Recommended Posts

Από 4500cc έγινε 4000cc (πάλι καλά θα πληρώνω λιγότερο σήμα και ασφάλεια :hehe:) και με turbo?

Κωλάρα έχει το άτιμο το 488 GTB!

Τύλιξέ μου 2! :hehe:

τρομερο σχεδιο! να παμε γενευη να προλαβουμε τις παραγγελιες.:hehe:

[MENTION=6068]Rage[/MENTION] ναι πριν δεν ειχε ροπη, μονο 54 κιλα η σπεσιαλε. βεβαια το θεμα ειναι πως την βαζει στο δρομο οχι ποση εχει.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως αυτο... ειχε 54 αλλα τα εβγαζε στις 8000rpm. 54 εβγαζα και εγω στο κορσακι :D Τωρα θα γινει πιο porsche... Κακα τα ψεμματα... ολοι σε τουρμπο το γυρνανε σιγα σιγα. Η BMW με το ΜΟΤΟ no replacement for displacement... τουρμπο τωρα. Η Honda το ιδιο. Καιρος να ακολουθησει και η Toytota οπως το παλιο καλο καιρο να δουμε κανα καλο εργαλειο!

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως αυτο... ειχε 54 αλλα τα εβγαζε στις 8000rpm. 54 εβγαζα και εγω στο κορσακι :D Τωρα θα γινει πιο porsche... Κακα τα ψεμματα... ολοι σε τουρμπο το γυρνανε σιγα σιγα. Η BMW με το ΜΟΤΟ no replacement for displacement... τουρμπο τωρα. Η Honda το ιδιο. Καιρος να ακολουθησει και η Toytota οπως το παλιο καλο καιρο να δουμε κανα καλο εργαλειο!

ναι μονο που το κορσακι σου δε μπορει να τα περασει στο δρομο.:) δεν ειναι φτιαγμενο γι' αυτο. μετα τα 200 οπως σχεδον ολα τα τουρμπο θα ειναι πισω, δηλαδη σε μια ατυπη κοντρα με την f12 απο σταση θα τρωει μεγαλο πακετο.

Link to comment
Share on other sites

E καλα δε συγκρινα το κορσακι, προς θεου. Απλα το κορσακι εβγαλε τρελλη ειδικη δυναμη ανα κυλινδρο. Και με το καταλληλο στησημο και ελαστικα μια χαρα τα περνουσε. Νταξ, τετοιες βελτιωσεις ολοι ξερουμε ακριβως πως ειναι. Εχουν πολλα αρνητικα και ειναι με ημερομηνια ληξης. Ενταξει θα το δουμε το αμαξι τι θα κανει στο δρομο. :) Mε 4000cc στη πλατη δε το λες και ανικανο μετα τα 200km.

Link to comment
Share on other sites

E καλα δε συγκρινα το κορσακι, προς θεου. Απλα το κορσακι εβγαλε τρελλη ειδικη δυναμη ανα κυλινδρο. Και με το καταλληλο στησημο και ελαστικα μια χαρα τα περνουσε. Νταξ, τετοιες βελτιωσεις ολοι ξερουμε ακριβως πως ειναι. Εχουν πολλα αρνητικα και ειναι με ημερομηνια ληξης. Ενταξει θα το δουμε το αμαξι τι θα κανει στο δρομο. :) Mε 4000cc στη πλατη δε το λες και ανικανο μετα τα 200km.

ναι σιγουρα, οι μετατροπες ετσι ειναι.

οχι προς θεου δε το εβγαλα ανικανο, νομιζω οτι θα στροφαρει μεχρι 8000. σιγουρα θα εχει ενδιαφερον γιατι εχει πολλα χρονια να παρουσιασει τουρμπο η φεραρι. απο την f40 αν δε κανω λαθος?

επισης το γυρολογιο σε πιστα θα εχει μεγαλο ενδιαφερον για μενα!

Link to comment
Share on other sites

E καλα δε συγκρινα το κορσακι, προς θεου. Απλα το κορσακι εβγαλε τρελλη ειδικη δυναμη ανα κυλινδρο. Και με το καταλληλο στησημο και ελαστικα μια χαρα τα περνουσε. Νταξ, τετοιες βελτιωσεις ολοι ξερουμε ακριβως πως ειναι. Εχουν πολλα αρνητικα και ειναι με ημερομηνια ληξης. Ενταξει θα το δουμε το αμαξι τι θα κανει στο δρομο. :) Mε 4000cc στη πλατη δε το λες και ανικανο μετα τα 200km.

ροπή/στροφές ;

ισχύς/στροφές ;

Link to comment
Share on other sites

ροπή/στροφές ;

ισχύς/στροφές ;

Αν θυμαμαι καλα το dyno (σε Maha ηταν)

53,4 ροπη στις 5600rpm και 503,8ps στις 7600rpm.

