Recommended Posts

[NEWS_IMG=Αλλάζουν οι κανόνες στο ηλεκτρονικό εμπόριο]http://www.hwbox.gr/images/news_images/intel2.jpg[/NEWS_IMG] Νέους πιο αυστηρούς κανόνες στη λειτουργία του ηλεκτρονικού εμπορίου θέτει απόφαση του Υπουργείου Ανάπτυξης για τα δικαιώματα των καταναλωτών, η οποία θα τεθεί σε ισχύ από τις 13 Ιουνίου 2014.

Μεταξύ άλλων, προβλέπεται προθεσμία δεκατεσσάρων ημερών στους καταναλωτές, για να επιστρέψουν το προϊόν που αγόρασαν μέσω διαδικτύου, με επιστροφή των χρημάτων τους. Το ηλεκτρονικό εμπόριο γνωρίζει σημαντική αύξηση και στη χώρα, καθώς σημαντικές εκπτώσεις και προσφορές (που φτάνουν ακόμη και το 40% της αρχικής τιμής) απολαμβάνουν όσοι κάνουν τις αγορές τους από το διαδίκτυο. Ωστόσο, οι ηλεκτρονικές αγορές πρέπει να γίνονται με ιδιαίτερη προσοχή, τόσο για την ασφάλεια των συναλλαγών όσο και για την ποιότητα του εμπορεύματος.

Ειδικότερα, τα βασικότερα σημεία της υπουργικής απόφασης για την ενίσχυση των δικαιωμάτων τον καταναλωτή είναι:

• Ο καταναλωτής έχει προθεσμία δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών για να υπαναχωρήσει, αν έχει κάνει αγορές εξ αποστάσεως, χωρίς να αναφέρει τούς λόγους και με μοναδική επιβάρυνση τη δαπάνη επιστροφής του προϊόντος. Ο προμηθευτής, από την πλευρά τον, οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής) εντός δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποίαν ενημερώθηκε από τον καταναλωτή ότι αυτός υπαναχωρεί. Αν ο προμηθευτής δεν έχει ενημερώσει τον καταναλωτή για το δικαίωμα υπαναχώρησης, τότε η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 12 μήνες μετά την κανονική προθεσμία των δεκατεσσάρων ημερών.

• Ο προμηθευτής οφείλει να έχει παραδώσει το προϊόν μέσα σε 30 ημέρες από την παραγγελία του, εκτός κι αν έχει συμφωνηθεί άλλη ημερομηνία παραλαβής.

• Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας του προϊόντος μόνον εάν ο ίδιος προέβη σε κακή χρήση. Για παράδειγμα, αν αποσυσκευάσει το προϊόν, για να δει πώς είναι και αν λειτουργεί, αυτό δεν σημαίνει ότι μειώνει την αξία του.

Μεταξύ άλλων προβλέπεται προθεσμία δεκατεσσάρων ημερών στους καταναλωτές για να επιστρέφουν το αγαθό που αγόρασαν μέσω διαδικτύου, με επιστροφή των χρημάτων τους.

• Θεσπίζεται υποχρέωση λεπτομερούς και σαφούς ενημέρωσης των καταναλωτών για το συνολικό κόστος του προϊόντος ή της υπηρεσίας πριν από την πραγματοποίηση της αγοράς στις συναλλαγές που γίνονται μέσω διαδικτύου, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσω φαξ, μέσω τηλεφώνου και εκτός εμπορικού καταστήματος. Ειδικότερα, οι έμποροι οφείλουν να αναφέρουν το συνολικό κόστος του προϊόντος ή της υπηρεσίας, καθώς και κάθε άλλη πρόσθετη δαπάνη (έξοδα μεταφοράς, δασμοί, ΦΠΑ κτλ.)

• Δημιουργείται ενιαίο πανευρωπαϊκό έντυπο υπαναχώρησης, που καθιστά απλή τη διαδικασία υπαναχώρησης σε διασυνοριακές συναλλαγές.

• Αναφέρονται με σαφήνεια τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις του καταναλωτή και τον εμπόρου, σε περίπτωση ακύρωσης μιας σύμβασης.

