Recommended Posts

λογικά κάποιος (άκυρο το name που έδωσα δικό μου λάθος) πάντως πρόλαβε και καβάτζωσε κάποια πραγματάκια, τα οποία τα έχει ήδη βγάλει σε αγγελίες :P

Link to comment
Share on other sites

και ποσο τα εχει παρει? κανα 20ρικο?!

παρειγγηλα και ενα LE1600 στα 15ε.

ειπαμε κυπελακιας ;)

τελικα μονο οτι ειναι ιντερνετικο ειναι 100% σιγουρο αν το προλαβεις δηλαδις :D

Link to comment
Share on other sites

εγώ πάντως σήμερα για ότι ζητησα (3-4 κωδικοι μνήμες) μεσω τηλεφώνου στην μαγούλα μου ειπε το παλικάρι πως υπάρχουν αλλά είναι 1-2 κομμάτια από το καθένα και δεν μπορει να μου τα κρατησει πέρα απο 1 μερα.

imo τζάμπα

Link to comment
Share on other sites

υποχρεωσα δυο ατομα επειδη εγω ειμαι μακρια να πανε να δουν για προϊοντα που ηταν υποτιθεται διαθεσιμα σε Μεταμορφωση, Γλυφαδα και athens heart και πηραμε τα 3 και απο τα 3..

Το συστημα θελει φτιαξιμο επειγοντως γιατι θα πεσουν ντοματες

Link to comment
Share on other sites

Ιωάννη δεν έίναι θέμα marketing.

Δεν μπορώ να τα γράφω όλα δημόσια εννοείται αλλά πώς έιναι δυνατόν να λέμε πώς έιναι marketing trick όταν έχουν σηκωθεί πάνω απο 5000 προϊόντα και σε 3-4 φόρουμ λέμε για 10 το πολύ 20 προβληματικά που δεν έχει γίνει σωστή κίνηση απο το κατάστημα να τα κάνει έλλειμα για να κατέβουν απο το τιμημένο site ? Όταν αυτά τα προϊόντα έιναι 3 κάρτες, 2 cpu, 1 μνήμη, 4 κουτιά και έχουν ανέβει 250 USB Stick που είναι πραγματικά προσφορά σύμφωνα με τις σημερινές τιμές της αγορας? 150 δίσκοι, 200 μητρικές που οι 40 έχουν 10? και πάει λέγοντας....

Δεν καταλαβαίνω γιατί ο κάθε ξερόλλας σε κάθε site(δεν εννοώ κανέναν απο εδώ προφανώς μιας και οι τόνοι και ο παραλογισμός έιναι σε λογικά επίπεδα θαρρώ) ξέρει και έιναι 100% σίγουρος κιόλας για το τι κάνει το Πλάισιο.

Και εγώ ας πούμε που έιμαι μέσα, γιατί βλέπω να γίνονται πωλήσεις σε όλα αυτά τα προϊόντα(εστιάζω στα 5000 και όχι στα 50 που αναφέρουν όλοι, που είναι το 1%) καθημερινά?

Δεν είναι κίνηση marketing όπως έχω ξαναγράψει, αλλά εκκαθάρισης παλαιού stock.

Από εδώ και πέρα έτσι θα έιναι το Πλάισιο. Ότι καταργείται και μένει μόνο σε μαγαζιά στο site θα εμφανίζεται σε ποια μαγαζιά έιναι και δεν θα υπάρχει δυνατότητα επαναπαραγγελίας του ίδιου είδους. Είναι μια αλλαγή αυτή που θα μείνει για πάντα ή μέχρι να αλλάξει και όχι προσωρινό.

Γιατί ο κάθε ξερόλας σε κάθε site που νομίζει πώς κατέχει απο προγραμματισμό λέει το μακρύ του και το κοντό του πώς είναι μια απλή εφαρμογή που διαβάζει το stock και το εμφανίζει (χαίρω πολύ), χωρίς να ξέρει πώς το Πλάισιο έιναι πολυκαναλικό κατάστημα με 1(μία) κεντρική αποθήκη, service σε κάθε κατάστημα και όχι μόνο σε μια εγκατάσταση, τμήμα B2B, καταστήματα και B2C(internet sales).

