χρόνια με το watercooling και μιλάτε με τους κατασκευαστές και σας γνωρίζουν δεν σας δίνει το δικαίωμα να λέτε πράγματα που δεν είναι αληθή. Για το eWorld Ι.Μ.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν εάν σας ενόχλησε η λέξη φίλος και αισθανθήκατε προσβλητικά σας ζητάω συγνώμη δεν είχα καμία πρόθεση να σας προσβάλω.

Η λέξη φίλος προσβάλλει εσάς πρωτίστως, από την στιγμή που απευθύνεστε σε κάποιον τον οποίο δεν γνωρίζετε.

Καλά κάνετε και λέτε την γνώμη σας και αυτό είναι σεβαστό αλλά εδώ δεν εκφράσατε μία προσωπική γνώμη αλλά διατυπώσατε ένα εσφαλμένο γεγονός δηλαδή το ότι δεν έχουμε τα προϊόντα μας σε στοκ. Αυτό είναι λάθος όλα τα προϊόντα μας που αφορούν cooling και watercooling είναι άμεσα διαθέσιμα και εάν δεν είναι αυτό αναφέρετε στο site. Εάν θέλατε να πείτε την γνώμη σας θα έπρεπε να το αναφέρετε στην πρόταση σας ότι είναι η προσωπική σας άποψη σας και όχι να την διατυπώσετε με αυτό τον τρόπο ο οποίος δηλώνει ότι γνωρίζετε το πώς δουλεύει το eWorld πράγμα που φυσικά δεν γνωρίζετε.

Δικαιολογίες μπορείτε να βρείτε πολλές, είτε ότι λέω ψέματα, είτε ότι αυτά που έγραψα δεν ισχύουν. Παρ' όλα αυτά, δεν σχολιάσατε το ότι είσαστε μεσάζοντες και όπως είναι εύλογο έχετε κάποιο κέρδος. Φυσικά και ήταν προσωπική μου άποψη και όχι κάποιου αλλού, και την υποστηρίζω γράφοντας ολογράφως και το όνομα μου κάτω από το σχόλιο μου, και όχι απλώς τα αρχικά μου.

Το ότι είστε ένας δυσαρεστημένος πελάτης είναι δικαίωμα σας και πραγματικά μας στεναχωρεί αλλά δυστυχώς είναι αδύνατον από εμάς να είναι όλοι οι πελάτες μας ευχαριστημένοι. Τώρα το ότι ασχολείστε χρόνια με το watercooling και μιλάτε με τους κατασκευαστές και σας γνωρίζουν δεν σας δίνει το δικαίωμα να λέτε πράγματα που δεν είναι αληθή. Για το eWorld Ι.Μ.

Με συγχωρείτε πολύ, και λυπούμε που με βάζετε σε αυτή την θέση για να σας το πω (γιατί φαντάζομαι πως θα έχετε και εσείς πολλά χρονιά εμπειρίας αντίστοιχα) αλλά δεν είναι δικαίωμα μου το να είμαι δυσαρεστημένος πελάτης, είναι μια πραγματικότητα/εμπειρία την οποία απέκτησα από την μεταξύ μας συνεργασία και για αυτό ευθύνεστε εσείς, και το ενισχύετε με τα λεγόμενα σας ότι << είναι αδύνατο από εσάς να είναι όλοι οι πελάτες ευχαριστημένοι>> και με αυτό δείχνετε τον "επαγγελματισμό" σας.

Προφανώς και ένα μαγαζί που διευθύνετε από ανθρώπους θα κάνει λάθη, όμως ο αρχικός του στόχος εννοείτε πως πρέπει πάντα να είναι, ΌΛΟΙ οι πελάτες του να μένουν ευχαριστημένοι, είτε από την άμεση αγορά, είτε από την διόρθωση ενδεχομένων σφαλμάτων, που στην περίπτωση μου δεν έγινε και δυστυχώς ήμουν ένας από τους πελάτες ο οποίος δεν στάθηκε τυχερός της εξυπηρέτησής σας.

Παρ'όλα αυτά δεν εκφράζω μνησικακία στο πρόσωπο σας ή του μαγαζιού, αλλά δοθείσης ευκαιρίας πρόσθεσα το σχόλιό μου και ΝΑΙ αυτό είναι δικαίωμα μου.

Μιχάλης Βαρθολομαίος

Link to comment
Share on other sites

Φίλος = φίλος - Βικιλεξικό

Τώρα εάν εσείς έχετε συνδέσει τι λέξη φίλος = φίλτατος – αγαπητός με κάτι αρνητικό δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω κάτι για αυτό.

