Recommended Posts

Σύμφωνα με μια πρόσφατη ευρωπαϊκή μελέτη, οι εκπομπές των νέων αυτοκινήτων που ταξινομήθηκαν το 2013 στην Ελλάδα μειώθηκαν κατά σχεδόν 8% σε σχέση με το 2012, γεγονός που κάνει τη χώρα μας να βρίσκεται στη δεύτερη θέση πίσω από την Ολλανδία, σε σχέση με τις άλλες Ευρωπαϊκές χώρες, σε ότι αφορά τον πιο καθαρό στόλο νέων Ι.Χ στη Γηραιά Ήπειρο.

oum5iw.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ξέρω ότι λέει "gasoline" αλλά θα την κάνω την αμαρτία: ο σιβίκουλας ο καινούργιος ο 1.6 dtec κάνει ΣΤΑ ΑΛΗΘΕΙΑ διαδρομές (όχι σαν επιτάφιος, κανονικοί ρυθμοί) με 5lt/100!!!

Ρε τι γίνεται ρε! Έκανα την διαίρεση από γέμισμα σε γέμισμα γιατί λέω δεν παίζει με παραμυθιάζει η ένδειξη και έβγαλε 4.9κάτι... και είναι κανονικό αυτοκίνητο, προσπερνάει, 200άριζει... jesus.

Link to comment
Share on other sites

120hp και 30φευγα κιλα ροπη man. Ποσο ντιζελ χωραει [MENTION=1152]caution[/MENTION]? Παιζει να κανεις την Ελλαδα πανω κατω 2-3 φορες με ενα ντεποζιτο :P

Link to comment
Share on other sites

Αυτά να τα λες στους χαζογερμανόφιλους like [MENTION=5]GoriLLakoS[/MENTION] που έχουν την εντύπωση ότι έχουν αυτοκίνητα!!! Όσοι είχαμε κ έχουμε japan ξέρουμε πολύ καλά τι εννοείς!! Εντάξει το πετρέλαιο είναι άλλη φάση..εγώ πήγα από yaris σε corolla που είναι κ 150 κιλά βαρύτερη κ 10% πιο δυνατή και καίει ακριβώς το ίδιο..τι να λέμε τώρα..

Link to comment
Share on other sites

48 λίτρα με λαμπάκι - άρα 50lt πρέπει να είναι. Άρα χιλιαρίζεις εύκολα αν το θέλεις. Δεν τα πήγαινα ποτέ ιδιαίτερα τα civic - αλλά σιχαμένα καλό, ομολογώ. Ι can see the appeal, τα κάνει όλα και συμφέρει ένα πράμα...

Edited by caution
Link to comment
Share on other sites

κοιτα, αντικειμενικα οι γερμανοι το εχουν δουλεψει τοοοοσο πολυ το diesel που ειναι ενα σκαλι πανω απο ολους imo. Tο αστρα gtc πχ ειναι ενα κλικ πανω απο τη hondara. Για την audi δεν μιλαω καν. Οι τυποι εχουν και αγωνιστηκα ντιζελ.

Link to comment
Share on other sites

Kαι οι Γάλλοι μια χαρά diesel έχουν, βασικά οι περισσότερες ευρωπαικές εταιρίες, επειδή εδώ ήταν το ενδιαφέρον/ανάγκη κτλ τόσα χρόνια. :)

Link to comment
Share on other sites

καλα και η peugeot, με το 908 νομιζω, ειχε παρει λε μαν με αγωνιστηκο diesel, δε λεει και πολλα αυτο. τα μπατζετ εκει ειναι τεραστια.

Edited by conroe
Link to comment
Share on other sites

ναι αυτο εννουσα, γενικα οι ευρωπη στο θεμα ντιζελ ειναι μπροστα απο τα αλλα regions. To οτι παιρνεις το ρισκο να τρεξεις με κατι διαφορετικο (ντιζελ στην περιπτωση των audi/peugeot) σημαινει οτι εχεις την τεχνογνωσια αλλα και το budget να στηριξεις κατι τετοιο. Η νισσαν απο την αλλη φετος κατεβηκε με την σφηνα της και ετρεξε κανα 20λεπτο στο lemans και χαλασε :P

Link to comment
Share on other sites

σιγουρα αλλα δεν εχει αιγλη το λε μαν. πολυ παλια ηταν αγωνας που εδιναν σημασια η ομαδες. ολοι με τη φορμουλα θελουν ν' ασχοληθουν αλλα δεν υπαρχει το χρημα. η πεζο παλιοτερα εδινε, κινητηρες νομιζω, στην f1 αλλα τα παρατησε.

Link to comment
Share on other sites

η πεζω παρατησε τα παντα λογω $$$.