Ποτέ δεν θα γίνει να αναγράφεται το απόθεμα ανα κατάστημα,γιατί υπάρχουν ένα κάρο παράγοντες που δεν μπορεί να γίνει.

Δεν είναι θέμα κόστους ουτε τεχνολογίας, απλά δεν μπορεί να γίνει για τους παραπάνω λόγους που γράφω και άλλους πολλούς που όπως είπα στην αρχή δεν μπορώ να πώ δημόσια.

Εάν κάποιος νιώθει τόσο μάγκας και πώς στο Πλάισιο όλοι ζούν στην λιθινη εποχή και κανένας δεν έχει σκεφτεί χρόνια πρίν για το σύστημα του, ας στέιλει ενα email και να ζητήσει να έρθει να τα φτιάξει όλα και να πληρωθεί αδρά και όχι να γράφει ότι να 'ναι για να του πουν 5 ακόμα πώς έχει δίκιο και να τονωνεται ο εγωισμός του και να συνεχίζει την αερολογία χωρίς να ξέρει τι και πώς, λαμβάνοντας υπόψιν τους 1 παράγοντα και χάνοντας 10002423423 που δεν ξέρει και δεν μπορεί να φανταστεί.

Εδώ διάβασα πώς ο Όμιλος έχει προβλήματα και πάει για κλέισιμο καταστημάτων σε Αθήνα και επαρχία :hehe: οκ, ευτυχώς που το Πλάισιο έιναι στο χρηματιστήριο και τα αποτελέσματα του έιναι ανοιχτά πρός όλους και φαίνεται πώς είναι η μοναδική εταιρία IT που στο 6μηνο έκλεισε θετικα, αλλά οκ, θα κλέισει. . . ο΄τι να'ναι λέμε. . . πραγματικά ότι να'ναι.

Λέει ο ένας την βλακεία του και άλλοι 50 συμφωνούν με την παραπληροφόρηση.

Ημιμάθεια, χειρότερη της αμάθειας.

Καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς και άλλα τέτοια . . .

(δεν μιλάω για σένα ή σε εσένα Ιωάννη, γενικά τα λέω, απλά στο λέω για να μην υπάρξει παρεξήγηση :) )

Edited by GoriLLakoS
Link to comment
Share on other sites

Και σε μένα να τα λες Βασίλη....

Έρχομαι λοιπόν και λέω τα εξής να τα πεις στους υπεύθυνους.

1) Τετάρτη παραγγέλνω μια 4650 στα 19? μέσω ιντερνετ. Το σύστημα μου δίνει την δυνατότητα. Πέμπτη πρωί έρχεται Mail για πρόβλημα διαθεσιμότητας. Αργότερα την Πέμπτη η κάρτα δεν υπάρχει στην λίστα των προϊόντων. Πέμπτη βράδυ βγαίνει μαζί με δεκάδες άλλα προϊόντα (bulk) πάλι online για παραγγελία. Αποφασίζω να μην την παραγγείλω αν και θα είχε πλάκα εδώ που τα λέμε. Σήμερα δείχνει διαθεσιμότητα σε ένα μόνο μαγαζί.

Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γιατί έφαγα άκυρο αφού η κάρτα φαίνεται να υπάρχει και μάλιστα το status της αλλάζει συνεχώς; υποθέτω όχι αυτόματα, κάποιος το κάνει.

2) Προϊόντα που έχουν εξαντληθεί το status τους αλλάζει συνεχώς, μία σε διαθέσιμα για online παραγγελία, μία ως μόνο από το Χ κατάστημα. Αφού έχουν εξαντληθεί ποιος αλλάζει συνεχώς το status τους.