• Ο καταναλωτής πρέπει να ενημερωθεί με σαφήνεια για το ποιος πληρώνει τη έξοδα σε περίπτωση επιστροφής των εμπορευμάτων.

• Παρέχεται ειδική προστασία των καταναλωτών σε περίπτωση συμβάσεων πού συνάπτονται διά τηλεφώνου (cold callίng). Η σύμβαση είναι έγκυρη και ισχύει από τη στιγμή που ο καταναλωτής υπογράψει ότι αποδέχεται την προσφορά, ενώ μέχρι σήμερα αρκούσε η προφορική συναίνεση διά τηλεφώνου για την εγκυρότητα της σύμβασης.

• Απαγορεύεται να επιβαρύνονται οι καταναλωτές με επιπλέον κόστος, όταν πληρώνουν με πιστωτική κάρτα. Επίσης, απαγορεύεται οποιαδήποτε επιπρόσθετη χρέωση των καταναλωτών (πέραν της βασικής τιμής χρέωσης), όταν καλούν σε γραμμή εξυπηρέτησης. Ενισχύεται η προστασία των καταναλωτών σε ό,τι αφορά τα ψηφιακά προϊόντα (υποχρέωση παροχής ενημέρωσης σχετικά με τη συμβατότητα του περιεχομένου, τις τεχνικές προδιαγραφές του (hardware και του software).

• Θεσπίζεται υποχρέωση ενημέρωσης των καταναλωτών πριν από την πραγματοποίηση της αγοράς για τα βασικά στοιχεία πού αφορούν μια συναλλαγή (π.χ., το συνολικό κόστος, τον τρόπο πληρωμής και τη διάρκεια της σύμβασης), για αγορές πού γίνονται εντός εμπορικών καταστημάτων.

[img_alt=Αλλάζουν οι κανόνες στο ηλεκτρονικό εμπόριο]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums410-picture26705.JPG[/img_alt]

Edited by MetallicGR
Link to comment
Share on other sites

• Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας του προϊόντος μόνον εάν ο ίδιος προέβη σε κακή χρήση. Για παράδειγμα, αν αποσυσκευάσει το προϊόν, για να δει πώς είναι και αν λειτουργεί, αυτό δεν σημαίνει ότι μειώνει την αξία του.

Really ???

Δηλαδή μετά θα αγοράσω εγώ το ίδιο προϊόν στην κανονική του τιμή και ας είναι ανοιγμένη η συσκευασία και χρησιμοποιημένο το προϊόν ??

Link to comment
Share on other sites

Ηθελα να 'ξερα τωρα τι τιμες θα βλεπουμε στο καθε eshop...

Δεν ειμαι σιγουρος και μπορει να πω και μλκια αλλα μονο προς θα τα πανω θα πανε,

ωστε να μπορεσουν να μειωσουν την χασουρα απο τις αλλαγες - επιστροφες.

Ερωτηση 1η:

Τα επιστρεφομενα θα το αναγραφουν πανω τους οτι ειναι ηδη ανοιγμενα και χρησιμοποιημενα ή οχι,

και θα νομιζεις οτι το παιρνεις εντελως καινουργιο? Και αν κατι οντως ειναι 2nd hand και το εκαστοτε

eshop δεν το αναγραφει, τοτε τι μετρα και πως μπορει να κινηθει πελατης κατα του μαγαζιου?

Ερωτηση 2η:

Θελω να παρω 1 καμερα για να τσεκαρω αν θα βλεπω καλα την νυχτα, πεντακαθαρα τη μερα, με ζοομ

ή χωρις? Κανω κανονικα εγκατασταση και τσεκαρω δυο μερονυχτα και δε την θελω, τοτε θα μπορω να τη

γυριζω πισω και να επιστρεφονται τα λεφτα χωρις προβλημα? (αυτη μετα την απαντηση συνεχιζει με την 1η).

