Astalavista

[Editorial & Poll]GTX 970 Memory Issue: The aftermath

Η γνώμη σας για το memory bug της GTX 970;  

66 members have voted

  1. 1. Η γνώμη σας για το memory bug της GTX 970;

    • Έχω 970 και δεν με πειράζει.
      2
    • Έχω 970 και με πειράζει - αλλά θα την κρατήσω μιας και το performance παραμένει καλό.
      9
    • Έχω 970 και σκοπεύω να την επιστρέψω.
      3
    • Σκόπευα να πάρω 970 αλλά πλέον όχι.
      11
    • Εξακολουθώ να θέλω μια 970.
      9
    • Θα προτιμήσω άλλη κάρτα NVIDIA/AMD.
      32


Recommended Posts

Intro

Τις τελευταίες εβδομάδες παρακολουθήσαμε μια ενδιαφέρουσα ιστορία στις οθόνες μας. Στα forums του overclock.net καθώς και τα επίσημα φόρουμ της nVidia, αυξανόντουσαν και πληθύνονταν οι φωνές χρηστών οι οποίοι διέκριναν μια περίεργη συμπεριφορά της GTX 970 τους. Πιο συγκεκριμένα, αρκετοί από τους χρήστες παρατήρησαν πως αρκετά από τα παιχνίδια τους, όταν έτρεχαν είτε σε 4K αναλύσεις είτε μέσω του DSR, χρησιμοποιούσαν high-res textures όπως τα mods του Skyrim, και γενικότερα οτιδήποτε απαιτητικό σε VRAM (πχ antialiasing), τότε αδυνατούσαν να αξιοποιήσουν περισσότερο από 3.5GB μνήμης, όπου και έβρισκαν έναν νοητό "τοίχο". Άλλοι δε, σημείωσαν πως ενώ η κάρτα τους ήταν πλήρως ικανή να κάνει κάτι τέτοιο, φαινόταν πως ο driver προσπαθούσε με οποιονδήποτε τρόπο να αποφύγει να αξιοποιήσει τα εναπομείναντα 512MB, ενώ όταν συνέβαινε αυτό, παρατήρησαν εμφανέστατο stuttering, χαμηλότερη απόδοση ή ακόμα και μηνύματα του συστήματος όπου ανέφερε πως δεν υπήρχε αρκετή διαθέσιμη μνήμη. Και ενώ δεν ήταν σαφές αν οφείλεται σε συγκεκριμένα setups, παλιούς drivers κ.ο.κ, ήρθε ο Nai όπου με το benchmark του απέδειξε πως όταν ζητηθεί σε μια GTX 970 να αξιοποιήσει τα τελευταία 512MB καθώς και την L2 cache της, αυτό γινόταν με ένα σημαντικότατο performance drop, όπου η 970 έπεφτε μόλις στο 20% της rated απόδοσής της. Και κάπως έτσι, ξεκίνησε η... θύελλα αντιδράσεων.

<center>[img_alt=NVIDIA GeForce GTX 970 - το "μήλον της έριδος"]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums321-picture40448.jpg[/img_alt]</center>

Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Τόσο η GTX 980 όσο και η GTX 970 κυκλοφόρησαν στην αγορά από τα μέσα Σεπτεμβρίου του 2014. Αυτό που γνωρίζαμε κατά την αρχική τους παρουσίαση, είναι πως και οι δυο αυτές GPUs χρησιμοποιούν τον ίδιο πυρήνα, τον GM204. Για να καταλήξουν αυτοί οι πυρήνες στα τελικά προϊόντα, η nVidia έκανε binning στους πυρήνες, με τους πλήρως λειτουργικούς να καταλήγουν σαν GTX 980 και τους μερικούς ελαττωματικούς σε GTX 970. Η nVidia μέσω της Maxwell αρχιτεκτονικής, έχει την δυνατότητα να απενεργοποιεί πολύ συγκεκριμένα τμήματα του πυρήνα, χωρίς να είναι αναγκαίο να αποκόψει μια ολόκληρη μονάδα. Έτσι, στις αρχικές ανακοινώσεις της nVidia η GTX 970 φαινόταν να υστερεί μόνο στον αριθμό των CUDA cores, με τον αριθμό τους να ανέρχεται στις 1664 έναντι των 2048 της 980. Επί της ουσίας, η nVidia εμφάνιζε την GTX 970 να έχει 13 SM units, μόλις 3 λιγότερα δηλαδή από τα 16 της "μεγάλης αδερφής". Αφήνοντας στην άκρη τους διάφορους χρονισμούς, η nVidia δεν έκανε λόγο για περαιτέρω περικοπές στον πυρήνα.