3) Παρόμοια σε άλλα προϊόντα τα οποία μία φαίνονται ως μόνο διαθέσιμα στο stok, μετά ΚΑΙ σε κάποιο κατάστημα, μετά μόνο στο στοκ. Ποιος έχει μπλέξει τα μπούτια του εκεί;

4) Παραγγελία που έγινε τις πρώτες ώρες της Παρασκευής και δεύτερη που έγινε τις πρώτες ώρες του Σαββάτου ακόμα είναι σε κατάσταση "Σε Επεξεργασία >>". Μήπως τελικά τα λεγόμενα bulk προϊόντα βγήκαν βιαστικά και όλες αυτές οι παραγγελίες ακυρωθούν τελικώς. Προφανώς από την στιγμή της παραγγελίας μέχρι και σήμερα κάποια προϊόντα bulk με δυνατότητα online παραγγελίας πλέον ή δεν υπάρχουν στην λίστα των προϊόντων ή απλά φαίνονται ως διαθέσιμα μόνο από κάποιο κατάστημα. Απάντηση του στυλ "Μπήκαν και κάνανε 1000000 παραγγελίες στις 2 το πρωί τις Παρασκευής πριν από εσένα και ακόμα δεν έχουν ελέγξει την δική σου" θα αγνοηθεί με ευγενικό τρόπο.

5) Just for fun. Επεξεργαστής AMD με τιμή 15? έφαγε γερή αύξηση στα 15.01?.

Αυτά. Απλά για την ιστορία και όσον αφορά την διαθεσιμότητα προσωπικά δεν ζητάω από το Πλαίσιο να ενημερώνει το e-shop για τα αποθέματά του. Απλά να ενημερώνει τος πελάτες του όσον αφορά το τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ μπορούν να αγοράσουν.

Καλό μήνα.

Link to comment
Share on other sites

Και σε μένα να τα λες Βασίλη....

Έρχομαι λοιπόν και λέω τα εξής να τα πεις στους υπεύθυνους.

1) Τετάρτη παραγγέλνω μια 4650 στα 19? μέσω ιντερνετ. Το σύστημα μου δίνει την δυνατότητα. Πέμπτη πρωί έρχεται Mail για πρόβλημα διαθεσιμότητας. Αργότερα την Πέμπτη η κάρτα δεν υπάρχει στην λίστα των προϊόντων. Πέμπτη βράδυ βγαίνει μαζί με δεκάδες άλλα προϊόντα (bulk) πάλι online για παραγγελία. Αποφασίζω να μην την παραγγείλω αν και θα είχε πλάκα εδώ που τα λέμε. Σήμερα δείχνει διαθεσιμότητα σε ένα μόνο μαγαζί.

Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γιατί έφαγα άκυρο αφού η κάρτα φαίνεται να υπάρχει και μάλιστα το status της αλλάζει συνεχώς; υποθέτω όχι αυτόματα, κάποιος το κάνει.

2) Προϊόντα που έχουν εξαντληθεί το status τους αλλάζει συνεχώς, μία σε διαθέσιμα για online παραγγελία, μία ως μόνο από το Χ κατάστημα. Αφού έχουν εξαντληθεί ποιος αλλάζει συνεχώς το status τους.

3) Παρόμοια σε άλλα προϊόντα τα οποία μία φαίνονται ως μόνο διαθέσιμα στο stok, μετά ΚΑΙ σε κάποιο κατάστημα, μετά μόνο στο στοκ. Ποιος έχει μπλέξει τα μπούτια του εκεί;

4) Παραγγελία που έγινε τις πρώτες ώρες της Παρασκευής και δεύτερη που έγινε τις πρώτες ώρες του Σαββάτου ακόμα είναι σε κατάσταση "Σε Επεξεργασία >>". Μήπως τελικά τα λεγόμενα bulk προϊόντα βγήκαν βιαστικά και όλες αυτές οι παραγγελίες ακυρωθούν τελικώς. Προφανώς από την στιγμή της παραγγελίας μέχρι και σήμερα κάποια προϊόντα bulk με δυνατότητα online παραγγελίας πλέον ή δεν υπάρχουν στην λίστα των προϊόντων ή απλά φαίνονται ως διαθέσιμα μόνο από κάποιο κατάστημα. Απάντηση του στυλ "Μπήκαν και κάνανε 1000000 παραγγελίες στις 2 το πρωί τις Παρασκευής πριν από εσένα και ακόμα δεν έχουν ελέγξει την δική σου" θα αγνοηθεί με ευγενικό τρόπο.