Επειδή αισθάνομαι ότι ακόμα δεν έχετε κατανοήσει το νόημα τις αρχικής μου ένστασης ας τα πάρουμε ένα – ένα

Σχετικά με το ότι είμαστε μεσάζοντες και έχουμε κέρδος: Το eWorld σαν εμπορική επιχείρηση έχει σαν σκοπό το κέρδος όπως επιχειρήσεις είναι και τα site που αναφέρεστε και βγάζουν και αυτά κέρδος. Ναι είμαστε μεσάζοντες σε κάποια προϊόντα όπως και τα διάφορα site είναι μεσάζοντες των κατασκευαστών. Δηλαδή με τη λογική σας δεν θα έπρεπε να υπάρχουν καταστήματα παρά μόνο κατασκευαστές και πελάτες? Δεν το σχολιάσαμε αυτό αρχικά γιατί από τη στιγμή που οι τιμές μας είναι ανταγωνιστικές με τις τιμές του εξωτερικού παρόλο το αυξημένο ΦΠΑ που έχει η χώρα μας το από πού τα προμηθευόμαστε θεωρούμε ότι είναι άσχετο.

Βέβαια εσείς εξακολουθείτε να μην αναφέρεστε στην αρχική μας ένσταση που έχει να κάνει στο ότι δεν έχουμε τα προϊόντα μας σε στοκ.

Το δικαίωμα του να είναι δυσαρεστημένος ή ευχαριστημένος κάποιος πελάτης πηγάζει από την επαφή, εμπειρία και εμπορική σχέση που έχει με το eWorld.

Σχετικά με τον επαγγελματισμό μας. Το eWorld προσπαθεί πάντα να μένουν οι πελάτες του ευχαριστημένοι ΑΛΛΑ είναι αυτονόητο ότι κάποιοι πελάτες είτε από δικό μας ανθρώπινο λάθος είτε από άλλους παράγοντες δυστυχώς δεν θα μείνουν ευχαριστημένοι. Ουδέποτε στην ιστορία μια επιχείρηση είχε μόνο ευχαριστημένους πελάτες αλλά παρόλα αυτά προσπαθούμε πάντα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας. Εμείς θέλουμε να είμαστε ειλικρινής και για το λόγο αυτό λέμε ότι ναι κάποιοι πελάτες δυστυχώς δεν εξυπηρετούνται με τον τρόπο που θα θέλαμε και ζητάμε συγνώμη για αυτό. Όπως επίσης ζητάμε συγνώμη και από εσάς εάν δεν μπορέσαμε να σας εξυπηρετήσουμε όπως έπρεπε.

Επειδή αισθάνομαι ότι προσπαθείτε να επικεντρώσετε το θέμα γύρω από την δική σας εμπειρία με το κατάστημα μας θέλω να αναφέρω τα εξής.

Δέχομαι ότι όλα όσα λέτε είναι αληθής, δεν σας στείλαμε email επιβεβαίωσης παραγγελίας, ούτε μπορέσατε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσο τηλεφώνου αλλά και τα πράγματα που σας είπαμε ότι τα έχουμε σε στοκ τελικά κάνανε 2 βδομάδες να τα λάβετε. Εάν στο αρχικό σας μήνυμα λέγατε όλα αυτά και λέγατε σε κάποιον να μην αγοράσει βάσει την εμπειρία σας = πραγματικότητα δεν θα σχολιάζαμε καθόλου . Αλλά ο τρόπος που γράψατε το σχόλιο σας αφήνει 2 αρνητικά υπονοούμενα στον οποιοδήποτε.

Πρώτον. Το ότι το eWorld δεν έχει τα προϊόντα που αναφέρονται στο site του σε στοκ και σε επαρκής ποσότητες πράγμα που είναι Ψέμα.

Δεύτερον . Ότι το eWorld είναι μεσάζοντας με την κακώς εννοούμενη έννοια και ότι τα προϊόντα του είναι αρκετά ακριβότερα από τον ανταγωνισμό του εξωτερικού. Για το eWorld Ιωάννης Μαμμίδης ιδιοκτήτης του eWorld.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ το κουρασαμε με τις "φιλιες" ρε σεις

Παντως κατι που θα επρεπε να κοπιαρουν ολοι απο το Εworld ειναι η ενημερωση για το αποθεμα!! Ας τα βλεπει κ το Π αυτα!!