Ερωητηση 3η:

Αυτο ισχυει αναμεσα και στα μαγαζια με τις εταιρειες χονδρικης ή οχι? Γιατι πχ, σκευτομαι εμενα: Θελω να

προτεινω τον καλυτερο συνδιασμο καμερων και καταγραφικου, παρεα με εναν συναγερμο κλπ κλπ. Θα τα

παραγγειλω κανονικα και αν δε θα μου κανουν θα τα γυριζω πισω και δεν εχω θεμα, πραγμα που τωρα με

υποχρεωνουν να τα κρατησω αν κατι δεν μου κανει? (συνεχιζει η ερωτ. 1 και 2 μετα την απαντηση).

Link to comment
Share on other sites

General disbelief.

Οι ελληνάρες θα προσπαθήσουν όσο το δυνατόν περισσότερο να κρατήσουν τα χρήματα στο μαγαζί και να μην αποζημιώσουν με πλήρη επιστροφή χρημάτων.

Link to comment
Share on other sites

Περισσότερη ευελιξία για τον πελάτη βλέπω. Θα πέφτουν βροχή καταγγελίες και θα αποζημιώνονται άμεσα.

Αυτό με την επιστροφή ισχύει και τώρα (άσχετο που κάποιοι δεν συντονίζονται). Έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης της παραγγελίας σου και της επιστροφής των χρημάτων σου αν χρειαστεί. Το κόλπο είναι φυσικά το να μην στο γυρίσουν και μόνος σου προχωρήσεις σε 2η διαφορετική παραγγελία.

Τα ανοιγμένα προϊόντα που δεν είναι σε κούτες του εκάστοτε e-shop, επιστρέφονται στον προμηθευτή για τα περαιτέρω. Εκεί μάλλον ελέγχεται και επανασυσκευάζεται από την αρχή. Πάντως και να σου έρθει ανοιχτό, έχεις το δικαίωμα για το συγκεκριμένο λόγο να το γυρίσεις πίσω και να απαιτήσεις καινούριο (αν γίνει τέτοια στραβή) και φυσικά η εγγύηση έρχεται από τον προμηθευτή και ορίζεται από την ημερομηνία εκτύπωσης του παραστατικού τιμολόγησης για τον εκάστοτε πελάτη.

Link to comment
Share on other sites

Τα ανοιγμένα προϊόντα που δεν είναι σε κούτες του εκάστοτε e-shop, επιστρέφονται στον προμηθευτή για τα περαιτέρω. Εκεί μάλλον ελέγχεται και επανασυσκευάζεται από την αρχή.

Θα αγοράσεις έναν επεξεργαστή, θα το ανοίξεις και θα το χρησιμοποιήσεις για μια ώρα και μετά θα το επιστρέψεις πίσω. Νομίζεις ότι το κατάστημα μπορεί να στείλει τον επεξεργαστή για παράδειγμα στην Intel για να ξανά συσκευαστεί ?? Αυτό δεν γίνετε, η Intel και όλες οι εταιρείες δεν παίρνουν RMA για να επανασυσκευάσουν το ποιον.

Όταν ένα προϊόν ανοιχτεί μετατρέπετε αυτόματος σε μεταχειρισμένο με αποτέλεσμα να πέφτει η αξία του. Για αυτόν τον λόγο στις επιστροφές που έχουν να κάνουν με χρησιμοποιημένα προϊόντα χρεώνεται ο πελάτης ένα ποσό (restocking). Επίσης αυτό το προϊόν πωλείτε πλέον σαν ανοικτό(Open Box) σε χαμηλότερη τιμή από την κανονική του.

Αυτό γίνεται ώστε ο επόμενος πελάτης να πάρει φτηνότερα ένα μεταχειρισμένο προϊόν αλλά και το μαγαζί να μην χάσει λεφτά αφού εξισώνει την χαμηλότερη τιμή πώλησης με την χρέωση Restocking που έκανε στον πρώτο αγοραστή.

Link to comment
Share on other sites

δλδ αμα ανοιξεις ενα ρουτερ, δεις οτι δεν σου κανει, και το επιστρεψεις θεωρειται μεταχειρισμενο?

σιγα την μεταχειρηση που υπεστη δλδ

δεν ειπα να ανοιξω μια οδοντοκρεμα να την χρησιμοποιησω και να την επιστρεψω

• Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας του προϊόντος μόνον εάν ο ίδιος προέβη σε κακή χρήση. Για παράδειγμα, αν αποσυσκευάσει το προϊόν, για να δει πώς είναι και αν λειτουργεί, αυτό δεν σημαίνει ότι μειώνει την αξία του.

