Nickzzz Posted November 17, 2013 Share Posted November 17, 2013 Άνω κάτω τα κανε ο Gorillakos. δεν ειναι νεα τεχνολογια. η lancia την ειχε φερει στα '80ς με το αγωνιστικο delta s4. εφτιαξε και καπoια κομματια δρομου για να παρει homologation, τα περιφημα s4 stradale. Ναι για 200 κομμάτια όμως για το homologation (και τα 10.000 micra για homologation ήταν), δεν έβγαλε κάτι τέτοιο σε μαζική παραγωγή που ως τώρα θα έχει πουλήσει 200.000+ κινητήρες. Για αυτό λέω κάτι νέο, σαν μαζική παραγωγή σε τέτοια κατηγορία + τους άμεσους ψεκασμούς + τις απαιτήσεις για τα καυσαέρια κτλ ήταν κάτι νέο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Posted November 17, 2013 Share Posted November 17, 2013 [MENTION=747]Pastelidis.n.s.[/MENTION] σήκω ντύσω και έλα Περιστέρι σήμερα στο enzzo de cuba να σου γνωρίσω κανά πιπινάκι που μου έκανες παράπονα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pastelidis.n.s. Posted November 17, 2013 Share Posted November 17, 2013 ε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 Long term memory leaking ? Well... you don't know what you missed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astalavista Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 Μέρααααα... Δευτέρα πάλι! Link to comment Share on other sites More sharing options...
conroe Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 Άνω κάτω τα κανε ο Gorillakos.Ναι για 200 κομμάτια όμως για το homologation (και τα 10.000 micra για homologation ήταν), δεν έβγαλε κάτι τέτοιο σε μαζική παραγωγή που ως τώρα θα έχει πουλήσει 200.000+ κινητήρες. Για αυτό λέω κάτι νέο, σαν μαζική παραγωγή σε τέτοια κατηγορία + τους άμεσους ψεκασμούς + τις απαιτήσεις για τα καυσαέρια κτλ ήταν κάτι νέο. ναι, ωστοσο ο κοινος παρονομαστης ειναι ιδιος. προβληματα λεγεται. ασε που σαν ιδεα γενικα ειναι χαζη. ποιος ο λογος να βαλεις + μηχανικο τουρμπο? ενταξει στην lancia την εποχη που το δοκιμασαν απουσιαζαν τα software και οι ecu που μπαινει ο αλλος με το laptop και αλλαζει ολη τη χαρτογραφηση. προφανως ηθελαν ροπη απο χαμηλα και μετα με μια μεγαλη τουρμπινα να παρουν την δυναμη στις μεσαιες- υψηλες στροφες. στις μερες μας δε δικαολογειται κατι τετοιο αφου υπαρχουν μεταβλητα συστηματα χρονισμου που βοηθουν στην καταναλωση αλλα και στις επιδοσεις χαμηλα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetallicGR Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 Καλημέρα ρε αλάνια! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PinwmpireS Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 Καλημέρα παίδες! Όλοι καλά? Checkάρετε αυτό! Πέθανα Link to comment Share on other sites More sharing options...
venisk Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 Καλημέρα!! Μόνο για μπρελόκ κάνουν τα vw!!!!!!!!!!! 1000267_10201789010585255_970687824_n.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
