Recommended Posts

φημες λενε οτι στο ring επεσε πολυ κατω απο το 6:47, γυρω στο 6:40 λενε. αν επιβεβαιωθει θα προκειται για εξωπραγματικο χρονο. η porsche 918 εχει 6:57.

Νομίζω 6 35 είχα διαβάζει τότε που αρχίσαν οι φήμες...πετάει!

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω 6 35 είχα διαβάζει τότε που αρχίσαν οι φήμες...πετάει!

ενα 6:30 με καραφλα και ενα 6:40 με κανονικα λαστιχα εχει διαρευσει, αλλα τιποτα επισημο ακομα. το πιθανοτερο ειναι οτι περιμενουν τη la ferrari.

απλα θεος ο ron denis.

Link to comment
Share on other sites

Η P1 είναι απάλευτα καταπληκτικοτρομερό αυτοκίνητο, περίμενα πως και πως το lap στο τέλος του 21x02 Top Gear και τελικά λέει θα περιμένουν και το υβριδικό της Porsche σε λίγο καιρό για να τα κοντράρουν :hehe:

Link to comment
Share on other sites

η π1 ειναι απιστευτο αυτοκινητο και το γουσταρω κλπ αλλα επειδη ειδα και εγω το τοπ γκιαρ, γιατι τοσο μπλα μπλα για το british engineering στο υβριδικο κομματι του αυτοκινητου ενω η 918 υπερεχει σε ολους τους τομεις (μιλαω παντα για το μοτερ/ηλεκτροκινητηρας και το μεταξυ τους concept). Σιγουρα ειναι πιο γρηγορη απο την 918 λογω βαρους και σιγουρα και τα 3 (918, π1, λαφεραρι) ειναι πολυ κοντα σε χρονους κλπ αλλα εχουν διαφορετικο χαρακτηρα. Luxury κλπ. (δεν βαζω το νεο koenigsegg μεσα γιατι πολυ απλα ειναι χρονια πισω τουλαχιστον απο porsche/mclaren. Το πιο ευκολο θα ηταν να κανουν ενα οχημα 1300 αλογα 1300 κιλα που να καει τον πατο του και να ειναι και γρηγορο)

Τελος θα ηθελα απλα να αναφερω οτι το παιχνιδι του ring το χασανε και η mclaren και η ferrari. Μπορει να ειναι 20sec γρηγοροτερες αλλα η ανακοινωση εγινε για το 6:57 της 918 ως το πρωτο αυτοκινητο παραγωγης (δεν θυμαμαι πως λεγεται ακριβως η φαση) που εσπασε τα 7 λεπτα. Οτι χρονο και να κανουν, ερχοντε 2ες στην ανακοινωση και δεν υπαρχει περιπτωση να μην ειναι πιο γρηγορες (Both of them).

Link to comment
Share on other sites

η π1 ειναι απιστευτο αυτοκινητο και το γουσταρω κλπ αλλα επειδη ειδα και εγω το τοπ γκιαρ, γιατι τοσο μπλα μπλα για το british engineering στο υβριδικο κομματι του αυτοκινητου ενω η 918 υπερεχει σε ολους τους τομεις (μιλαω παντα για το μοτερ/ηλεκτροκινητηρας και το μεταξυ τους concept). Σιγουρα ειναι πιο γρηγορη απο την 918 λογω βαρους και σιγουρα και τα 3 (918, π1, λαφεραρι) ειναι πολυ κοντα σε χρονους κλπ αλλα εχουν διαφορετικο χαρακτηρα. Luxury κλπ. (δεν βαζω το νεο koenigsegg μεσα γιατι πολυ απλα ειναι χρονια πισω τουλαχιστον απο porsche/mclaren. Το πιο ευκολο θα ηταν να κανουν ενα οχημα 1300 αλογα 1300 κιλα που να καει τον πατο του και να ειναι και γρηγορο)

Τελος θα ηθελα απλα να αναφερω οτι το παιχνιδι του ring το χασανε και η mclaren και η ferrari. Μπορει να ειναι 20sec γρηγοροτερες αλλα η ανακοινωση εγινε για το 6:57 της 918 ως το πρωτο αυτοκινητο παραγωγης (δεν θυμαμαι πως λεγεται ακριβως η φαση) που εσπασε τα 7 λεπτα. Οτι χρονο και να κανουν, ερχοντε 2ες στην ανακοινωση και δεν υπαρχει περιπτωση να μην ειναι πιο γρηγορες (Both of them).

σε κανενα τομεα δεν υπερεχει. το να βγαλεις ελαφρυ αυτοκινητο ειναι το δυσκολο και ακριβο. επισης το να φτιαξεις ενα μοτερ σαν του lexus lfa ειναι δυσκολο. μαζα/βαρος v6 σε v10 και ευστροφια που κανενα αναλογικο στροφομετρο δε μπορει να ακολουθησει. 0.6sec για κοφτη.

h mclaren μπορει με τον ηλεκτροκινητηρα να πιασει τελικη για 10 χλμ αποσταση.