στο office depot (us) μετα απο 4 μερες (γιατι βαριομουν να παω) πηρα κανονικα τα λευτα μου πισω, αλλα φωσικα ο υπευθυνος με ρωτησε τι ηταν αυτο που με εκανε να επιστρεψω το προιον (μην εχει πεσει σε κανενα τρολ) και το εβαλε στην πριζα να δει αν δουλευει

Link to comment
Share on other sites

δεν εχει σημασια αν το χρησιμοποιησες 1 λεπτο η 10 ωρες πριν το γυρισεις μεχρι να δεις αν σου κανει ή οχι.

Θα επαιρνες ανοιγμενο ρουτερ στην ιδια τιμη αντι για το σφραγισμενο?

Link to comment
Share on other sites

δλδ αμα ανοιξεις ενα ρουτερ, δεις οτι δεν σου κανει, και το επιστρεψεις θεωρειται μεταχειρισμενο?

σιγα την μεταχειρηση που υπεστη δλδ

δεν ειπα να ανοιξω μια οδοντοκρεμα να την χρησιμοποιησω και να την επιστρεψω

• Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας του προϊόντος μόνον εάν ο ίδιος προέβη σε κακή χρήση. Για παράδειγμα, αν αποσυσκευάσει το προϊόν, για να δει πώς είναι και αν λειτουργεί, αυτό δεν σημαίνει ότι μειώνει την αξία του.

στο office depot (us) μετα απο 4 μερες (γιατι βαριομουν να παω) πηρα κανονικα τα λευτα μου πισω, αλλα φωσικα ο υπευθυνος με ρωτησε τι ηταν αυτο που με εκανε να επιστρεψω το προιον (μην εχει πεσει σε κανενα τρολ) και το εβαλε στην πριζα να δει αν δουλευει

Άρα από αυτό που λες, αν σου έρθει προϊόν με ανοιγμένο κουτί δεν θα έχεις πρόβλημα και δεν θα ζητήσεις να σου στείλουν σφραγισμένο. Το προϊόν μια χαρά θα λειτουργεί, απλά κάποιος το αγόρασε, το άνοιξε και το επέστρεψε. Τα λέω καλά ??

Link to comment
Share on other sites

Άρα από αυτό που λες, αν σου έρθει προϊόν με ανοιγμένο κουτί δεν θα έχεις πρόβλημα και δεν θα ζητήσεις να σου στείλουν σφραγισμένο. Το προϊόν μια χαρά θα λειτουργεί, απλά κάποιος το αγόρασε, το άνοιξε και το επέστρεψε. Τα λέω καλά ??

προσωπικα αν δουλευει οπως πρεπει δεν με ενδιαφερει η συσκευασια του και ουτε περιμενω μειωμενη τιμη

ενταξει το κουτι 'ξεπαρθενιαστηκε' so what?

ουτως η αλλως ποιο το νοημα της υπαρξης παρθαινοταινιας? αφου αν δεν δουλευει το γυρνας!

Link to comment
Share on other sites

Μιλας για router κατι το οποιο οκ δεν θα φανει και τοσο πολυ, δε σου λεω την πιθανοτητα που μπορει να το πηρε,

να του αλλαξε firmware και να το δοκιμασε και να το επανεφερε... Αλλη μεγαλη ιστορια αυτη.

Παμε σε ενα αλλο παραδειγμα:

Πχ 1.: Παιρνει ενας ssd και τον χρησιμοποιει και του κανει μετρησεις κλπ κλπ και δε πιανει τις ταχυτητες που θελει.

Το γυρναει στο καταστημα στο κουτι του ολα οκ. Ποσο θα πρεπει να το πουλησει ? Σαν ανοιγμενο με χαμηλοτερη τιμη?

Σαν καινουργιο αφου το κουτι του ειναι οπως ηταν οπως μου το στειλε ο προμηθευτης? Πως ξερει το μαγαζι τι μεταχειρηση

περασε στα χερια του αλλου για να το κοστολογησει καταλληλα?