<center>[img_alt=Memory Bug στις NVIDIA GeForce GTX 970 GPUs]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums321-picture40447.jpg[/img_alt]</center>

The Grey zone

Μετά το "ξέσπασμα" των χρηστών στα φόρουμ, την πληθώρα αναφορών στα διάφορα sites του χώρου, καθώς και το benchmark του Nai, η nVidia ανακοίνωσε πως "διερευνά" το ζήτημα, για να επιστρέψει λίγες ημέρες αργότερα στις 27/1 με την τελική της απόφαση. Και εδώ περνάμε στην... σκοτεινή περιοχή του ζητήματος.

[img_alt=GTX 970 true block diagram]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums460-picture40581.jpg[/img_alt]

Miscommunication... Ooops, sorry.

Η nVidia επικοινώνησε με τα τεχνικά sites του χώρου, όπως το Anandtech και το PC Perspective, δίνοντάς τους την πραγματική αιτία του προβλήματος (όλη η ιστορία: http://www.hwbox.gr/news-vga/39436-updated-memory-bug-stis-nvidia-geforce-gtx-970-gpus.html ). Αυτό που δεν μας ήταν γνωστό από την αρχή, είναι πως πέρα από τα "κομμένα" SM units στον GM204, η nVidia έχει περικόψει ένα ακόμα κομμάτι, και πιο συγκεκριμένα ένα κομμάτι της L2 μνήμης, την ίδια στιγμή που ο πραγματικός αριθμός των ROPs είναι 56 και όχι 64, όπως είχε αρχικά ανακοινωθεί, ενώ το σύνολο της L2 cache ανέρχεται στα 1792KB αντί 2048. Όπως φαίνεται και από το (ενημερωμένο) block diagram της GTX 970, η απενεργοποίηση αυτού του τμήματος οδηγεί τον τελευταίο memory controller να μοιράζεται το bandwidth με τον controller του τελευταίου λειτουργικού τμήματος. Κάτι τέτοιο, οδηγεί την GTX 970 να έχει 3.5GB πλήρως λειτουργικής μνήμης, με τα τελευταία 512MB να είναι σαφώς περιορισμένα όσον αφορά το bandwidth. Για να καταφέρει να γίνει κάτι τέτοιο λειτουργικό, η nVidia προχώρησε σε επίπεδο drivers, ώστε εν τέλει να προσδιορίζει στον memory scheduler του λειτουργικού πως υπάρχουν 2 storage pools στην 970, ένα των 3,5GB και ένα δεύτερο των 512MB, με το πρώτο να έχει προτεραιότητα και το δεύτερο να αξιοποιείται μόνο εάν γεμίσει το πρώτο pool. Και εδώ εισέρχεται το αξιοσημείωτο της υπόθεσης: το "μικρό" storage pool είναι μεν προσβάσιμο, αλλά όταν αξιοποιείται αυτό γίνεται με μόλις το 1/7 της ταχύτητας σε σχέση με τα υπόλοιπα τμήματα της μνήμης. Αυτό όμως φαίνεται πως συμπαρασύρει τις γενικότερες επιδόσεις της GTX 970, είτε με την μορφή stuttering είτε με πολύ κατώτερες επιδόσεις από το θεωρητικό "αναμενόμενο". Παρ' όλα αυτά, η εταιρία επιμένει πως αυτή η τελική της επιλογή είναι κατά 50% ταχύτερη λύση από το να αξιοποιηθεί η κεντρική RAM του συστήματος ως συμπληρωματική μνήμη.