Link to comment
Share on other sites

Το ότι μπήκατε στον κόπο να ψάξετε και να ποστάρετε την ερμηνεία της λέξης φίλος, μάλλον υποδεικνύει πως είτε υποτιμάτε την νοημοσύνη μου, ή προσπαθείτε να υπεκφύγετε το τι ευγενικά προσπάθησα να σας εξηγήσω νωρίτερα... Είναι θέμα σεβασμού, αγωγής, συμπεριφοράς, να προσφωνείτε κάποιον "φιλέ μου" και ιδιαίτερα όταν πρόκειται για πελάτη ή πρώην πελάτη... και φυσικά όχι γιατί η λέξη καθ' αυτή έχει αρνητική σημασία, αλλά γιατί στο ''φιλέ μου'' που γράψατε υπήρχε μία υποψία μαγκιάς και ειρωνείας, όσο και αν προσπαθήσετε να το αρνηθείτε στο επόμενο μήνυμα που θα μου στείλετε. Γι'αυτό σας έκανα και την παρατήρηση ότι δεν είμαι φίλος σας. Και επειδή φαντάζομαι πως δεν απευθύνομαι σε κάποιον με μυαλό και γνώσεις δεκάχρονου, καλύτερα να παραλείψουμε το όλο θέμα του φίλου - όσο και αν ήταν λάθος. Φυσικά είναι περιττό να αναφέρω πως δεν διάβασα το link, οπότε ας μην το παίζει κανείς Μπαμπινιώτης και ας επικεντρωθούμε στον λογο που γράφουμε σε αυτό το φόρουμ.

Η λογική μου δεν ήταν ποτέ, να υπάρχουν μονό κατασκευαστές και πελάτες, και πουθενά δεν ανέφερα κάτι τέτοιο αν παρακολουθήσετε όσα προείπα. Ούτε εννόησα την λέξη μεσάζοντας ως αρνητική και λυπάμαι που την εκ λάβατε έτσι.

Ακόμη κάνετε λόγο για τιμές, ανταγωνιστικότητα και ΦΠΑ, που επίσης δεν αναφέρθηκα ποτέ και πουθενά, αλλά αφού το θέτεται ας μιλήσουμε και για τις τιμές.

Σας παραθέτω 2 όμοια καλαθιά με ιδία προϊόντα. Το ένα από το κατάστημα σας και το άλλο από ένα παρόμοιου τύπου (από το οποίο όπως θα σας επιβεβαιώσουν και οι υπόλοιποι χρηστές του φόρουμ όχι μόνο ΔΕΝ ΕΧΩ κανένα όφελος, αλλά δεν είναι και από τα πρώτα που θα επιλέξω για τις παραγγελίες μου... και αυτό για να μην νομίζετε πως έχω θέμα προσωπικό με εσάς και το κατάστημα σας)

32224f7747934749d.png

32224f77479358239.png

Παρότι η τιμές σας είναι καλές, επιτρέψτε μου να σας πω πως για μία μαζική αγορά (σαν αυτή που ενδιαφερόταν να κάνει ο χρηστής με τον οποίο συνομίλησα, και σας αυτές που κάνουν οι περισσότεροι χρηστές συνήθως που αγοράζουν σύστημα για υδρόψυξη) το κατάστημα σας δεν συμφέρει. Γιατί ναι μεν έχετε χαμηλότερο το κόστος αποστολής για ένα μεμονωμένο προϊόν, όμως σε μία μεγάλη παραγγελιά τα 2-3? που κοστίζουν παραπάνω ανά μέσω ορό τα προϊόντα σας, κάνουν την διαφορά στο τελικό ποσό (συγκεκριμένα 59.29? επιπλέον η διαφορά σας σε σχέση με το άλλο μαγαζί, σύμφωνα πάντα με το καλάθι που έφτιαξα). Με έβαλε σε πολύ δύσκολη θέση αυτό και δεν είχα σκοπό να κάνω την σύγκριση, και βέβαια δεδομένου της οικονομικής κατάστασης που βρίσκετε η χώρα και κατ' επέκταση οι επιχειρήσεις δεν είχα σε καμία περίπτωση λόγο να βλάψω την επιχειρηματική σας κίνηση - Το ότι επιλέξατε όμως να αναφερθείτε σε τιμές, ανταγωνιστικότητα και ΦΠΑ μου κίνησε την περιέργεια να το εξακριβώσω και μόνος μου.

Μου γράφετε πως επικεντρώνομαι στο θέμα γύρω από την δική μου εμπειρία για το κατάστημα σας και πως δεν αναφέρομαι στην αρχική σας ένσταση ότι δηλαδή δεν έχετε τα προϊόντα σε στοκ. Μα συγνώμη? Πως αλλιώς περιμένατε να επιχειρηματολογήσω για την άποψη που έχω για το κατάστημα σας αν δεν μιλήσω για την δική ΜΟΥ εμπειρία? Γιατί δεν εξέφρασα απλά μία άποψη, αλλά εξήγησα για ποιους λόγους δεν έμεινα ευχαριστημένος. Στην οποία δική μου περίπτωση σας ξαναλέω πως τα προϊόντα που επιθυμούσα ΔΕΝ υπήρχαν σε στοκ, ΑΛΛΑ σημειωνόταν στην σελίδα ότι υπήρχαν διαθέσιμα, αυτό μονό από την δική μου εμπειρία μπορώ να το πω, όσο και αν σας δυσαρεστεί να το ακούτε γιατί είναι μία αρνητική κριτική.

