Cuore_Sportivo

Mushkin XP2 8500

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους!

Επειδή είμαι αρχάριος και διστακτικός σε ό,τι αφορά το overclocking ήθελα να κάνω μερικές ερωτήσεις...

Πρόσφατα αγόρασα τις συγκεκριμένες μνήμες από το κατάστημα Πλαίσιο.

Αυτή τη στιγμή τις έχω ρυθμίσει να τρέχουν στα 1000Mhz με timings 4-4-4-12 και τάση 2.25V.

Μήπως είναι πολύ "τσιτωμένες" οι μνήμες; Μπορεί να καούν όταν τις έχω στις συγκεκριμένες ρυθμίσεις; Θα αντέξουν έτσι για 24/7;

Τέλος να σημειώσω πως έχω τρέξει για έξι περίπου ώρες memtest+ χωρίς να έχουν βγάλει κανένα σφάλμα.

Ρωτάω καθώς μάζευα αρκετό καιρό λεφτά για να τις αγοράσω και επείδη δεν σκοπεύω να αλλάξω τον υπολογιστή για πολλά χρόνια ακόμη δεν θέλω να μου χαλάσει κάτι.

Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Mια χαρα εισαι....Επειδη εχουν πιασει και ζεστες, αν μπορεις να βαλεις και εναν ανεμιστηρα να τις χτυπαει ακομη καλυτερα.... Mπες στα win και τρεξε orthos to blend test me priority 7.... Ασ'το το να τρεχει οταν πεσεις για υπνο....

Link to comment
Share on other sites

Θεωρητικά, ότι μνήμη φοράει micron τσιπάκια δεν αντέχει για 24/7 με πάνω απο 2.3V για 2 μήνες...

Το 2.25 που δίνεις είναι μια χαρά και το 4-4-4 δεν είναι τόσο σφιχτό,αφού απομένουν και άλλα sub-timmings που μένουν απείραχτα...:T:

Link to comment
Share on other sites

Ωραία, οπότε απ'ότι κατάλαβα τις αφήνω όπως είναι;

Και κάτι ακόμα...

Στην παρουσίαση της ASUS P5K Deluxe WiFi είδα πως οι μνήμες ήταν χρονισμένες στα 600Mhz (δηλαδή έτρεχαν στα 1200Mhz σωστά; ). Εγώ όμως πριν τις αγοράσω διάβασα σε διάφορες σελίδες πως δεν πάνε πάνω από 1120Mhz όσα Volts και να έδιναν(δεν θυμάμαι τώρα ποιές σελίδες ήταν ούτε έχω κρατήσει links)...Βλακείες έγραφαν; :S

Link to comment
Share on other sites

Ωραία, οπότε απ'ότι κατάλαβα τις αφήνω όπως είναι;

Και κάτι ακόμα...