esdee

Offtopic Συζητήσεις

Recommended Posts

Άνω κάτω τα κανε ο Gorillakos.

δεν ειναι νεα τεχνολογια. η lancia την ειχε φερει στα '80ς με το αγωνιστικο delta s4. εφτιαξε και καπoια κομματια δρομου για να παρει homologation, τα περιφημα s4 stradale.

Ναι για 200 κομμάτια όμως για το homologation (και τα 10.000 micra για homologation ήταν), δεν έβγαλε κάτι τέτοιο σε μαζική παραγωγή που ως τώρα θα έχει πουλήσει 200.000+ κινητήρες. Για αυτό λέω κάτι νέο, σαν μαζική παραγωγή σε τέτοια κατηγορία + τους άμεσους ψεκασμούς + τις απαιτήσεις για τα καυσαέρια κτλ ήταν κάτι νέο.

Link to comment
Share on other sites

Άνω κάτω τα κανε ο Gorillakos.

Ναι για 200 κομμάτια όμως για το homologation (και τα 10.000 micra για homologation ήταν), δεν έβγαλε κάτι τέτοιο σε μαζική παραγωγή που ως τώρα θα έχει πουλήσει 200.000+ κινητήρες. Για αυτό λέω κάτι νέο, σαν μαζική παραγωγή σε τέτοια κατηγορία + τους άμεσους ψεκασμούς + τις απαιτήσεις για τα καυσαέρια κτλ ήταν κάτι νέο.

ναι, ωστοσο ο κοινος παρονομαστης ειναι ιδιος. προβληματα λεγεται. ασε που σαν ιδεα γενικα ειναι χαζη. ποιος ο λογος να βαλεις + μηχανικο τουρμπο? ενταξει στην lancia την εποχη που το δοκιμασαν απουσιαζαν τα software και οι ecu που μπαινει ο αλλος με το laptop και αλλαζει ολη τη χαρτογραφηση. προφανως ηθελαν ροπη απο χαμηλα και μετα με μια μεγαλη τουρμπινα να παρουν την δυναμη στις μεσαιες- υψηλες στροφες. στις μερες μας δε δικαολογειται κατι τετοιο αφου υπαρχουν μεταβλητα συστηματα χρονισμου που βοηθουν στην καταναλωση αλλα και στις επιδοσεις χαμηλα.

Link to comment
Share on other sites

ναι, ωστοσο ο κοινος παρονομαστης ειναι ιδιος. προβληματα λεγεται. ασε που σαν ιδεα γενικα ειναι χαζη. ποιος ο λογος να βαλεις + μηχανικο τουρμπο? ενταξει στην lancia την εποχη που το δοκιμασαν απουσιαζαν τα software και οι ecu που μπαινει ο αλλος με το laptop και αλλαζει ολη τη χαρτογραφηση. προφανως ηθελαν ροπη απο χαμηλα και μετα με μια μεγαλη τουρμπινα να παρουν την δυναμη στις μεσαιες- υψηλες στροφες. στις μερες μας δε δικαολογειται κατι τετοιο αφου υπαρχουν μεταβλητα συστηματα χρονισμου που βοηθουν στην καταναλωση αλλα και στις επιδοσεις χαμηλα.

Γιατί απλά θέλαν πολύ πίεση από πολύ χαμηλές στροφές και επαρκή πίεση για τα άλογα στις ψηλές. Και αυτό δεν μπορούσε να γίνει με ένα τούρμπο (τότε, 1987, 2005). Οι μεταβλητοί χρονισμοί δεν βοηθάνε σε αυτό.

Κάτι παρόμοιο κάνει η BMW στα diesel τώρα που έχει φτάσει να βάζει μέχρι 3 τούρμπο για να έχει και ροπή από χαμηλά και πολύ ισχύ ψηλά.