Ωστόσο παραπάνω γράφετε:

Εμείς θέλουμε να είμαστε ειλικρινής και για το λόγο αυτό λέμε ότι ναι κάποιοι πελάτες δυστυχώς δεν εξυπηρετούνται με τον τρόπο που θα θέλαμε και ζητάμε συγνώμη για αυτό.

Τώρα λοιπόν γιατί δεν δέχεστε αυτή την αρνητική κριτική? Δεν λέω, ωραίες είναι η θετικές κριτικές και βεβαία να επιβραβεύουμε κάποιον για την σωστή δουλειά και εξυπηρέτηση και πιστέψτε με πολύ θα ήθελα να είχα και μία για εσάς. Ωστόσο η αρνητικές κριτικές γίνονται για την βελτίωση και τη διόρθωση παλαιών σφαλμάτων. Γι'αυτό πρέπει να ακούγονται με το ίδιο ενδιαφέρον που ακούγονται και οι θετικές κριτικές - και αυτό θα έπρεπε να είχατε καταλάβει από το πρώτο μήνυμα που έγραψα. Δηλαδή να προβληματίζεστε, γιατί δεν έλαβα το επιβεβαιωτικό εμαιλ? γιατί δεν βρέθηκε κανένας να απάντηση το τηλέφωνο? και αυτό που δεν έχετε καταλάβει, ότι δεν έλαβα ΠΟΤΈ τα προϊόντα, αλλά μετά από δυο εβδομάδες αναμονής έστειλα δικό μου άνθρωπο να τα αγοράσει από το κατάστημα σας. Αυτά είναι όσα πρέπει να σας προβληματίζουν κυρίως και ύστερα, να με κάνετε υπόλογο για τα όσα είπα.

Μιχάλης Βαρθολομαίος

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα....Εγω παντως στον corsair ολα τα πραγματα που χρειαστηκα για την υδροψυξη του τα πηρα απο το eworld δεν ειχα καποιο κολλημα η προβλημα και τα πραγματα τα ειχα στα χερια μου σε 5 μερες μαξιμουμ λογω απομακρυσμενης περιοχης....Δεν βγαζω την ουρα μου απεξω εχω κανει παραγγελιες και απο αλλου ΑΛΛΑ επειδη εχω δουλεψει αρκετα χρονια υπαλληλος σε καταστημα με την προσωπικη μου εμπειρια χωρις να θελω να θιξω κανεναν υπηρχαν καποιοι που δεν εμεναν ευχαριστημενοι και ειχα φαση με καποιον στο τσακ να μην απολυθω χαρας την υπομονη μου με τον τυπο...Παντα για ολα θα υπαρχουν εξαιρεσεις.........Μιχαλη προς θεου μην παρεις τιποτα στραβα ουτε εσυ γιαννη απλα υπαρχει και θα υπαρχει παντα μια λεπτη κοκκινη γραμμη μεταξυ πελατη και καταστηματος!!!!....Αλλα πρεπει να κοιταζουμε και τι μας συμφερει περισσοτερο γιατι ειναι δυσκολη η εποχη που ζουμε και το χομπι μας ειναι ΛΙΓΑΚΙ ακριβο!!!..

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω ιδέα απο υδρόψυξη κλπ. ούτε έχω και μεγάλη εμπειρία στις αγοραπωλησίες γενικότερα.

Θα ήθελα παρ'όλα αυτά να πω την απόψη μου με όλο το σεβασμό και στους 2 σας.

Κατ' άρχήν να ξεκαθαρίσω πως δε γνωρίζω κανέναν προσωπικά και ούτε απευθύνομαι σε προσωπικό επίπεδο σε κάποιον.

1. Είναι λογικό ο γραπτός λόγος πολύ συχνά -και πολύ εύκολα καμιά φορά- να παρεξηγείται.

Η λέξη φίλος πάντως θεωρώ πως δεν προσβάλει κανένα και είναι λέξη, που αν μη τι άλλο, δείχνει φιλική διάθεση, εκτός και αν ο άλλος είναι προκατελειμένος η θέλει να την ερμηνεύσει λάθος!

2. Όσο αφορά το eWorld, μια φορά έχω αγοράσει απο το συγκεκριμένο κατάστημα και έμεινα υπερ-ευχαριστήμενος απο την αντιμετώπιση που είχα ως πελάτης, αλλά και απο την τιμή των πραγμάτων που αγόρασα.Θα τους ξανα προτιμούσα ευχαρίστως.

Link to comment
Share on other sites

Nα πω και εγω την δικη μου εμπειρια που εχω με το eworld.Εχω παρει ενα καρο πραγματα και ποτε σε καμια παραγγελια δεν ειχα κανενα προβλημα.