Link to comment
Share on other sites

Η αεροδυναμική το ξέρει αυτό; :hmmm:

η mclaren εχει δωσει δειγματα και σε αυτο τον τομεα με την f1 το μακρινο 1992. οποτε δεν επιδεχονται αμφισβητησης οι gordon murray και ron denis απο εμας.

επισης απιαστο ονειρο τα 380 χλμ εκεινη την εποχη (1992) απο 620 αλογα για τους υπολοιπους κατασκευαστες. κυριως φεραρι, λαμπο και πορσε εννοω.

μια κορβετ ειχε πιασει τα 410 χλμ αλλα δε θυμαμαι με τι μοτερ ηταν.

Edited by conroe
Link to comment
Share on other sites

η mclaren εχει δωσει δειγματα και σε αυτο τον τομεα με την f1 το μακρινο 1992. οποτε δεν επιδεχονται αμφισβητησης οι gordon murray και ron denis απο εμας.

Κάτσε γιατί υπάρχει μπέρδεμα. Από αυτό :

h mclaren μπορει με τον ηλεκτροκινητηρα να πιασει τελικη για 10 χλμ αποσταση.
εννοείς οτι μόνο με την χρήση του ηλεκτροκινητήρα μπορεί να φτάσει στην τελική ταχύτητα, σωστά;
Link to comment
Share on other sites

αυτο ειναι απο wiki, περισσοτερα θα μαθουμε απο τα τεστ. η πορσε ας πουμε μπορει να παει με 160χλμ περιπου για 30 χλμ αποσταση.

The P1 has an all-electric range of at least 10 km (6.2 mi) on the combined European drive cycle with a limited max speed of 217 mph (349 km/h).

αληθεια την αεροδυναμικη πως την κολησες δε καταλαβα.

Link to comment
Share on other sites

αυτο ειναι απο wiki, περισσοτερα θα μαθουμε απο τα τεστ. η πορσε ας πουμε μπορει να παει με 160χλμ περιπου για 30 χλμ αποσταση.

The P1 has an all-electric range of at least 10 km (6.2 mi) on the combined European drive cycle with a limited max speed of 217 mph (349 km/h).

αληθεια την αεροδυναμικη πως την κολησες δε καταλαβα.

Επειδή η φυσική και πιο συγκεκριμένα η αεροδυναμική δεν επιτρέπει σε ένα αντικείμενο σας την P1 να φτάσει τέτοιες ταχύτητες μόνο με έναν κινητήρα ισχύος ~180hp. Τα 10km μόνο ηλεκτρικό γίνεται, τελική μόνο ηλεκτρικό δεν γίνεται. Το κείμενο τα έχει μπερδέψει. :)

Χθες έκλεισα τα εισιτήρια για εδώ:

84th International Motor Show, Palexpo, 6th to 16th March 2014. World premieres in car industry, international car exposition

Κυριακή 9 του Μάρτη θα είμαι εκεί.

Πόσο πάει το εισητήριο για την έκθεση; :victory:...

Link to comment
Share on other sites

^^ η ροπη στους ηλεκτροκινητηρες αποδιδεται διαφορετικα. αυτο θα το καταλαβεις αν δεις το βιντεο με την πορσε και την επιταχυνση μονο με τον ηλεκτροκινητηρα.

ο ηλεκτροκινητηρας δε περιμενει να πιασουν ταχυτητα τα καυσαερια του τουρμπο.

Link to comment
Share on other sites

Τίποτα από αυτά δεν έχει σημασία. Για να φτάσεις και να διατηρήσεις μια συγκεκριμένη ταχύτητα θες μια συγκεκριμένη ισχύ. Πως παράγεται είναι αδιάφορο. Τα 180 άλογα είναι ελάχιστα για να φτάσεις τα 350km/h.

Link to comment
Share on other sites

αυτο ειναι απο wiki, περισσοτερα θα μαθουμε απο τα τεστ. η πορσε ας πουμε μπορει να παει με 160χλμ περιπου για 30 χλμ αποσταση.

The P1 has an all-electric range of at least 10 km (6.2 mi) on the combined European drive cycle with a limited max speed of 217 mph (349 km/h).

αληθεια την αεροδυναμικη πως την κολησες δε καταλαβα.

μεταφραση

το ηλεκτρομοτερ της p1 σε παει 10 χιλιομετρα (με βαση οπως μετρανε την μεικτη καταναλωση ενος συμβατικου κινητηρα στην ευρωπη)

ΕΠΙΣΗΣ

η τελικη ταχυτητα εχει περιοριστει στα 349χαω

Link to comment
Share on other sites

anyway τα αυτοκινητα της mclaren ειναι σε αλλο επιπεδο. δες μονο τη λειτουργια race που ανεβασε και ο φιλος venisk στο βιντεακι. παιζει πολυ μεγαλο ρολο στην αεροδυναμικη και για να βγαλεις χρονους σε πιστα. τα 10 δευτερολεπτα ειναι αιωνας στους αγωνες. δεν ειναι 1-2 να πεις ενταξει.

θυμησου οτι οι λαμπο , φεραρι ειχαν κολησει στα 325 χλμ το '92 και η f1 εγραψε 385 με 637 αλογα ακριβως. για να φτασει η μπουγκατι και να ξεπερασει το ρεκορ χρειαστηκε 1000 αλογα και 4 τουρμπο.

