Recommended Posts

Γινεται ενα λαθος με τους browsers και την database του site - τελικα μπερδευεται η υποδιαστολη και μπαινει οπου να ναι. Αν κατι κανει 14,90? αλλα συστημικα εχει 14,90000125 μπορει να βγει οτι κανει 14.900.001,25? :P

Link to comment
Share on other sites

Γινεται ενα λαθος με τους browsers και την database του site - τελικα μπερδευεται η υποδιαστολη και μπαινει οπου να ναι. Αν κατι κανει 14,90? αλλα συστημικα εχει 14,90000125 μπορει να βγει οτι κανει 14.900.001,25? :P

:(... Κρίμα και ετοιμαζόμουν να φέρω για RMA ένα Paperflow Σταντ Εντύπων. Θα έπαιρνα πιστωτικό στα 1,609,999.38 ευρώ...

Πόσες GTX480 θα έπαιρνα άραγε;;; :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν κάποιους μπορεί να τους φανέι εξυπηρετικό για κανα δέυτερο τρίτο PC ή απλά και μόνο για κανα testing σε παλιά pc κτλ αλλά υπάρχουν μερικές μνήμες με τιμή χώμα

Μνήμες RAM - plaisio.gr

και διαθεσιμότητα πάνω απο 200τμχ οι πρώτες και πάνω απο 100 οι 2 τελευταίες .

Link to comment
Share on other sites

Άνοιξε κανένα θέμα με παράπονα μπάς και σε φτιάξουμε :hehe:

Θα στείλω mail στο troktiko... "Αφού μου είχε πει ο gorillakos ότι θα με φτιάξει..."... :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πάντως πέρασα μια βόλτα απο Καλλιθέα και είχανε 5850 ASUS απο

309 -> 199€ σφραγισμένη εννοείται.

Δεν είχα χρήματα μαζί αλλιώς θα την έπαιρνα και το παράδοξο είναι οτι αυτή η προσφορά δεν φαινότανε πουθενά , ούτε σε site , ούτε κατάλογο , ούτε ξεχώριστα ανά κατάστημα..

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πάντως πέρασα μια βόλτα απο Καλλιθέα και είχανε 5850 ASUS απο

309 -> 199€ σφραγισμένη εννοείται.

Δεν είχα χρήματα μαζί αλλιώς θα την έπαιρνα και το παράδοξο είναι οτι αυτή η προσφορά δεν φαινότανε πουθενά , ούτε σε site , ούτε κατάλογο , ούτε ξεχώριστα ανά κατάστημα..

Μικρο αποθεμα λογικα ;)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα κύριοι.

Είμαι αρκετό καιρό μέλος αυτού του φόρουμ , αν και ανενεργό, διάβασα σήμερα το σχετικά παλιο ποστ του χρήστη oldhag,όσον αφορα τα σχόλια του για το φορουμ και το Πλαίσιο και θα ήθελα να παραθέσω μια ιστορία.

Θα τα γράψω όσο ποιό συνοπτικά μπορώ, αλλά θα ήθελα να σχολιάσει οποιοσδήποτε είχε παρόμοια εμπειρία με αυτή που είχα εγώ,στο κατάστημα του Πλαισίου στο Mall και συγκεκριμένα στο τμήμα των υπολογιστών.

Ξεκινάω ένα πρωί με έναν φίλο μου, που σπουδάζει στην Ολλανδία (έχει σημασία για την έκβαση της ιστορίας) να πάρουμε ένα Pc κομμάτι κομάτι για να μπορέσει να το μεταφέρει ευκολότερα. Είναι Σάββατο και ο φίλος και το Pc φεύγουν Δευτέρα πρωί. Αφού περνάμε μια από Πλαίσιο Μεταμόρφωσης και δίνουμε ένα 900αρι χαλαρά μας έχει μείνει ο σκληρός που θα περάσουμε λειτουργικό, τότε οι ssd ήταν διαθέσιμοι μόνο μέσω internet και έτσι κατευθυνόμαστε στο Πλαίσιο στο Mall με σκοπό να αγοράσουμε έναν Raptor 150gb που υπήρχε διαθέσιμος .

Τον αγοράζουμε.

5 και κάτι είμαστε έτοιμοι να περάσουμε Windows...Ο σκληρός είναι χτυπημένος και δεν λειτούργει σωστά. το σύστημα των αναγνωρίζει αλλά χτυπάει η κεφαλή σαν τρελή και δεν περνάει Windows με τίποτα.

