Pastelidis.n.s.

Τι ποδήλατο έχετε κ.λ.π . . . ?

Recommended Posts

Φοβερό jim!! :T: Πόσο το είχες πάρει αν επιτρέπεις? Σκλέφτομαι να πάρω έναν ίδιο σκελετό μιας και όλα τα πράγματά μου από το Alma είναι για v-brake Και θέλω αρκετά για να πάω σε disc...

Link to comment
Share on other sites

Φοβερό jim!! :T: Πόσο το είχες πάρει αν επιτρέπεις? Σκλέφτομαι να πάρω έναν ίδιο σκελετό μιας και όλα τα πράγματά μου από το Alma είναι για v-brake Και θέλω αρκετά για να πάω σε disc...

450 e απο Αγγλία.

Link to comment
Share on other sites

Σάκη μου ο σκελετός δεν παίρνει δίσκους, παίρνει όμως φρένα!

Αν θες να πάρεις την έκδοση του παιδιού πιο πάνω τότε το μονο που έχεις να κανεις είναι να αγοράσεις καινούριες ζάντες η καινούρια κέντρα και να τα πλέξεις!

Όλη η υπόθεση είναι πάνω από 200 ευρώ !

Οποτε προτιμότερο είναι να πάρεις ένα ποδήλατο που έχει πάνω δίσκους και φρένα και όχι v-brake ξεπερασμένο πια,ΕΚΤΟΣ και αν ψάχνεις κάτι αρκετά φτηνό !

Edited by Jason
Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω να αλλάζεις λάστιχα για να πηγαίνεις χώμα έτσι? ;p

Από ότι βλέπω SRAM όλα!

Πολύ καλός ;)

Ο σκελετός μου κάθεται λίγο κάπως!

Λάστιχα έχω και για χώμα, αλλά δεν τ'αλλάζω πάντα-βαρεμάρα, u know!

SRAM μόνο αλυσίδα και κασέτα, όλα τα υπόλοιπα είναι shimano deore και XT.

Έτσι έλεγα κι εγώ για τον σκελετό, μέχρι που τον ζύγισα όταν είχα ξηλώσει τα πάντα από πάνω, και ήταν μόλις 300 γραμμάρια παραπάνω από τον carbon full suspension... Γιατί, η αλήθεια, είχα ξεσηκωθεί και για carbon σκελετό. Αλλά όταν είδα το βάρος, θεώρησα ότι για 300γρ. δεν αξίζει... Το θέμα μου εμένα είναι ότι λόγω προβλήματος στη μέση (σπονδυλολίσθηση 2ου βαθμού) το ποδηλατάκι όπως το έχω φτιάξει-ρυθμίσει, είναι full customised στη δικιά μου ανατομία, βάρος και κράση (και μιλάμε στα κιλά για τριψήφιο, έτσι?) και κυρίως, μέση! Και αυτό είναι πάντα το βασικό, να προσαρμόζεις το ποδήλατο σ'εσένα, όχι εσένα στο ποδήλατο.

Αυτά εδώ ξεβιδώνουν με ένα κλειδάκι η πένσα, δεν είναι τίποτα ;)

2574fd9d4f201048.jpg

Ίσως στο μέλλον να τα κόψω με τροχό και να τα μοντάρω κάπως, να μη φαίνονται οι τρύπες.

Πιο γρήγορα θα μπει η ταμπέλα "For Sale" παρά θα το φτιάξω...:P

Η αλήθεια είναι ότι πραγματικά αν αποφασίσεις να το κάνεις custom και τελείως φύλλο και φτερό όπως εγώ, θα σου βγει η πίστη, αλλά θα μάθεις και πολλά πράγματα, τα οποία βοηθάν στην μετέπειτα συντήρηση.

Βέβαια το κόστος είναι και πολύ μικρότερο από το να πάρεις κάτι έτοιμο, εε? Ποδήλατα των 1500+ ευρώ και δεν φοράν πάνω ατόφιες συλλογές, ούτε καν ΧΤ, αλλά κάτι απλά deore και SLX. ELEOS!

Γενικότερα, όποιος θέλει έτοιμη λύση για ποδήλατο, μετά από πολύ ψάξιμο, συγκρίσεις και ώρες διαβάσματος, έχω καταλήξει στην canyon και στο chainreaction στα Sunn(εταιρεία που οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν, έχει όμως πάνω από 200 παγκόσμιες διακρίσεις. Φοράει κυρίως SRAM). Απίστευτη τεχνολογία, γεωμετρία, περιφερειακά, best value 4 money στα σίγουρα σχετικά με αυτά που προσφέρουν, μικρό βάρος, πολύ καλά αμορτισέρ (ιδιαίτερα τα canyon).

Τα cube (ζητώ συγγνώμη από τυχόν λάτρεις της εταιρείας για το ότι θα καταρρίψω τον μύθο τους) όμορφα εμφανισιακά, τελείως πατάτες από το τί φοράνε πάνω από εξαρτήματα, ιδιαίτερα σε συνάρτηση με την τιμή τους.

Edited by George_o/c
posts merged
Link to comment
Share on other sites

Το Zig Zag '11 δυστυχώς έχει Deore και Alivio σειρές, αλλά για τα 500? ήταν μια χαρά επένδυση. Ο σκελετός του είναι αρκετά ελαφτύς από 7005 αλούμινιο και γενικά είχε όλο το σετ που ήθελα, και ας μην ήταν το top της αγοράς.

Θα κρατήσω αυτό το σκελετό, και θα του περάσω XT, ενώ τα τωρινά θα πάνε στο παλιό, το οποίο θα γίνει full custom για δεύτερο off the road (είναι και FS).

P.S. Συμφωνώ για τα CUBE, όχι πως η IDEAL είναι τέλεια!