Επισης κατι που μου εκανε πολυ εντυπωση,ειχα κανει κανα 2-3 παραγγελιες 7 η ωρα το απογευμα και ηρθαν την επομενη μερα το μεσημερι Ευβοια,ηρθαν τοσο γρηγορα που δεν ειχα προλαβει να βγαλω λεφτα απο την τραπεζα:hehe:

Δεν υπαρχει μαγαζι που να μην εχει δυσαρεστημενους πελατες απο eshop plaisio μεχρι και το πιο ακυρο σκρουτζομαγαζο.Ειμαι σιγουρος οτι το μισο HWBOX δεν γουσταρει πχ πλαισιο ή το καθε πλαισιο, γιατι ο καθενας εχει την δικη του προσωπικη ασχημη εμπειρια και με βαση αυτη δεν θελει να ξανα ψωνισει απο το αναλογο καταστημα.

Ιωάννης Χαλαστάρας:P

Link to comment
Share on other sites

Θα κάνω μόνο δύο παρατηρήσεις που θεωρώ άδικες

1) Στο καλάθι του eWorld έχετε βάλει 1 αντλία alphacool που δεν υπάρχει στο καλάθι του άλλου καταστήματος αξίας 67,90?

2) Γιατί δεν επιλέξατε σαν πληρωμή την αντικαταβολή ή την κατάθεση έτσι ώστε να γλυτώσετε 17,53?

Στο παρακάτω link μπορείτε να δείτε ακριβώς το ίδιο καλάθι με το καλάθι του καταστήματος που μας συγκρίνετε με κόστος προϊόντων 437,86 + 22,85 μεταφορικά με αντικαταβολή άρα συνολικού κόστους 460,71? eworld.com.gr Ο κόσμος της Πληροφορικής αλλά για να είμαστε και δίκαιοι στο καλάθι του άλλου καταστήματος έχετε βάλει 2 x Pin Remover που στο δικό μας δεν έχουμε άρα το τελικό κόστος του άλλου καταστήματος είναι 463,59 - 20,20 = 443,49? άρα η διαφορά μας είναι πραγματικά 17,22 ? . Και απλά για λόγους τάξης τα 443,49? είναι με 19% φπα εάν τα κάνουμε με 23% αυτομάτως γίνονται 461,22? άρα θεωρώ ότι για τα δεδομένα τις χώρας μας ΝΑΙ είμαστε ανταγωνιστικοί και στις τιμές. Με εκτίμηση Ιωάννης Μαμμίδης.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ από την μεριά μου, χωρίς να αμφισβητώ τα λεγόμενα του barfastic, δράττομαι της ευκαιρίας να πω ένα μπράβο στον ιδιοκτήτη του eworld για την προσπάθεια που κάνει. Εν μέσω μίας κρεμασμένης αγοράς κατάφερε να κάνει ένα πολύ καλό όνομα και να έχει ένα πολύ καλό γκελ στην πλειοψηφία των ανθρώπων που ασχολούνται. Έχω ψωνίσει και εγώ μέσω τρίτου προσώπου και έμεινα 100% ευχαριστημένος.

Προσωπικά μόνο θετικά stories πιάνουν οι κεραίες μου για το eworld και ακόμα και αν προκύπτουν κάποιες "παραφωνίες" - δεν νομίζω ότι είναι αρκετές για αναθέματα.

Κλείνει η παρένθεση. Μακάρι να εξελιχθεί σε κουβέντα και όχι σε αντιπαράθεση, το παρόν νήμα :)

Link to comment
Share on other sites

........caution.......

Προσωπικά μόνο θετικά stories πιάνουν οι κεραίες μου για το eworld και ακόμα και αν προκύπτουν κάποιες "παραφωνίες" - δεν νομίζω ότι είναι αρκετές για αναθέματα.

Κλείνει η παρένθεση. Μακάρι να εξελιχθεί σε κουβέντα και όχι σε αντιπαράθεση, το παρόν νήμα......Eτσι ειναι ολοι κανουμε λαθος καπου καπου δεν χρειαζεται το μαχαιρι να φτανει στο κοκκαλο επρεπε απο την αρχη να γινει συζητηση περι αυτου και οχι να φτασουμε σε αυτο το σημειο!!!

Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά στο καλάθι, προστέθηκαν κατά λάθος κάποια αποθηκευμένα προϊόντα από παλαιότερη χρήση. Και πάλι όμως η διαφορά των ~20? δεν θεωρείτε ανταγωνιστική ή ασήμαντη (κατά δικιά μου κρίση), οπότε γιατί να τα δώσει κανείς αφού μπορεί να τα γλυτώσει!

Για την αντικαταβολή, πολύ απλά, έβαλα τον ίδιο τρόπο πληρωμής και στα δυο καταστήματα. Δεν θα ήταν δικαία σύγκριση εάν βάζαμε άλλο τρόπο πληρωμής στο ένα και άλλον στο άλλο.