αν ισχυει οτι θελει και η φεραρι να γυρισει στην μεγαλη κατηγορια στα 24ωρα, θα αρχισε να αποκτα ενδιαφερον γιατι μεχρι και φετος ειχαμε την audi να κερδιζει και την toyota να ειναι μονιμα η χρονια που θα το παρει αλλα στο τσακ κατι συμβαινει :P audi porsche toyota ferrari θα ειναι ομορφο! (+θα τραβηξουν φωτα, χορηγους, λεφτα στο αθλημα) Προσωπικα την f1 την θεωρω βαρετη. Προτιμω wrc αλλα και εκει εφυγαν ολοι οι hardcorαδες :P

Link to comment
Share on other sites

wrc και μονο!!!

θελει πολλα κιλα κοχονες να μπαινεις ετσι στα χωματα και στα χιονια ...

ολα τα οδηγικα αθληματα εχουν τρελες απαιτησεις αλλα για μενα το wrc ειναι ενα μινι κλικ πιο πανω απο αποψη τρελας που απαιτει

Link to comment
Share on other sites

η πεζω παρατησε τα παντα λογω $$$.

αν ισχυει οτι θελει και η φεραρι να γυρισει στην μεγαλη κατηγορια στα 24ωρα, θα αρχισε να αποκτα ενδιαφερον γιατι μεχρι και φετος ειχαμε την audi να κερδιζει και την toyota να ειναι μονιμα η χρονια που θα το παρει αλλα στο τσακ κατι συμβαινει :P audi porsche toyota ferrari θα ειναι ομορφο! (+θα τραβηξουν φωτα, χορηγους, λεφτα στο αθλημα) Προσωπικα την f1 την θεωρω βαρετη. Προτιμω wrc αλλα και εκει εφυγαν ολοι οι hardcorαδες :P

αυτο εννοω για την πεζο

και στο wrc εχει πεσει ο ανταγωνισμος παρα πολυ. η vw μπηκε εκ του ασφαλους οταν εφυγε ο λεμπ, πριν ηξερε οτι δε θα κερδιζε τιποτα, καθως 10 χρονια το επαιρνε σερι και πριν ηταν η πεζο με τον γρονχολμ και το 206.

@alphastorm ειναι οντως πολυ δυσκολο το χωματινο, γι' αυτο μπηκε και η τετρακινηση, αλλα σαν την f1 δεν ειναι. οι επιταχυνσεις/επιβραδυνσεις στην f1 ειναι εξωπραγματικες και τα περασματα πολυ δυσκολα. ενα λαθος υπολογισμο να κανεις και αντιο.

Link to comment
Share on other sites

κοιτα, αντικειμενικα οι γερμανοι το εχουν δουλεψει τοοοοσο πολυ το diesel που ειναι ενα σκαλι πανω απο ολους imo. Tο αστρα gtc πχ ειναι ενα κλικ πανω απο τη hondara. Για την audi δεν μιλαω καν. Οι τυποι εχουν και αγωνιστηκα ντιζελ.

Το αστρα που λες το εχει ενα φιλαρακι το 1.7 και δεν ειναι δα και τοσο καλο! 5.5lt/100, θεωριτηκα 30κιλα ροπη με 130hp αλλα και παλι το νιωθεις οτι δεν παει...Επισεις στο πιο μικρο μοντελο εχει fiat engine γιατι ειπαν δεν τους εβγαινε το κοστος (ΟΚ!)

Οταν λεμε diesel γερμανικο λεμε bmw,merc αντε κι audi αν και με το vw group δεν πας πουθενα!

Kαι οι Γάλλοι μια χαρά diesel έχουν, βασικά οι περισσότερες ευρωπαικές εταιρίες, επειδή εδώ ήταν το ενδιαφέρον/ανάγκη κτλ τόσα χρόνια. :)

Οι pegeut & citroen τα diesel που εβγαλαν ηταν σε συνεργασια με mitsubishi.Oι ιαπωνες αν δεν ειχαν το τσουναμι αυτα τα 5 χρονια θα ειχαν ξεφυγει κατα πολυ,αντιθετως τωρα προσπαθουν να επιβιωσουν κρατοντας παντα την αξιοπιστια τους.

Link to comment
Share on other sites

Για ποιούς κινητήρες λες γιατί εγώ για συνεργασία με ford ήξερα.

Τώρα για τους γιαπωνέζους, δεν ξέρω τι σχέση έχει το tsunami για την εξέλιξη των κινητήρων αλλά μέχρι πρόσφατα δεν νοιάζονταν και τόσο για τους diesel γιατί ούτε στην αμερική ούτε στην ιαπωνία υπάρχει ενδιαφέρον. Τώρα που κάτι γίνεται με το πετρέλαιο και εκεί τώρα θα ασχοληθούν.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now