Το ίδιο πάει να κάνει και η volvo τώρα που θα χρησιμοποιήσει παρόμοιο σύστημα.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί απλά θέλαν πολύ πίεση από πολύ χαμηλές στροφές και επαρκή πίεση για τα άλογα στις ψηλές. Και αυτό δεν μπορούσε να γίνει με ένα τούρμπο (τότε, 1987, 2005). Οι μεταβλητοί χρονισμοί δεν βοηθάνε σε αυτό.

Κάτι παρόμοιο κάνει η BMW στα diesel τώρα που έχει φτάσει να βάζει μέχρι 3 τούρμπο για να έχει και ροπή από χαμηλά και πολύ ισχύ ψηλά.

Το ίδιο πάει να κάνει και η volvo τώρα που θα χρησιμοποιήσει παρόμοιο σύστημα.

τα vw γενικα δεν ειναι υψηλοστροφα αυτοκινητα. κρεμανε μετα τις 6 οι κινητηρες τους. εξαιρεση αποτελη το rs4 audi, r8.

η bmw δεν ειναι συνωνημο της αξιοπιστιας, το αντιθετο ακριβως θα ελεγα.

οι μεταβλητοι βοηθουν χαμηλα, στην μεγαλυτερη ταχυτητα του μιγματος αρα πιο σωστη καυση, λογω μικροτερου ανοιγματος, αλλα ειναι πανακριβοι και το γκρουπ πηγε στην ευκολη λυση και το 'ριξε στο marketing μετα. η honda πριν βγαλει το vtec το μελετουσε 5 χρονια πριν δεν αφησε ξεκρεμαστο τον κοσμο.

Link to comment
Share on other sites

τα vw γενικα δεν ειναι υψηλοστροφα αυτοκινητα. κρεμανε μετα τις 6 οι κινητηρες τους. εξαιρεση αποτελη το rs4 audi, r8.

η bmw δεν ειναι συνωνημο της αξιοπιστιας, το αντιθετο ακριβως θα ελεγα.

οι μεταβλητοι βοηθουν χαμηλα, στην μεγαλυτερη ταχυτητα του μιγματος αρα πιο σωστη καυση, λογω μικροτερου ανοιγματος, αλλα ειναι πανακριβοι και το γκρουπ πηγε στην ευκολη λυση και το 'ριξε στο marketing μετα. η honda πριν βγαλει το vtec το μελετουσε 5 χρονια πριν δεν αφησε ξεκρεμαστο τον κοσμο.

Δεν είναι θέμα στροφών, είναι θέμα ροής καυσαερίων. Στις χαμηλές στροφές θεώρησε η VW οτι με το τούρμπο που έχει δεν έχει επαρκή ροή για 1,5bar πίεσης σε κινητήρα 1,4L και έβαλε τον μηχανικό συμπιεστή. Αν έβαζε τούρμπο που μπορούσε να λειτουργήσει εκεί δεν θα μπορούσε να κρατήσει την πίεση ψηλά για τα 170 άλογα.

Αυτή είναι η ιδέα πίσω από αυτή την επιλογή και το ίδιο κάνει η bmw για τον ίδιο λόγο. Δεν είπα κάτι για αξιοπιστία.

Ο μεταβλητός χρονισμός δεν μπορεί να σου δώσει υψηλή πίεση εισαγωγής, για άλλους λόγους μπαίνει. Το πρώτο vtec πίσω στο 1990 πιο πολύ μεταβλητό βύθισμα ήταν.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι θέμα στροφών, είναι θέμα ροής καυσαερίων. Στις χαμηλές στροφές θεώρησε η VW οτι με το τούρμπο που έχει δεν έχει επαρκή ροή για 1,5bar πίεσης σε κινητήρα 1,4L και έβαλε τον μηχανικό συμπιεστή. Αν έβαζε τούρμπο που μπορούσε να λειτουργήσει εκεί δεν θα μπορούσε να κρατήσει την πίεση ψηλά για τα 170 άλογα.

Αυτή είναι η ιδέα πίσω από αυτή την επιλογή και το ίδιο κάνει η bmw για τον ίδιο λόγο. Δεν είπα κάτι για αξιοπιστία.