Το θέμα είναι ότι έχουν 19% και όχι 23%.θα μπορούσαμε να κάτσουμε και να συγκρίνουμε τί τιμές θα είχαν τα προϊόντα σε κάθε χώρα και με ποσό ΦΠΑ, αλλά εφόσον το άλλο κατάστημα έχει αυτό το συντελεστή ΦΠΑ, δεν μπορούμε να λεμέ ΑΝ είχε 23 γιατί πολύ απλά ΔΕΝ έχει.

Αν εσείς σταθήκατε μονό σε αυτές της δυο παρατηρήσεις, και δεν σας ενοχλούν όλα τα υπόλοιπα που σας είπα από την στιγμή μάλιστα που είστε και ο ιδιοκτήτης του καταστήματος, και δεν έχετε πρόβλημα για όλα όσα μάταια προσπάθησα να σας εξηγήσω, τότε εγώ δεν έχω κάτι άλλο να σας πω οπότε περιμένω να κάνετε και εσείς το ίδιο...

Το ότι εγώ δεν έχω ξανακάνει κάποια αγορά από εσάς, δεν σημαίνει πως κάποιος άλλος δεν θα το κάνει ο,τι και να λέω εγώ, οπότε "too much drama for nothing". Αν εσείς είστε ευχαριστημένος από την επιχείρηση σας συνεχίστε με την πορεία που έχετε ως τώρα και ελπίζω να ανταμειφτείτε.

Απεύχομαι να ξανά έχετε κάποια αρνητική κριτική, ωστόσο αν ύπαρξη αναζητήστε πρώτα την δική σας ευθύνη και ύστερα να ισχυρίζεστε ότι ο πελάτης παραπληροφορεί άλλους πιθανούς αγοραστές.

Μιχάλης Βαρθολομαίος

Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά στο καλάθι, προστέθηκαν κατά λάθος κάποια αποθηκευμένα προϊόντα από παλαιότερη χρήση. Και πάλι όμως η διαφορά των ~20? δεν θεωρείτε ανταγωνιστική ή ασήμαντη (κατά δικιά μου κρίση), οπότε γιατί να τα δώσει κανείς αφού μπορεί να τα γλυτώσει!

Τα λάθη είναι ανθρώπινα και είμαι σίγουρος ότι δεν έγινε εκ του πονηρού η προσθήκη. Για εσάς τα 20 ? είναι ένα ποσό για το οποίο προτιμάτε να μην στηρίξετε μία επιχείρηση της χώρας σας αλλά να δώσετε τα χρήματα σας στο εξωτερικό με ότι αυτό συνεπάγετε και είναι δικαίωμα σας αλλά για κάποιον η διαφορά αυτή δεν δικαιολογεί την αγορά από το εξωτερικό. Άρα το θέμα τις ανταγωνιστικότητας είναι καθαρά υποκειμενικό και έχει να κάνει με το πώς κρίνει ο καθένας την όποια διαφορά τιμής.

Για την αντικαταβολή, πολύ απλά, έβαλα τον ίδιο τρόπο πληρωμής και στα δυο καταστήματα. Δεν θα ήταν δικαία σύγκριση εάν βάζαμε άλλο τρόπο πληρωμής στο ένα και άλλον στο άλλο.

Μα από τη στιγμή που από τα λεγόμενα σας φαίνετε ότι το μόνο που σας ενδιαφέρει είναι το χαμηλότερο κόστος δεν υπάρχει θέμα δίκαιας σύγκρισης γιατί το κατάστημα του εξωτερικό σας δίνει μόνο μία επιλογή πληρωμής με το αντίστοιχο κόστος ενώ εμείς έχουμε διάφορους τρόπους πληρωμής με διάφορα κοστολόγια άρα γιατί να μην διαλέξει κάποιος το χαμηλότερο δυνατό για να πληρώσει αφού η διαφορά στο τέλος θα κριθεί από τις τελικές επιλογές του πελάτη.

Το θέμα είναι ότι έχουν 19% και όχι 23%.θα μπορούσαμε να κάτσουμε και να συγκρίνουμε τί τιμές θα είχαν τα προϊόντα σε κάθε χώρα και με ποσό ΦΠΑ, αλλά εφόσον το άλλο κατάστημα έχει αυτό το συντελεστή ΦΠΑ, δεν μπορούμε να λεμέ ΑΝ είχε 23 γιατί πολύ απλά ΔΕΝ έχει.

Για να καταλάβετε τι εννοώ εγώ ανταγωνιστικές τιμές θα σας παραθέσω ένα σενάριο.

Έστω ότι τα δύο καταστήματα αγοράζουν με τις ίδιες τιμές τα προϊόντα τους πράγμα βέβαια που δεν γίνετε.

Έστω ότι και τα δύο καταστήματα στα προϊόντα που συγκρίνουμε έχουν βάλει το μίνιμουμ ποσοστό κέρδους έτσι ώστε να είναι βιώσιμα.

