Recommended Posts

Δεν ήξερα όμως πως και τα μεγάλα μοντέλα (βλέπε 4.2L, 5.2L) έχουν τα ίδια θέματα.

Θυμάσαι πέρυσι που είχα πρόβλημα με το S5?

Δε ξέρω αν το παρακολούθησες το θέμα δίπλα, αλλά πήρα το μοτέρ στο χέρι...

Carbon Build up στην εισαγωγή έδειξε η νεκροψία, πολύ μάλιστα...

Στα Αμερικάνικα forum λεν οτι οι εκεί αντιπροσωπίες το παραδέχτηκαν σιωπηλά.

Θέλουν άνοιγμα κεφαλής και καλό καθαρισμό κάθε 60-80Κ Km καλού κακού....

Ειδικά αν κάνεις πολλές μικρές διαδρομές.

Link to comment
Share on other sites

Θυμάσαι πέρυσι που είχα πρόβλημα με το S5?

[MENTION=5]GoriLLakoS[/MENTION]

Δε ξέρω αν το παρακολούθησες το θέμα δίπλα, αλλά πήρα το μοτέρ στο χέρι...

[MENTION=5]GoriLLakoS[/MENTION]

Θυμάσαι???

Link to comment
Share on other sites

Θυμάσαι πέρυσι που είχα πρόβλημα με το S5?

Δε ξέρω αν το παρακολούθησες το θέμα δίπλα, αλλά πήρα το μοτέρ στο χέρι...

Carbon Build up στην εισαγωγή έδειξε η νεκροψία, πολύ μάλιστα...

Στα Αμερικάνικα forum λεν οτι οι εκεί αντιπροσωπίες το παραδέχτηκαν σιωπηλά.

Θέλουν άνοιγμα κεφαλής και καλό καθαρισμό κάθε 60-80Κ Km καλού κακού....

Ειδικά αν κάνεις πολλές μικρές διαδρομές.

Εσυ τι έκανες με το αυτοκίνητο? άλλαξες μοτέρ?

Είχα διαβάσει κάποτε στο seatclub για τα TFSI μοτέρ, για κάποια "ποτηράκια" που κρατάνε από πάνω υπολείματα από την καύση.

Αυτό είναι το πρόβλημα?

Link to comment
Share on other sites

Εσυ τι έκανες με το αυτοκίνητο? άλλαξες μοτέρ?

Είχα διαβάσει κάποτε στο seatclub για τα TFSI μοτέρ, για κάποια "ποτηράκια" που κρατάνε από πάνω υπολείματα από την καύση.

Αυτό είναι το πρόβλημα?

Ναι άλλαξα τελικά μετα κόπων και βασάνων, μετά απο συνεννοήση μπουζούκι και μάστορα παλαιάς κοπής, κατέληξα με μοτέρ απο RS4 (ΒNS) αντί για CAUA μαμά.

Τώρα προσπαθώ να το κάνω να δουλέψει σωστά(custom programming), γιατί ναι μεν δουλεύει και βγάζει καμιά 330ριά άλογα, αλλά δεν δουλεύει καθόλου στρωτά και δεν αποδίδει και τα αναμενόμενα.

Έχουν αρκετές διαφορές που δεν είχε προβλέψει ο μάστορας, το RS4 πχ έχει 2πλό ECU, και μου το'πε όταν ήταν ήδη αργά οτι φόρεσε το εν λόγο μοτέρ...

Είναι μεγάλη ιστορία, any wayz...

Δε βρήκα ποτέ σωστό μάστορα, έτσι έφυγε άδοξα το παλιό μοτέρ. Θα μπορούσε με ενα καθαρισμό να είχε σωθεί τελικά.

Επίσης η τρόμπα υπερυψηλής πίεσης είναι ύποπτη για βλάβες, αλλά στα διαγνωστικά δεν έβγαζε κάτι πριν κολλήσει.

20140121_165823.jpg

20130924_133029.jpg

Bonus, βγήκε ο κόφτης τελικής, πρέπει να φορτώνει 4-5 km/h ακόμα αν έχεις δρόμο. :P

20140322_155446.jpg

Link to comment
Share on other sites

Εσυ τι έκανες με το αυτοκίνητο? άλλαξες μοτέρ?

Είχα διαβάσει κάποτε στο seatclub για τα TFSI μοτέρ, για κάποια "ποτηράκια" που κρατάνε από πάνω υπολείματα από την καύση.

Αυτό είναι το πρόβλημα?

Intake_valves.jpg

Τα ποτηράκια είναι μάλλον στην αντλία υψηλής πίεσης.

