Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλο το φόρουμ! Το παρακάτω νήμα αποτελεί μια ακόμα προσθήκη στην μεγάλη συλλογή παραπόνων που κατά καιρούς δημοσιεύονται για το e-shop.gr.

Η ιστορία μου εν συντομία έχει ως εξής. Αγόρασα ένα προϊόν από το eshop.gr το οποίο βγήκε ελαττωματικό μετά από 2 μέρες. Το έστειλα στο service και το έκριναν ελαττωματικό και μου έστειλαν το ίδιο προϊόν καινούργιο, όμως είχα το ίδιο αποτέλεσμα - χάλασε μέσα σε μια βδομάδα. Το έστειλα πίσω και αυτό και μου πρότειναν κάποιο άλλο διότι το αρχικό προϊόν είχε εξαντληθεί. Εμένα δεν με κάλυπτε όμως η πρόταση τους καθώς ήταν πιο φτηνό προϊόν από το δικό μου και δεν πληρούσε τις δικές μου προϋποθέσεις. Επικοινώνησα πάλι με το service και μου είπαν ότι μπορούν μόνο να μου κόψουν πιστωτικό στα χρήματα της πρότασης δηλαδή του φτηνότερου προϊόντος. Πως γίνεται αυτό? Δεν σέβονται τίποτα δλδ?

Έχετε κάποια πρόταση για το πως να κινηθώ? Έχω ανοίξει επικοινωνία με το ΙΝΚΑ για καταγγελία. Στα γνωστά skroutz.gr, bestprice.gr κτλπ δεν βρίσκω το κατάστημα ώστε να κάνω αρνητική ψήφο!

Link to comment
Share on other sites

Το e-shop δεν είναι στο skroutz εδώ και καιρό.

Μίλα e-shop με εξυπηρέτηση πελατών. Ζήτα να εγκρίνουν επιστροφή ΧΡΗΜΑΤΩΝ, όχι πιστωτικό. Αν σου πουν δεν γίνεται ποτέ κάτι τέτοιο, μην ψαρώνεις (εμένα μου έχουν επιστρέψει) και πες τους ότι αν επιμένουν να κρατάν όμηρο τα χρήματά σου, χωρίς να σου δίνουν άλλη λύση -> ΙΝΚΑ και ΓΓΚ.

Επίσης να πας στο τοπικό κατάστημα και να κάνεις ζήτημα. Μην αφήνεις να σε πετάνε σε "πάρε στα κεντρικά" mode, πες τους ότι εδώ έδωσα τα χρήματα από εδώ θα τα πάρω. Googlαρε το γνωστό pdf από την Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και σκάσε σε ώρα με κόσμο, και με ύφος "πάμε μέχρι μια αρχή να σας εξηγήσει τι λέει εδώ;". Δεν είναι στο χέρι του τοπικού καταστήματος να επιστρέψει χρήματα (πρέπει να το εγκρίνουν κεντρικά) αλλά έχουν εσωτερικά τηλέφωνα που αν τους πιέσεις, θα το διαβιβάσουν.

Γενικά μην κάνεις πίσω, να πάρεις τα λεφτά σου!

Link to comment
Share on other sites

ποσό αγοράς λες ή ποσό διαφοράς μεταξύ του πρώτου προϊόντος και της πρότασης? Στην α΄ περίπτωση 55? και στην β΄ 45 ευρώ. Δεν είναι μόνο για τα 10? αλλά για την γενική αντιμετώπιση, κοροϊδία κτλπ. Φυσικά και θέλω τα χρήματα μου πίσω, δεν θέλω να αγοράσω πάλι από το εν λόγο κατάστημα. Και μην μου πει κανείς πως κάνεις έτσι για 10?.

Link to comment
Share on other sites

Ποιο προϊόν είναι; Για να ξέρουμε.

Παίζει πάντως και η περίπτωση προβληματικής παρτίδας.

