Cuore_Sportivo

Pencil mod σε P5B Dlx

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους!

Να ρωτήσω...

Επειδή είμαι εντελώς όμως άσχετος σε αυτά τα θέματα, γίνεται να κάνω vdroop mod σε αυτή τη μητρική με μολύβι; Έψαξα στο google αλλά δεν βρήκα εικόνες που να δείχνουν ακριβώς τι κάνω και που το κάνω...

Ευχαριστωωωώ!!:)

Link to comment
Share on other sites

Ναι γινεται ειχα κανει στην δικια μου και λειτουργουσε μια χαρα...

Το σημειο πρεπει να ειναι αυτο εδω.

Παρε ομως και μια δευτερη γνωμη και απο καποιο αλλο μελος για να ειμαστε 1000% σιγουροι ;)

vdroop1.jpg

vdroop1.jpg

vdroop1.jpg

vdroop1.jpg.f3021e3c2fb84cef6ea67bf54582

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι...

Όταν λέμε pencil mod δεν εννοούμε ότι παίρνω ένα μολυβάκι (κανονικό σαν κι αυτά που γράφουμε) και πάμε στην περιοχή της μητρικής και κάνουμε τη δουλειά μας; Αν ναί, γιατί γράφει "Connect a 50 bla bla bla";

Το ξαναλέω είμαι άσχετος οπότε δεν ξέρω...

Link to comment
Share on other sites

αυτο ειναι η κανονικη μοντα με αντισταση.

εσυ στα σημεια που λεει θα παρεις ενα κοινο μολυβι και θα το κανεισ τωρα για περισσοτερεσ πληροφοριες μπορεισ να μπεισ στο www.xtremesystems.com και να δεις καλιτερα απλως πρεπει να ξερεισ λιγα αγγλικα

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν στο XS είχα ψάξει αλλά δεν καταλάβαινα που ακριβώς ήταν το σημείο που έδειχνε η εικόνα...

Τώρα βρήκα εδώ εδώ κάποιες εικόνες που μπορώ να πω ότι με βοήθησαν πολύ. Το τελευταίο που θέλω να ρωτήσω είναι πως θα το κάνω. Θα πάρω ένα 2Β μολύβι, και θα το πατήσω λίγο (σαν να γράφω δλδ) 3-4 φορές πάνω από το σημείο που φαίνεται εδώ; Μόνο πάνω από αυτό το σημείο, σωστά;

vdroopzoomuc5.jpg

vdroopzoomuc5.jpg

vdroopzoomuc5.jpg

vdroopzoomuc5.jpg.549341d3ecc9eaafb5632f

Link to comment
Share on other sites

1.328V και από 1.288V σε load πήγε 1.336V.

αυτό είναι σημάδι ότι δούλεψε σωστά πάντως.

Όταν δείχνει παραπάνω σε load τότε δεν έχεις vdroop,αμα δείχνει το ίδιο στην πραγματικότητα έχεις πτώση τάση