Εν τέλει, αφότου η nVidia εξήγησε τι συμβαίνει πραγματικά στην GTX 970, προχώρησε σε αλλαγή των specs της κάρτας, ρίχνοντας το "φταίξιμο" στο miscomunnication που συνέβη μεταξύ του τεχνικού τμήματος της εταιρίας και του τμήματος marketing, όπου το δεύτερο δεν κατάλαβε και πολύ καλά τι του εξήγησε το τεχνικό τμήμα. Παράλληλα, δεν έγινε καμία νύξη όσον αφορά είτε θέματα επιστροφής (RMA) είτε μείωσης της τιμής λόγω της αλλαγής των spec, πολύ απλά διότι αν και αναγνωρίζει το πρόβλημα, η GTX 970 συνεχίζει να έχει εξαιρετική τιμή για την απόδοσή της. Αλαζονεία ή απλά παραδοχή ενός... "έντιμου λάθους";

An "honest" mistake (?)

Η "γκρίζα ζώνη" του ζητήματος είναι κάτι που δεν θα μας απαντηθεί ποτέ ξεκάθαρα, και το μόνο που μας μένει είναι να αρκεστούμε στην σπέκουλα, καθότι είναι πολλά τα ερωτήματα που εγείρονται. Η απενεργοποίηση μιας μονάδας L2 δεν είναι θέμα λάθους, αλλά σχεδιαστική επιλογή της nVidia, και αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Από εκεί και πέρα, είναι ο τρόπος με τον οποίο η nVidia χειρίστηκε το συγκεκριμένο ζήτημα. Γνωρίζοντας λοιπόν εξ' αρχής πως τα τελευταία 512MB της GTX 970 δεν είναι και τόσο... λειτουργικά, το τμήμα μάρκετινγκ της "πράσινης" είχε τρεις πιθανούς τρόπους να παρουσιάσει το τελικό προϊόν της: α) Να την εμφανίσει ως 4GB, που όντως είναι, και να μην πει τίποτα περισσότερο, ελπίζοντας πως κανείς δεν θα το παρατηρήσει. β) Να την παρουσιάσει ως GTX 970 3,5+0,5GB, το οποίο όχι μόνο ακούγεται αστείο αλλά και προκαλεί σύγχυση στον πιθανό αγοραστή. γ) Να την παρουσιάσει ως 4GB, αλλά να βάλει έναν μεγάλο αστερίσκο και να πει πως τα 3.5GB είναι αξιοποιήσιμα. Και ενώ η τρίτη επιλογή φαίνεται ως πιο λογική, η nVidia τελικά προτίμησε την πρώτη "κουρτίνα". Και ακόμα και αν δεχτούμε το γεγονός πως το τμήμα marketing "χάθηκε στην μετάφραση" και παρουσίασε λάθος στοιχεία, μου φαίνεται αδιανόητο γιατί ούτε ένας μηχανικός δεν κοίταξε το επίσημο spec list και δεν διερωτήθηκε αν αυτό είναι σωστό ή όχι. Το χειρότερο δε, είναι πως χρειάστηκε να γίνουν πολλές αναφορές στα φόρουμ και ένα home made benchmark, για να μας εμφανίσει τελικά η nVidia ένα block diagram φτιαγμένο στο MS Paint που να μας δείχνει τι πραγματικά συμβαίνει στην GTX 970, την ίδια στιγμή που στα αρχικά block diagrams δεν φαινόταν πουθενά οποιοδήποτε "κομμένο" L2 unit.