Intake_valves.jpg

Intake_valves.jpg

Intake_valves.jpg

Intake_valves.jpg.d15f6995f511f05112be9e

Link to comment
Share on other sites

Ναι άλλαξα τελικά μετα κόπων και βασάνων, μετά απο συνεννοήση μπουζούκι και μάστορα παλαιάς κοπής, κατέληξα με μοτέρ απο RS4 (ΒNS) αντί για CAUA μαμά.

Τώρα προσπαθώ να το κάνω να δουλέψει σωστά(custom programming), γιατί ναι μεν δουλεύει και βγάζει καμιά 330ριά άλογα, αλλά δεν δουλεύει καθόλου στρωτά και δεν αποδίδει και τα αναμενόμενα.

Εγώ γιατί βρίσκω οτι ο κινητήρας του RS4 βγάζει 420 άλογα;

Link to comment
Share on other sites

@Samael που το προγραμματίζεις?

Οι μάστορες με τα φτιαγμένα δεν μπορουσα να το φτιάξουν?

Γύρισε 3 αντιπροσωπίες και 2 φτιαγμένους το αυτοκίνητο στην Αθήνα.

Ο ένας εκ των δυο ήταν αυτός που έκανε τη μόντα-παπαριά, Παπαδόπουλος στα Καμίνια.

Ο κάθε ένας έλεγε το μακρύ του και το κοντό του, απο λ (τι πρωτότυπο..), απο καταλύτες, μέχρι μπέκ.

Τα μπέκ είχαν καθαριστεί αν θυμάμαι καλά, αισθητήρες αλλάχθηκαν, το πρόβλημα έμενε (ρετάρισμα και λαμπάκι κινητήρα όποτε του κάπνιζε).

Το τωρινό πρόγραμμα έγινε στον Άγγελο στην Ιερά Οδό, δε θυμάμαι επωνυμία. Μικρορυθμίσεις πάνω στο μαμά S5 έγιναν βασικά.

Το αυτοκίνητο χρειάζεται ολική επαναφορά για να στρώσει.

Εγώ γιατί βρίσκω οτι ο κινητήρας του RS4 βγάζει 420 άλογα;

Σωστά, μόνο που για να βγάλει τόσα πρέπει να το πάω στης 7800rpm και να του βάλω το χταπόδι που δε χωράει να περάσει.

Τώρα δουλεύει στις ~7500rpm και με μειωμένη πίεση στις αντλίες.

Επιπλέον για να πιάσει τα 420 πρέπει να αλλάξω και εισαγωγή αέρα( φοράει του S τώρα) αλλά και κάρτερ καλού κακού(του S πάνω επίσης, του RS είναι εντελώς διαφορετικό και δε κουμπώνει σε μένα).

Ά και να αλλάξω όλες τις καλωδιώσεις για φορέσω δύο εγκεφάλους... :P

Link to comment
Share on other sites

Γύρισε 3 αντιπροσωπίες και 2 φτιαγμένους το αυτοκίνητο στην Αθήνα.

Ο ένας εκ των δυο ήταν αυτός που έκανε τη μόντα-παπαριά, Παπαδόπουλος στα Καμίνια.

Ο κάθε ένας έλεγε το μακρύ του και το κοντό του, απο λ (τι πρωτότυπο..), απο καταλύτες, μέχρι μπέκ.

Τα μπέκ είχαν καθαριστεί αν θυμάμαι καλά, αισθητήρες αλλάχθηκαν, το πρόβλημα έμενε (ρετάρισμα και λαμπάκι κινητήρα όποτε του κάπνιζε).

Το τωρινό πρόγραμμα έγινε στον Άγγελο στην Ιερά Οδό, δε θυμάμαι επωνυμία. Μικρορυθμίσεις πάνω στο μαμά S5 έγιναν βασικά.

Το αυτοκίνητο χρειάζεται ολική επαναφορά για να στρώσει.

Στην PowerLogic μάλλον εννοέις.

Δεν ξέρω τι να σου πω. Θέλεις να κατέβεις καμιά μέρα να πάμε μαζί εδώ: https://www.facebook.com/assimakisservice ?

Link to comment
Share on other sites

Στην PowerLogic μάλλον εννοέις.

Δεν ξέρω τι να σου πω. Θέλεις να κατέβεις καμιά μέρα να πάμε μαζί εδώ: https://www.facebook.com/assimakisservice ?

Nαι αυτός είναι Bill, το κατέχει το άθλημα?

Η μηχανικός με έστειλε εκει τότε.