Στο δρομο ξεσπουσε στις 4200 και εσπρωχνε ασταματητα μεχρι 8000 που ειχαμε κοφτη.

Μεχρι που ξεσπασε μια και καλη στο στροφαλο! :D

Link to comment
Share on other sites

Αν θυμαμαι καλα το dyno (σε Maha ηταν)

53,4 ροπη στις 5600rpm και 503,8ps στις 7600rpm.

Στο δρομο ξεσπουσε στις 4200 και εσπρωχνε ασταματητα μεχρι 8000 που ειχαμε κοφτη.

Μεχρι που ξεσπασε μια και καλη στο στροφαλο! :D

Μόνο μία? Εγώ στην 3η το παράτησα.

Link to comment
Share on other sites

Σε παρατεταμενους κοφτες 2ας :D

Για την ιστορια δεν ηταν το μοναδικο 500ρισιο που εκοψε στροφαλο (και κοψανε ολα στο ιδιο σημειο)... αρα καταλαβαινεις... ηταν οριακα εκει...

Συνεχεια απο την ( ). Εκοψε στο κομβιο της μπιελλας του 2ου κυλινδρου...Και το αμαξι το δουλεψα και 3-4 χιλιομετρα ετσι απλα ρελαντι.

Οταν το ανοιξα ειχε φαγωθει μονο το τριμεταλικο... Μετρησαμε ανοχες παντου και ηταν ολα οκ. Αλλαξσα στροφαλο μονο και το αμαξι δουλευει αψογα, μαμα ομως πλεον.

Link to comment
Share on other sites

αμα ειναι ελαφρωμενος, υποτιθεται, οτι δε χρειαζεται πολλα αλογα για να τον κοψεις. δηλαδη και με 150 μπορεις να κανεις ζημια. anyway αφου δουλευει σωστα τωρα και μαμα μια χαρα ειναι!

Link to comment
Share on other sites

Καιρος να ακολουθησει και η Toytota οπως το παλιο καλο καιρο να δουμε κανα καλο εργαλειο!

Ελα με φωναξε κανεις? :D

Hell Yes: The BMW-Toyota Supra Project Is Moving Forward

μακαρι να γινει κατι τετοιο παλι, αν και το βλεπω για fail μεγαλο! Το GT86 οταν βγηκε εφαγε πολυ κραξιμο για λιγα αλογα κι απ οτι ακουσα θελουν να το βγαλουν και σε Turbo (δεν ξερω αν το εκαναν)

ναι σιγουρα, οι μετατροπες ετσι ειναι.

οχι προς θεου δε το εβγαλα ανικανο, νομιζω οτι θα στροφαρει μεχρι 8000. σιγουρα θα εχει ενδιαφερον γιατι εχει πολλα χρονια να παρουσιασει τουρμπο η φεραρι. απο την f40 αν δε κανω λαθος?

επισης το γυρολογιο σε πιστα θα εχει μεγαλο ενδιαφερον για μενα!

Ναι φιλε μου η υπεροχη αξεπεραστη πιο γαματη Ferrari (για μενα), η F40 twin turbo v8 με ηχο για να πιτσιλας τα παντελονια σου

[video=youtube;-FvanLGow54]

NSFW!!!!

Link to comment
Share on other sites

σιγουρα θα εχει ενδιαφερον γιατι εχει πολλα χρονια να παρουσιασει τουρμπο η φεραρι. απο την f40 αν δε κανω λαθος?

Από την California T που βγήκε πριν κανέναν χρόνο. Ίδιος κινητήρας.

Link to comment
Share on other sites

Από την California T που βγήκε πριν κανέναν χρόνο. Ίδιος κινητήρας.

ε, δεν αλλαζει κατι, η προηγουμενη ηταν η f40. οι προηγουμενες καλιφορνια ηταν ατμοσφαιρα.

Link to comment
Share on other sites

Η Huracan είναι κάπως σχεδιαστικά άτολμη.

ΟΛΕΣ οι McLaren είναι άσχημες. Μερικές και επικά άσχημες.

Η Murcielago ήταν μια χαρά και "πάλιωσε" άσχημα, γιατί έτσι πρέπει σε αυτά τα αυτοκίνητα.

Get your shit straight everyone :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Η Huracan είναι κάπως σχεδιαστικά άτολμη.

ΟΛΕΣ οι McLaren είναι άσχημες. Μερικές και επικά άσχημες.

Η Murcielago ήταν μια χαρά και "πάλιωσε" άσχημα, γιατί έτσι πρέπει σε αυτά τα αυτοκίνητα.

Συμφωνώ!!

Μα τι λες!!!!!!!!!!

Συμφωνώ!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now