Πχ 2.: Παιρνει ενας μια vga 400? και την κραταει 5 μερες, παιζει το παιχνιδι που θελει φουλ γραφικα και την γυρναει πισω.

Σε τι τιμη θα πρεπει να την πουλησει ως μεταχειρισμενη το καταστημα?

Link to comment
Share on other sites

Ούτε εμένα με νοιάζει και πολύ η ύπαρξη παρθενοταινίας απλά θέλω να έιναι μέσα όλα τα αυτοκολλητάκια αλλιώς φρικάρω!

Εννοώ φυσικά το προϊόν να έιναι καινούριο και όχι μεταχειρισμένο. Να φαίνεται καινούριο. Να μυρίζει καινούριο.

Εντάξει κάποιος ίσως το άνοιξε για 1 στιγμή, για 1 ώρα για 1 εβδομάδα αλλά εάν είναι οκ δεν θα μπώ σε διαδιασία

να ταραχτώ για να μου στείλουν σφραγγισμένο. Έτσι και αλλιώς εγγύηση έχει ίδια με σφραγγισμένου!

Και όλα τα παραπάνω ισχύουν για προϊόντα hardware και παρόμοιας φύσης.

Εντάξει, αυτά που λέει το άρθρο είναι πάνω κάτω γνωστά. Τι αλλάζει ακριβώς? :P

PS. [MENTION=135]WebHunter[/MENTION] καμία εταιρία δεν μπάινει στον κόπο να κάνει repackaging. Αντιλαμβάνεσαι πως δεν είμαστε

στην Κίνα και δεν μπορεί ένα διανομέας να κάνει όλο αυτό που φαντάζεσαι για να τα ξαναπουλήσει ώς καινούρια

γιατί το κέρδος είναι συμπιεσμένο και με μια τέτοια κίνηση θα έιναι αρνητικό ε?

Οι περισσότεροι τα βάζουν στην άκρη και τα πουλάνε πιο φθηνά ώς μεταχειρισμένα ή ανοιχτή συσκευασία ή κάτι τέτοιο.

Στραβη σίγουρα θα τύχει....αλλά σε κάθε τέτοιο θέμα έιναι ίδιες οι απαντήσεις!

Από την μία όμως θέλουμε να πάρουμε κάτι, να το ανοίξουμε, να πάρουμε το αυτοκολλητάκι, να το δοκιμάσουμε και να το επιστρέψουμε

με 100% κάλυψη και από την άλλη δεν θα δεχόμασταν να παραλαμβάναμε αυτό το προϊόν εμέις σαν πελάτες!

Το μαγαζί δεν μας νοιάζει τι θα τραβήξει...στα τέτοια μας...να κλέισουν αυτοί...εμείς να ζήσουμε...τα μαγαζιά δεν τα έχουν

άνθρωποι όπως εμεις...τα έχουν ρομπότ!

Και τα μαγαζιά δουλειά έιναι!

My 2 cents

Link to comment
Share on other sites

Γενικά τα περισσοτερα απο αυτα που αναφερουν ισχυαν και τώρα αν εψαχνες τον ΦΕΚ περι δικαιώματα του καταναλωτή, τώρα ομως το κανουν πιο συγκεκριμένο το ολο κονσεπτ και επικεντρωνονται στο e-shop γιατι πολυ απλα ολοι εχουν πεσει με τα μουτρα στις ηλεκτρονικές αγορές μπας και γλυτώσουν κανα φραγκο :hehe:

Πάντως για τα μικρο μεσαια μαγαζία ειναι κανονικα ο τελειωτικό χτύπημα, σκεφτομαι εγω τώρα να μου παραγγειλει καποιος μητρική των 350? να την παραγγειλω απο τον προμηθευτή, γιατι εννοειται πλεον δεν παιζει να κρατας στοκ σε τετοια μοντελα, να την στειλω στον πελάτη και αυτος μετα απο μια εβδομαδα να μου την γυρίσει πίσω, πείτε μου εσεις τώρα ποσο μα ποσο πακέτο εχω φαει?

