Nickzzz Posted June 30, 2014 Share Posted June 30, 2014 Εγω μιλαω παντα με ντοκουμεντα παντως, να ξερετε. Δε λες κουβέντα, κρατάς κρυμμένα μυστικά και ντοκουμέντα. χωρις, μιας και το ταπερ μιλαει για btg γυρους και btg γυρους βλεπω gtrs απο 7:2x εως 8+.δεν εχει νοημα μιας και δεν ξερουμε συνθηκες, λαστιχα, κινηση κλπ. Προφανώς, αλλά ένας μπούσουλας να υπάρχει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonis Posted June 30, 2014 Share Posted June 30, 2014 αφήστε τα πατίνια και βάλτε κανένα αμάξι της προκοπής [video=youtube;K-AdTAzkQH0] Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrOsT Posted July 1, 2014 Share Posted July 1, 2014 (edited) Δεν βλέπω να το έχει βάλει κανείς. Άρχισαν να το βγάζουν δημόσια στην πίστα... Αν και το πάει σαν κότα. Αντε να το πάνε και μια βόλτα στο Dunsfold γιατί το Pagani με τα λάστιχα-cheat δεν μου κάθετε καλά στην κορυφή. Koenigsegg Agera One:1 driven on track - World exclusive: Sent from my MI 2S using Tapatalk Edited July 1, 2014 by FrOsT Link to comment Share on other sites More sharing options...
conroe Posted July 2, 2014 Share Posted July 2, 2014 το gtr του 10 ειναι με τα ~480 αλογα (1700kg?), το οποιο τότε gtr γυρναγε σε 7:40-7:50, an isxyoyn ta βιντεο του φιλου μου με το ταπερ (260/1200kg), χωρις κινηση εγραψε 7:57 και με νορμαλ κινηση 8:07 τοτε δε μου κανει εντυπωση που δεν του φευγει το gtr δεδομενου και της διαφορας στα χερια των οδηγων anyway το ποσταρα αυτο γιατι οσο νοημα εχει αυτο, αλλο τοσο και αυτο που ποσταρες με τα μηχανακια πριν 7:26 ειναι ο επισημος χρονος του gtr 480hp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMDnord Posted July 2, 2014 Share Posted July 2, 2014 μιλαμε για χρονους ιδιωτων. Καθως randomας ειναι ο τυπας με το ταπερ. Δεν εχει νοημα να συγκρινεις χρονο εταιριας με οδηγο αγωνων κλπ κλπ vs καποιου που μπαινει με το σαραβαλακι του να τρεξει και να κανει κεφι (Οι χρονοι ειναι απο τα ιντερνετς που εψαχνα btg χρονους για τα gtrs) Link to comment Share on other sites More sharing options...
conroe Posted July 2, 2014 Share Posted July 2, 2014 δε συγκρινω χρονους ιδιωτων, μονο των οδηγων των εταιριων που πανε στην πιστα. εννοειται οτι δεν εχει νοημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
venisk Posted July 2, 2014 Share Posted July 2, 2014 Ανοίξτε ένα θέμα hypercars να μιλάμε εκεί για αμάξια που κάνουν πάνω από 800 χιλιάρικα να χουμε ένα μέτρο σύγκρισης γιατί ότι πέφτει από αυτά τα λεφτά δεν συγκρίνεται σε πίστα με το nismo Παίρνεις το nismo του βάζεις άλλα 200 άλογα και καταστρέφεις κυριολεκτικά ότι υπάρχει. Αυτό θα κάνω Link to comment Share on other sites More sharing options...