Link to comment
Share on other sites

Φοβερό jim!! :T: Πόσο το είχες πάρει αν επιτρέπεις? Σκλέφτομαι να πάρω έναν ίδιο σκελετό μιας και όλα τα πράγματά μου από το Alma είναι για v-brake Και θέλω αρκετά για να πάω σε disc...

Τα v-brakes δεν σημαίνει ότι είναι μούφες, ούτε ότι τα δισκόφρενα είναι καλύτερα πάντα... Π.χ. v-brakes σειράς ΧΤ ή XTR σκίζουν! Πιο πολύ για μόστρα είναι, σε πολλές περιπτώσεις. Και με τα δισκόφρενα, κατά γενική ομολογία, άμα δεν πάρεις υδραυλικά, μην πάρεις καθόλου! Και πάλι, θες τουλάχιστον μια 150άρα, αν είσαι τυχερός και με πολύυυ ψάξιμο. Απλά, για κάποιον που θέλει τις απόλυτες επιδόσεις και στο σταμάτημα, ιδιαίτερα της δικής μου κράσης, προτιμώνται τα hydraulic disk-brakes.

Edited by elhariz21
posts merged
Link to comment
Share on other sites

Ηλία όταν θέλουμε να κάνουμε πολλά quotes τα επιλέγουμε πρώτα με το multiquote και στο τελευταίο πατάμε quote - έτσι προσθέτονται όλα μαζί. Εναλλακτικά υπάρχει και το edit για να αποφεύγονται τα quadra posts :P

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ειναι το δικο μου 2 χρονια τωρα...

2 φορες τον γυρο της Λιμνης Πλαστηρα, καταβασεις στο βουνο, διαδρομες σε χωμα

παραλημνια και μη, διαδρομες σε ασφαλτο (μεχρι να μουδιασει ο κΩλ0$ μας...) κλπ.

Εκτος απο μια φολα και το καθιερωμενο service στα φρενα, δεν εχει κανει ουτε ενα

κιχ.

Giant Terrago Disc

Frame GIANT ALUXX SL

Fork SR SUNTOUR XCR-LO /100MM TRAVEL

Shock N / A

Handlebar GIANT XC ALLOY (FOV) 31.8

Stem GIANT XC ALLOY (FOV) 31.8

Seatpost GIANT ALLOY 30.9

Saddle VELO VL-1257 D2

Pedals WELLGO LU-313 ALLOY

Shifters SHIMANO DEORE SL-M530

Front Derailleur SHIMANO DEORE FD-M510

Rear Derailleur SHIMANO DEORE RD-M591

Brakes SHIMANO HYDRAULIC BRM-486

Brake Levers SHIMANO HYDRAULIC BRM-486

Cassette SRAM PG-950

Chain SHIMANO HG-53 SUPER NARROW

Crankset SHIMANO FCM-443

Bottom Bracket SHIMANO BB-ES25

Rims ALEX DP-17 DISC DOUBLE WALL

Hubs FORMULA DC-20/DC-22

Spokes 14G STAINLESS BLACK

Tires KENDA K-848

Link to comment
Share on other sites

Πόσα άλογα έιναι ρε? :P

Ενα, ο αναβατης του !! :hehe:

Ωραίος σκελετός και χρώμα Έλληνα!

Thanks αγορινα :)

Το χρωμα ειναι πολυ ωραιο, αλλα, ηταν η 2η επιλογη μου. Αυτο που εψαχνα αλλα

δε μπορουσα να το βρω τοτε, ηταν το ιδιο μοντελο αλλα σε μαυρο/χρυσαφι !!!

Απιστευτο πραγματικα !!

Ο σκελετος του με εχει βολεψει απιστευτα.

Tip: για οσους δε ξερουν πρεπει το μεγεθος του σκελετου να συμβαδιζει με το υψος σας.

Ετσι θα μπορεσετε να το ρυθμισετε το ποδηλατο στα μετρα σας, και ουτε μεση θα

σας πιανεται, ουτε πλατη, ουτε τιποτα. ;)

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν αναβάθμισα το Άλμα μου. Πλέον έχει:

shifters 9 speed shimano XT

rear der. XT Shadow front der. XT κασέτα 9sp XT

δισκοβραχίωνας Deore, V-brakes shimano XTR.

Είναι δλδ φουλ ΧΤ (εκτός από δισκοβραχίωνα που πιστεύω δεν χρειαζόταν να πάω σε ΧΤ) και φρένα XTR με σύστημα που κρατάει παράλληλα τα τακάκια στη ζάντα. Λάστιχα Michelin country trail, καινούργια πεντάλ, carbon τιμόνι ίσιο, FSA παλουκόσελο, PRO λαιμός 120mm, αποστάτες πηρουνιού carbon. Σέλα άφησα μία ελαφριά BBB που είχα αν και είναι λίγο σκισμένη στην άκρη. Ο σκελετός θέλει βάψιμο οπωσδήποτε γιατί είναι αρκετά ταλαιπωρημένο το χρώμα αλλά βαριέμαι να λύνω και να δένω από την αρχή οπότε next year... :hehe:

photos very soon ;)

Link to comment
Share on other sites

Βασικά μαζί με ζάντες ΧΤ εργοστασιακές shimano μου έφυγαν 8 κατοστάρικα. Αλλά τώρα δεν θέλω να βάλω τπτ άλλο, είμαι κομπλέ :) Ίσως κάποια στιγμή να το βάψω μαύρο ματ γιατί είναι ταλαιπωρημενο το χρώμα αλλά θα δούμε.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί απλά είναι Large .. ήθελε να έχει 2 ποδήλατα στην συσκευασία του ενός.. ή μήπως 1 ποδήλατο στην τιμή των 2.. ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now