conroe Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 καλημερα!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 ναι, ωστοσο ο κοινος παρονομαστης ειναι ιδιος. προβληματα λεγεται. ασε που σαν ιδεα γενικα ειναι χαζη. ποιος ο λογος να βαλεις + μηχανικο τουρμπο? ενταξει στην lancia την εποχη που το δοκιμασαν απουσιαζαν τα software και οι ecu που μπαινει ο αλλος με το laptop και αλλαζει ολη τη χαρτογραφηση. προφανως ηθελαν ροπη απο χαμηλα και μετα με μια μεγαλη τουρμπινα να παρουν την δυναμη στις μεσαιες- υψηλες στροφες. στις μερες μας δε δικαολογειται κατι τετοιο αφου υπαρχουν μεταβλητα συστηματα χρονισμου που βοηθουν στην καταναλωση αλλα και στις επιδοσεις χαμηλα. Γιατί απλά θέλαν πολύ πίεση από πολύ χαμηλές στροφές και επαρκή πίεση για τα άλογα στις ψηλές. Και αυτό δεν μπορούσε να γίνει με ένα τούρμπο (τότε, 1987, 2005). Οι μεταβλητοί χρονισμοί δεν βοηθάνε σε αυτό. Κάτι παρόμοιο κάνει η BMW στα diesel τώρα που έχει φτάσει να βάζει μέχρι 3 τούρμπο για να έχει και ροπή από χαμηλά και πολύ ισχύ ψηλά. Το ίδιο πάει να κάνει και η volvo τώρα που θα χρησιμοποιήσει παρόμοιο σύστημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
conroe Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 Γιατί απλά θέλαν πολύ πίεση από πολύ χαμηλές στροφές και επαρκή πίεση για τα άλογα στις ψηλές. Και αυτό δεν μπορούσε να γίνει με ένα τούρμπο (τότε, 1987, 2005). Οι μεταβλητοί χρονισμοί δεν βοηθάνε σε αυτό. Κάτι παρόμοιο κάνει η BMW στα diesel τώρα που έχει φτάσει να βάζει μέχρι 3 τούρμπο για να έχει και ροπή από χαμηλά και πολύ ισχύ ψηλά. Το ίδιο πάει να κάνει και η volvo τώρα που θα χρησιμοποιήσει παρόμοιο σύστημα. τα vw γενικα δεν ειναι υψηλοστροφα αυτοκινητα. κρεμανε μετα τις 6 οι κινητηρες τους. εξαιρεση αποτελη το rs4 audi, r8. η bmw δεν ειναι συνωνημο της αξιοπιστιας, το αντιθετο ακριβως θα ελεγα. οι μεταβλητοι βοηθουν χαμηλα, στην μεγαλυτερη ταχυτητα του μιγματος αρα πιο σωστη καυση, λογω μικροτερου ανοιγματος, αλλα ειναι πανακριβοι και το γκρουπ πηγε στην ευκολη λυση και το 'ριξε στο marketing μετα. η honda πριν βγαλει το vtec το μελετουσε 5 χρονια πριν δεν αφησε ξεκρεμαστο τον κοσμο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior-21- Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 καλημερες! Καλη εβδομαδα σε ολους! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 τα vw γενικα δεν ειναι υψηλοστροφα αυτοκινητα. κρεμανε μετα τις 6 οι κινητηρες τους. εξαιρεση αποτελη το rs4 audi, r8.η bmw δεν ειναι συνωνημο της αξιοπιστιας, το αντιθετο ακριβως θα ελεγα. οι μεταβλητοι βοηθουν χαμηλα, στην μεγαλυτερη ταχυτητα του μιγματος αρα πιο σωστη καυση, λογω μικροτερου ανοιγματος, αλλα ειναι πανακριβοι και το γκρουπ πηγε στην ευκολη λυση και το 'ριξε στο marketing μετα. η honda πριν βγαλει το vtec το μελετουσε 5 χρονια πριν δεν αφησε ξεκρεμαστο τον κοσμο. Δεν είναι θέμα στροφών, είναι θέμα ροής καυσαερίων. Στις χαμηλές στροφές θεώρησε η VW οτι με το τούρμπο που έχει δεν έχει επαρκή ροή για 1,5bar πίεσης σε κινητήρα 1,4L και έβαλε τον μηχανικό συμπιεστή. Αν έβαζε τούρμπο που μπορούσε να λειτουργήσει εκεί δεν θα μπορούσε να κρατήσει την πίεση ψηλά για τα 170 άλογα. Αυτή είναι η ιδέα πίσω από αυτή την επιλογή και το ίδιο κάνει η bmw για τον ίδιο λόγο. Δεν είπα κάτι για αξιοπιστία. Ο μεταβλητός χρονισμός δεν μπορεί να σου δώσει υψηλή πίεση εισαγωγής, για άλλους λόγους μπαίνει. Το πρώτο vtec πίσω στο 1990 πιο πολύ μεταβλητό βύθισμα ήταν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonis Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 ακόμα μιλάτε για αυτοκίνητα ε ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yoshi Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 γνωμη μου οτι μπορουσε να βαλει μεταβλητης γεωμετριας και να αποφυγει τον μηχανικο Link to comment Share on other sites More sharing options...