<center>[MAG_THUMB=Old GTX 970 block diagram]http://images.anandtech.com/doci/8568/970_Block_Diagram_575px.png[/MAG_THUMB][MAG_THUMB=Updated GTX 970 block diagram]http://images.anandtech.com/doci/8935/970_Block_Diagram_Corrected_575px.png[/MAG_THUMB]

Πριν και... μετά. Spot the difference.</center>

"4GB means 4GB"

Κατά την γνώμη μου, η nVidia έχει υποπέσει σε πολλά επικοινωνιακά "φάουλ", καθότι φάνηκε να αποκρύπτει σκοπίμως μερικά στοιχεία της GTX 970. Και, παρ' όλο που τα φάουλ δεν είναι αρκετά για να την αποβάλλουν από το παρκέ, είναι τόσα ώστε ο αντίπαλος σε κάθε φάουλ να μπορεί να πηγαίνει στην γραμμή των βολών. Η AMD βλέποντας τον αντίπαλό της να δέχεται αρκετές σφαίρες, έσπευσε να αξιοποιήσει την ευκαιρία ώστε να φτιάξει ακόμα περισσότερο το image της, με επικοινωνιακά τρικ του στυλ "4GB means 4GB", προγράμματα ανταλλαγής κατόχων GTX 970 με έκπτωση ενώ δεν έφτασε μέχρι και να "ξεθάψει" τον ξεχασμένο... fixer για να διασκεδάσει ακόμα περισσότερο τις εντυπώσεις. Βέβαια ας μην ξεχνάμε πως το "τρικάκι" της μνήμης το έχουν παίξει και οι δυο εταιρίες - ποιος θα ξεχάσει τις τελείως entry - level κάρτες γραφικών της nVidia με τα ανούσια 2 GB μνήμης (πόσος κόσμος "την πάτησε" με αυτό; ), όσο και τα 8GB μνήμης που αποτελεί selling point για την R9 295X2, αριθμός που αποτελεί "ψαρωτικός" ακόμα και για εμάς τους enthusiasts, άσχετο αν εν τέλει γνωρίζουμε πως μόλις τα μισά από αυτά είναι αξιοποιήσιμα. Όμως, οφείλουμε να παραδεχτούμε πως το memory trick η AMD το έχει χρησιμοποιήσει καλύτερα, με την nVidia να "πασχίζει" μονίμως να την ακολουθήσει είτε λόγω αδυναμίας στο memory bandwidth, είτε με τεχνάσματα όπως περικοπή του L2 στον GM204 της GTX 970.

<blockquote class="twitter-tweet" lang="el"><p>Anyone returning their GTX970 and wanting a great deal on a Radeon with a full 4GB please let us know. <a href="

https://twitter.com/NVIDIAGeForce">@NVIDIAGeForce</a> <a href="https://twitter.com/stoakley">@stoakley</a></p>— Roy@AMD (@amd_roy) <a href="https://twitter.com/amd_roy/status/560462075193880576">January 28, 2015</a></blockquote>

<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

<blockquote class="twitter-tweet" lang="el"><p><a href="https://twitter.com/hashtag/IWANT4GB?src=hash">#IWANT4GB</a> <a href="http://t.co/uuKezYfgOq">pic.twitter.com/uuKezYfgOq</a></p>— Roy@AMD (@amd_roy) <a href="https://twitter.com/amd_roy/status/561222965023363073">January 30, 2015</a></blockquote>