Κανονικά το πιστωτικό θα πρέπει να βγει στα 55?. Φαντάζεσαι για 7970 να σου προτείνουν πιστωτικό στην τιμή μιας 7790; ( ε σιγά μωρέ, απλά το ένα 7 άλλαξε θέση με το 9)

Και κανονικά ένα τέτοιο παράδειγμα θα πρέπει να τους φέρεις και να στο εξηγήσουν. Πάντως όπως και αν το δεις πάνε να σου φάνε 10?. Τουλάχιστον έτσι δείχνει το "έχεις πληρώσει 55? και σου προτείνουμε να σου επιστρέψουμε τα 45?".

Edited by yanni
Link to comment
Share on other sites

Ποιο προϊόν είναι; Για να ξέρουμε.

Παίζει πάντως και η περίπτωση προβληματικής παρτίδας.

Κανονικά το πιστωτικό θα πρέπει να βγει στα 55?. Φαντάζεσαι για 7970 να σου προτείνουν πιστωτικό στην τιμή μιας 7790; ( ε σιγά μωρέ, απλά το ένα 7 άλλαξε θέση με το 9)

και κανονικά ένα τέτοιο παράδειγμα θα πρέπει να τους φέρεις και να στο εξηγήσουν.

ένας ext HDD USB 3.0 - adata classic ch11 2.5 portable hdd 500g

Link to comment
Share on other sites

Αν σου βρουν ίδιο, απ' ότι θυμάμαι δεν δικαιούσαι τα χρήματά σου πίσω. Αλλά αν δεν έχουν ίδιο, μπορείς να αρνήσαι τις εναλλακτικές.

Για το μέγεθος του ποσού, το ίδιο θα σου έλεγα αν ήταν ?5 τι ίδιο αν ήταν ?500... δεν είναι ποσοτικό θέμα. Είναι θέμα του αν θέλεις να είσαι εθελοντής κορόιδο (/jk) :D

Link to comment
Share on other sites

Ζήτα να εγκρίνουν επιστροφή ΧΡΗΜΑΤΩΝ, όχι πιστωτικό. Αν σου πουν δεν γίνεται ποτέ κάτι τέτοιο, μην ψαρώνεις (εμένα μου έχουν επιστρέψει) και πες τους ότι αν επιμένουν να κρατάν όμηρο τα χρήματά σου, χωρίς να σου δίνουν άλλη λύση -> ΙΝΚΑ και ΓΓΚ.

Επίσης να πας στο τοπικό κατάστημα και να κάνεις ζήτημα. Μην αφήνεις να σε πετάνε σε "πάρε στα κεντρικά" mode, πες τους ότι εδώ έδωσα τα χρήματα από εδώ θα τα πάρω. Googlαρε το γνωστό pdf από την Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και σκάσε σε ώρα με κόσμο, και με ύφος "πάμε μέχρι μια αρχή να σας εξηγήσει τι λέει εδώ;". Δεν είναι στο χέρι του τοπικού καταστήματος να επιστρέψει χρήματα (πρέπει να το εγκρίνουν κεντρικά) αλλά έχουν εσωτερικά τηλέφωνα που αν τους πιέσεις, θα το διαβιβάσουν.

Ποιο είναι το γνωστό pdf από την εφημερίδα της κυβερνήσεως;; ενδιαφέρομαι :)

Link to comment
Share on other sites

Ο σχετικός νόμος με εγγυήσεις και υπαναχωρήσεις είναι αυτός -> Νόμος 3043/2002

και υπάρχει και μια κοινοτική οδηγεία για τις υποχρεωτικές 2ετείς αλλά δεν μας απασχολεί επί του παρόντος.

Επίσης τέσσερις κλασικές λούμπες που μπορεί να προσπαθήσουν να σας ρίξουν:

- "η αντιπροσωπία λέει..." -> μούφες, ο νόμος δεσμεύει τον πωλητή. Δεν μιλάτε με αντιπροσωπίες.

- ντε και καλά πιστωτικό -> δεν προβλέπεται με την καμία από το νόμο, είναι δική τους ανακάλυψη, fight it, αν θέλετε τα χρήματά σας.