Τώρα στις τιμές των προϊόντων έρχεται και προστίθεται ο ΦΠΑ άρα από τη σύγκριση που κάναμε παραπάνω τι συμπέρασμα βγάζουμε. Ότι εάν και τα δύο καταστήματα είχανε τον ίδιο ΦΠΑ εμείς θα ήμασταν το φτηνότερο κατάστημα. Για μένα αυτό είναι ανταγωνιστικές τιμές. Άρα κατά τα δικά σας πιστεύω για να ήμασταν ανταγωνιστή θα έπρεπε να ήμασταν φτηνότερη πράγμα που σημαίνει ποσοστό κέρδους κάτω από το μίνιμουμ βιωσιμότητας άρα αναπόφευκτο λουκέτο.

Επίσης δεν θα πρέπει να ξεχνάμε και το υψηλό κόστος μεταφορικών που έχει η χώρα μας σε σχέση με τις χώρες του εξωτερικού.

Αυτό είναι ένα δικό μου πιστεύω γιατί σαν επαγγελματίας κάποιες φορές έχω μάθει να υπολογίζω με τα ποσοστά και όχι με το τελικό νούμερο.

Αν εσείς σταθήκατε μονό σε αυτές της δυο παρατηρήσεις, και δεν σας ενοχλούν όλα τα υπόλοιπα που σας είπα από την στιγμή μάλιστα που είστε και ο ιδιοκτήτης του καταστήματος, και δεν έχετε πρόβλημα για όλα όσα μάταια προσπάθησα να σας εξηγήσω, τότε εγώ δεν έχω κάτι άλλο να σας πω οπότε περιμένω να κάνετε και εσείς το ίδιο...

Μα σας έχω είδη ζητήσει συγνώμη μέσα από το φόρουμ τουλάχιστον δύο φορές για την όποια ταλαιπωρία που είχατε από το κατάστημα μας και έχω ξεκαθαρίσει τη θέση μου ότι ΝΑΙ κάποιες φορές κάποιοι πελάτες δυστυχώς δεν εξυπηρετούνται με τον τρόπο που θα θέλαμε και αυτό να ξέρετε είναι κάτι που μας στεναχωρεί περισσότερο από όσο νομίζετε γιατί το όνομα του το eWorld δεν το χτίζει με διαφημίσεις κόστους εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ αλλά από στόμα σε στόμα των ευχαριστημένων πελατών μας.

Το ότι εγώ δεν έχω ξανακάνει κάποια αγορά από εσάς, δεν σημαίνει πως κάποιος άλλος δεν θα το κάνει ο,τι και να λέω εγώ, οπότε "too much drama for nothing". Αν εσείς είστε ευχαριστημένος από την επιχείρηση σας συνεχίστε με την πορεία που έχετε ως τώρα και ελπίζω να ανταμειφτείτε.

Απεύχομαι να ξανά έχετε κάποια αρνητική κριτική, ωστόσο αν ύπαρξη αναζητήστε πρώτα την δική σας ευθύνη και ύστερα να ισχυρίζεστε ότι ο πελάτης παραπληροφορεί άλλους πιθανούς αγοραστές.

Μιχάλης Βαρθολομαίος

Καταρχήν κάθε κριτική αρνητική η θετική είναι καλοδεχούμενη από τη στιγμή που γίνετε καλοπροαίρετα. Απλά θα τα ξαναπώ άλλη μία φορά για να καταλάβετε το λόγο της αρχικής μου ένστασης.