conroe Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 (edited) Δεν είναι θέμα στροφών, είναι θέμα ροής καυσαερίων. Στις χαμηλές στροφές θεώρησε η VW οτι με το τούρμπο που έχει δεν έχει επαρκή ροή για 1,5bar πίεσης σε κινητήρα 1,4L και έβαλε τον μηχανικό συμπιεστή. Αν έβαζε τούρμπο που μπορούσε να λειτουργήσει εκεί δεν θα μπορούσε να κρατήσει την πίεση ψηλά για τα 170 άλογα.Αυτή είναι η ιδέα πίσω από αυτή την επιλογή και το ίδιο κάνει η bmw για τον ίδιο λόγο. Δεν είπα κάτι για αξιοπιστία. Ο μεταβλητός χρονισμός δεν μπορεί να σου δώσει υψηλή πίεση εισαγωγής, για άλλους λόγους μπαίνει. Το πρώτο vtec πίσω στο 1990 πιο πολύ μεταβλητό βύθισμα ήταν. ακριβως, με το μεταβλητο βυθισμα πετυχαινεις μικροτερο ανοιγμα χαμηλα και μεγαλυτερη ταχυτητα. δε θες μεγαλη ταχυτητα χαμηλα. πλεον εχουν μεταβλητο βυθισμα και χρονισμο. το πρωτο ειχε βυθισμα-διαρκεια. το 1.5 bar ειναι πολυ υψηλη πιεση. to evo ειχε πολυ χαμηλοτερη πιεση για 330 hp. υπαρχουν και τα υβρυδικα turbo που εχουν μικροτερη τουρμπινα και μεγαλο συμπιεστη. το colt czt με 0,6 βγαζει 150 ευκολα. στην πραγματικοτητα ειναι παραπανω. mitsu-subaru παντα εκλεβαν στα αλογα λογω καποιας νομοθεσιας, ακριβως δε θυμαμαι τωρα τι ελεγε. γι' αυτο ανακοινωνει και 295 ή 280 παλιοτερα. Edited November 18, 2013 by conroe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 ακόμα μιλάτε για αυτοκίνητα ε ? Και αυτά hardware είναι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
THANOSJ3 Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 Sent from my MT11i using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
barfastic Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 καλημέρα και καλη εβδομάδα παίδες! Link to comment Share on other sites More sharing options...
conroe Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 world of tanks τωρα!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
THANOSJ3 Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 Το βασικό ειναι ότι δεν έχει ομίχλη και κρύο.. Καλημερεςςς Conroe έχει τίποτα καλό σήμερα στο wot? Sent from my MT11i using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetallicGR Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 Sent from my MT11i using Tapatalk Bioshock infinite opening? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 ακριβως, με το μεταβλητο βυθισμα πετυχαινεις μικροτερο ανοιγμα χαμηλα και μεγαλυτερη ταχυτητα. δε θες μεγαλη ταχυτητα χαμηλα. πλεον εχουν μεταβλητο βυθισμα και χρονισμο. το πρωτο ειχε βυθισμα-διαρκεια. το 1.5 bar ειναι πολυ υψηλη πιεση. to evo ειχε πολυ χαμηλοτερη πιεση για 330 hp. υπαρχουν και τα υβρυδικα turbo που εχουν μικροτερη τουρμπινα και μεγαλο συμπιεστη. το colt czt με 0,6 βγαζει 150 ευκολα. στην πραγματικοτητα ειναι παραπανω. mitsu-subaru παντα εκλεβαν στα αλογα λογω καποιας νομοθεσιας, ακριβως δε θυμαμαι τωρα τι ελεγε. γι' αυτο ανακοινωνει και 295 ή 280 παλιοτερα. Νομοθεσία φορολογίας ανάλογα τους ίππους στην Ιαπωνία κυρίως και σε κάποιες άλλες χώρες αργότερα ήταν. Ακόμα και τώρα κλέβουν αρκετές εταιρίες 5-7-10 ίππους. Τα R8 είτε 4.2 είτε 5.2 έχουν ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Τα RS4 ανάλογα τις γενιές έχουν άλλους. καλησπέρα και καλή εβδομάδα Link to comment Share on other sites More sharing options...
conroe Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 Νομοθεσία φορολογίας ανάλογα τους ίππους στην Ιαπωνία κυρίως και σε κάποιες άλλες χώρες αργότερα ήταν.Ακόμα και τώρα κλέβουν αρκετές εταιρίες 5-7-10 ίππους. Τα R8 είτε 4.2 είτε 5.2 έχουν ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Τα RS4 ανάλογα τις γενιές έχουν άλλους. καλησπέρα και καλή εβδομάδα επισης καλη εβδομαδα. το rs4 ειχε τον ιδιο κινητηρα στις πρωτες εκδοσεις, v8 4.2. δε ξερω αν αγοτερα εβγαλαν τουρμπο εκδοση στον v10. το rs4 με τον v8 ηταν στανταρ ατμοσφαιρα. παλιοτερα υπερχε ενας v6 turbo αλλα δε ξερω αν εμπαινε σε παλιοτερη εκδοση rs4. παντως η ατμοσφαιρικη εκδοση του v8 σκοτωνε, με δυο ροπες κλπ. καλα η mitsu το ειχε παρακανει, δεν εκλεβε απλως 5-7. Link to comment Share on other sites More sharing options...