Recommended Posts

δεν τον ενδιαφερει αν θα καιει 3 λιτρα η αν θα εχει 100g/km ρυπους.

Αλλα το οτι μιλαμε για ενα οχημα 900αλογων που καιει 3λιτρα και εκπεμπει λιγοτερους ρυπους απο ενα prius (σε X mode του οχηματος) τοτε σημαινει οτι εχουν κανει παλαβη δουλεια στον τομεα αυτο. Ειναι τουλαχιστον εντυπωσιακο.

Οτι και να λεμε για το παρελθον τον εταιριων δεν εχει σημασια. Σημερα 16/2/2014 το γρηγοροτερο ειναι η 918.

Link to comment
Share on other sites

δεν τον ενδιαφερει αν θα καιει 3 λιτρα η αν θα εχει 100g/km ρυπους.

Αλλα το οτι μιλαμε για ενα οχημα 900αλογων που καιει 3λιτρα και εκπεμπει λιγοτερους ρυπους απο ενα prius (σε X mode του οχηματος) τοτε σημαινει οτι εχουν κανει παλαβη δουλεια στον τομεα αυτο. Ειναι τουλαχιστον εντυπωσιακο.

Οτι και να λεμε για το παρελθον τον εταιριων δεν εχει σημασια. Σημερα 16/2/2014 το γρηγοροτερο ειναι η 918.

ναι αλλα δε τελειωνει στο σημερα ή στο αυριο. συνεχως θα μπαινουν και θα κανουν χρονους, αυτη ειναι η πραγματικοτητα. και σιγουρα εχουν λογο που δεν ανακοινωσαν χρονους και δε ειναι η 918 spyder. η la ferrari μπορει να ειναι πιο γρηγορη απο την p1.

Link to comment
Share on other sites

θυμησου οτι οι λαμπο , φεραρι ειχαν κολησει στα 325 χλμ το '92 και η f1 εγραψε 385 με 637 αλογα ακριβως. για να φτασει η μπουγκατι και να ξεπερασει το ρεκορ χρειαστηκε 1000 αλογα και 4 τουρμπο.

Εδώ είσαι εκτός θέματος.

Η Ferrari και η Lamborghini ΟΥΔΕΠΟΤΕ στόχευαν σε ρεκόρ max speed ( ποιός σου λέει δηλαδή ότι κοτζάμ Ferrari δεν μπορεί να βγάλει ένα μοντέλο να πιάνει έστω τα 400 δηλαδή ).

Link to comment
Share on other sites

Εδώ είσαι εκτός θέματος.

Η Ferrari και η Lamborghini ΟΥΔΕΠΟΤΕ στόχευαν σε ρεκόρ max speed ( ποιός σου λέει δηλαδή ότι κοτζάμ Ferrari δεν μπορεί να βγάλει ένα μοντέλο να πιάνει έστω τα 400 δηλαδή ).

το πιθανοτερο δεν ειχες παρακολουθησει εκεινη την εποχη γι ' αυτο το λες. το ιδιο ισχυε και με τις μηχανες που παλευαν να βγαλουν 1 χλμ παραπανω kawa, susuki, honda κλπ.

δεν λεω οτι ηταν σωστο, λεω τι γινοταν. εδω και πολλα χρονια εχει σταματησει αυτο το κυνηγη της τελικης ταχυτητας.

ferrari f40 324 και diablo 325 μια χαζη κοντρα εκεινης της εποχης.

Link to comment
Share on other sites

καλά άλλο χαζό αυτό με τις τελικές τι να το κάνω να πιάνει το αμάξι 420χλμ αλλά για να τα πιάσει να θέλει το αεροδρόμιο του fast five :hehe:

τωρα που θα βγαλει το german engineering την νεα bugatti v20 8 turbo 20 rads και βαρος 3 τονους θα δείτε τι θα γινει :hehe:

Link to comment
Share on other sites

^^ ναι, ευτυχως οι περισσοτεροι κατασκευαστες σταματησαν ν' ασχολουνται μ' αυτη τη χαζομαρα. υπηρχε κι ενα μοντελο της μπουγκατι τοτε αλλα δε θυμαμαι πιο ηταν.

παλι 4 τουρμπο ειχε. :hehe:

Link to comment
Share on other sites

καπου ειδα οτι περα του 0-100 που ειναι πιο αργο απο το προηγουμενο γιατι πρεπει να αλλαξεις και 3η (το αλλο επιανε 100 με 2α) ειναι καλυτερο οδηγικα απο ολα τα αλλα.

με το design το εχει βρει η subaru τοσα χρονια, καθε γενια ειναι πιο ασχημη απο την προηγουμενη :P

Βασικα δεν το λες ασχημο αλλα δεν ειναι και ομορφο, plus ξενίζει λιγο σε σχεση με τα προηγουμενα wrx.

εδιτ: found it

Link to comment
Share on other sites

RENAULT, engine manufacturer par excellence, rises to the challenge of energy efficiency in 2014.

As a successful engine maker in the world of F1, Renault makes full use of its experience by continuously refining the energy efficiency of its road car engines to deliver even greater driving enjoyment. The latest fruit of the firmʼs downsizing strategy is the Energy dCi 160 Twin Turbo, the first 1.6-litre diesel powerplant to benefit from twin-turbocharging.

This 1,598cc block delivers 160hp and a generous 380Nm of torque, which catapults it into the domain of 2-litre engines in terms of performance. This important breakthrough combines with fuel consumption and CO2 emissions savings of 25%.

The use of ʽTwin Turboʼ technology for this diesel engine ensures a blend of low-end torque and high power at higher revs, the obvious knock-on effect of which is enhanced driving enjoyment.

The system comprises two sequential turbo-compressors:

The first is a very low inertia turbo which provides high low-end torque for crisp pull-away and mid-range acceleration. To guarantee sprightly pick-up response at low revs and incisive acceleration, 90% of peak torque is available from 1,500rpm.

The second turbo assumes the reins at the higher-end and produces high power (100hp per litre) at faster engine speeds to ensure smooth, linear, dependable acceleration right the way up to maximum revs.

The engine always works within its range of optimum efficiency, which naturally yields benefits in terms of fuel consumption and CO2 emissions.

4651-albums301-picture22493.jpg

4651-albums301-picture22494.jpg

Link to comment
Share on other sites

^^ διαμαντακι φαινεται!

@ khetzal μαλλον απο διαρροη λαδιου ειναι, εχουν καει 4-5 μεχρι στιγμης.

δε πειραζει, ετσι κι αλλιως την turbo θα περναμε που ειναι ανωτερη!! :P

Link to comment
Share on other sites

ΑΝΕΤΑ και από εμένα..απλά τέλειο :):D...

ΑΡΡΩΣΤΗΣΑΑΑ

Είναι επιβλητικό είναι τέρας είναι τα πάντα :)

[video=youtube;sAmz-Evlmxk]

ohh god..

maxresdefault.jpg

και στην τελική αν σε ενοχλήσει κάποιος περνάς και από πάνω του και δεν έχει θέμα :P

Edited by THANOSJ3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now