Με τα πολλά ξαναφτάνουμε στο Mall 9:10.Τρεχω μπαίνω από την έξοδο όπου καιροφυλακτούσα για 5 λεπτά κάποιον να βγει και να ανοίξουν οι αυτόματες πόρτες...

Ο Security guy με ακολουθεί με γρήγορο βήμα και συνεχώς πιο εκνευρισμένος μου επαναλαμβάνει πως το κατάστημα είναι κλειστό, γιατί στην εισέβαλα και έτρεχα μέσα στο μαγαζί αλαφιασμένος.

Εγώ τον αγνοώ και φτάνω στο ταμείο.

Εξηγώ στο παλικάρι τι έχει γίνει...Μου εξηγεί πως ΔΕΝ έχει άλλον WD raptor 150αρι και πως έχει μόνο 300αρι...Ετοιμάζουμε το υπόλοιπο (στην περίπτωση που δέχονταν να αντικαταστήσουν τον χτυπημένο)... Πάει προς τον υπεύθυνο του...Γυρνάει στο ταμείο και μου λέει.

..."φιλαράκι δεν σε χάλασε ο 300ΑΡΗΣ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΟΥ 150ΑΡΙ"...

Μου δίνει ένα χαρτί, πάω στο ταμείο, παραλαμβάνω και 9:30 είμαι ήδη έξω από το κατάστημα αφού όλοι οι υπάλληλοι που συναναστράφηκα μου ζήτησαν συγγνώμη για το μπέρδεμα...

Συγγνώμη εάν σας κούρασα, και που σίγουρα γράφω σε λάθος topic αλλά στους χαλεπούς καιρούς της παραπληροφόρησης ,ημι-αμάθειας, αγένειας και λαμογιάς καλό είναι να αναφέρουμε και κανένα φαεινό παράδειγμα εντιμότητας και φιλότιμου ενός απλού εργαζομένου ο οποίος είναι και η ουσιαστική βιτρίνα μιας πολυεθνικής εταιρίας όπως το Πλαίσιο.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα κύριοι.

Είμαι αρκετό καιρό μέλος αυτού του φόρουμ , αν και ανενεργό, διάβασα σήμερα το σχετικά παλιο ποστ του χρήστη oldhag,όσον αφορα τα σχόλια του για το φορουμ και το Πλαίσιο και θα ήθελα να παραθέσω μια ιστορία.

Θα τα γράψω όσο ποιό συνοπτικά μπορώ, αλλά θα ήθελα να σχολιάσει οποιοσδήποτε είχε παρόμοια εμπειρία με αυτή που είχα εγώ,στο κατάστημα του Πλαισίου στο Mall και συγκεκριμένα στο τμήμα των υπολογιστών.

Ξεκινάω ένα πρωί με έναν φίλο μου, που σπουδάζει στην Ολλανδία (έχει σημασία για την έκβαση της ιστορίας) να πάρουμε ένα Pc κομμάτι κομάτι για να μπορέσει να το μεταφέρει ευκολότερα. Είναι Σάββατο και ο φίλος και το Pc φεύγουν Δευτέρα πρωί. Αφού περνάμε μια από Πλαίσιο Μεταμόρφωσης και δίνουμε ένα 900αρι χαλαρά μας έχει μείνει ο σκληρός που θα περάσουμε λειτουργικό, τότε οι ssd ήταν διαθέσιμοι μόνο μέσω internet και έτσι κατευθυνόμαστε στο Πλαίσιο στο Mall με σκοπό να αγοράσουμε έναν Raptor 150gb που υπήρχε διαθέσιμος .

Τον αγοράζουμε.

5 και κάτι είμαστε έτοιμοι να περάσουμε Windows...Ο σκληρός είναι χτυπημένος και δεν λειτούργει σωστά. το σύστημα των αναγνωρίζει αλλά χτυπάει η κεφαλή σαν τρελή και δεν περνάει Windows με τίποτα.

Με τα πολλά ξαναφτάνουμε στο Mall 9:10.Τρεχω μπαίνω από την έξοδο όπου καιροφυλακτούσα για 5 λεπτά κάποιον να βγει και να ανοίξουν οι αυτόματες πόρτες...

Ο Security guy με ακολουθεί με γρήγορο βήμα και συνεχώς πιο εκνευρισμένος μου επαναλαμβάνει πως το κατάστημα είναι κλειστό, γιατί στην εισέβαλα και έτρεχα μέσα στο μαγαζί αλαφιασμένος.