<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

Morale of the story

Εφόσον τώρα γνωρίζουμε τι ακριβώς συνέβη, αυτό που απομένει είναι η συνέχεια. Η nVidia φαίνεται πως έχει το σθένος να προτάξει το στήθος της και να δεχτεί τα πυρά που της εξαπολύθηκαν, αρκούμενη στο ότι έχει την δύναμη να αντεπεξέλθει από αυτήν την "ατυχία". Σίγουρα, το τελευταίο αυτό συμβάν έριξε αρκετά το image της εταιρίας, με αρκετούς απογοητευμένους τόσο πιθανούς αγοραστές, όσο και κατόχους. Οι δεύτεροι όμως, είναι και τα "θύματα" της υπόθεσης, και ειδικά αυτοί που έσπευσαν να αγοράσουν δυο από δαύτες με σκοπό να παίζουν σε υπερ-υψηλές αναλύσεις με δυνατά φίλτρα και high-res textures. Και δεν μπορεί κανείς να τους κακολογήσει, διότι έκαναν μια αγορά με ένα εξαιρετικό value for money. Προς το παρόν, δεν υπάρχει πρόθεση της nVidia να δεχτεί επιστροφές - και δεν διαφαίνεται κάτι τέτοιο στον ορίζοντα, διότι πλέον το ζήτημα δεν ανάγεται σε "bug", όπως το SATA bug των H67/P67 chipsets της Intel, αλλά σε εσκεμμένη σχεδιαστική επιλογή της nVidia. Δεδομένου πως το memory performance issue της GTX 970 δεν επιλύεται με κανενός είδους update ή επισκευή, το μόνο που απομένει στους κατόχους οι οποίοι δεν αποδέχονται την αλλαγή στα specs είναι να "διώξουν" τις κάρτες τους, όντας ελαφρώς ζημιωμένοι λόγω της κατώτερης μεταπωλητικής τους αξίας. Καθότι το πρόβλημα της GTX 970 δεν φαίνεται πως επηρεάζει τους 1080p gamers και εμφανίζεται σε ένα πολύ συγκεκριμένο usage scenario, θεωρώ πως το δίκαιο για τους κατόχους που εξαπατήθηκαν από τα αρχικά specs χωρίς να γνωρίζουν το πρόβλημα των 512MB θα πρέπει, με κάποιον τρόπο, να αποζημιωθούν. Δεν μπορώ να φανταστώ όμως την nVidia να στήνει "τριμελή επιτροπή" όπου ο κάτοχος θα προσκομίζει τα απαραίτητα δικαιολογητικά τα οποία θα τον θέτουν υποψήφιο για αποζημίωση, και επειδή δεν συνέβη ποτέ RMA στην ιστορία με "δυο μέτρα και δυο σταθμά", είτε θα πρέπει να δικαιούνται επιστροφής όλοι οι κάτοχοι GTX 970, είτε κανείς. Όμως μέχρι στιγμής η γραμμή της nVidia είναι η δεύτερη, και οι κάτοχοι της GTX 970 φαίνεται πως πρέπει να κινηθούν από μόνοι τους για να βρουν το δίκιο τους.

Το γεγονός πως η GTX 970 παραμένει μια εξαιρετική GPU δεν αλλάζει, και για τους περισσότερους τίτλους σε έως 1440p αναλύσεις, τα δεδομένα δείχνουν πως το memory allocation issue δεν θα πρέπει να αποτελεί πρόβλημα. Για τους απαιτητικούς όμως, που επιθυμούν το καλύτερο δυνατό graphical fidelity, η GTX 970 μοιάζει να είναι κακή επιλογή προς το παρόν, και χωρίς να γνωρίζουμε αν θα εμφανιστεί στο μέλλον κάποιο revision 2.0 της GTX 970 που θα επιλύει το πρόβλημα. Όμως, νιώθω περισσότερο απογοητευμένος από την στάση της nVidia και το πως διαχειρίστηκε το όλο θέμα, που μοιάζει εν μέρη να εξαπάτησε τους πελάτες της, όσο και αν η ίδια το διατύπωσε ως ένα έντιμο και μη εσκεμμένο λάθος. Η nVidia διέπραξε ένα "ατόπημα" στην συγκεκριμένη περίπτωση, και θα πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες της για τους ήδη απογοητευμένους κατόχους της.