5) Just for fun. Επεξεργαστής AMD με τιμή 15? έφαγε γερή αύξηση στα 15.01?.

Αυτά. Απλά για την ιστορία και όσον αφορά την διαθεσιμότητα προσωπικά δεν ζητάω από το Πλαίσιο να ενημερώνει το e-shop για τα αποθέματά του. Απλά να ενημερώνει τος πελάτες του όσον αφορά το τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ μπορούν να αγοράσουν.

Καλό μήνα.

Σε εσένα τα εξηγώ, δεν σε "κράζω", έχει μεγάλη διαφορά.

Το site Πέμπτη βράδυ με σήμερα το πρωί ήταν στάσιμο και δεν πήρε κανένα update σε τίποτα. Όλη την Παρασκευή φτιάχναμε το Bulk και είχε κοπέι το Update από την βάση (FYI)

Μαζί σου έιμαι και εγώ, έχεις δίκιο, και εγώ έιμαι αντίθετος με κάποια πράγματα στον τρόπο των παραγγελιών. Όπως πχ αυτό που λεέι να πάιρνει ο πελάτης τηλέφωνο και όχι το Πλάισιο τον πελάτη.

Στο θέμα με τα Bulk που έθιξες τώρα, αυτά τα προϊόντα στο 99% τους έιναι προϊόντα που μας έχουν επιστρέψει απο προμηθευτές απο RMA.

Το θέμα έιναι ότι επιστρέφουν Bulk γιατί πάνε σαν Bulk μιας και όταν γίνεται RMA δεν ζητάει το Πλαίσιο απο τον πελάτη να φέρει όλη την συσκευασία και τα παρελκόμενα μιας και είναι αδύνατον να τα έχουν όλοι.

Προσωπικά πιστέυω πώς σε ένα μεγάλο ποσοστό θα στρώσουν όλα σε 1-2 εβδομάδες, οι 2 πρωτες εβδομάδες που το κάναμε ήταν λίγο δύσκολες γιατί ήταν οι πρώτες.

1. Εξήγησα πολύ πρόχειρα πιο πάνω. Ίσως τελέιωσε η Retail και δεν υπήρχε και μετά σηκώθηκε σαν Bulk.

2. Εξήγησα πρόχειρα πιο πάνω θα πώ πάλι και πιο συγκεκριμένα είναι ώς εξής :

24 ώρες. Υπάρχει απόθεμα και το παίρνεις.

72 ώρες. Αποθήκη 0 απόθεμα, καταστήματα Αθήνας πάνω απο 10. Οπότε θέλουμε 1 ημέρα να γυρίσει πίσω εφόσον το απόθεμα υπάρχει ελέυθερο και δεν έιναι μέσα σε PC. 1 ημέρα να δρομολογηθέι. και το πάιρνεις την επόμενη.

Αναμένεται σύντομα . Το προϊόν δεν υπάρχει και αναμένουμε να έρθει στην αποθήκη απο προμηθευτή για να δρομολογηθέι για πελάτη.

Κατόπιν παραγγελίας . Όταν το παραγγείλει πελάτης, το παραγγέλνουμε σε προμηθευτή και δρομολογείται στον πελάτη όταν έρθει.

Δυστηχώς στα 2 τελευταία, μπορεί ούτε ο προμηθευτής να το έχει και να υπάρχει μεγάλη αναμονή και απο το Πλάισιο και απο τον Πελάτη. Πολλές φορές ούτε ο προμηθευτής έχει ημερομηνία παραλαβής για να υπάρξει ξεκάθαρη ενημέρωση και με τον πελάτη.

FYI Τα status των υλικών αλλάζουν αυτόματα και δεν υπάρχει δυνατότητα απο το σύστημα να τα αλλάξει ο εκάστοτε υπέυθυνος.