και μιλαμε για κερδος μαξ 40? αν βαλεις και τα μεταφορικά παμε στα 35?....god damn δηλαδη ελεος, ειπαμε και εμεις καταναλωτές είμαστε αλλα ετσι τα μικρο μεσαια μαγαζιά καλύτερα να το γυρϊσουν σε κραχτες στην λαική :P ελα πάρε παρε εδω οι καλές maximus extreme :hehe:

Edited by mortisboy
Link to comment
Share on other sites

Κωστα, εγω σκευτομουν να φτιαξω eshop ειναι η αληθεια, αλλα, περιμενα να δω αν θα ισχυσει αυτη η ππρια...

Τωρα δεν νομιζω να το κανω, εκτος και αν οι τιμες στα μεγαλα e-shop παρουν την ανιουσα για τα καλα.

Γιατι, ειλικρινα δεν περιμενω τιποτα αλλο απο αυτο.

Link to comment
Share on other sites

Γι'αυτό και υπάρχουν πολλοί προμηθευτές και πολλές μάρκες.

Όπως έχει γίνει το σύστημα, θαρρώ πως οι περισσότεροι προμηθευτές έχουν αλλάξει τα μοντέλα τους

για να εξυπηρετούς τους μικρομεσσαίους και όχι τους μεγάλους.

Οι μεγάλοι έτσι και αλλιώς πάνε direct πολλές φορές γιατι ο ενδιάμεσος (διανομέας) πολλές

φορές δεν επιτρέπει την κερδοφορία για να μείνουν ζωντανοί.

Έτσι λοιπόν, όπως ισχύουν αυτά για τους πελάτες προς τα μικρά καταστήματα, το ίδιο

πρέπει να ισχύει και για τα μικρά καταστήματα προς του προμηθευτές.

Μια...δύο...τρείς...εάν δεν σε βολέυει ο τάδε με την ASUS...πάς στον τάδε με την Gigabyte...και

αυτό όλό απότελεί έναν κύκλο που περνάει και στον τελικό καταναλωτή.

Ο μικρός καταστηματάρχης δεν θα αγοράσει ASUS, επειδή ο διανομέας δεν θα μπορεί να κάνει

γρήγορο RMA ή επιστροφή και εάν η δικαιολογία έιναι πως η ASUS το καθυστερεί ακόμα καλύτερα.

Γιατί εάν η Gigabyte είναι πιο ευέλικτη θα την προτιμήσει στο τέλος και ο προμηθευτής,

και ο καταστηματάρχης και ο πελατης και στο τέλος όταν χάσει μερίδιο η ASUS θα επανέλθει

(εάν φυσικά την νοιάζει η εκάστοτε αγορά) με ίδιο ή καλύτερο RMA/Return procedure.

Ο πελάτης πάντα κοιτάει το συμφέρον του. Υπάρχουν και αυτοί που θέλουν να αγοράσουν

κάτι συγκεκριμένο ο κόσμος να χαλάσει αλλά έιναι πολύ πολύ λίγοι. Εάν ο καταστηματάρχης του

εξηγήσει για την ASUS, θα κοιτάξει να πάει σε Gigabyte (παραδείγματα έιναι οι μάρκες στην τύχη)

θα γίνει ότι περιγράφω παραπάνω.

Συνεπώς, όταν πολλοί καταστηματάρχες δεν τα "πηγαίνουν καλά" με μια μάρκα, αυτό το πρόβλημα θα μεταφερθεί

στον κατασκευαστή και τότε θα δείξει εάν ενδιαφέρεται για την μικρή αγορά της Ελλάδας ή όχι.

Αλλά η δύναμη ανήκει στους πελάτες και πρέπει να την χρησιμοποιήσουν.

Link to comment
Share on other sites

Bill σωστά αυτά που λες, αλλά όχι γι' αυτό το θέμα. Άλλο να μιλάς για RMA, άλλο για επιστροφή από τον πελάτη επειδή δεν του κάνει.