Θα κατέβω σε κανένα μήνα μάλλον, θα μιλήσουμε να πάμε παρέα ναι ;)

Link to comment
Share on other sites

Μπου χου χου μαμά μαμά με πέρασε ένα αμάξι που κάνει 70 χιλιάδες λίρες λιγότερο και έχει 1400cc λιγότερο και και και 4 κυλίνδρους λιγότερους μπου χου χου.. [MENTION=5]GoriLLakoS[/MENTION]

[video=youtube;noEZL3hWk5o]

Link to comment
Share on other sites

ρε ασκετε νικο ακόμα να καταλάβεις ότι το nissan δεν είναι supercar ? ποιος χέστηκε που είναι γρηγορότερο :hehe:

πιο φτηνό είναι για κάποιους λόγους κάτσε μέσα και στα δυο και θα καταλάβεις έναν από αυτούς :hehe:

καλό χρυσό (λεμε τωρα) αλλά λίγο "αυτόματο" ρε παιδάκι μου .

ποστ του [MENTION=1118]venisk[/MENTION] σε 3 2 1 :hehe:

Link to comment
Share on other sites

ρε ασκετε νικο ακόμα να καταλάβεις ότι το nissan δεν είναι supercar ? ποιος χέστηκε που είναι γρηγορότερο :hehe:

πιο φτηνό είναι για κάποιους λόγους κάτσε μέσα και στα δυο και θα καταλάβεις έναν από αυτούς :hehe:

καλό χρυσό (λεμε τωρα) αλλά λίγο "αυτόματο" ρε παιδάκι μου .

ποστ του [MENTION=1118]venisk[/MENTION] σε 3 2 1 :hehe:

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=5]GoriLLakoS[/MENTION] Ένας φίλος από λύκειο που έφυγε στα καράβια μετά από τη σχολή εμποροπλοιάρχων, μετά από 6 χρόνια μάζεψε αρκετά χρήματα για να πάρει το αυτοκίνητο που ήθελε καινούριο. Audi S3, ω ναι, ω ναι :D

Link to comment
Share on other sites

μα ειναι λογικο το ενα το φτιαχνουν ξανθοι γαλανοματες και το αλλο κοντα κιτρινα ανθρωπακια με μικρα πουλακια !! απλη λογικη το audi ειναι καλυτερο...

Link to comment
Share on other sites

συνολικά σαν αμάξι ναι είναι καλύτερο . μονο σε επιδόσεις είναι καλύτερο το nissan .

admin να σου τύχει βλέπει διπλό ποστ και δεν το σβήνει :hehe:

Link to comment
Share on other sites

εχει καλυτερα κρατηματα? οχι

καλυτερο φρεναρισμα? οχι

επιδοσεις? οχι

ειναι πιο αξιοπιστο ειτε stock ειτε modified? οχι

εχει τεχνολογια αιχμης?οχι

πως ειναι καλυτερο τοτε? ειναι πιο ακριβο αρα ειναι και καλυτερο η επιδει ειναι vw group αυτοματα ειναι da best 3vAhhaR!

Link to comment
Share on other sites

μπες μέσα και στα δυο και πες μου μετα .

επειδή έχω δει gtr από κοντά και απο μέσα στο λεω .

δεν θα βγάλουμε σκάρτη μια ολόκληρη κατηγορία αυτοκινήτων επειδή βρέθηκε ενα γιαπωνέζικο που τα πατάει σε επιδόσεις και αξιοπιστία .

οτι και να κάνουν οσα άλογα και να βγαλει θα είναι ένα nissan . supercar δεν είναι.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω μπει στο V8!

Δεν είναι τόσο ιδιαίτερο μέσα, ένα Audi είναι με κοινά parts στο εσωτερικό με ένα απλό A6 - απλά έχει καλύτερα καθίσματα και καλύτερο "μουσικό χαλί". Και το γκάζι του, αποκλειστικά από την θέση του συνοδηγού βέβαια, δεν ήταν κάτι να ψαρώσεις ιδιαίτερα αν έχεις μπει σε άλλα audi αντίστοιχης ισχύος (RS6, βελτιωμένα S3 κτλ). Δεν λέω ότι δεν πήγαινε σαν διάολος, απλά δεν είναι ότι θα το θυμάσαι και για όλη σου την ζωή ένα πράμα...

Τώρα οδηγικά, δεν ξέρω δεν το οδήγησα αλλά κεντρομήχανο είναι, αν είναι και αρκετά "πισωκίνητο" μάλλον θα τα σπάει...

Σε GTR δεν έχω μπει :/

Edited by caution
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now