3. Δεν ξέρω τι να σου πώ. Ίσως είναι στον δρόμο πρός άλλα μαγαζιά και μόλις παραλμβάνουν εμφανίζονται. Αυτό ίσως γίνεται μόνο σε παλιά προϊόντα.

4. Ta bulk έιναι διαθέσιμα απο την κεντρική αποθήκη και μόνο στο 99% των περιπτώσεων. Όταν πουληθεί απο την κεντρική αποθήκη το Bulk και διαβάσει απόθεμα σε κατάστημα, το παρουσιάζει εκέι. Για το email σου έιπα πώς έιμαι μαζί σου.

5. κάτι x,99 και κάτι x,01 γίνονται απο το σύστημα. Πάρε τον εσύ και σου δίνω το 0.1 πίσω :P

Ελπίζω να σε βοηθάω με αυτά που γράφω :/

Link to comment
Share on other sites

Βασιλη,

καλα ολα αυτα που λες αλλα ειναι πολυ γενικα....Οι προσφορες αυτες τρεχουν εδω κ 8 μερες.

Οπως ειπα κ σε προηγουμενα posts κ δεν πηρα ποτε απαντηση πηγα την επομενη το πρωι στο καταστημα της Μαγουλας κ ρωτησα για τα 30+ προιοντα που ειχα δει στο site κ τα ηθελα...Ο υπαλληλος μου ειπε οτι κανενα δεν υπαρχει...Οχι οτι καποιος τα προλαβε κ οτι ολα αυτα ειναι στο stock house κ οχι στα καταστηματα.Την Τριτη πηγα για service μια 5770 που μου εδωσαν απο RMA μιας 4870 1gb γιατι κ αυτη που μου εδωσαν ειναι χαλασμενη...Σημερα Σαββατο πηρα τηλ κ μου ειπαν οτι μεχρι το τελος της ημερας θα με ενημερωσουν...Βεβαια ακομα περιμενω τηλ κ εχω την εντυπωση οτι στις 6 κλεινει το Πλαισιο.Συνεχιζοντας να πω οτι την Τριτη που πηγα ρωτησα για τις προσφορες κ μου ειπαν οτι δεν υπαρχει τιποτα...Οπως εμπαινα στο ανσανσερ με επιασε ενα παιδι κ μου ειπε οτι βρηκε κατι.Μπηκε σε ενα δωματιακι κ μου εδωσε μια 8600gts 512mb στα 7 ευρω με 1 χρονο εγγυηση σε συσκευασια bulk.Γιατι στο site ελεγαν οτι εχει 3 χρονια εγγυηση?Γιατι δεν ανεφεραν bulk συσκευασια κ μεταχειρισμενα προιοντα??Eιναι κ το μοναδικο κομματι που βρηκα απο τις προσφορες αν κ με ενδιεφεραν πανω απο 50 προιοντα....Anyway αυτα ειχα να πω κ δεν πιστευω οτι θα παρω απαντηση για αλλη μια φορα...Προς Θεου δεν λεω οτι φταις εσυ για ολη αυτην την κατασταση αλλα δυστυχως δεν εχεις κ αλλη επιλογη αφου δουλευεις εκει απο το να μην χρεωσεις κατι κακο στο Πλαισιο.Μακαρι ολα να φτιαξουν παντως απο Δευτερα κ να με παρουν κ τηλ για να δουμε τι εγινε με την 5770 που ακομα περιμενω.Ουτε σε αυτο φταινε τα παιδια που δουλευουν εκει βεβαια.Απο οτι τα ειδα ειναι μια χαρα παιδια κ με αρκετες γνωσεις...Αλλα οταν εχεις 3 ατομα να προσπαθουν να βγαζουν δουλεια για 10 ειναι απολυτα λογικο οτι δεν γινεται...Αυτα απο μενα.

PS: Κ κατι τελευταιο,γιατι τα προιοντα που ειναι σε καλες τιμες δεν μπορουμε να τα παραγγειλουμε μεσω internet??

