Recommended Posts

Τώρα το είδα το τάπερ του παραπάνω link :emmersed:

Αν κάνει 270 gpsάτα με τόσα λίγα άλογα ή κάτι απίστευτο με την αεροδυναμική ή απλά "κλέβουν" άλογα τα τζαπόνια! Πότε έρχεται θα το καταλάβουμε από την έλλειψη πριτσινιών στην αγορά - θα τα πάρει όλα ο Σαρακάκης να καρφώνει το σήμα του (ο ΚΑΦΡΟΣ) :hehe:

Στο japan δεν είναι που έχουν νόμο για μαξ 280hp? Οπότε πιθανότατα να το δηλώνουν λιγότερα απ'οτι είναι κανονικά.

Link to comment
Share on other sites

Στο japan δεν είναι που έχουν νόμο για μαξ 280hp? Οπότε πιθανότατα να το δηλώνουν λιγότερα απ'οτι είναι κανονικά.

νομιζω οτι μεχρι τα 2000 κυβικα ηταν αυτη η συμφωνια, ενω πρεπει να υπαρχει και νομος για τη τελικη ταχυτητα. παντα in japan μιλαμε.

οχι τυχαια το τελευταιο evo ειχε 295 αλογα.

Link to comment
Share on other sites

Το πιο απλό από την wiki,

In 1988, JDM cars were limited by voluntary self-restraints among manufacturers to 280 horsepower (PS) (276 hp) and a top speed of 190 km/h (118.1 mph), limits imposed by the Japan Automobile Manufacturers Association (JAMA) for safety.
υπηρξε και τα FQπου ηταν 320-360-400-440 αλογα αντιστοιχα.

Τα FQ δεν ήταν από την αγγλική mitsubishi όμως;

Link to comment
Share on other sites

υπηρξε και τα FQπου ηταν 320-360-400-440 αλογα αντιστοιχα.

τα FQ τα εφτιαχνε η αγγλικη hks που συνεργαζεται με την mitsu, γι' αυτο ειχαν 3 χρονια εγγυηση. ετσι κι αλλιως ιαπωνεζικη ειναι και αυτη.

Link to comment
Share on other sites

να δουμε πως θα τα παει με τους σκληρους της παρεας, τον βασιλια του στριψιματος megane rs και το focus rs.

ενδιαφερον θα εχει η ευστροφια του μοτερ, που λογικα θα εχει πεσει αρκετα.

Edited by conroe
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now