Ο μεταβλητός χρονισμός δεν μπορεί να σου δώσει υψηλή πίεση εισαγωγής, για άλλους λόγους μπαίνει. Το πρώτο vtec πίσω στο 1990 πιο πολύ μεταβλητό βύθισμα ήταν.

ακριβως, με το μεταβλητο βυθισμα πετυχαινεις μικροτερο ανοιγμα χαμηλα και μεγαλυτερη ταχυτητα. δε θες μεγαλη ταχυτητα χαμηλα. πλεον εχουν μεταβλητο βυθισμα και χρονισμο. το πρωτο ειχε βυθισμα-διαρκεια. το 1.5 bar ειναι πολυ υψηλη πιεση. to evo ειχε πολυ χαμηλοτερη πιεση για 330 hp. υπαρχουν και τα υβρυδικα turbo που εχουν μικροτερη τουρμπινα και μεγαλο συμπιεστη. το colt czt με 0,6 βγαζει 150 ευκολα. στην πραγματικοτητα ειναι παραπανω. mitsu-subaru παντα εκλεβαν στα αλογα λογω καποιας νομοθεσιας, ακριβως δε θυμαμαι τωρα τι ελεγε. γι' αυτο ανακοινωνει και 295 ή 280 παλιοτερα.

Edited by conroe
Link to comment
Share on other sites

ακριβως, με το μεταβλητο βυθισμα πετυχαινεις μικροτερο ανοιγμα χαμηλα και μεγαλυτερη ταχυτητα. δε θες μεγαλη ταχυτητα χαμηλα. πλεον εχουν μεταβλητο βυθισμα και χρονισμο. το πρωτο ειχε βυθισμα-διαρκεια. το 1.5 bar ειναι πολυ υψηλη πιεση. to evo ειχε πολυ χαμηλοτερη πιεση για 330 hp. υπαρχουν και τα υβρυδικα turbo που εχουν μικροτερη τουρμπινα και μεγαλο συμπιεστη. το colt czt με 0,6 βγαζει 150 ευκολα. στην πραγματικοτητα ειναι παραπανω. mitsu-subaru παντα εκλεβαν στα αλογα λογω καποιας νομοθεσιας, ακριβως δε θυμαμαι τωρα τι ελεγε. γι' αυτο ανακοινωνει και 295 ή 280 παλιοτερα.

Νομοθεσία φορολογίας ανάλογα τους ίππους στην Ιαπωνία κυρίως και σε κάποιες άλλες χώρες αργότερα ήταν.

Ακόμα και τώρα κλέβουν αρκετές εταιρίες 5-7-10 ίππους.

Τα R8 είτε 4.2 είτε 5.2 έχουν ατμοσφαιρικούς κινητήρες.

Τα RS4 ανάλογα τις γενιές έχουν άλλους.

καλησπέρα και καλή εβδομάδα :D

Link to comment
Share on other sites

Νομοθεσία φορολογίας ανάλογα τους ίππους στην Ιαπωνία κυρίως και σε κάποιες άλλες χώρες αργότερα ήταν.

Ακόμα και τώρα κλέβουν αρκετές εταιρίες 5-7-10 ίππους.

Τα R8 είτε 4.2 είτε 5.2 έχουν ατμοσφαιρικούς κινητήρες.

Τα RS4 ανάλογα τις γενιές έχουν άλλους.

καλησπέρα και καλή εβδομάδα :D

επισης καλη εβδομαδα. το rs4 ειχε τον ιδιο κινητηρα στις πρωτες εκδοσεις, v8 4.2. δε ξερω αν αγοτερα εβγαλαν τουρμπο εκδοση στον v10.

το rs4 με τον v8 ηταν στανταρ ατμοσφαιρα. παλιοτερα υπερχε ενας v6 turbo αλλα δε ξερω αν εμπαινε σε παλιοτερη εκδοση rs4. παντως η ατμοσφαιρικη εκδοση του v8 σκοτωνε, με δυο ροπες κλπ.

καλα η mitsu το ειχε παρακανει, δεν εκλεβε απλως 5-7.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now