Το αρχικό μου πόστ δεν έχει να κάνει με αρνητική κριτική που κάνατε για εμάς στα προβλήματα που αντιμετωπίσατε με την παραγγελία σας στο κατάστημα μας αφού κάτι τέτοιο δεν αναφέρετε πουθενά έχει να κάνει σχετικά με την παραπληροφόρηση ότι στην πρόταση σας υπονοήσατε ότι τα προϊόντα μας δεν υπάρχουν σε στοκ πράγμα που είναι ψέμα. Ξέρετε θα ήτανε οικονομικά εύκολο και ανώδυνο για εμάς να ανεβάζαμε χιλιάδες προϊόντα στο site μας διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας και όχι να έχουμε κάποιες χιλιάδες ευρώ σε στοκ και ετοιμοπαράδοτα άρα αν θέλετε πέστε το και πικρία να σου απαξιώνει κάποιος τα χρήματα που έχεις επενδύσει στη δουλειά σου. Σίγουρα περιθώρια βελτίωσης υπάρχουν και μάλιστα μεγάλα αλλά να ξέρετε ότι πάντα προσπαθούμε για το καλύτερο. Για το eWorld Ιωάννης Μαμμίδης.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Σήμερα παρέλαβα μια παραγγελία που είχα κάνει από το Σ/Κ από το κατάστημα του eworld. Μπορώ να πω ότι έμεινα 90% ευχαριστημένος ίσως και λίγο λιγότερο. Η παραγγελία μου ήταν κάποια πράγματα για υδρόψυξη όπως ψυγείο, λάστιχο, μπλοκ, ανεμιστήρες κτλ. Σε όλα έμεινα ευχαριστημένος και από τις τιμές και από την ποιότητα εκτός από τους ανεμιστήρες. Αγόρασα τους bitefenix spectre 120mm. Στην περιγραφή του προιόντος το κατάστημα έλεγε στην ιστοσελίδα Ροή Αέρα CFM 52 και Static Pressure 1.64 mm H2O με παραγόμενο ήχο 18dB. Λέω μια χαρά ανεμιστήρας θα αγοράσω 3 φτάνουν για το τριπλό ψυγείο. Έκανα χαζομάρα που δεν το έψαξα παραπάνω να δω ότι πραγματικά είναι (όπως είδα πλέον αργά πίσω από το κουτί τους), 43,5 CFM 0,62mm H2O static pressure!!! Δεν είναι δηλαδή αυτό το οποίο διάβασα και εμπιστεύτηκα στη σελίδα του μαγαζιού και κατόπιν αγόρασα. Δεν είναι κάτι σημαντικό και ούτε μειώνει όλα τα θετικά που έχω λάβει από το εν λόγω κατάστημα απλώς είναι απίστευτα ξενερωτικό και εμποδίζει να κάνω τη δουλειά για την οποία προορίζονταν οι ανεμιστήρες. Ελπίζω να το διαβάσει ο Ιωάννης αυτό και προς Θεού δεν έχω σκοπό να προκαλέσω καμία μα καμία διένεξη απλώς έκρινα ότι πρέπει να αναφέρω το συγκεκριμένο γεγονός.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με τις οτι να'ναι περιγραφές (γενικά μιλώντας και όχι μόνο για το eworld που μπορεί να είναι και μεμονομένο γεγονός) είναι πραγματικά τεράστιο θέμα!!

Link to comment
Share on other sites

@$@39@ Έχεις ενημερώσει το eworld γι'αυτό το θέμα μέσω τηλεφώνου/email ?

Δεν νομίζω να το κάνανε επίτηδες και λογικά δεν θα έχουν πρόβλημα να στους αλλάξουν με τους σωστούς. Τέτοια πράγματα, συμβαίνουν πολλές φορές.

@Spirosssss Ίσως τα καταστήματα να είναι οκ με τις περιγραφές που δίνουν οι προμηθευτές, αλλά μετά οι 2οι στέλνουν λάθος πράγματα. Βέβαια τα καταστήματα θα έπρεπε να τα κοιτάνε πρίν τα στέλνουν και δεν είναι δικαιολογία αυτό που γράφω. Μερικές φορές ίσως έιναι δύσκολο όταν τα προϊόντα έιναι ίδια και απλά αλλάζουν κάποια χαρακτηριστικά επάνω στην συσκευασία όπως το CFM που είπε ο Σάκης ή το Airflow.

@CLOCKWORK ORANGE Μέινε στο θέμα. Υπάρχει και το Off Topic για τέτοια πράγματα που γράφεις :T:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Λοιπόν ο Γιάννης επικοινώνησε μαζί μου και με εξυπηρέτησε ΑΨΟΓΑ δίνοντάς μου λύση στο πρόβλημα που δημιουργήθηκε. Πολύ καλός επαγγελματίας που θέλει να προσέχει τη δουλειά του :T: η αλήθεια είναι ότι θα ήθελα να επικοινωνήσει μαζί μου με οποιονδήποτε τρόπο μετά από το προηγούμενό μου ποστ πράγμα που έκανε και το εκτιμώ ιδιαίτερα.

Link to comment
Share on other sites

Μ'ακάρει να περάσω Πάτρα του χρόνου για να σας έχω απο κοντά.Τα μεταφορικά είναι πολλά,πόσο μάλλον όταν έχουμε τέτοια ακριβά χόμπυ (υδροψυξη)

Link to comment
Share on other sites

Αν έρθετε Πάτρα κερνάμε καφέ :) Αν τα μεταφορικά είναι το πρόβλημα πάρτε μας ένα τηλέφωνο να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε.

Link to comment
Share on other sites

Αν έρθετε Πάτρα κερνάμε καφέ :) Αν τα μεταφορικά είναι το πρόβλημα πάρτε μας ένα τηλέφωνο να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε.

κανένα πρόβλημα τα μεταφορικά αλλά κάνω μικρές και πολλές παραγγελίες (ανάλογα το τι χρειάζομαι αυτή τη περιόδο και το πορτοφόλι μου)τότε δε συμφέρει.

ps.Για τα πολλά μεταφορικά εννοώ απ'το το εξωτερικό κυρίως

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now