Cuore_Sportivo

Overclocking σε 6400

Recommended Posts

Καλησπέρα!

Επειδή είμαι αρχάριος στο overclocking αποφάσισα να ζητήσω τη βοήθειά σας.

Αυτή τη στιγμή η CPU τρέχει στα 2400Ηz με τάση 1.2625V (αν θυμάμαι καλά).

Επειδή αύριο θα παραγγείλω την υδρόψυξη ( W/C Kit H2O-80 Micro της Swiftech) θέλω να τον ανεβάσω στα 2800 (για αρχή, μετά βλέπουμε)...

Στο BIOS έχει αρκετές επιλογές στις οποίες δεν ξέρω τι να επιλέξω.

Κατ'αρχάς στο PCI Express Frequency και στο PCI Cloxk Synchronization Mode να βάλω τίποτα ή να τα αφήσω όπως έχουν;

Επίσης αυτό το Spread Spectrum τι είναι; Έψαξα στο google και είδα πως το απενεργοποιούν αλλά δεν κατάλαβα τι κάνει...

Επιπλέον στα chipsets (NB, SB, ICH) δίνουμε παραπάνω τάση ή τα αφήνουμε στο auto;

Και τέλος στις επιλογές του Northbridge για τις μνήμες, έιχε κάτι Static Read Control, DRAM TRFC, DRAM TRRD κτλ... Αυτά να τα κατεβάσω ή να τα αφήσω ως έχουν;

To σύστημά μου αποτελείται από:

CPU: 6400

M/B: P5B Deluxe WiFi

RAM: 2x1GB Mushkin 1066

PSU: Tagan 430W

Ευχαριστώ και συγγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις...

Link to comment
Share on other sites

Γειά σου φίλε breraman :)

Ο επεξεργαστής σου λογικά έχει τα 2800 και χωρίς υδρόψυξη..αλλά καλό έιναι με τέτοιον καιρό έξω να μπεί και λίγο νεράκι..:)

Καταρχάς θα πάς στις επιλογές του cpu και θα απενεργοποιήσεις τα παραπάνω(είχα την μητρική αλλά δεν θυμάμαι ακριβώς πώς τα λεεί :( )

EIST

Enhanced Speedstep

Virtualaization

Maximum CPU Multiplier

Εν συνεχεία θα ανεβάσεις το fsb σε 400, θα βάλεις τις μνήμες(mhz) να τρέχουν στα 800mhz(δηλαδή η αναλογία FSB:MHZ να είναι 1:1) και θα κατεβάσεις τον πολλαπλασιαστή(CPU multiplier) στο 7.

Άρα εκεί θα έχεις 7 Χ 400 = 2800MHz .

Πάει αυτό....πάμε στα ρέυματα τώρα!

Λογικά ο επεξεργαστής σου θα χρειαστεί περίπου 1.30-1.35 το πολύ για να πετύχεις τα 2800MHz...δοκιμάζοντας και βλέποντας σε αυτό το κομμάτι!

Όλα τα υπόλοιπα δεν θέλουν παρπάνω ρέυμα για να ανεβούν εκεί....!

Μέχρι εδώ τον έχουμε επιτύχει τον στόχο μας για τα 2800!