Πως νιώθετε εσείς σχετικά με το memory bug της nVidia; Πείτε μας τις εντυπώσεις σας τόσο στο αντίστοιχο poll όσο και τα σχόλια του thread. Κάθε άποψη δεκτή :)

Edited by Astalavista
Link to comment
Share on other sites

Οτι εκανε η AMD με το cmt και τους faildozer εκανε η nvidia με την gtx 970.

Αν παλι δεν σας ενοχλει να εισαστε "πειραματοζωα" μην "παραπονιεστε"

Αλλα ξεχασα η συνταγη intel+nvidia ειναι η "καλυτερη..."

Και να μην ξεχασω την πολιτικη της nvidia δειτε το παρακατω βιντεο απο το 25 λεπτο και μετα...

Edited by konmarin
Link to comment
Share on other sites

ψηφισα οτι σκοπευα να παρω 970 (evga ftw+) αλλα πλεον μετα την ολη ιστορια π προηγηθηκε αποφασισα να παω σε 290Χ

ο λογος φυσικα ειναι το φιασκο π εγινε με τα ψευτικα specs κ οχι τοσο με το αν θα ειχα θεμα στις επιδοσεις παιχνιδιων

Link to comment
Share on other sites

Έχω 970 και με πειράζει - αλλά θα την κρατήσω μιας και το performance παραμένει καλό.

Εδω ειμαι.

Ενα μηνα και κατι εχω τη καρτα. Aν δε βγει κατι επισημο για αντικατασταση full refund κλπ δε μπαινω σε διαδικασιες αλλαγης κλπ.

Παιζει απροβληματιστα η καρτα και κανει τη δουλεια της καλυτερα ακομη και στα 3d μιας και εγινε μεταβαση απο ΑΤΙ firepro V4900.

Link to comment
Share on other sites

Έχω 970 και με πειράζει - αλλά θα την κρατήσω μιας και το performance παραμένει καλό.

Πρακτικά, δεν με πειράζει γιατί παίζω σε 1080p, αλλά με ενοχλεί η π00cτ1α της nvidia. Αν παίξει πρόγραμμα επιστροφών, θα τη γυρίσω και θα συμπληρώσω για 980 αν με παίρνει οικονομικά

Link to comment
Share on other sites

Το γεγονός πως η GTX 970 παραμένει μια εξαιρετική GPU δεν αλλάζει, και για τους περισσότερους τίτλους σε έως 1440p αναλύσεις,

Ακριβώς αυτό πρέπει να καταλάβουν όλοι όσοι την κράζουν κ παίζουν 1080p!

Εμείς που έχουμε μεγαλύτερες απαιτήσεις πήραμε 980 :hehe:

Ήταν επική χαζομάρα της nvidia.

Θα έπαιρνα άλλη nvidia ψήφισα όπως και έκανα αντί για να πάρω 2 970 που λέγαν άλλοι..ονόματα δεν λέμε! :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Σκόπευα να πάρω 970 αλλά πλέον όχι.

Αν την ειχα παρει πριν γινει γνωστο το ολο θεμα , οκ(καλυτερα τελικα π δεν την πηρα) θα ηταν αλλιως αλλα τωρα που γνωριζουμε τι και πως οχι καλυτερα να παω σε αλλη καρτα και εχω παει ηδη στην 290 tri-x.Στα 1080p που ειμαι , μπορει να μην ειναι τοσο αισθητο το προβλημα αλλα αυτο π με πειραξε ηταν οτι ηταν εσκεμμενο και τα ψευδη specs που βγηκαν εξω.

Ηθελα να αποφυγω την amd , μια ζωη επαιρνα nvidia αλλα δεν μπορουσα να κανω και αλλιως..

Link to comment
Share on other sites

Γιατί πάντα παίζουν 2 μπάλα? Μακάρι να βγει κ ένας τρίτος δυνατός παίχτης. Το ίδιο και για τις κονσόλες. Γενικώς παιζει πολύ δούλεμα.