Δηλαδή έρχομαι εγώ να σου παραγγείλω στο μικρομεσαίο κατάστημά σου μια Maximus VI. Εσύ σαν τυπικός μικρομεσαίος πηγαίνεις στην Oktabit, την Infoquest δεν ξέρω ποια, παραγγέλνεις μια και μου την φέρνεις, γιατί δεν έχεις την δυνατότητα να στοκάρεις. Μου την δίνεις, πληρώνω, όλα οκ. Και έρχομαι εγώ μετά από 5 μέρες με χρησιμοποιημένη την μητρική, σκισμένα σακουλάκια και στην επιστρέφω "γιατί δεν μου κάνει" (όπως ορίζει ο νόμος). Εσύ βάση λοιπόν της νομοθεσίας οφείλεις να μου επιστρέψεις τα χρήματα.

Μετά τι κάνεις; Σου μένει στοκ μια ανοιγμένη μητρική που δεν υπάρχει περίπτωση να στην δεχτεί πίσω ο προμηθευτής, μόνο αν είναι χαλασμένη προβληματική. Που και να είναι, θα σου την αντικαταστήσει και θα στην επιστρέψει. Αλλά πάλι θα σου μείνει. Τι θα κάνεις εκεί, θα την ξαναπουλήσεις; Και πως;

Αυτός είναι ο προβληματισμός των μικρομεσαίων.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς αυτός ηταν ο προβληματισμός μου :T:

οχι πως αυτά που λες Bill δεν ειναι σωστά, ισχύουν κανονικότατα αλλα ειναι για άλλες περιπτώσεις :)

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο, ότι ισχύει για το RMA ισχύει και για την επιστροφή.

Θα πρέπει με τον διανομένα σου να έχεις κάνει κουμάντο να σε καλύπτει σε αυτό σου το πρόβλημα

και όχι να δίνει 14 ημέρες για επιστροφή αλλά 30 δεδομένου πως είσαι ο ενδιάμεσος.

Γιατι στο τέλος τέλος...το αγούρι να πουληθεί κάτι το τρώει ο μαγαζάτορας που έχει άμεση επαφή με τον πελάτη!

Δεν το τρώει ουτε ο κατασκευαστής ούτε ο διανομέας.

Και είναι λάθος οι μικρομεσαίοι να έχουν αυτόν τον προβληματισμό γιατί δεν γίνεται ότι πουλάνε να επιστρέφει πίσω.

Αυτός ο προβληματισμός έιναι απλά για να γίνεται συζήτηση στα φορουμς...!

Τώρα απλά κάνουμε την τρίχα -> τριχιά.

Εκτός αν πουλάς 5 μητρικές τον μήνα και σου επιστρέφει η μία...τότε αλλάζει η συζήτηση...και δεν είσαι μικρομεσαίος!

Γενικά σε τέτοια θέμματα είμαι υπέρ της συζήτησης. Υπέρ της συζήτησης μεταξύ αγοραστή και πωλητή.

Υπάρχουν τόσοι διανομείς...και τόσα μαγαζιά...και τόσες μάρκες...!

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς αυτός ηταν ο προβληματισμός μου :T:

οχι πως αυτά που λες Bill δεν ειναι σωστά, ισχύουν κανονικότατα αλλα ειναι για άλλες περιπτώσεις :)

Κωστή νομίζω πως απ'όλα αυτά που ειπώθηκαν έχεις φωτογραφήσει και έχεις κρατήσει μόνο αυτό με την επιστροφή

το οποίο αποτελέι πολύ μικρό ποσοστό σε όλο το business σου. Και σε όλων τις δουλειές που κάνουν πωλήσεις.

Το θέμα έιναι πως η σχέση σου με τον προμηθευτή μπορεί να είναι όπως και εσένα με του πελάτη σου.

Κάνετε μια καθαρή συζήτηση και τον ρωτάς τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση.

Εάν μετά μια, δύο ,τρείς δεν σε καλύψει...τον χαιρετάς....! Μετά εάν θέλει να "μπεί" πάλι...παίζεις με τους δικούς σου

κανόνες. Εάν δεν θέλει, είσαι ένας δυσσαρεστημένος πελάτης...και για να υπάρχει ένας...σίγουρα θα υπάρχουν και άλλοι

με αυτό το θέμα. Οπότε και αυτός πρέπει να κάνει τα κουμάντα του με την εταιρία αλλιώς τον ήπιε (συγνώμη για το λεξιλόγιο μου :P )

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now