conroe Posted July 2, 2014 Share Posted July 2, 2014 [MENTION=230]AMDnord[/MENTION] γραφεις 260hp. η εκδοση mugen 2.2 ειναι αυτη? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMDnord Posted July 2, 2014 Share Posted July 2, 2014 οχι Nigga. Στο βιντεο ειναι k20a με ~230 αλογα. Τωρα αν ειναι το euro με τα 200 ή το jpn με τα 220, δεν ξερω http://www.typer.cz/projekty_view.php?id=1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
khetzal Posted July 2, 2014 Share Posted July 2, 2014 (edited) Οτι και να λετε ο πιο cool οδηγος στο nurburgring ειναι αυτος O Τυπας ειναι με γυαλι,κουστουμια σκαρπινι και παει ταπα μ ανοιχτη οροφη /bow!! [video=youtube;Nl5cFzcZ8YY] edit: @venisk το λεει και στην αρχη "many slow cars today" και τσουπ ενα ενα τα group ολα μπροστα του ρε φιλε!! αχααχαχαχαχ Edited July 2, 2014 by khetzal Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonis Posted July 2, 2014 Share Posted July 2, 2014 ακόμα για πατίνια μιλάτε ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMDnord Posted July 2, 2014 Share Posted July 2, 2014 το χα δει και παλιοτερα αυτο Factory driver της nissan ηταν ο τυπος, λογικο να πηγαινει ταπα και να ειναι cool Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astalavista Posted July 2, 2014 Share Posted July 2, 2014 Εδώ και 5 χρόνια παλεύω να μάθω το μύτη-τακούνι, ο τυπάς το κάνει για χαβαλέ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yoshi Posted July 2, 2014 Share Posted July 2, 2014 Εδώ και 5 χρόνια παλεύω να μάθω το μύτη-τακούνι, ο τυπάς το κάνει για χαβαλέ και εσυ κροκοδιλε σκαρπινι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Posted July 2, 2014 Share Posted July 2, 2014 @AMDnord γραφεις 260hp. η εκδοση mugen 2.2 ειναι αυτη? οχι Nigga. Στο βιντεο ειναι k20a με ~230 αλογα. Τωρα αν ειναι το euro με τα 200 ή το jpn με τα 220, δεν ξερω http://www.typer.cz/projekty_view.php?id=1 Κάτι Hondata K-Pro, Skunk2, HKS, συμπίεση 12,7:1 βλέπω στο λινκ, δεν το λες ούτε jdm, ούτε euro, ούτε mugen Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrOsT Posted July 2, 2014 Share Posted July 2, 2014 (edited) το gtr του 10 ειναι με τα ~480 αλογα (1700kg?), το οποιο τότε gtr γυρναγε σε 7:40-7:50, an isxyoyn ta βιντεο του φιλου μου με το ταπερ (260/1200kg), χωρις κινηση εγραψε 7:57 και με νορμαλ κινηση 8:07 τοτε δε μου κανει εντυπωση που δεν του φευγει το gtr δεδομενου και της διαφορας στα χερια των οδηγων anyway το ποσταρα αυτο γιατι οσο νοημα εχει αυτο, αλλο τοσο και αυτο που ποσταρες με τα μηχανακια πριν Ίδιος σχεδόν χρόνος με τον Gan San και το NSX-R! Το video από πάνω του Gan San με το s2000 είναι ψαρωτικο, αλλά μιας και μιλάμε για nurburgring και εμφανίστηκε το video, είναι αυτός που το 2003 με ένα stock Honda NSX-R έγραψε στο Nurburgring (road course) 7:56, όσο το γυρίζει και η Ferrari F360 Challenge Stradale!!! Gan San = Motoharu Kurosawa Sent from my MI 2S using Tapatalk Edited July 2, 2014 by FrOsT Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonis Posted July 3, 2014 Share Posted July 3, 2014 [video=youtube;oXnnmB8AUt8] αυτος ο φουστης ο test driver την καλύτερη δουλειά εχει Link to comment Share on other sites More sharing options...
conroe Posted July 3, 2014 Share Posted July 3, 2014 evo.co.uk reliability review gtr Nissan GT-R April 2014: Reliability review, 5 years into ownership blog on Evo Community by David_Yu Link to comment Share on other sites More sharing options...
venisk Posted July 3, 2014 Share Posted July 3, 2014 Overall I have to say, it has been the most reliable performance car Iʼve owned, which is really remarkable considering the type of events it gets used at and the fact it has been modified for virtually its entire life.. Έτσι....σεβασμός κ κάτω το κεφάλι Link to comment Share on other sites More sharing options...
conroe Posted July 3, 2014 Share Posted July 3, 2014 ενταξει εχει τα θεματακια του κι αυτο, με το "καβουκι" αλλα καλα τα πηγαινει γενικα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billys Posted July 14, 2014 Share Posted July 14, 2014 Link to comment Share on other sites More sharing options...
caution Posted July 15, 2014 Share Posted July 15, 2014 R34 μόνο, έτσι για την παρανομία! Link to comment Share on other sites More sharing options...
venisk Posted July 15, 2014 Share Posted July 15, 2014 Like και σε post έτσι επειδή μιλάς για τον θεό των αυτοκινήτων!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
caution Posted July 15, 2014 Share Posted July 15, 2014 ...καλά θα σε ξενερώσω, γιατί in my book καμία integrale ή καμία 2000 GT Veloce είναι ο Θεός, αλλά ναι το R34 μόνο και μόνο για τις κατασχέσεις και απαγορεύσεις (L.A.) είναι ποοοοολύ πιο streetwise από τον Godzilla (R35) που στο φινάλε είναι και σούπα στις πιο πλούσιες περιοχές (Λονδίνα & such) και στο κάτω κάτω το έχει πάρει και ο Σφακιανάκης Link to comment Share on other sites More sharing options...
venisk Posted July 15, 2014 Share Posted July 15, 2014 Γιατί να με ξενερώσεις? Τουλάχιστον εσύ μιλάς για αυτοκίνητα.. r34 για πολλές μπιπ σε τύπους σαν το [MENTION=5]GoriLLakoS[/MENTION]!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...