Link to comment
Share on other sites

Ένα φιάσκο αυτό των specs και της αρχιτεκτονικής επιλογής και δεύτερο φιάσκο το πολύ άτσαλο και κακοστημένο damage control της nvidia.

Με τίποτα 970 ούτε για εμένα. Ίσως και skip nvidia για λίγο καιρό μπας και πιάσουν το νόημα.

Link to comment
Share on other sites

Χοντρή πατάτα έκανε η Nvidia με αυτή την κάρτα. Εγώ πάντως τις AMD/ATI τις έχω πάρει με κακό μάτι και την επόμενη φορά που θα πάρω νέα κάρτα, αυτή θα είναι Nvidia, παρά την γκάφα που έκανε.

Link to comment
Share on other sites

Χοντρή πατάτα έκανε η Nvidia με αυτή την κάρτα. Εγώ πάντως τις AMD/ATI τις έχω πάρει με κακό μάτι και την επόμενη φορά που θα πάρω νέα κάρτα, αυτή θα είναι Nvidia, παρά την γκάφα που έκανε.

nice try sebastian

Link to comment
Share on other sites

μια χαρα καρταρα ειναι και ας εχει Bug..

το bug δεν την εμποδισε πουθενα να μοιραζει πονο σε ακριβοτερες της ιδιας εταιρειας αλλα και σε καρτες της αντιπαλης ..

τωρα το γεγονος πως εχει 3.5 Gb μνημης δεν αποτελει και τοσο σημαντικο προβλημα σε οσους ειναι ετοιμοι να ριξουν φιλτρα και δεν παιζουν σε τοσο υπερυψηλες αναλυσεις απο τους υπολοιπους κοινους θνητους...

το μεγαλυτερο κατα της ολης ιστοριας, ειναι πως η nvidia εξαπατησε τους καταναλωτες και αυτο δεν συγχωρειται ευκολα απο την στιγμη που γνωριζαν γι'αυτο και το κρατησαν μυστικο ...

Link to comment
Share on other sites

Μετά την 8800gt πήγα ξανά σε nvidia και έγινε αυτό! Πάντα αγόραζα ati (και την επόμενη καθώς φάινεται). Σπάστηκα, μπινιές από πονηρούς που μας κοροιδεύουν με τα ωραία μας ευρουλάκια. Προβλημα δεν αντιμετωπίζω αλλά οι συμπεριφορέςς πρέπει να τιμωρούνται (ή να επιβραβέυονται ανάλογα).

Link to comment
Share on other sites

Έχω 970 και με πειράζει αλλά στην Full HD ανάλυση που παίζω αραιά και που κανένα παιχνίδι δεν έχει θέματα οπότε who gives a F...

αυτος που οταν του λενε με 300 ευρω θα παρεις 4 λαστιχα και οχι 3 και μισο

Link to comment
Share on other sites

Εγώ παράγγειλα μία την Τρίτη και παραλαμβάνω την ερχόμενη Τρίτη.

Παίζω 1080, οπότε θέμα δε θα έχω.

Το αστείο είναι, πως fanboy δεν είμαι της ΑΤΙ, αλλά εδώ και 7 χρόνια είμαι με ΑΤΙ. Πρώτη nVidia μετά από τόσο καιρό και βρήκα να πάρω αυτή :hehe:

Η επιλογή μου βέβαια βασίστηκε μόνο στην κατανάλωση/θερμοκρασία σε σχέση με την 290Χ.

Link to comment
Share on other sites

Επέλεξα την τελευταία επιλογή.

Θα διάλεγα κάτι διαφορετικό είτε απο την μια είτε απο την άλλη εταιρία.

Θα μου κακοφαινόταν παρα πολύ πάντως να έχω "εξαπατηθεί" κάνοντας μια τέτοια αγορά. Άσχετος αν θα χρησιμοποιήσω η όχι αυτο 0.5

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now