Link to comment
Share on other sites

Βασιλη το βασικο κακο ειναι οτι τρεχουμε ολοι μαγουλα και στο στοκ και δεν υπαρχει τιποτα, δεν ειναι και διπλα, ενα 10αρικο βενζινη το θες πηγαινε-ελα χωρια οτι απαιτει και χρονο. Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι οτι ολοκληρο Πλαισιο, που ειναι στο χρηματιστηριο και ειναι το μονο απο τα πληροφοριακα που εκλεισε θετικα το τελευταιο εξαμηνο οπως ειπε, δεν μπορει να επενδυσει σε ενα σωστο συστημα ενημερωσης της σελιδας; Με το που εξαντλειται κατι να φευγει και απο το site. Να μην τρεχουμε και εμεις τσαμα, οπως επισης το να ειχε και την επιλογη για κρατηση μεσω internet των προιοντων που ειναι για αγορα απο το καταστημα μονο. Δεν ειναι τραγικα πραγματα αυτα, θελει δουλεια η μεταβαση σε κατι καλυτερο αλλα δεν νομιζεις οτι πρεπει να γινει συντομα; Και ολα αυτα δεν τα λεμε κακοπροαιρετα, ξερουμε οτι καποιοι θα τα ακουσουν σαν παραπονα και θα τα μεταφερουν στους αρμοδιους. Καλως η κακως ειμασταν και ακομα ειμαστε fan του πλαισιου και απο εκει ψωνιζουμε στο 90% των περιπτωσεων, για αυτο και μας ενδιαφερει να γινει καλυτερο για να μας παρεχει καλυτερες υπηρεσιες...

@isaias1983: γιατι δεν γινεται να στειλουν φορτηγο απο την μαγουλα για παραδειγμα για να σου φερουν ενα cpu 5 euro. Τα μεταφορικα τους βγαινουν παραπανω...

Link to comment
Share on other sites

Επιβεβαιώνω ότι κάποια πράγματα υπήρχαν και εγώ αγόρασα μια ψήκτρα και μνήμες. Το θέμα είναι ότι οι μνήμες δεν δούλεψαν ποτέ και με ενημέρωσαν από το service να πάω για να μου κόψουν πιστωτικό, διότι ο προϊστάμενος δε δέχτηκε πρόταση του service για αντικατάσταση με άλλες. Θέλω να ρωτήσω αν γίνεται να πάρω πίσω τα χρήματα μου και όχι πιστωτικό αφού οι μνήμες ήταν ελαττωματικές από την αρχή;

Link to comment
Share on other sites

Επιβεβαιώνω ότι κάποια πράγματα υπήρχαν και εγώ αγόρασα μια ψήκτρα και μνήμες. Το θέμα είναι ότι οι μνήμες δεν δούλεψαν ποτέ και με ενημέρωσαν από το service να πάω για να μου κόψουν πιστωτικό, διότι ο προϊστάμενος δε δέχτηκε πρόταση του service για αντικατάσταση με άλλες. Θέλω να ρωτήσω αν γίνεται να πάρω πίσω τα χρήματα μου και όχι πιστωτικό αφού οι μνήμες ήταν ελαττωματικές από την αρχή;

Συμφωνα με τον νομο το δικαιουσαι. Αυτο ηθελες να ψωνισεις εσυ και οχι κατι αλλο για να σου κοψουν πιστωτικο. Ουσιαστικα δεν μπορουν αν σε υποχρεωσουν να παρεις κατι αλλο αν δεν το θες, οποτε οποιος στο ειπε αυτο πες του να αφησει τα σαπια και να σου δωσει refund αν δεν εχει να σου τις αντικαταστησει με ιδιες.

Link to comment
Share on other sites

Βασίλη ότι σου έχω αναφέρει απασχολεί προϊόντα "σε μοναδική τιμή". Δεν μπλέκω κανονικά retail με bulk. Και η 4650 bulk ήταν, όχι retail. Στα retail δεν χρειάζεται να με πείσεις ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Όσο για τα bulk, εντάξει ξέρω ότι στέλνουν χύμα και σε σακουλάκι τα RMAs οι εταιρίες. Όπως επίσης ξέρω ότι δεν είναι όλα αυτά τα bulk στο site από RMAs. Μην πεις είναι.