Εγώ τον αγνοώ και φτάνω στο ταμείο.

Εξηγώ στο παλικάρι τι έχει γίνει...Μου εξηγεί πως ΔΕΝ έχει άλλον WD raptor 150αρι και πως έχει μόνο 300αρι...Ετοιμάζουμε το υπόλοιπο (στην περίπτωση που δέχονταν να αντικαταστήσουν τον χτυπημένο)... Πάει προς τον υπεύθυνο του...Γυρνάει στο ταμείο και μου λέει.

..."φιλαράκι δεν σε χάλασε ο 300ΑΡΗΣ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΟΥ 150ΑΡΙ"...

Μου δίνει ένα χαρτί, πάω στο ταμείο, παραλαμβάνω και 9:30 είμαι ήδη έξω από το κατάστημα αφού όλοι οι υπάλληλοι που συναναστράφηκα μου ζήτησαν συγγνώμη για το μπέρδεμα...

Συγγνώμη εάν σας κούρασα, και που σίγουρα γράφω σε λάθος topic αλλά στους χαλεπούς καιρούς της παραπληροφόρησης ,ημι-αμάθειας, αγένειας και λαμογιάς καλό είναι να αναφέρουμε και κανένα φαεινό παράδειγμα εντιμότητας και φιλότιμου ενός απλού εργαζομένου ο οποίος είναι και η ουσιαστική βιτρίνα μιας πολυεθνικής εταιρίας όπως το Πλαίσιο.

Αυτα ειναι καθημερινα φαινομενα στο Πλαισιο, εδω και καμια 10ετια. Και προσωπικα το εχω ζησει, μου ειχαν κανει μια τοσο απιστευτη εξυπηρετηση στη Θεσ/νικη που ειχα χαζεψει.

Το προβλημα ειναι οτι:

1) Ορισμενοι το εχουν "συνηθισει" αυτο και αν δεν τους το ξανακανουν, τοτε εχουν και παραπονο.

2) Πολλοι ειναι αυτοι που το εκμεταλλευονται προς οφελος τους.

3) Εξαιτιας του (2), καποιοι υπαλληλοι του Πλαισιου εχουν γινει περισσοτερο "καχυποπτοι" και ορισμενες φορες, ισως κανουν δυσκολη τη ζωη καποιων πελατων, που μπορει και να μη φταινε. Δε φταινε ομως και τα παιδια, με ολα αυτα που εχουν δει και ακουνε.

καλησπερα , ακουσα οτι οι εκπτωσεις στο πλαισιο θα συνεχιστουν με καινουργιες παραλλαβες, ισχυει κατι τετοιο?

Αν μιλας για τις εκπτωσεις που αφορουν προιοντα στα καταστηματα, δε νομιζω να παραλαβουν καινουρια (π.χ. PS3 στα 100? που υπηρχε σε 3-4 μαγαζια και βουηξε ολη η Ελλαδα).

Link to comment
Share on other sites

Εμένα με ξέρετε πιστεύω για το πόσο υπέρ είμαι του Πλαισίου και πόσο κατά του e-plof. Δυστυχώς όμως πρόσφατα αντιμετώπισα γραφειοκρατία για ένα απλό πραγματάκι στο οποίο η ευθύνη ήταν του Πλαισίου. Προϊόν να διαφημίζεται ως εφ΄όρου ζωής, στην απόδειξη να τυπώνεται 3 χρόνια εγγύηση και όχι μόνο δεν με εξυπηρέτησαν σε 5' όπως θα έπρεπε και όπως περίμενα να κάνουν αλλά

1) χρειάστηκε να περάσω από 2 καταστήματα και μάλιστα την πρώτη φορά να μου ζητήσουν προϊόν που διαφημιζόταν από τους ίδιους και αγόρασα με εγγύηση εφ' όρου ζωής να το αποδεχτώ ως προϊόν με 3 χρόνια εγγύηση (άλλο γράφουμε άλλο σας πουλάμε με λίγα λόγια)

2) να έρθω σε τηλεφωνική επαφή και να με γράψουν μια φορά

3) να έρθω σε επαφή και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όπου με γράψανε και δεύτερη φορά