- "τις GTX680 τις αλλάζουμε με GTX760, λέει το χαρτί..." -> μπακαλοτέφτερα που δεν έχουν νομική αξία.

- πιστωτικό σε μειωμένη τιμή -> και δεν προβλέπεται, και στο ekpizo το τονίζει ρητά ότι απαγορεύεται αλλά και πρέπει να είναι και φοροκλοπή με τον Φ.Π.Α. στο μεγαλύτερο ποσό και την μετέπειτα ακύρωση του παραστατικού. ΜΗΝ ΤΟ ΤΡΩΤΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.

Αν σας δίνουν κάτι καλύτερο και σας συμφέρει go for it. Αν όχι, και δεν θέλουν να συνεργαστούν where's_my_money_mode :)

Edited by caution
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς το μπλα μπλα και τα λόγια είναι κάτι που κουράζουν, και κάποιοι το κάνουν επίτηδες για γίνει το καλύτερο δυνατό από το κατάστημα, πιστωτικό. Απαράδεκτο, και τακτική αρκετών.

Για να κάνεις ένα RMA σε ένα κατάστημα πρέπει να σκας με ντοσιέ με όλους τους σχετικούς νόμους.

Link to comment
Share on other sites

Εάν κάτι φτιάχνεται; Πχ πάω ένα κινητό πίσω που το είχα πάρει το Γενάρη του '12. Αυτοί λένε θα το φτιάξουν αντικατάσταση δε γίνεται. Είμαι οκ με αυτό; Νομίζω δεν πωλείται πλέον (ideos X5 pro).

Link to comment
Share on other sites

Αχ αυτο το eshop κατι τετοια μου εκανε και μενα. Ειχα την msi 560ti και παραγγελνω την ιδια για sli και μου στέλνουν 560 απλη. Τους λεω στειλτε μου την σωστη η τα λεφτα πισω και μου ελεγαν παρε αλλης εταιριας. Επρεπε να τσακωθούμε στα τηλεφωνα στο τελος για να μου δώσουν πισω τα 250e. Μακαρι να ηταν μονο αυτο ειχα και αλλα θεματα με αλλα προιντα αλλα σαν λαλακας συνεχιζα και αγοραζα απο εκει.

Edited by Haloed
Link to comment
Share on other sites

Η πλάκα είναι ότι στην περίπτωση του e-shop η τελική κατάληξη δείχνει βελτίωση της συμπεριφοράς του μαγαζιού.

Αν και για να πω την αλήθεια από το 2009 που με κορόιδευαν και με κάνανε να τρέχω σε ΓΓΚ μέχρι να βρω το δίκιο μου, δεν έχω ξανά ασχοληθεί μαζί τους, οπότε έχω μείνει με εκείνη την εικόνα.

Link to comment
Share on other sites

Αν χρειάζεται μπινελίκι, απειλές, καταγγελίες για να κάνεις την δουλειά σου, δώρον άδωρον.

Όπως επίσης δεν λαμβάνεις υπόψιν ότι σε αντίστοιχη περίπτωση τώρα που μπορεί να τύχει σε εσένα, εμένα ή άλλον, ότι και αν κάνεις μπορεί να συμπεριφερθούν αλλιώς, και να μην πάρεις ποτέ τα λεφτά στο χέρι, ή ούτε καν πιστωτικό στην αρχική τιμή.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως που ήρθε ένας με τέτοιο υφάκι το μαγαζί μου πριν μερικά χρόνια κατάλαβε την μαλακία που έκανε κ έφυγε τρέχοντας..του έλεγα θες δίσκοπλακες για να σταματήσουν αν τρίζουν τα φρένα σου κ αυτός μπήκε μέσα την επόμενη μέρα κατεβάζοντας "καντήλια"..έφυγε τ-ρ-ε-χ-ο-ν-τ-α-ς..:) μετά απο ώρες γύρισε πίσω ζήτησε συγνώμη και όλα καλά τώρα ..οι φωνές και τα μπινελίκια σε κάνουν μερικές φορές να χάνεις το δίκιο σου..άλλες όμως δεν γίνεται κ αλλιώς :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now