η P1 ειναι επισης 300 κιλα ελαφρυτερη απο την πορσε αν δε κανω λαθος. οποτε ολα παιζουν ρολο. αλογα, ροπη, αεροδυναμικη(παρα πολυ), βαρος(το κυριοτερο).

γενικα για την british engineering κατι θα ηξερε η μερσεντε που εδωσε τους κινητηρες στην ilmor(μαριο ιλιεν) το 1997 και της χαρησαν 2 πρωταθληματα.

νομιζατε οτι τους εφτιαχνε η μερσεντες?

@Yoshi σωστη μεταφραση, ξεχασες το λιγοτερο βεβαια....

Edited by conroe
Link to comment
Share on other sites

μεταφραση

το ηλεκτρομοτερ της p1 σε παει 10 χιλιομετρα (με βαση οπως μετρανε την μεικτη καταναλωση ενος συμβατικου κινητηρα στην ευρωπη)

ΕΠΙΣΗΣ

η τελικη ταχυτητα εχει περιοριστει στα 349χαω

το σωστο ειναι αυτο.

McLAREN P1 : McLaren Automotive Media Centre

e-mode, 2η παραγραφος.

In E-mode, the McLaren P1™ can travel more than 10km – enough for most city journeys – and at speeds of over 160km/h. When the battery is empty, the petrol engine will automatically start to maintain drive and charge the battery. Performance remains the same as in electric-only drive. This is achieved through an ECU map restricting performance to the equivalent of the electric motor. - See more at: McLAREN P1 : McLaren Automotive Media Centre

In E-mode, the McLaren P1™ can travel more than 10km – enough for most city journeys – and at speeds of over 160km/h. When the battery is empty, the petrol engine will automatically start to maintain drive and charge the battery. Performance remains the same as in electric-only drive. This is achieved through an ECU map restricting performance to the equivalent of the electric motor. - See more at: McLAREN P1 : McLaren Automotive Media Centre

Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι για 1 μέρα, still καλή την βρίσκω την τιμή για την χώρα και την έκθεση.

Για 1 μέρα. 16 ελβετικά φράγκα κοστίζει ένα burger στη Γενεύη. Οπότε ναι, η τιμή είναι τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

οσο και να γουσταρω την p1, Μεχρι τωρα το british και italian engineering φαγανε ξυλο απο το german engineering.

H porsche εγραψε 6:57 σε event (ειπαν οτι αν ξανατρεξουν με την spyder μπορει να πεσει λιγο ακομα αλλα who cares) και οι αλλοι 2 ακομα τιποτα. Η laferrari πηγε ειδε εφυγε πισω γιατι προφανως δεν μπορεσε να φτασει και λογικα θα ξαναπαει/εχει παει ηδη και κανει χρονους, και η p1 ειχε οργανωσει φαση με το evo το περιοδικο για να γραψει χρονο και να γινει τζερτζελο αλλα τα μαζεψαν και εφυγαν επισης (το μονο νουμερο απο mclaren ειναι ενα 7:04 που ειχε βγει καποτε). Nαι, φημες λενε οτι εκανε 6:47/6:35/5λεπτα whatever. facts>rumors. Kαι ειμαι σιγουρος οτι αν ειχε κανει καλυτερο χρονο, θα το ειχε ανακοινωσει (ειμαι 110% σιγουρος οτι η p1 ειναι αρκετα πιο γρηγορη, ειδικα στο ring που μιλαμε για τοσα χιλιομετρα).

Για να σε προλαβω, θεωρω την μοδα με τις εταιριες να γραφουν χρονους στο ring ανουσιο εντελως αλλα τι να κανουμε

τελος η 918 ειναι πιο ομορφη. Οι εξατμισεις ειναι τερμα ανωμαλες εκει πανω :D

porsche-918-spyder-martini-2.jpg

tl;dr

το 918 vs P1 ειναι σαν το 959 vs F40. To τεχνολογικο θαυμα vs το γρηγοροτερο αυτοκινητο (αναλογικα της καθε εποχης).

Link to comment
Share on other sites

στο μονο που κερδιζει η german engineering ειναι στα καυσαερια που εκπεμπουν σε σχεση με τ' αλλα δυο. τωρα αν πιστευεις οτι ενδιαφερει καποιον που θ' αγορασει ενα τετοιο αυτοκινητο...... ενταξει παω πασο.

συμφωνω για το ring αλλα οι γερμανοι μας τα πριζουν τοσα χρονια. τωρα που μπαινουν και αλλοι και τρωνε ξυλο τα γυριζουν.

ολοι οι κορυφαιοι αρχιμηχανικοι ειναι αγγλοι και γαλλοι στην f1. frank williams, ross brawn, mario ilien, gordon murray, αντριαν νιουι κλπ. βαλε και του γαλλους με τον εκπληκτικο v10 κινητηρα που σαρωσαν απο το 1992 και μετα - nigel mansel στο τιμονι - αλλα και με την red bull racing 4 χρονια τωρα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now