Από εκεί και πέρα θεωρώ δεδομένο ότι κάποιες, λίγες έστω, προσφορές εχτές άλλαζαν status κατά βούληση. Οι αλλαγές αυτές έχουν διαπιστωθεί διότι πολύ απλά είχα αφήσει ανοιχτό τον firefox εχτές όλη μέρα με μια ντουζίνα tabs ανοιχτά στις σχετικές κατηγορίες και στα refresh κατά την διάρκεια της ημέρας έβλεπα αλλαγές. Στάσιμο δεν θα το έλεγα το site, τουλάχιστον όχι όπως εμφανιζόταν στην δική μου οθόνη.

Οι παραγγελίες μου παραμένουν ακόμα "Σε Επεξεργασία >>". Με το τέλος της σημερινής μέρας θα μιλάμε για δύο εργάσιμες στην περίπτωση της πρώτης και μία εργάσιμη στην περίπτωση της δεύτερης κατά τις οποίες δεν ελέγχθηκαν. Έχω την εντύπωση ότι δεν μου απάντησες σε αυτό για αυτό και το ξανά αναφέρω. Thanks πάντως για τις απαντήσεις στα υπόλοιπα.

Link to comment
Share on other sites

@isaias1983: γιατι δεν γινεται να στειλουν φορτηγο απο την μαγουλα για παραδειγμα για να σου φερουν ενα cpu 5 euro. Τα μεταφορικα τους βγαινουν παραπανω...

Καλο θα ειναι να μην λεμε οτι μας κατεβει....

Αυτο:

TwinTech 7600 GS 256 MB - Κάρτες Γραφικών - plaisio.gr

Μπορεις να το παραγγειλεις κ να ερθει σπιτι σου...

Αυτο

Sapphire 4670 SVGA (PCI-Express, 512MB) - Κάρτες Γραφικών - plaisio.gr

Γιατι ΟΧΙ???

Οποτε δεν παιζει ρολο το ποσο κοστιζει το καθε τι....

Αν ψαξεις κ σε αλλα προιοντα παντα θα διαπιστωσεις οτι τις καλες προσφορες δεν τις στελνουν...Μαλλον γιατι δεν υπαρχουν??

Link to comment
Share on other sites

Καλο θα ειναι να μην λεμε οτι μας κατεβει....

Αυτο:

TwinTech 7600 GS 256 MB - Κάρτες Γραφικών - plaisio.gr

Μπορεις να το παραγγειλεις κ να ερθει σπιτι σου...

Αυτο

Sapphire 4670 SVGA (PCI-Express, 512MB) - Κάρτες Γραφικών - plaisio.gr

Γιατι ΟΧΙ???

Οποτε δεν παιζει ρολο το ποσο κοστιζει το καθε τι....

Αν ψαξεις κ σε αλλα προιοντα παντα θα διαπιστωσεις οτι τις καλες προσφορες δεν τις στελνουν...Μαλλον γιατι δεν υπαρχουν??

H Twintech υπάρχει διαθέσιμη στην κεντρική αποθήκη και μπορούν να στην στείλουν, η Sapphire μόνο σε μαγαζιά και δεν μπορούν. Αυτός έιναι ο λόγος.

Γιάννη σε ποιο δεν σου απάντησα ωρέ?

Link to comment
Share on other sites

Βασιλη κατι παραπανω θα γνωριζεις αλλα δεν ειναι και τοσο σπουδαιο οταν καποιος παραγγειλει το τελευταιο κομματι (απο αποθηκη) τοτε αυτο να μην φαινεται στο site. αυτο και μονο θα σταματουσε πολλα απο τα παραπονα ;)

ενας απλος counter δεν ειναι? βεβαια μην μου πεις να ερθω να το φτιαξω εγω γιατι δεν ξερω που παν' τα 4 :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now