Όλα αυτά δεν γίνανε μέσα σε μια μέρα ώστε να πω ότι δεν είχαν προλάβει να διορθώσουν την κατάσταση, ούτε εμπλέκουν μόνο έναν υπάλληλο για να πω ότι έπεσα σε κάποιον παράξενο, αλλά μέσα σε 1,5 μήνα μιας και δεν ήταν κάτι που με άγχωσε ώστε να τρέξω. Δεδομένου ότι στο δεύτερο κατάστημα όλοι κοιτάγανε το site για να δουν αν έχω δίκιο, σε περίπτωση που είχαν αλλάξει μέσα σε αυτό το μήνα την εγγύηση του προϊόντος θα έπρεπε να αποδείξω δύο φορές ότι δεν είμαι ελέφαντας.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα με ξέρετε πιστεύω για το πόσο υπέρ είμαι του Πλαισίου και πόσο κατά του e-plof. Δυστυχώς όμως πρόσφατα αντιμετώπισα γραφειοκρατία για ένα απλό πραγματάκι στο οποίο η ευθύνη ήταν του Πλαισίου. Προϊόν να διαφημίζεται ως εφ΄όρου ζωής, στην απόδειξη να τυπώνεται 3 χρόνια εγγύηση και όχι μόνο δεν με εξυπηρέτησαν σε 5' όπως θα έπρεπε και όπως περίμενα να κάνουν αλλά

1) χρειάστηκε να περάσω από 2 καταστήματα και μάλιστα την πρώτη φορά να μου ζητήσουν προϊόν που διαφημιζόταν από τους ίδιους και αγόρασα με εγγύηση εφ' όρου ζωής να το αποδεχτώ ως προϊόν με 3 χρόνια εγγύηση (άλλο γράφουμε άλλο σας πουλάμε με λίγα λόγια)

2) να έρθω σε τηλεφωνική επαφή και να με γράψουν μια φορά

3) να έρθω σε επαφή και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όπου με γράψανε και δεύτερη φορά

Όλα αυτά δεν γίνανε μέσα σε μια μέρα ώστε να πω ότι δεν είχαν προλάβει να διορθώσουν την κατάσταση, ούτε εμπλέκουν μόνο έναν υπάλληλο για να πω ότι έπεσα σε κάποιον παράξενο, αλλά μέσα σε 1,5 μήνα μιας και δεν ήταν κάτι που με άγχωσε ώστε να τρέξω. Δεδομένου ότι στο δεύτερο κατάστημα όλοι κοιτάγανε το site για να δουν αν έχω δίκιο, σε περίπτωση που είχαν αλλάξει μέσα σε αυτό το μήνα την εγγύηση του προϊόντος θα έπρεπε να αποδείξω δύο φορές ότι δεν είμαι ελέφαντας.

Γιάννη, στην απόδειξη σου και γενικά στις αποδείξεις τυπώνεται ότι είναι και στο site. Αυτό σημαίνει πώς εάν το προϊόν έιχε 3 χρόνια εγγύηση όταν το πήρες, θα έχεις 3 χρόνια , εάν lifetime θα πάς με lifetime.

Το μοναδικό πρόβλημα που πάιζει να αντιμετώπισες έιναι να αλλάξει η εγγύηση μέσα στην ημέρα και εσύ να είχες αγοράσει το προϊόν πρίν λίγο αλλάξει στο σύστημα (την ίδια ημέρα) .

Εάν έχει συμβεί αυτό , δεν πρόκειται να σου αρνηθέι κανείς να σου δώσει lifetime αλλά έιναι λίγο γραφειοκρατία γι'άυτό και καθυστέρησαν τόσο .

Τσπ, δεν δικαιολογώ κανέναν, απλά σου εξηγώ μια κατάσταση σαν insider :)

Link to comment
Share on other sites

Bill με την εγγυηση των τροφοδοτικων της enermax υπαρχει καποια εξελιξη ?

Πριν ενα μηνα που αγορασα το 1250 , εγραφε 3 χρονια εγγυηση η αποδειξη.

Ομως η enermax απο την αρχη του χρονου δινει 5 χρονια .

Link to comment
Share on other sites

Καλές οι προσφορές στα πληκτρολόγια αλλά στο Logitech Illuminated Logitech Illuminated Keyboard (920-001258) - Πληκτρολόγια - plaisio.gr θα δούμε καμιά έκπτωση ? Το ζαχαρώνω καιρό αλλά όχι σε αυτή την τιμή.Από Αμερική έρχεται με UPS με συνολικό κόστος 58-60 ευρώ!!!

Άνετα μπορείτε να κατεβάσετε την τιμή.Δεν είναι ανάγκη από το κάθε hardware να έχει το Πλαίσιο κέρδος 300%.Οι καιροί είναι δύσκολοι και τα κορόϊδα λιγοστεύουν σιγά σιγά.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now